zawieszenie regulowane bmw pneumatyczne

Krzysztof Słomski

Nowe BMW serii 7 | Wiemy coraz więcej

Nowe BMW serii 7 | Wiemy coraz więcej

Producent z Monachium odsłania coraz więcej kart informujących o nowej generacji serii 7. Wyglądu jeszcze nie ujawniono, ale flagowa limuzyna BMW będzie naprawdę zaawansowana technicznie

Nowe BMW serii 7 | Pierwsza jazda | Wizytówka marki

Flagowe limuzyny zawsze są oczkiem w głowie największych producentów samochodów. To one wyznaczają nowe standardy, wprowadzając kolejne innowacje. Po sukcesie rynkowym nowego Mercedesa Klasy S, przyszła kolej na odpowiedź i pokaz możliwości BMW

300-konne limuzyny za 30 tys. zł | Poradnik

Jeśli masz sytuację rodzinną, która nie pozwala ci na kupno szalonego roadstera, i jednocześnie cenisz sobie stonowaną elegancję, powinieneś przyjrzeć się naszym wyselekcjonowanym propozycjom. Znaleźliśmy kilka limuzyn, które skrywają w sobie dopracowaną mechanikę za przystępne pieniądze. Mając w portfelu 30 tysięcy złotych, możesz pozwolić sobie na 300-konnego potwora zdolnego zawieźć dzieci do przedszkola, a w wakacje całą rodzinę nad morze

Porsche 911 GT3 R | Lżejsze i szybsze od GT3 RS

Porsche 911 GT3 R | Lżejsze i szybsze od GT3 RS

), system podnoszenia air jack (4 gniazda). Zawieszenie przód: kolumny MacPhersona z regulacją wysokości, pochylenia i zbieżności, piasty z centralną śrubą, regulowane stabilizatory (po obu stronach), tył: zawieszenie wielowahaczowe z regulacją wysokości, pochylenia i zbieżności, piasty z centralną

TOP 5 | Używane SUV-y

TOP 5 | Używane SUV-y

rozpieszcza osiągami, ale odwdzięcza się bezawaryjną eksploatacją. Podobnie jak w kolejnych modelach z naszego rankingu, w Volkswagenie czasami szwankuje elektronika (na przykład sterowanie foteli) oraz pneumatyczne zawieszenie z regulowanym prześwitem.Przykładowa oferta: Volkswagen Touareg 2.5 TDI 2005

Zbędne podzespoły? Czego pozbywamy się z naszych aut

Zbędne podzespoły? Czego pozbywamy się z naszych aut

potrzebne, by zastąpić klasyczne "resory". Za komplet zawieszenia pneumatycznego do kilku niemieckich modeli, m.in. Audi, Volkswagena i BMW, zapłacimy ok. 7 tys. zł. W podobnych cenach dostępne są uniwersalne zestawy do samochodów amerykańskich i japońskich, jednak ich dostępność w Polsce jest

Range Rover | To już 45 lat!

Range Rover | To już 45 lat!

kolejne liftingu dokładały jeszcze trochę milimetrów. Największą rewolucją w Range Roverze III było nadwozie samonośne i rezygnacja z tradycyjnej ramy. Pneumatyczne zawieszenie trójki było niezależne na wszystkie koła i pozwalało regulować wysokość. Mimo ciągłego podążania w kierunku "zwykłych"

Historia Mercedesa Klasy S

Historia Mercedesa Klasy S

pierwsze miały strefy kontrolowanego zgniotu, centralny zamek, deskę rozdzielczą wykończoną miękkimi materiami (przydawały się w czasie kraksy w czasach przedairbagowych), a także pneumatyczne zawieszenie, automatyczną skrzynię biegów oraz hamulce tarczowe z przodu i z tyłu (te trzy elementy były

Top 10 | Samochody na ferie

Top 10 | Samochody na ferie

powiedzieć, odpicowane do granic możliwości (wizualnie i technologicznie), podczas gdy pierwsza generacja jest ciut nieokrzesana (szczególnie wizualnie), co jest naprawdę fajne. Allroad ma w sobie sporo z auta terenowego - napęd na cztery koła z reduktorem, pneumatyczne zawieszenie regulowane w zakresie 142

Top 10 | Dziś tanie, jutro warte fortunę

Top 10 | Dziś tanie, jutro warte fortunę

. zł. Konstrukcję auta oparto - jak u poprzednika - na stalowej ramie, która potrafiła (i nadal potrafi) znieść jazdę w trudnym terenie. P38 standardowo wyposażano w elektrycznie regulowane zawieszenie pneumatyczne. Rzadki, trwały samochód luksusowy o terenowym zacięciu to brytyjski przepis na

Mercedes ML 500

dużo. Ale i tak zdecydowanie lepiej niż u poprzednika.Zawieszenie to już zupełnie inna liga. Wszystkie testówki wyposażono w układ Airmatic - pneumatyczne zawieszenie z funkcją adaptacyjnego tłumienia (dopłata 1600 euro). Nie dość, że prześwit można regulować w granicach 18-29 cm, to jeszcze możliwy

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

tylny napęd oraz pneumatyczne zawieszenie. A bagażnik jest rzeczywiście potężny. 695, a po złożeniu foteli 1950 litrów rzeczywiście robi wrażenie. Tym bardziej, że bagażnik ma regularne kształty i liczne schowki. Dla porównania Audi A6 Avant ma 565/ 1660 litrów, a BMW 5 Touring 500/1650 litrów.  

Audi A8 4.2 TDI

zjechaniu z autostrady udaliśmy się na kilkudziesięciokilometrową przejażdżkę krętymi drogami wokół Monachium. Połączenie mocy i gigantycznego momentu obrotowego z pneumatycznym zawieszeniem na mieszkach powietrznych oraz napędem quattro okazało się trafione. Audi A8 4.2 TDI w zależności od życzenia

Konfrontacje: BMW 530d automatic/Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde automatic

wersji standardowej. Do Mercedesa możesz dodatkowo zamówić m.in. czterostrefową klimatyzację, zawieszenie pneumatyczne Airmatic o zmiennym stopniu twardości, panoramiczne okno, które zajmuje niemal całą powierzchnię dachu, czy tzw. aktywny fotel kierowcy. Z ponad 50 opcji oferowanych przez BMW warto

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

firmie Irmsher zajmującą się na co dzień tuningiem Opli. Auto napędzane było silnikiem 3.0 V6 o mocy 262 KM. Inne osobliwości tego modelu: podwójna turbosprężarka KKK 04, stały napęd na cztery koła i regulowane pneumatyczne zawieszenie. Prędkość maksymalna to około 270 km/h, przyspieszenie do 100 km

Mercedes GL 420 CDI

przewodniku wyczytałem, że na tej trasie nie trzeba nawet włączać reduktora, wystarczy ustawić zawieszenie na tryb terenowy (nie wspomniałem jeszcze, że wszystkie GL-e wyposażone są standardowo w pneumatyczne zawieszenie. AirMatic pozwala zmieniać sztywność resorowania oraz prześwit w zakresie od 20 do ponad

Audi Q7 - test

mnie pytaniem: "A schowek na okulary w tym Q7 jest?". Zatkało mnie. Ja emocjonuję się pneumatycznym zawieszeniem, a on pyta o schowek. Wujek, co z tobą? - pomyślałem. W samochodzie za 300 tys. zł chyba nie to jest najważniejsze! Pan w średnim wieku ostatnio przesiadł się z Audi A6 kombi do

Citroën C4 Picasso vs. Opel Zafira

przy Klaudynie trzeba było się przesiąść do większego sedana albo jakiegoś kombi. 2+2? Nie licząc BMW serii 1 - wszystkie takie auta są dwudrzwiowe, a to oznacza gimnastykę z fotelikiem. Gdy na świat przyszła Marysia, od razu podpowiedziałem znajomym kupno minivana, zdając sobie sprawę, że w rodzinie

Land Rover Discovery 3 2,7 V6 HSE

stopni Głębokość brodzenia 70 cm Zawieszenie przód podwójne wahacze trójkątne, stabilizator, tył: podwójne wahacze trójkątne, stabilizator, elektronicznie regulowane zawieszenie pneumatyczne

CADILLAC SEVILLE STS

pneumatycznych poduszek, które regulowane przez osiem sensorów, automatycznie dopasowują się do budowy ciała kierowcy.Jerry z dziwnie zadowoloną miną siedzi na fotelu pasażera. Nawet nie zauważył, że podjechaliśmy pod więzienie stanowe na peryferiach Nowego Orleanu. Jake dostał 6 miesięcy N naruszenie spokoju

Więcej niż limuzyna - Lexus RX 300

jezdnymi pomogło zastosowane elementów pneumatycznych zamiast tradycyjnych sprężyn. Nad sprężynami mają tę przewagę, że ich charakterystyka może być zmieniana w mgnieniu oka. Niestety, takie zawieszenie na razie nie jest oferowane u nas. W czasie pierwszych jazd była piękna pogoda, nie można więc jeszcze

BMW M5

. M5 budzi szacunek, bo jego konstruktorzy w niczym nie poszli na skróty: nie ma pneumatycznego zawieszenia (choć jest regulowane), nie ma turbosprężarki (choć koni nie brakuje), nie ma automatu (choć biegi potrafią zmieniać się same). Nie ma też - pomijając za mały bak - żadnej istotnej wady. Ma za to

Wielki mecz Japonia - Niemcy

różnych odmian promocyjnych, które mają m.in. centralny zamek, elektrycznie sterowane przednie szyby, ustawianą wysokość fotela kierowcy, kierownicę regulowaną w dwu płaszczyznach. Atut auta to niski koszt przeglądów wykonywanych co 30 tys. km.Bodajże największa zaleta małej czeszki to zawieszenie

Jaguar XJ8

modelkami cała Agora miała pójść z torbami.Po drugie - pneumatyczne zawieszenie z elektroniczną regulacją tłumienia. Anglicy nazwali je CATS - Computer Active Technology Suspension, co w kontekście marki trudno uznać za przypadek. Mniejsza o nazwy. Najważniejsze, że mimo 18-calowych obręczy i opon w

Mercedes E 320

tys. zł za wersję podstawową nie wydaje się wygórowana, może rozważyć parę ekstrasów. Pierwszy to pneumatyczne zawieszenie Airmatic DC z regulacją sprężystości. Jadącym ma się wydawać, że karoseria wisi w powietrzu na niewidzialnych, elastycznych linach. Prawie się udało. Kto nie wierzy, niech

Lexus RX 300

"er-iksa" można wyposażyć w zawieszenie pneumatyczne. Nie tylko lepiej amortyzuje wstrząsy, ale i obniża Cx (z 0,33 do 0,32, kiedy po przekroczeniu 100 km/h o centymetr opuszcza nadwozie). Ułatwia też wchodzenie i wychodzenie z samochodu (nieznacznie przykuca po wyłączeniu stacyjki). Stosowny