tylny zacisk hamulcowy golf 4

Krzysztof Słomski

Seat Leon ST Cupra | Pierwsza jazda | Dla Ciebie, dla rodziny

Seat Leon ST Cupra | Pierwsza jazda | Dla Ciebie, dla rodziny

Do tej pory miałeś hot-hatcha, ale rodzina się powiększyła i jest on po prostu za mały. Z różnych przyczyn nie chcesz mieć dwóch samochodów lub po prostu nie masz na nie miejsca w garażu, więc jesteś skazany na jedno auto rodzinne... Czy jest to rzeczywiście sytuacja bez wyjścia?

Seat Leon Cupra | Pierwsza jazda | Istota hot-hatcha

Tor Castelloli położony 55 km na północny zachód od Barcelony to idealne miejsce na prezentację możliwości nowego Leona Cupra, jednego z najszybszych przednionapędowych samochodów seryjnych

Audi 80 (1986-1995) - opinie Moto.pl

Mimo zaawansowanego wieku Audi 80 wciąż jest łakomym kąskiem na rynku aut używanych. To solidne i nieskomplikowane auto

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

osiach znajdują się czterotłoczkowe zaciski AP Racing, które współpracują z tarczami hamulcowymi o rozmiarze 355 mm. Taki zestaw zapewnia najwyższy stopień wydajności w ekstremalnych rajdowych warunkach. Chociaż nie jest powiedziane, że nie da się "ugotować" układu hamulcowego. Każdy ma swoją

Nissan 350Z - test | Za kierownicą

. Nissan wyglądał tak, jakby w drodze z fabryki do salonu przechodził przez ręce wytrawnego tunera. Pękate błotniki skrywają ustawione w "negatywie" koła. Ażurowe "alusy" ledwie zasłaniają wielkie tarcze hamulcowe i wiszące nad nimi ukośnie złote zaciski. No i ta sylwetka nawiązująca do

Fiat Stilo (2001-2008) - opinie Moto.pl

Fiat Stilo (2001-2008) - opinie Moto.pl

hamulcowy Hamulce Stilo nie zachwycają skutecznością, ale pracują raczej bezawaryjnie. W starszych egzemplarzach można zetknąć się z wadliwą pracą tylnych zacisków hamulcowych, co doprowadza do bardzo szybkiego zużycia klocków hamulcowych. Instalacja elektryczna W Stilo psuje się przede wszystkim

Re: Citroen zx

skrecaja) - niezla dynamnika - obszerny - niezle wykonany - jesli zadbany nie jest awaryjny Minusy: - wymaga regularnego serwisu ze wzgledu na bardziej zaawansowana technike niz np golf III - wyjatkowo beznadziejne hamulce Co sie psuje: a) hamulce: notorycznie pekaja linik hamulcowe, ciekna tylne