test kombi klasa średnia wyższa

Marcin Lewandowski

Renault Megane GT220 | Test | Wypełnić lukę

Renault Megane GT220 | Test | Wypełnić lukę

Model GT powstał dzięki staraniom inżynierów z Renault Sport. Czy to wystarczy, by niemłode już Megane było w stanie konkurować w tym segmencie? My znamy już odpowiedź

Volvo V60 Cross Country | Test | Pełne sprzeczności

Jeśli coś jest od wszystkiego, to jest do niczego. Tej uniwersalnej regule Volvo V60 Cross Country się wymyka. I to pomimo tego, że szwedzkie kombi chce być wszystkim jednocześnie

Opel Insignia | Prezentacja modelu | Każdy znajdzie coś dla siebie

Opel Insignia to jeden z najciekawszych przedstawicieli europejskiej klasy średniej. Producent z Russelsheim przygotował bardzo bogatą ofertę dla swoich klientów. Insignia dostępna jest w trzech rodzajach nadwozia: sedan, hatchback oraz kombi. Pod maskę może trafić jeden z nowoczesnych silników. No i nie można też zapomnieć o przepełnionej emocjami Insignii OPC i Insignii Country Tourer stworzonej dla amatorów wycieczek poza asfaltowe drogi. Sprawdzamy dzisiaj, co ma do zaoferowania Opel klasy średniej

Renault Clio Grandtour GT | Test | Ostre pazurki

Renault Clio Grandtour GT | Test | Ostre pazurki

R enault Clio Grandtour 1.5 dCi Intens | Test | Rzadki gatunek Jeśli przy zakupie samochodu liczy się pierwsze wrażenie, to Clio Grandtour GT powinien budzić spore zainteresowanie. Linie nadwozia są więcej niż atrakcyjne i podkreślają sportowy styl samochodu. Z zewnątrz auto wyróżnia się

Volkswagen Caddy FL | Pierwsza jazda | Więcej wygody

Volkswagen Caddy FL | Pierwsza jazda | Więcej wygody

nie jest powalająca i jeśli nie planujemy za każdym razem obciążać Caddy'ego do granic możliwości, to z pewnością okaże się on wystarczający. Niestety w Polsce trzeba będzie na niego poczekać, początkowo podstawową jednostką będzie 1.2 TSI o mocy tylko 82 KM. Ford Tourneo Connect - Test

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

ST (250 KM) - test | Trudno się oprzeć pokusie Ford Focus 1.6 EcoBoost (150 KM) - test | Za kierownicą Naszym zdaniem: Pierwsza generacja zasłynęła doskonałymi własnościami jezdnymi. Trzecia nie odbiega specjalnie od średniej w swojej klasie. Zawieszenie jest dość miękkie, a układowi

9G-TRONIC | Nowy automat Mercedesa

9G-TRONIC | Nowy automat Mercedesa

Mercedes-Benz E350 BlueTEC Kabriolet | Test Nowa skrzynia biegów 9G-TRONIC jest przeznaczona do samochodów z napędem na tylną lub osie, a także z napędem hybrydowym. W najbliższych latach będzie stosowana w niemal wszystkich modelach oraz odmianach napędowych koncernu ze Stuttgartu. Mercedes Klasy

Ford Mondeo vs. Volkswagen Passat | Konfrontacja | Dogonić królika

Ford Mondeo vs. Volkswagen Passat | Konfrontacja | Dogonić królika

wyzuty z humanitaryzmu jak szkolenie psów, jednak rywalizacja jest zażarta i nikt nie chce odpuścić. Peugeot 508 SW 2.0 HDi | Test | Auto uniwersalne Samochodowa klasa średnia w Europie przeżywa poważny kryzys, sprzedaż spada podgryzana przez coraz popularniejsze SUVy i crossovery

Nowa Skoda Superb | Pierwsza jazda | Do trzech razy sztuka?

Nowa Skoda Superb | Pierwsza jazda | Do trzech razy sztuka?

Skoda Superb 2.0 TSI Laurin & Klement | Test | Luksus bez prestiżu Pierwsza flagowa Skoda powstała w 2001 roku na płycie podłogowej ustępującego Passata B5. Sedan był przestronny, ale bardzo zachowawczy. Widać było znaczną różnicę w stosunku do Volkswagena. W sumie sprzedano 130 000 egzemplarzy

Volvo 480 | Test | Turbożaba

Volvo 480 | Test | Turbożaba

konkurować z coraz silniejszą ówcześnie "klasą Golfa", G2 miał z kolei skutecznie walczyć o klientów w klasie wyższej. W ramach mniejszego auta pracowano nad podprojektami - G13 - małe, sportowe auto, G14 - niewielki sedan, i G15, czyli hatchback. Postanowiono również, że pierwszym autem, które

Mazda 6 | Pierwsza jazda | Dobre wrażenie

Mazda 6 | Pierwsza jazda | Dobre wrażenie

Toyota Avensis 1.8 (147 KM) Luna 85 900 zł (kombi: 89 900 zł). Jak widać faktyczna różnica nie jest bardzo duża. Mazda 3 - test | Pierwsza jazda Summa Summarum Czekałem z niecierpliwością na debiut nowej szóstki. Atrakcyjne nadwozie skrywa tajemnicę, którą w krótkim czasie trudno odkryć. To co pozostało

Kia Carens | Test | Rodzinny typ

Kia Carens | Test | Rodzinny typ

ciaśniejszy wewnątrz. Wręcz odwrotnie. Citroen C4 Picasso - test Wnętrze prezentuje się bardzo przyzwoicie. Przejrzysty design idzie w parze z ergonomią. Na plus trzeba zaliczyć wysoką jakość wykonania. Nic nie puka, nic nie trzeszczy, a spasowanie jest na wysokim poziomie. Nawet podsufitka, wykonywana w

Samochody z nowej bajki | Qoros

Samochody z nowej bajki | Qoros

Volkswagena Jetty (4,6 m długości, 2,69 m rozstawu osi), ma pojemny bagażnik (450 l) i wygląda naprawdę dobrze. Poza tym ma zdobyć pięć gwiazdek w testach EuroNCAP i będzie wyposażony (jak pozostałe modele, o których za chwilę) w ośmiocalowy monitor dotykowy i stację dokującą na smartfona. Dlaczego? Qoros

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB LPG | Test | Alfa daje w gaz!

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB LPG | Test | Alfa daje w gaz!

; pozwala zostawić w kieszeni naprawdę sporo pieniędzy. W obecnych realiach cenowych koszt przejechania 100 km na benzynie samochodem klasy średniej wynosi ok. 56 zł, a na oleju napędowym ok. 45 zł. Gdy do napędu wykorzystamy "autogaz" suma ta spadnie do ok. 29 zł. Nawet silnik wysokoprężny nie

Subaru XV 2.0i Exclusive | Test | Z dużym prześwitem

Subaru XV 2.0i Exclusive | Test | Z dużym prześwitem

wysokie spalanie rzędu 10-12 l/100 km. Spokojniejsze obchodzenie się z pedałem gazu od razu przekłada się na niższe wskazania komputera pokładowego. W oszczędzaniu paliwa pomaga płynnie działający układ Start/Stop, informujący nas o oszczędnościach. Średnie spalanie w teście wahało się w granicach 8-9 l

Wybierz najlepszą generację Mercedesa Klasy E

Wybierz najlepszą generację Mercedesa Klasy E

oznaczała "transport i turystykę", podkreślając podwójną rolę tego uniwersalnego pojazdu klasy wyższej średniej. Od 1980 roku Mercedes oferował wśród opcji system ABS, a od 1982 roku - poduszkę powietrzną kierowcy. W 1980 roku kombi Mercedesa zostało pierwszym w Niemczech samochodem osobowym

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

kupić nową? Test Skody Octavii Combi Historia modelu 2004 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (75), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (116 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2005 - wersja kombi, wersja RS z silnikiem 2.0 TFSI (200 KM) i napędem 4x4

Tajemnicze oznaczenia Mercedesa

Tajemnicze oznaczenia Mercedesa

Teoretycznie Niemcy poszczególne modele Mercedesa oznaczają klasami (C - klasa średnia, E - klasa średnia wyższa, S - limuzyny itd.) oraz trzycyfrowymi symbolami. Dwie pierwsze cyfry przedzielone przecinkiem oznaczają w przybliżeniu pojemność silnika w litrach. Dlaczego w przybliżeniu? Dziś

Peugeot 2008 1,2 Allure | Test | Tylko do miasta

Peugeot 2008 1,2 Allure | Test | Tylko do miasta

Cena od 67 700 zł * zużycie podczas testu ZOBACZ TAKŻE : 30 lat Peugeota 205

TOP 10 | Auta, których nie produkują, a powinni

TOP 10 | Auta, których nie produkują, a powinni

pełne zaufanie, na dodatek niemającym w sobie nic z tego sportowo-dynamicznego, nurburgringowego nonsensu, jaki nam się obecnie serwuje. Takie kombi jak to Volvo to obok Abby, Ikei i państwa opiekuńczego najlepszy towar eksportowy Szwecji. Tak, wiemy, teraz też są kombi z wyższej półki, ale więcej w

Opel Astra 1.7 CDTi sedan | Pierwsza jazda | Nie być nijakim

Opel Astra 1.7 CDTi sedan | Pierwsza jazda | Nie być nijakim

, wygodne fotele Hamulec Głośna praca silnika na wyższych obrotach, ciasne wnętrze, średnia jak na klasę pojemność bagażnika, wysoka cena Summa Summarum Astra stara się przekonać, że sedan w tym segmencie nie musi być nijaki. Udało się to podwójnie. Auto dobrze wygląda i tak samo spisuje się na drodze

Przez Europę tyłem do przodu

Przez Europę tyłem do przodu

lub 105 KM). Carscoop podaje, że Seat planuje także produkcję Ibizy w wersjach sedan i kombi. Co dość ciekawe, ten sam blog podaje, że Ibiza w tych wersjach ma być pretendentem do segmentu "upper medium", co według naszego rozeznania znaczy "wyższa średnia". Ciekawi jesteśmy jak

Top 10 | Samochody rodzinne do 13 tys. zł

Top 10 | Samochody rodzinne do 13 tys. zł

kiedyś w muzeum sztuki współczesnej w Nowym Jorku. A dlaczego akurat w cenie do 13 tys. zł? A dlaczego nie! ZOBACZ TAKŻE: TOP 10 | Samochody za 3500 zł TOP 10 | Kombi do 20 tys. zł Samochody - ogłoszenia Pionier kompaktowych vanów doczekał się już trzeciego wcielenia, które obecnie kusi

Hybrydy - nowa broń Peugeota

- kompaktowy model 3008 Hybrid4. Kilka miesięcy później dołączył do niego drugi samochód z tego typu napędem - model 508 RXH, reprezentujący klasę średnią wyższą. Od końca maja oba modele dostępne są również w Polsce w cenach startujących od 139 900 zł (za 3008 Hybrid4) i 159 900 zł (za 508 RXH). Dokładne ceny

SUV obfitości

znaleźć w salonie Cadillaca (model SRX - hybryda kombi i SUV-a) i Skody (Octavia i Roomster w wersji Scout oraz nowość - model Yeti). Filip Otto Mitsubishi i-MIEV - pierwsza jazda Toyota RAV4 2.2 D-Cat 180X - test Samochody: Mitsubishi Outlander - ogłoszenia

Lubisz luksus, ale nie chcesz limuzyny?

motoryzacyjnego światka i klientów z innego powodu. 21 października 1997 roku oblał test łosia, a produkcję wznowiono dopiero w lutym 1998 r. po poprawkach zawieszenia. Na pokładzie pojawiło się seryjne ESP. Aktualną klasę A, obecną na rynku od 2004 roku, napędza jeden z czterech silników benzynowych (95-193 KM

Opel Vectra Caravan 3.0 CDTI Cosmo automat

więcej niż inne odmiany Vectry. Dzięki temu kombi klasy średniej przypomina pojazd klasy wyższej. Dobra cena Kwota za odmianę wyposażoną w benzynowy silnik o pojemności 1,8 l prze-kracza 80 tys. zł. Dużo? To cena Passata Varianta napędzanego podstawową jednostką 1.6. Niewiele mniej kosztuje Laguna

Czterdziestolatek | Urodziny Volkswagena Polo

-Lessin wykręciło średnią prędkość na poziomie 208 km/h. Poprzedni rekord w tej klasie wynosił 168,6 km/h. Na wystawie znajdziemy jeszcze jedno Polo II G40. To wyprodukowano w 1992 roku, już jako seryjny samochód, a nie auto przygotowane do bicia rekordu. Dalej natkniemy się na Polo III Open Air (1998

Škoda Octavia 2004

pracować jeden z czterech silników benzynowych: 1.4 MPI (75 KM), 1.6 MPI (102 KM) oraz 1.6 FSI (116 KM) i 2.0 FSI (150 KM) z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Miłośnicy jednostek wysokoprężnych wybiorą pomiędzy motorami 1.9 TDI (105 KM) i 2.0 TDI (140 KM). Poprzedni model Octavii dobrze wypadał w testach

Samochody z innej bajki | Chery

, czym Lexus dla Toyoty. Co nie znaczy, że Qoros będzie symbolem luksusu - Chery są bardzo tanie i bardzo popularne, a Qoros będzie modelem dla nieco bardziej wymagającej klasy średniej w Chinach i Europie. No dobra, dość o Qorosie, to Chery jest najważniejsze.ZOBACZ TAKŻE:Nie zależy Ci na jakości tylko

Toyota Avensis II (2002-2008) - opinie Moto.pl

, kombi 520/1500 l). Nie bez znaczenia jest też maksymalna nota pięciu gwiazdek w niezależnych testach zderzeniowych NCAP. Bezpieczeństwo stanowi tutaj priorytet. Właśnie w tym modelu po raz pierwszy zastosowano kolanową poduszkę powietrzną.Eksploatacja Avensisa II nie należy do tanich, chociaż awarie

Volvo V50 2.0 D Momentum

umieszczać go w klasie niższej średniej i za rywali uważać kompaktowe kombi (jak wskazywałyby obiektywne przesłanki), czy też postawić między typowymi samochodami rodzinnymi, jak np. Ford Mondeo i Toyota Avensis? W pierwszym wypadku nowe Volvo okaże się horrendalnie drogie, w drugim - wyraźnie mniejsze. My

Chrysler 300C Touring V8 5,7 AWD

A zatem: kombi. Na jego widok (Genewa, 2004 r.) wielu znawcom Chryslera brwi musiały unieść się ze zdziwienia. Cóż, takie czasy. Dziś w Europie aż cztery na dziesięć sprzedawanych aut klasy średniej wyższej to kombiaki. Aż trudno uwierzyć, że dumni Amerykanie stworzyli coś specjalnie dla nas. Za

Peugeot 508 SW 2.0 HDi AT Allure | Test | Auto uniwersalne

Peugeot 508 FL - ceny w Polsce Poza wyższym prześwitem, z którego i tak rzadko korzystamy, nie widzę żadnych zalet pseudo terenówek, coraz częściej niewyposażonych nawet w napęd 4x4. Taką mamy teraz modę, jednak wyginięcia klasycznych aut typu kombi się nie obawiam. Spójrzcie tylko na nową "

Historia kołem się toczy - Audi

Union AG połączono marki Audi, DKW, Horch i Wanderer. Aby jednak uniknąć wewnętrznej konkurencji, poszczególnym producentom przydzielono segmenty rynkowe. Do DKW należały motocykle i małe samochody, do Wanderera - auta klasy średniej, do Audi - auta klasy średniej wyższej, a do Horcha - luksusowe

Ford Mondeo 2.0 TDCI - ewenement

Grasowali w 11 stanach. Upodobali sobie stacje benzynowe, sklepiki i banki. Grabili je i uciekali. A uciekając, pokonywali tysiące kilometrów. Kto? Wiadomo, Bonnie Parker i Clyde Barrow - najsłynniejsza przestępcza para. Ubocznym efektem ich działalności był mimowolny test skradzionych aut na

Fiat Stilo Multiwagon 1.9 16V Multijet Dynamic

jadąc z prędkością 90 km/h, wyprzedzisz TIR-a jadącego 70 km/h w blisko 13 s. Nasz test rozpocząłem na zatłoczonych warszawskich ulicach, na których nie brakuje TIR-ów, ale za to nie ma miejsca, by cieszyć się dynamiczną jazdą. Stojąc w korkach, trudno docenić zalety jednostki napędowej

Toyota Avensis Wagon 2.0 D4 High

miejsca i wygodne fotele. Co prawda, pozycja za kierownicą nie dorównuje tej z Passata, a podłokietnik czasami przeszkadza w trakcie zmiany biegów, ale i tak Avensis prezentuje się bardzo dobrze. Pięć gwiazdek Avensis zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa biernego potwierdzony znakomitym wynikiem testu

Konfrontacje: Audi A6 Avant vs. Volvo V70

Kiedy myślisz: duże, rodzinne, bezpieczne kombi, to w wyobraźni niemal natychmiast parkuje kanciaste Volvo. Bez trudu połyka całą rodzinę, łącznie z psem i całym dobytkiem, a wcale nie jest największe w klasie. Musi to irytować innych producentów, którzy jak Audi z modelem A6 Avant starają się

Ford Mondeo - nowy lider?

. Nie dość, że pretenduje do miana najlepszych w klasie (czy taki jest w istocie, przekonamy się w trakcie testu porównawczego), to jeszcze za jednym zamachem wkracza na rynek we wszystkich odmianach nadwoziowych - jako sedan, liftback i kombi. Cena wyjściowa - 72 800 zł -wydaje się atrakcyjna, ale

Subaru 3.0 Outback

Competitzione. Sądziłem, że z Subaru Outback będzie miało problem. Produkty Fuji Heavy Industries nigdy nie grzeszyły urodą, a zwłaszcza Legacy (Outback to uterenowione Legacy kombi, prekursor klasy SUW - Sports Utility Wagon), które dziesięć lat temu pod względem brzydoty dzielnie walczyło o pierwszeństwo z

Opel Signum Sport 3,0 V6 CDTI

rozmiarze 225/45? Trzeba uważać, by przedwcześnie nie zakończyć testu, bo wąska dojazdówka nie pozwoli nawet na odrobinę szaleństwa. W drodze na pomiary zgarnąłem Mroczka i razem utknęliśmy w popołudniowych korkach stolicy. Od razu zebrało nam się na wspominki o starych gablotach produkowanych niegdyś

Renault Laguna - skok na podium

dość leniwie Laguną ze średnią prędkością 50 km/h oprócz niskiego spalania (ok. 7 l/100 km) zwróciła moją uwagę cisza we wnętrzu. Nie słychać natarczywego terkotu diesla, wiatru opływającego nadwozie ani szumów toczenia. Jak w limuzynach wyższej klasy. To nie tylko zasługa małego współczynnika oporu

Sedanoraptory - Toyota Corolla vs. Honda Civic Sedan

popularnego hatchbacka. Może nie wszystko jest jednak stracone? Do naszego testu z premedytacją wybraliśmy auta z różnymi silnikami. Honda z benzynowym 1.8 i-VTEC, Corolla z dieslem D-4D. Skąd taki pomysł? Podobna moc (to najmocniejsze wersje w obu przypadkach) i... tylko jeden silnik w ofercie Hondy. Aby

Mitsubishi Grandis 2.4 Intense

mieszanym w trakcie testu to ponad 11,8 l/100 km. Skok zawieszenia jest na tyle duży, że tłumienie nierówności następuje niemal niewyczuwalnie. Komfort podróżowania nie odbiega od tego w autach segmentu D. Przy tak dużych wymiarach zewnętrznych i masie auta przekraczającej 1625 kg trudno spodziewać się

Ford Focus ST

na barierce energochłonnej oglądamy na każdym okrążeniu Paul Ricard. Nikt z jadących nie odniósł szwanku. Cóż, najwyraźniej pięciu gwiazdek Focus nie otrzymał od NCAP w prezencie (w testach badających dynamiczną ochronę dzieci w wieku 1,5 i 3 lat wypadł najlepiej ze wszystkich aut, uzyskując

Konfrontacje: Ford Mondeo 2,2 TDCi Titanium X/Honda Accord 2,2 i-CTDi Sport

, = przeciętnie Przebieg na początku testu 2800 km 0-130-0 19,5 s 0-100 9,2 s 0-130

Historia kołem się toczy - Mazda

. Obecnie w szranki z hot-hatch'ami staje już druga generacja Mazdy 3 MPS.Autozam AZ-1 (1992-1994)W rodzimej Japonii Mazda oferuje swoje produkty pod kilkoma markami: Autozam (małe auta), Eunos (klasa średnia) i Efini (modele klasy wyższej i sportowe). W naszym kraju auta tej marki były pierwszymi

Skoda Superb Combi - test | Pierwsza jazda

litrów. Pozostaje kwestia ceny. Tutaj nowemu Superbowi na pewno bliżej do klasy średniej, niż wyższej-średniej. Ceny obecnego modelu rozpoczynają się od 79 000 zł. Do tego trzeba doliczyć około 5000 zł dopłaty za wersję Combi. W porównaniu z konkurencją (VW Passan Variant - od 81 290 zł; Ford Mondeo

Konfrontacje: Renault Modus 1.4 16V Confort Authentique 98 KM/Fiat Idea 1.4i 16V Active 95 KM/Opel Meriva 1.4 16V

niższej klasy średniej. Do naszego porównania wybraliśmy auta z silnikami benzynowymi 1.4 o zbliżonej mocy - od 90 do 98 KM, oraz z elementarnymi wersjami wyposażenia.Renault Modus 1.4 16V 98 KMFrancuska firma ma bogate doświadczenie w rozwoju wielofunkcyjnych aut jednobryłowych

Volkswagen Touran 1.9 TDI 100 KM Trendline

, Touran pod tym względem wypada znakomicie. Zawdzięcza to płycie podłogowej Golfa V i zawieszeniu tylnej osi z układem czterowahaczowym, co w tej klasie wciąż jest rzadkością. Touran bardzo pewnie pokonuje zakręty i stabilnie jedzie na wprost, a jego zawieszenie dobrze tłumi nierówności. Starsze modele

Jaguar X-Type 3.0 SE

= Prześwit dynamiczny 9 cm = Maksymalne szczeliny między blachami karoserii 3,5 mm = Przebieg na początku testu 7200 km

Auto Mobil International 2008 - relacja z Lipska

przedostatniej hali, w której prezentowane są samochody, wstępuję jeszcze na chwilkę do stoiska Hondy, by zobaczyć nowego Accorda, a następnie do Citroena by przyjrzeć się nowemu C5. Dwa samochody tej samej klasy. Oba wizualnie większe od poprzedników i oba naprawdę eleganckie. Klasa średnia ewidentnie aspiruje

Jeep Wrangler 4.0 Sport

skrętów". Test łosia? Może trochę później. Układ kierowniczy jest mało precyzyjny, co przy większych prędkościach może być zabójcze. Samochód przy maksymalnych 170 km/h nie jest łatwo prowadzić dokładnie na wprost. A gdy koła napotkają spotykane u nas "gdzieniegdzie" koleiny, zaczyna się

Opel Astra III

. Fotele mają dość niskie siedziska (w wersji Sport i Cosmo, w pozostałych są o 2 cm wyższe) i na zakrętach nie zmuszają do kurczowego trzymania się trójramiennej, skórzanej kierownicy. Ta jest jedną z bardziej rasowych w swojej klasie. Nic tylko chwycić i kręcić. A kręcąc można sterować m.in. pokładowym

Mazda 2 1.6 Core+

mieści się w przyjętych rynkowych podziałach i klasach. Za duża na miejskiego hatchbacka, za krótka na auto kompaktowe, jest czymś pomiędzy kombi na bazie samochodu segmentu B a małym minivanem. Styl Europejski szyk Mazda 2 to kolejne japońskie auto zaprojektowane pod gusta mieszkańców Starego Kontynentu

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

testu - 2100 km GAZ: Dobre właściwości jezdne, precyzyjny układ kierowniczy, znakomite hamulce, oszczędny silnik, dobrze pracująca i zestopniowana skrzynia biegów, bogate wyposażenie (choć z pewnymi brakami - patrz hamulec), dobre materiały wykończeniowe HAMULEC: Niewygodne siedzenia w wersji standard

Mitsubishi Pajero Dakar 3.2 DI-D

. 3 lata lub 100 tys. km Gwarancja perforacyjna 6 lat Nasze pomiary ^ nieźle, ! kiepsko,? przeciętnie Przebieg na początku testu 12000 km

Kia Carens - Test | Rodzinny typ

awangardowego "technospace'a", czyli Citroena C4 Picasso, w kwestii ceny od taniego Chevroleta Orlando, a prestiżu Mercedesa B Klasy czy nowość BMW Active Tourer. Kia Carens mieści się gdzieś pośrodku proponując wyraźnie wyższą cenę od "budżetowego" Chevroleta, ale oferując jednocześnie

Elegancja pret-a-porter - Mazda 2 1.6 Core+

mieści się w przyjętych rynkowych podziałach i klasach. Za duża na miejskiego hatchbacka, za krótka na auto kompaktowe, jest czymś pomiędzy kombi na bazie samochodu segmentu B a małym minivanem. Europejski szyk Mazda 2 to kolejne japońskie auto zaprojektowane pod gusta mieszkańców Starego Kontynentu

Honda Accord 2.4 Executive

może poszczycić się najmniejszym w swojej klasie współczynnikiem oporu powietrza - Cx 0,26. Pozwoliło to nie tylko zmniejszyć zużycie paliwa, ale i zdecydowanie obniżyć poziom hałasu w kabinie. Czym chata bogata Accord dopiero co pojawił się na polskim rynku. Za testowaną przez nas wersję Executive 2,4

Citroen DS5 - test | Pierwsza jazda

, kompaktowego DS4. Funkcjonalne, ciekawie zaprojektowane i nienagannie wykończone auto na celownik wzięło klasę premium. I znowu posypały się zamówienia. Od debiutu w 2010 roku sprzedano ponad 60 tys. sztuk.Jak będzie z DS5, który właśnie debiutuje na naszym rynku? Czas pokaże, ale pewne jest, że tak bardzo

Hyundai i30 CW - test | Za kierownicą

raczej z autami klasy średniej lub średniej wyższej renomowanych producentów. Uruchamiamy silnik i znowu jesteśmy pozytywnie zaskoczeni. Miarowe mruczenie benzynowego 1.6 jest ledwo słyszalne. Ruszam i odkrywam, że silnik pracuje przyjemnie i miękko, ma równomierną charakterystykę i świetnie radzi sobie

GMC Terrain 2.4 SLT | Test | Znak czasu

detali, GMC przygotowało paletę bardziej prestiżowych wersji Denali, które wyposażono m.in. w większą ilość chromowanych elementów. Nie ma sensu  porównywać go z europejskimi wizjami tej klasy aut, bo jest to auto na rynek Amerykański i w klimat tamtejszych dróg wpisuje się idealnie. Sprawdź ile

Mercedes R 350 CDI L 4Matic - test | Za kierownicą

mieście zużywa średnio ok. 13 l/100 km, na drodze ekspresowej zaś 9-10 l/100 km. Sparowana z nim skrzynia 7G-tronic nie pracuje co prawda tak aksamitnie jak konstrukcje BMW, ale z typową dla Mercedesów empatią redukuje bieg już po łagodnym wciśnięciu pedału gazu.Rozstaw osi R-klasy w wersji L wzrasta z

Skoda Octavia I Combi 1.9 TDI 4x4 Elegance - test | Za kierownicą

pasażerów siedzących z tyłu w kombi jest zwłaszcza nad głowami trochę większa niż w hatchbacku). Auto oferuje również dobre właściwości jezdne mimo nieco wyższego nadwozia. Odmianę 4x4 prowadzi się pewnie w każdych warunkach. Samochód płynnie pokonuje nierówności, a pasażerów nie nękają nieprzyjemne odgłosy

Infiniti FX 3.0d Black and White Edition | Test | Czarno na białym

plankton.Ilekroć nadarzała się okazja, parkowałem FX-a przy innych SUV-ach. Wygrywał wszystkie wizualne pojedynki - koledzy z klasy nie są tak przystojni: Porsche Cayenne wygląda dziwnie, od VW Touarega wieje nudą, a Range Rover przypomina jeżdżące akwarium. Co innego Infiniti: widać, że jest luksusowe, szybkie i

Audi RS6 - test | Pierwsza jazda

1993 roku we współpracy z Porsche. Było odpowiedzią Audi na BMW M5 i Mercedesa E 500. Choć obaj konkurenci należeli do wyższej klasy, Audi mogło pochwalić się praktycznym nadwoziem kombi. Pod maską pracował silnik o mocy 315 KM przekazujący moc na cztery koła. RS2 łatwo poznać po kołach, hamulcach i

Peugeot Partner Tepee - test | Za kierownicą

Partner nie jest jedynym autem Peugeota, które wychodzi poza swoją klasę. Tak jak SW nie jest użytkowym kombi, tak Partner Tepee nie jest zwykłym dostawczakiem. Zamiast skrzynek z jabłkami może przewieźć narty i sporą rodzinkę. Po dopłacie 3500 zł nawet 7-osobową.Spodziewałem się, że w Partnerze

BMW 335i xDrive - test | Za kierownicą

Rodzina aut klasy średniej w BMW jest dość jednolita. Wystarczy jednak przyjrzeć się nieco dokładniej, by zauważyć istniejące między nimi różnice. Sedan i kombi to auta rodzinne. Nie są może mistrzami pakowności, ani nie zaskakują rekordową ilością schowków, ale w pełni nadają się na pierwsze auto

Audi A4

. Audi A4 (klasa D) nieznacznie urosło - w porównaniu z poprzednikiem sedan jest dłuższy o 38 mm, a kombi - o 41 mm. Na pierwszy rzut oka nowa "czwórka" wydaje się jeszcze większa, a to dzięki zamontowaniu długich i wąskich kloszy przednich i 

Skoda Octavia RS Combi - test | Za kierownicą

są nieco wyższe, ale Octavia trafia właśnie w ten segment. A w nim jest największym sportowym rodzinnym samochodem, bo wersji kombi. Duży atut. Gdyby Focus ST pokusił się o wersję kombi, nie miałbym wątpliwości, jakie auto wybrać. Focusa ST w takiej wersji nadwozia jednak nie ma. Czy tajna broń Skody

AUDI ALLROAD/SUBARU LEGACY OUTBACK/VOLVO 70 XC

, które z nich okaże się najbardziej godne uwagi: Subaru i Volvo w najmocniejszych produkowanych wersjach, a Audi ze słabszą benzynową jednostką V-6 (oprócz tego można nabyć V-8 i turbodiesla).Subaru, które otrzymaliśmy do testu od importera, to model z roku 2001, mimo że nowa wersja już od pół roku jest

Re: Mondeo Kombi 2001-2003

galtom napisał: > Jak ma ktos pomysl na inne ciekawe (duuuuze) kombi/mpv w cenie do > 25 tys. zl to prosze proponowac. > Auto ma byc duze, miec automatyczna klime i fajnie jakby bylo > automatem. Takie uwarunkowania kierują na auta klasy średniej i średniej wyższej o przebiegu

Re: I znowu....

przez znajdującą się głównie w r > ękach Niemców najpopularniejszą prasę motoryzacyjną. W amerykańskich zestawieni > ach niemiecka i japońska klasa wyższa rotuje się na pierwszych miejscach w wyni > kach testów porównawczych. > > > > albo decyduje cos tak niezmierzalnego jak

Re: I znowu....

co decyduje ze tak trudno zaistniec im w wyzszych > klasach? Było to już wielokrotnie dyskutowane tutaj. Przyczyny to: - wspomniany niemierzalny aspekt prestiżu - brak diesla w ofercie - brak kombi w ofercie - cło na auta z Japonii Lexus GS450h pali dokładnie średnio o litr na setkę więcej od

Re: znow o Toyocie ;-)

podobnie tylko inaczej :-) > > Jeszcze raz poprosze - porownaj Verso do typowego przedstawiciela klasy - Scnic > lub Zafira. > We wszystkich testach Verso jest porównywane do innych kompaktowych minivanów i nie uważam, że jest to błąd. Po prostu auta tej klasy przynajmniej niektóre, bardzo

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

pracownik niższego szczebla ma A4, to czemu dyrektor ma nie mieć A6. Tworzenie wyrośniętych aut klasy średniej ma sens, gdy nie ma reprezentanta klasy wyższej (vide Insignia). Gdy jest, po prostu tworzy się wzajemnie konkurujące produkty. *** Moim zdaniem, podobne zjawisko nastąpiło, gdy na rynku był

Re: Do Niknejma

% większej. A osiągi BMW jakoś w ogóle nie chcą być > lepsze - mimo duuużo większego silnika. W takim razie niech przeprowadzą pełny test drogowy nieporównywalnych aut, łącznie z pomiarem poziomu hałasu. To Ty zacząłeś dyskusję o wyższości mniejszego silnika z mniejszym momentem. Ja skłonny jestem

Re: Do Niknejma

% większej. A osiągi BMW jakoś w ogóle nie chcą być > lepsze - mimo duuużo większego silnika. W takim razie niech przeprowadzą pełny test drogowy nieporównywalnych aut, łącznie z pomiarem poziomu hałasu. To Ty zacząłeś dyskusję o wyższości mniejszego silnika z mniejszym momentem. Ja skłonny jestem

Re: to był tylko test

Fiat nie ma już w swojej ofercie samochodów klasy średniej i wyższej średniej. Tę rolę przejęła Lancia i Alfa. > Przestarzała... nie znam się na technice ani w ząb. Napisałem tak, bo mi się > wydawało że auto chodzi na rynku już dobrych kilka lat i zdaje sie, że już je > powoli wycofują