tarcze hamulcowe ceramiczne cena

Błażej Boner

BMW M4 | Specjalna edycja ku czci mistrza DTM

BMW M4 | Specjalna edycja ku czci mistrza DTM

Bawarski producent postanowił uczcić tegoroczne zwycięstwo w serii DTM przez Marco Wittmana. Na rynku pojawi się specjalna, limitowana edycja modelu M4 oznaczona jako DTM Champion Edition

Tuning | Spofec Overdose | Rolls-Royce przedawkował sterydy

Większość klientów marki Roll-Royce to dość konserwatywne grono. Jednak wśród nich z pewnością znajdzie się kilku, którzy skuszą się na tuningowaną wersje od SPOFEC. Model Wraith po przeróbkach wygląda jakby przedawkował sterydy

Jeszcze ostrzejszy Focus RS

Pierwsi klienci mogą już od kilku tygodni cieszyć się nowym Focusem RS, a dla tych którzy czują niedosyt producent przygotowuje pewną niespodziankę. Być może niebawem poznamy specjalną wersję hot-hatcha

Chevrolet Camaro Z/28 Callaway | Wszystko jasne

Chevrolet Camaro Z/28 Callaway | Wszystko jasne

bodykit ma za zadanie poprawić przepływ powietrza. Był w tym celu specjalnie testowany z tunelu aerodynamiczny. W celu poprawy układu hamulcowego, Z/28 otrzymało karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe Brembo. Opcjonalnie może ono zostać wyposażone również w wyścigowe zawieszenie. Większa moc to oczywiście

Audi RS3 Sportback | Grizli w owczej skórze

Audi RS3 Sportback | Grizli w owczej skórze

RS. Opcjonalnie RS3, jako jedyne w klasie, może zostać wyposażone w karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe o średnicy 370 mm. We wnętrzu, zmiany względem wcześniej pokazanego modelu Audi S3, są niewielkie. Oczywiście nie mogło zabraknąć spłaszczonej od dołu kierownicy oraz wykończeń z aluminium

Dodge Viper ACR | Potwór oficjalnie

Dodge Viper ACR | Potwór oficjalnie

karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe z serii Brembo Matrix, których średnica wynosi z przodu 390 mm, a z tyłu 360 mm. Zaciski mają po sześć tłoczków z przodu i po cztery na kołach tylnej osi. Viper ACR będzie wyposażony w pakiet Extreme Aero, dzięki któremu w trakcie jazdy z prędkością 285 km/h docisk

Mercedes S 65 AMG Coupé | Witamy w klubie

Mercedes S 65 AMG Coupé | Witamy w klubie

zawieszenie Magic Body Control. Felgi mają 20-cali (przód - 255 mm, tył - 285 mm). Na wyposażeniu seryjnym znajdują się ceramiczne tarcze hamulcowe z szarymi zaciskami, które w opcji mogą być polakierowane na czerwono. Cena nowego coupe z silnikiem V12 rozpoczyna się od 244 009 euro. Dla porównania S63 AMG

BMW M5 w wersji "Nocny jastrząb"

BMW M5 w wersji "Nocny jastrząb"

. Znawcy tematu wychwycą również węglowo-ceramiczne tarcze hamulcowe. W kabinie wzrok przykuwa natomiast pomarańczowa tapicerka ze skóry merynosów oraz wstawki z włókna węglowego w boczkach drzwi i na desce rozdzielczej.BMW M5 z dopiskiem "Nighthawk" wyposażone zostało w nowy pakiet Competition

Salon Detroit 2015 | Ford GT Concept | Wraca prawdziwa legenda

Salon Detroit 2015 | Ford GT Concept | Wraca prawdziwa legenda

-calowe felgi z oponami Michelin Pilot Sport Cup 2. Za kołami skrywają się karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe. Całe nadwozie wykonano z lekkich i nowoczesnych materiałów. fot. Ford Ile trzeba zapłacić za legendarnego Forda? Ogłoszenia Tuż za kabiną pasażerską znajduje się centralnie umieszczony silnik

Salon Genewa 2014 | Audi RS 4 Avant Nogaro selection

Salon Genewa 2014 | Audi RS 4 Avant Nogaro selection

(quattro). Samochód o takich osiągach potrzebuje wydajnego układu hamulcowego. Na życzenie tarcze mogą być ceramiczne, wzmacniane włóknem węglowym. Audi RS 4 Avant Nogaro selection trafi do sprzedaży wiosną. Bazowa cena samochodu na rynku niemieckim to 87 300 euro. Audi Avant RS2 z 1994 roku Audi RS2 było

Aston Martin Vanquish w całej okazałości | Galeria + wideo

Aston Martin Vanquish w całej okazałości | Galeria + wideo

wyposażono w system ADS (Adaptive Damping System), pozwalający wybrać jeden z trzech trybów jazdy: Normal, Sport oraz Track, a na obie osie trafiły karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe (398 z przodu i 360 mm z tyłu). Vanquish oferowany będzie w dwóch wersjach: dwumiejscowej i jako 2+2.W salonach następca

Porsche Cayman GT4 | Test | Drogowy rozrabiaka

Porsche Cayman GT4 | Test | Drogowy rozrabiaka

biegów i ceramiczne tarcze hamulcowe, które podkreślały jego charakter. Napisałem wówczas, że żarty z Caymana (określanego często jako 911 dla ubogich) się skończyły. Później, zawsze gdy zdarzało mi się przejechać tym autem, utwierdzał mnie on w przekonaniu, że wszystkie superlatywy, które o nim

Mercedes SLS AMG Black Series

Mercedes SLS AMG Black Series

dlatego, że auto rozpędza się do setki w zaledwie 3,6 sekundy i potrafi osiągnąć prędkość maksymalną równą 315 km/h. W okiełznaniu "czarnego" SLS-a pomagają ceramiczne tarcze hamulcowe. Fabryczni tunerzy | AMG Auto ma dawać więcej frajdy z jazdy również dzięki zwiększonemu rozstawowi kół

Salon Genewa 2012 | Nowe Audi RS4 Avant

Salon Genewa 2012 | Nowe Audi RS4 Avant

dyfuzor i końcówki układu wydechowego wyglądające, jakby potrafiły zassać asfalt za pędzącym kombi) inżynierowie przeprowadzili szereg zmian mechanicznych. Obniżone i utwardzone zawieszenie, zmieniony układ kierowniczy i hamulcowy (karbonowo-ceramiczne tarcze o średnicy 380 mm z przodu) to tylko fragment

Audi RS6 Avant od 499 280 zł

Audi RS6 Avant od 499 280 zł

hamulcowy z sześciotłoczkowymi zaciskami i tarczami o średnicy 390 mm (oś przednia). Klient może też zamówić tarcze ceramiczne, wzmocnione włóknem węglowym, o średnicy 420 mm. Amatorów ostrej jazdy ucieszy z pewnością fakt, że system stabilizacji toru jazdy (który posiada też tryb sportowy) można całkowicie

Audi RS6 Avant | Galeria

Audi RS6 Avant | Galeria

układ hamulcowy z sześciotłoczkowymi zaciskami i tarczami o średnicy 390 mm (oś przednia). Klient może też zamówić tarcze ceramiczne, wzmocnione włóknem węglowym, o średnicy 420 mm. Amatorów ostrej jazdy ucieszy z pewnością fakt, że system stabilizacji toru jazdy (który posiada też tryb

Hennessey Venom GT

Hennessey Venom GT

, aktywny układ zawieszenia a za wytracanie prędkości odpowiadają sześciotłoczkowe zaciski hamulcowe i 15-calowe, karbonowo-ceramiczne tarcze. Ile trzeba zapłacić za to monstrum? Ceny startują od 950 tys. dolarów. Jacyś chętni? Zaprojektowane z największą pieczołowitością nadwozie pozwala przecinać

Aston Martin V12 Vantage

Aston Martin V12 Vantage

nowe hamulce ceramiczne. Z przodu znalazły się 398 mm tarcze hamulcowe oraz sześciotłoczkowe zaciski, z tyłu nieco mniejsze tarcze o średnicy 360 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe. Rozwiązanie to nie tylko poprawiło skuteczność hamowania, pozwoliło również zmniejszyć masę auta o około

Salon Frankfurt 2013 | Nowe Audi A8

Salon Frankfurt 2013 | Nowe Audi A8

efektywny napęd elektromagnetyczny. Alternatywne rozwiązanie to dynamiczny układ kierowniczy, którego przełożenie zmienia się zależnie od prędkości. W przypadku wersji z silnikiem V8 i modelu A8 L W12 quattro, na życzenie dostępne są ceramiczne tarcze hamulcowe wzmocnione włóknem węglowym. Zmodernizowane

Tylko dla wybrańców

Tylko dla wybrańców

hamulcowe. Rozwiązanie to znane z wyścigów Formuły 1 nie tylko poprawia aerodynamikę, ale pomaga również skuteczniej chłodzić karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe. Według Ferrari temu istnemu "laboratorium technologicznemu" na kołach pokonanie jednego okrążenia testowego toru Fiorano

Samochody z "GT" w nazwie - cz.1

Samochody z "GT" w nazwie - cz.1

bardzo szybkie. Od 0 do 100 km/h rozpędza się w 3,5 sekundy, a do 160 w 6,8 sekundy. Maksymalnie może się rozpędzić do 330 km/h. Dostępny był w pięciu kolorach - srebrnym, szarym, żółtym, czarnym i czerwonym. Po raz pierwszy Porsche wyposażyło wtedy swój samochód w ceramiczne tarcze hamulcowe. Do końca

Venom GT - pogromca Veyrona

Venom GT - pogromca Veyrona

o mocy 725 i 1044 koni mechanicznych. W przypadku tej ostatniej wskazówka prędkościomierza mija setkę po 2,9 s i dobija maksymalnie do 416 km/h. W wytracaniu prędkości pomagają 6-tłoczkowe zaciski Brembo i 15-calowe, ceramiczne tarcze hamulcowe, skryte za 20-calowymi felgami.Produkcją Venoma zajmie

Ekstremalny Caparo T1

Ekstremalny Caparo T1

można mknąć już z prędkością 160km/h, natomiast maksymalnie T1 rozpędza się do 335km/h. Aby skutecznie okiełznać tę piekielną moc, auto zostało wyposażone w potężne (sześciotłoczkowe z przodu oraz czterotłoczkowe z tyłu) zaciski hamulcowe typu monobloc oraz ceramiczne tarcze o średnicy 355mm.To jednak

Więcej mocy za mniej

tarcze hamulcowe oraz sześciotłoczkowe zaciski. Biorąc pod uwagę, że masa auta przekracza 2,5 tony (V12 TDI) może się to okazać całkiem rozsądnym wyborem. Ceny odświeżonej wersji Audi Q7 nie zostały jeszcze podane. Pierwsze egzemplarze trafią do salonów w lecie. Bartosz SińczukGMC, czyli futbolista z

Porsche 911 Turbo | Jak rodziła się legenda

rozpędzony pocisk ze Stuttgartu, Porsche oferowało poprawiony względem 996 układ hamulcowy PCCB, w skład którego wchodziły przednie tarcze o rozmiarze 380 mm. z przodu i 350 mm. z tyłu. fot. Porsche fot. Porsche W 2010 roku Porsche zaprezentowało poprawioną 6- tą generację 911 Turbo - 997.2

Nowe Audi TT i TTS | Pierwsza jazda | Z myślą o kierowcy

odpocząć. Ceramiczne tarcze w TTS nie są dostępne. Z S tronikiem standardowo otrzymujemy funkcję Launch Control, umożliwiającą maksymalne przyspieszenie ze startu zatrzymanego. Przy prędkości 120 km/h z klapy bagażnika automatycznie wysuwa się spojler, zwiększający docisk pojazdu do nawierzchni. Można

TOP 10 | Najdroższe samochody świata

najmocniejszy Venom GT, powstała drogowa broń masowego rażenia. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 2,4 s i maksymalna prędkość 440 km/h mówią same za siebie. W wytracaniu prędkości pomagają 6-tłoczkowe zaciski Brembo i 15-calowe, ceramiczne tarcze hamulcowe.Produkcją Venoma zajmuje się zakład w

"Parszywa trzynastka", czyli najmocniejsze auta w polskich salonach

pozwoliła inżynierom Audi wycisnąć z jednostki dodatkowe 35 KM. Do tego w pełni regulowane zawieszenie, system ESP z możliwością regulacji czułości oraz ceramiczne tarcze hamulcowe.   ZOBACZ TAKŻE: Audi R8 - tu kupisz je taniej, niż w salonie Audi R8 po faceliftingu | Galeria Kolejna maszyna od BMW

PORSCHE 911 GT2

. Sprężyny i stabilizatory mają regulowaną wysokość. Wszystko przygotowano tak, aby nie było żadnego problemu z założeniem slicków. Przyszli właściciele "GT2" będą mieli dylemat: spędzić weekend z rodziną czy pojechać na najbliższy tor wyścigowy.Układ hamulcowy z ceramicznymi tarczami Porsche

Lamborghini Murciélago - test | Za kierownicą

, tak) zaciski z przodu bez trudu wgryzają się w tarcze o średnicy 38 cm. W dodatku siłę hamowania można dozować bardzo precyzyjnie. A przecież za dopłatą dostępne są hamulce ceramiczne o jeszcze lepszych własnościach. Może nie taki diabeł straszny? No właśnie, gdybym równie śmiało poczynał sobie za

Re: Syrena Sport | Powstanie stylistyczna replika

docisku równą 1500 kilogramów. O bezpieczeństwo pasażerów dbają ceramiczne, wentylowane, podwójnie nawiercane tarcze hamulcowe wraz z dziesięciotłoczkowymi szczękami. W środku panuje ascetyczny minimalizm, znakomitego wrażenia dopełnia wykończenia z tytanu i karbonu. Syrena Sport zostanie wyprodukowana w

Będzie recall w Porsche???!!!

Niedawno Subaru, teraz Porsche "wtopilo" :( Czy juz nie ma marek, gdzie jakosc jest nie tylko haslem reklamowym? Fani marki Porsche muszą przełknąć gorzką pigułkę - reklamowane jako szczyt nowoczesnej technologii i najlepsze hamulce ceramiczne PCCB (Porsche Ceramic Composite Brakes