spalanie cayenne turbo

oprac. Filip Trusz

Gama modelowa Porsche | Nie tylko 911 Carrera

Gama modelowa Porsche | Nie tylko 911 Carrera

Mówimy "Porsche", myślimy "Porsche 911". Jednak marka ze Stuttgartu już od dawna ma w swojej ofercie kilka innych modeli. Przyjrzymy się dzisiaj, jakie samochody znajdziemy w salonie Porsche oprócz kultowej 911-stki

Tuning | Mansory G500 4x4^2 | Niebieski kolos

Kto jak kto, ale Mansory potrafi stworzyć auto, które wyróżnia się na drodze. Tym razem szalony tuner wziął się za Mercedesa klasy G

Porsche Cayenne S | Pierwsza jazda | Na obrzeżach Europy

Ostatnia edycja Porsche Performance Drive to 14 zespołów z 10 różnych krajów Europy Środkowo-Wschodniej i dystans 1550 km z Trabzonu w Turcji przez Gruzję do Baku w Azerbejdżanie. Głównym zadanie? Jak najszybsze pokonanie trasy i zachowanie limitów średniego spalania, a wszystko to za kierownicą odświeżonego Porsche Cayenne S

Porsche Macan Turbo | Test | Jedyny taki

Porsche Macan Turbo | Test | Jedyny taki

Porsche Cayenne po faceliftingu | Ostrzejsze rysy Porsche to marka, w której sportowe geny ma każdy model. Inaczej nie mogło być z najnowszym dzieckiem inżynierów z Zuffenhausen, czyli Macanem. Szczególnie emocjonujących wrażeń z jazdy można spodziewać się po wersji Turbo, którą miałem okazję

Porsche Macan S Diesel | Test | Chcę mieć SUV-a!

Porsche Macan S Diesel | Test | Chcę mieć SUV-a!

Porsche 911 po liftingu | Początek ery turbo? Zacznijmy jednak od początku. Pamiętam jaką to awanturę wywołało wprowadzenie pierwszej generacji Cayenne. Zagorzali fani marki z Zuffenhausen lamentowali, że to nie jest prawdziwe Porsche. Jest w tym trochę racji, ale dziś SUV w gamie już nikogo nie

Salon Los Angeles 2013 | Porsche Macan

Salon Los Angeles 2013 | Porsche Macan

Prezentując nowy model w słonecznej Kalifornii Porsche od razu wskazuje główny rynek zbytu. Macan, mniejszy brat Cayenne, ma przyciągać klientów poszukujących SUV-a o sportowym charakterze, ale odznaczającego się (nieco) mniejszym zapotrzebowaniem na paliwo. Nowy Cayenne w 2014 rokuChociaż Porsche

Jeep Grand Cherokee SRT8 | Test | Priapizm

Jeep Grand Cherokee SRT8 | Test | Priapizm

garażu, ale z przyjemnością sprawdzę, jak jeździ. BMW X5M, Mercedes GLE 63 AMG, Range Rover SVR, Porsche Cayenne Turbo czy wreszcie bohater dzisiejszego testu Jeep Grand Cherokee SRT8 - wszystkie wyposażone są w ogromne benzynowe silniki V8, zapewniają osiągi godne aut sportowych. Po co? Nie wiem, ale

To będzie hit w USA

To będzie hit w USA

zaledwie 6,5 s. Pamiętajmy jednak, że założenia konstrukcyjne były nastawione na ograniczenie emisji CO2, która wynosi ostatecznie 193 g/km. Średnie spalanie to 8,2 l/100 km, przy wadze 2240 kg. W Polsce Cayenne S Hybrid wyceniono na 96 602 EUR (z podatkiem VAT).New York Auto Show to bardzo ważna impreza

Porsche Cayenne 3.0TDI - kolejny bastion zdobyty

Porsche Cayenne 3.0TDI - kolejny bastion zdobyty

płyną z tego bolesnego, chociaż nieuniknionego, posunięcia? Oczywiście obniżone spalanie. Porsche zapowiada, że wysokoprężne Cayenne spali 9,3 l oleju napędowego na każde przejechane 100 km. W porównaniu do 12,9 l, w przypadku najmniejszego silnika benzynowego, to już coś.Kolejnym argumentem jest

Porsche Panamera S E-Hybrid | Test | Biały niedźwiedź

Porsche Panamera S E-Hybrid | Test | Biały niedźwiedź

;Panamera może na samym prądzie przejechać 36 km. Nasz testowy egzemplarz był "załadowany pod korek", a mimo to wskazywał maksymalny zasięg 24 km. Mamy przejechać wyznaczoną trasą i uzyskać jak najniższe średnie spalanie. Porsche twierdzi, że można zejść do 3,1 l/100 km. Z kolegą ze Słowacji

Porsche Cayenne - test | Za kierownicą

spalanie dochodzące do 30 litrów na setkę. Nawet najtwardsi z twardych miłośników nowego Porsche - a przez cztery lata zebrało się ich ponad 150 tys. - twierdzą, że to lekka przesada. Problemem zajmują się inżynierowie. Po pięciu latach, gdy cztery wersje Porsche (Cayenne, Cayenne S, Cayenne Turbo i

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

. Jego tuleje cylindrowe wykonane mają tendencję do pękania. Objawy to narastający hałas i spore zapotrzebowanie na olej silnikowy. Naprawa może być kosztowna (kilkanaście tys. zł), ale sama eksploatacja Porsche do najtańszych nie należy. Model Cayenne Turbo i późniejsze Cayenne S były wolne od tych

Mercedes ML 63 AMG - test | Za kierownicą | Ogień i woda

Mercedes ML 63 AMG - test | Za kierownicą | Ogień i woda

obrotowe (680 Nm BMW X5 M, 700 Nm Porsche Cayenne Turbo S). W każdym materiale prasowym Mercedes podkreśla zmniejszenie zużycia paliwa o 26,5%  w porównaniu z poprzednim modelem. Rozpisują się o wprowadzeniu wtrysku paliwa ze spalaniem prowadzonym strumieniowo, zastosowaniem bi-turbo (poprzedni silnik

BMW X5 M - pierwszy oficjalny film

BMW X5 M - pierwszy oficjalny film

...?) stwierdziło inaczej i powierzyło oddziałowi "M" zadanie stworzenia z X5 (a w dalszej perspektywie także z X6 ) czegoś jeszcze szybszego. Konkurencja przecież nie śpi. W gamie są np.: Porsche Cayenne Turbo S, Mercedes ML63 AMG, czy Audi Q7 V12 TDI - jeśli ktoś chce mieć naprawdę szybkiego SUV -a

Volvo XC90 | Pierwsza jazda | Początek nowej ery

Volvo XC90 | Pierwsza jazda | Początek nowej ery

, charakter XC90 łatwo można dostosować do chwilowych potrzeb. W praktyce okazuje się, że do temperamentu dużego SUV-a Volvo najlepiej pasuje tryb Comfort. W tym trybie pracy zarówno 225-konny diesel D5 (twin turbo), jak i 320-konny silnik T6 (wyposażony w sprężarkę mechaniczną i turbosprężarkę) pracują

Audi Q3 - test | Pierwsza jazda

Audi Q3 - test | Pierwsza jazda

Q3 to trzeci i jak na razie ostatni zapowiadany crossover Audi. W 2005 r jako pierwszy pojawił się ogromny Q7. Zbudowany był na tej samej płycie, co VW Touareg i Porsche Cayenne, ale przewyższał je rozmiarami. Po trzech latach dołączył do niego średniej wielkości Q5 bazujący na płycie Audi A4

VW Touareg - test | Pierwsza jazda

VW Touareg - test | Pierwsza jazda

przypadku pierwszej generacji Touarega, nowa płyta wykorzystywana jest do budowy bliźniaczego, przynajmniej konstrukcyjnie, Porsche Cayenne. W przyszłości posłuży najprawdopodobniej za platformę nowego Audi Q7. Touareg zmienił się także wizualnie. Zamiast krągłości dominują ostre linie. Nadwozie ma wyraźne

Porsche Cayenne GTS vs. BMW X6 - test porównawczy

sportowego Cayenne.Dane techniczne Samochód BMW X6 xDrive35i Porsche Cayenne GTS Silnik benzynowy, twin-turbo, V6, 2979 cm3 benzynowy, V8, 4806 cm3

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

miejsca wygospodarowano we wnętrzu? Niewiadomo. Podobno wypełnia lukę pomiędzy Cayenne a 911. Ale jak wyobrazić sobie jazdę taką hybrydą? Z niecierpliwością czekaliśmy na pierwszy kontakt z Panamerą. Tym bardziej, że Porsche budując napięcie namiętnie się przekomarzało i co jakiś czas odsłaniało tylko

Jeep Grand Cherokee SRT8 - test | Za kierownicą

- spójrzcie na dane: ponad 6 litrów i osiem cylindrów. 420 KM i 570 Nm. I - uwaga - 5,1 sekundy do setki. Szybciej od BMW X5 4.8is czy Porsche Cayenne Turbo S. I tyle samo, co kosztujący fortunę (480 tys. zł) Mercedes ML 63 AMG. Dwa razy nie dałem się prosić. A więc siedzę w jednym z najszybszych SUV-ów

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

lepiej jest w średnim zakresie obrotów. I próżno szukać tu ukrytych pokładów mocy. Osoby, które mimo wszystko chciałyby zmusić Evo do dynamicznej jazdy, za każdym razem będą musiały wkręcać silnik na wysokie obroty. Wtedy jednak trzeba pożegnać się z komfortem akustycznym oraz spalaniem na poziomie

Subaru Forester 2.5XT

;. Podczepiamy aparaturę, jedziemy i... Niemożliwe. Powtarzamy próbę. Jeszcze raz i jeszcze. Średnia? 5,98 sekundy. Na zimówkach!W tej sytuacji postanawiamy zrobić coś jeszcze: zmierzyć go na ćwierć mili. Dwie próby, niemal identyczny wynik - 13,9 s. Tyle samo, ile trzykrotnie droższe Porsche Cayenne Turbo, co

Range Rover Sport Supercharged LE

Cayenne Turbo450 KM, 266 km/h, 500 000 złNiektórzy nie zaliczają go do grona prawdziwych Porsche, niemniej należy zauważyć, że Turbo jest najmocniejsze i zarazem najdroższe w całej stawce. Aż trudno uwierzyć, ale w Zuffenhausen pracują nad liftingiem tego SUV-a, który uczyni go jeszcze mocniejszym

Porsche 911 Carrera - test | Za kierownicą

auta ustępstwa przychodzą lekko. Poznajemy niemiecki dział prasowy, podpisujemy dokumenty, dostajemy kluczyki i wychodzimy na parking. Czego tu nie ma? Stare 911 w limitowanych seriach, kosmiczne 928, pospolite 924, pretensjonalne Cayenne i unikalne 959, które w swoim czasie było najszybciej

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

@armag_edon Tak,a jak mnie stac na Porsche Cayenne to nie na Tdi tylko od razu na turbo s,co tam spalanie. Tylko ze kto nie umie liczyc,ten nigdy bogaty nie bedzie

Re: Wyjątkowy Mercedes E500 na sprzedaż

Bedac w USA mialem okazje jezdzic ( za kolkiem ) SL BRABUS T12, SL65 Amg, Maybach 62, Audi RS4 RS6, Porsche 911 Turbo, Cayenne Turbo S, Bentley Continental GT, Flying Spur,F430 Lambo LP640 Versace Edition i tak dalej. Ba nie jezdzilem ale mialem okazje siedziec i dotknac posluchac jak pracuje

Porsche Cayenne Turbo S - more power 521KM

Porsche uznalo ze jest miejsce na jeszcze mocniejsza wersje Cayenne niz dotychczasowe 450 konne Turbo i powstał model Cayenne Turbo S ktory ma moc 521KM moment maksymalny wynosi 720 Newtonmeter i jest osiagany pomiedzy 2.750 - 3.750 obr/min 0-100 5,2s Vmax 270 km/h spalanie srednio 15,7L benzyny

..powiedziali ekolodzy z polo i civicow

swietlne przed X5, ale ta wersja nie moze byc inna. Chwilowe spalanie czesto pokazuje 20/30l / 100km, ale cos za cos. Podejrzewam ze na torze gubi go zwykla carrera S, ale w swojej klasie nie ma absolutnie zadnej konkurencji. Zwykle Turbo to znana komfortowa Cayenne z mocnym silnikiem i ciut twardszym

Re: Nawet Europa odwrace sie od diesli

Po pierwsze to Jeep SRT8 nie jest konkurencja dla Cayenne Turbo. Te dwa auta sa w roznych segmentach. Po drugie zaloze sie, ze SRT8 ma wieksza sprzedaz niz Cayenne Turbo. CTS-V jest w tym samym segmencie co M5/M3. Czy sie bedzie sprzedawal? Zobaczymy. Jak do tej pory sprzedaz aut z serii V jest

Spalanie przy danej prędkości.

powodu....braku paliwa. Dane z Auto-świata: Porsche Cayenne Turbo 270km/h spalanie przy tej prędkości 66.7l !!! 245 km/h 50.4l VW Tuareg V10 TDI 225km/h 31,2l Porsche Carrera S 293km/h 37,0 Mercedes SLK 200K 226km/h 22,0 VW

Re: Po prostu jest okropny

Od ponda 3 lat jezdze Cayenne S (na turbo zona mi nie pozwolila) a przesiadlem sie z ML500. Roznica jest olbrzymia w konforcie i jak sie bryka trzyma drogi. Spala ok 18.5 l/100km przewaznie po miescie ale i czesem lodke sie pociagnie, a noge to mam raczej ciezka. Kilka razy bylismy pojezdzic na

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

cztero-pięciolatków to: Toyota Prius, Ford Kuga, Porsche Cayenne, VW Golf Plus, VW Passat CC, Audi A4, VW Tiguan, Toyota Auris, Porsche 911 i Ford Fusion. Podczas gdy brytyjski Top Ten tworzą: Ford Fiesta, Mitsubishi Lancer, Opel Agila, Suzuki Alto, Toyota Aygo i Yaris, Volvo S40, Honda HR-V i Mazda MX

Spalanie przy danej prędkości (w czasie lunchu)

specjalnie do czego im to potrzebne i ile kosztuje. a skoro koszty nie są najważniejsze, to i zużycie paliwa schodzi na dalszy plan. trudno mi sobie wyobrazić właściciela Cayenne albo Hai narzekającego na wysokie spalanie, bo powodem dla których ludzie wybierają te pojazdy nie jest ekonomia

cayenne turbo

wgniataniu w fotel:-) Na siekierkowskim jadąc 120 zrobiłem kick down i momentalnie było 200... (natychmiast zwolniłem jak zobaczyłem ile jest, po prostu człek nie przyzwyczajony do takich osiągów) a do tego ten dźwięk silnika! poezja i bajka! Ekonomia - hmm wiadomo prius to nie jest, ale stosunek osiągi/spalanie