skoda octavia gaz czy diesel

Filip Trusz

Pierwszy kwartał w Polsce bez niespodzianek | Na nich nie ma mocnych

Pierwszy kwartał w Polsce bez niespodzianek | Na nich nie ma mocnych

Kwiecień to czas podsumowań. Firmy publikują swoje wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale roku. W Polsce bez większych niespodzianek

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

Lubiana i chętnie kupowana w Polsce Skoda Octavia kończy właśnie 20 lat. Sprawdzamy jak kompakt Czechów zmieniał się na przestrzeni trzech generacji i czym zdobył serca kierowców na całym świecie

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Skoda kusi świetnym stosunkiem jakości do ceny. Jednak na rynku wtórnym jest kilka modeli podwyższonego ryzyka. Przyglądamy się dzisiaj tym Skodom, na które trzeba uważać

Twój pierwszy samochód | Poradnik | Tanie, proste i dobre benzyniaki

Twój pierwszy samochód | Poradnik | Tanie, proste i dobre benzyniaki

Octavia I - Skoda Fabia I - Skoda Superb I - Volkswagen Polo IV - Volkswagen Golf (III i IV) - Volkswagen Passat (B3, B4 i B5) - Volkswagen New Beetle - Volkswagen Sharan I Stare francuskie samochody nie cieszą się dobrą sławą. Każdy chyba zna powiedzenie o samochodach na literę "F

Skoda Octavia Scout | Pierwsza jazda | Na rodzinne wyprawy

Skoda Octavia Scout | Pierwsza jazda | Na rodzinne wyprawy

wersji modelu Octavia 4x4. Gaz Terenowa stylizacja, obszerne wnętrze, dobre właściwości jezdne Hamulec Brak słabszych wersji silnikowych Kompendium | Skoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4 DSG 2.0 TDI 4x4 2.0 TDI DSG 4x4 Silnik benz. R4 turbo, 1798 cm 3 diesel R4 turbo, 1968 cm 3

Przegląd używanych kompaktów do 10 tys. zł

Przegląd używanych kompaktów do 10 tys. zł

FL Skoda Octavia I - wnętrze BMW Seria 3 Compact ( ogłoszenia ) BMW 3 Compact (1994-2000) Gaz: dobre prowadzenie Hamulec: trudno znaleźć zadbane egzemplarze Hyundai Accent ( ogłoszenia ) Hyundai Accent (1999-2005) Gaz: trwałe i niezawodne silniki Hamulec: korozja Subaru Impreza I FL

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze silniki Diesla

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze silniki Diesla

: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju (wyrabia się sześciokątny wałek napędzający

Skoda Octavia Combi 1.8 TSI - test | Pierwsza jazda

Skoda Octavia Combi 1.8 TSI - test | Pierwsza jazda

bardzo dla Czechów ważne. Poprzednia generacja modelu była najczęściej kupowanym kombi w 2012 roku w Europie i stanowiła 24 proc. całej sprzedaży marki na Starym Kontynencie. Najnowsza odmiana ma zadatki, by ten wynik poprawić. Skoda jeszcze nigdy nie była tak blisko Volkswagena. GAZ Przestronne

Skoda Octavia III | Gama silników

Skoda Octavia III | Gama silników

ropniak spala 4,5 l/100 km.Zastosowane w nowej Octavii silniki to jednostki nowej serii EA211 (zapłon iskrowy) i EA288 (zapłon samoczynny). W stosunku do starszej serii odznaczają się niższym zużyciem paliwa. Skoda pracuje aktualnie nad przygotowaniem wersji zasilanej gazem, a także nad usportowioną

Volkswagen Jetta | Pierwsza jazda | Nieznany bestseller

Volkswagen Jetta | Pierwsza jazda | Nieznany bestseller

sedana wygląda bardzo dobrze. To jedno z tych aut przy których trudno jest się do czegoś doczepić i wytknąć mu jakieś wady. Pewnie też na tym polega sukces tego modelu. Masowe auta nigdy nie porywają czy czymś ujmują, ale są niemal do bólu poprawne. Gaz wygląd poważnej limuzyny, jakość materiałów

Skoda Greenline II  - test | Pierwsza jazda

Skoda Greenline II - test | Pierwsza jazda

bycia eko. A to jak na nasz rynek trochę mało. Polski importer Skody jest więc realistą i sam przyznaje, że bez ulg podatkowych na takie auta roczna sprzedaż nie przekroczy... kilkunastu sztuk.A co tak naprawdę oznacza Greenline? Auta w tej wersji przede wszystkim napędzane są silnikami Diesla 1,2

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

często jak dawniej. Ale wciąż można. Benzynowa turbo(r)ewolucja nie zrujnuje przy tym domowego budżetu. Skoda Octavia - najpopularniejszy w ubiegłym roku samochód w Polsce - z 1,6-litrowym, wiekowym już motorem wolnossącym o mocy 102 koni kosztuje 59 500 zł, a z nowocześniejszym, 105-konnym silniczkiem

Ulubione auta używane Polaków | Raport grudniowy

Ulubione auta używane Polaków | Raport grudniowy

. Renault, 9. Toyota, 10. BMW.Jeśli chodzi o silniki, to najczęściej szukanymi były diesle (43,6 proc. wyszukań). Kolejne miejsca należą odpowiednio do opcji: benzyna lub gaz (22,3 proc.), benzyna (18,8 proc.), gaz (15,1 proc.), hybryda (0,1 proc.).Z raportu wynika także, że Polacy wciąż najczęściej szukają

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

rynkowego boju, niż pierwsza generacja. Sporo zalet mają też: Seat Leon, Peugeot 308, Kia Ceed, Skoda Octavia, czy dobra, ale bardzo droga Honda Civic (kolejność przypadkowa). Na polskim rynku najważniejsza jest cena i to ona często odgrywa dużą wagę przy zakupie. Obecnie najlepszą cenę ma Chevrolet

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

dłuższy, co umożliwiło osiągnięcie większej przestrzeni bagażowej. Standardowo do zagospodarowania mamy 587 litrów. Po złożeniu tylnej kanapy powierzchnia bagażowa wzrasta do 1 470 litrów. Volkswagen Golf Wariant, Skoda Octavia Combi czy Honda Civic Tourer są pod tym względem lepsi, ale Seat plasuje się w

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Najpopularniejsze silniki w Polsce

instalacji gazu LPG. Drugie miejsce przypadło silnikowi 1.4 TSI 122 KM, również montowanemu w wielu modelach należących do poszczególnych marek Volkswagena - poczynając od Audi A1 i A3, Skody Octavii i Yeti, przez VW Golfa, Golfa Plus, Jettę, Passata, aż po Tiguana. Łącznie zarejestrowano 5 707 samochodów z

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3 Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan Silniki wysokoprężne mają opinie wytrzymałych i długowiecznych. Mały Diesel Renault pokazuje, że może być zupełnie

CO2, Merkel i wielkie oszustwo

CO2, Merkel i wielkie oszustwo

porozumienie. Co to jest CO2? O co chodzi z tym CO2? To dwutlenek węgla, gaz będący produktem spalania, jak i oddychania. Lubią go drzewa, ale ich zdolności do przerabiania go z powrotem na tlen (pochłaniając węgiel) są ograniczone. Dlatego nadmierne emitowanie CO2 w wyniku działalności człowieka stało się

Chevrolet Cruze Kombi - test | Pierwsza jazda

Chevrolet Cruze Kombi - test | Pierwsza jazda

diesel. Dynamika w sam raz, zużycie paliwa jeszcze lepsze. Mieliśmy okazję przejechać autem niemal 100 kilometrów, w różnych warunkach - miasto, autostrada - i nawet mimo okazjonalnych, mocniejszych depnięć gazu w podłogę uzyskaliśmy wynik 5,5 l/100 km. Przyzwyczaić musieliśmy się tylko do tego, że choć

Wybrano najlepsze silniki roku

Wybrano najlepsze silniki roku

do 1,4 litra dziennikarskie jury uznało podwójnie doładowane, 180-konne 1.4 TSI. Można je znaleźć w wielu modelach spod szyldu VAG: Polo, Golfie, Tiguanie, Audi A3 czy sportowych wersjach maluchów ze stajni Seata i Skody. Konstrukcja zachwyciła dziennikarzy tym, w jaki sposób łączy dużą moc

Skoda Yeti - test | Pierwsza jazda

Skoda Yeti - test | Pierwsza jazda

wypadku cena oraz prowadzenie Yeti skłaniają ku najnowszej Skodzie.      Szczepan Mroczek Gaz Świetne wykonanie, znakomicie zestrojone zawieszenie, dynamiczne silniki, możliwość konfiguracji wnętrza HamulecNiewygodnie usytuowana kierownica, niezbyt duże jak na SUV-a wnętrze Summa

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 - test | Za kierownicą

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 - test | Za kierownicą

. Niemiecka technika i praktyczne opakowanie, okraszone znośną ceną. Od czasu do czasu VW przebąkuje o sprowadzeniu Skody na ziemię i uczynieniu z niej drugiej Dacii. Klienci przywykli jednak, że w popularnych specyfikacjach Fabia, Octavia czy Superb niewiele odbiegają od rodzeństwa z Wolfsburga. Nie

Skoda Octavia - Czeskie rachowanie vol. 2.0: 3 Octavie - 3 paliwa - test porównawczy

paliwa, zapewniając przy tym niezgorszą dynamikę. I nie chodzi tutaj tylko o sprint. O wiele ważniejsze jest sprawne wyprzedzanie czy jazda pod górę. Duża elastyczność sprawia , że w obu przypadkach turbodiesel sprawdza się świetnie. Wystarczy tylko mocniej wcisnąć gaz. W codziennym użytkowaniu odmiana

Skoda Octavia 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Mocny punkt w gamie

, nie darząc go emocjami. Niesłyszalny na biegu jałowym, przyjemnie pomrukujący podczas przyspieszania, dla niewymagających wystarczająco dynamiczny, a na dodatek oszczędny - 1.0 TSI to mocny punkt w ofercie Octavii, która pozostaje komfortowym, pewnym w prowadzeniu i praktycznym kompaktem. Gaz

Konfrontacje: Seat Toledo 2.0 TDI DSG/Skoda Octavia 2.0 TDI

Jeszcze dwa lata temu Octavia i Toledo były bliskimi rywalami. Miały podobne sylwetki i rozmiary, a różniła je jedynie koncepcja tyłu karoserii. Skoda była liftbackiem, a Seat sedanem. Obydwa bazowały na płycie podłogowej i zawieszeniu VW Golfa, a ich atutami były pokaźne bagażniki.Co prawda

Skoda Octavia (1996-2010) - opinie Moto.pl

przygotowaniu są dwie strony o samochodach Skoda, przy czym jedna ma być poświęcona głównie Octavii.CenyNajłatwiej kupić Octavię z benzynowym silnikiem 1.6 albo z dieslem. Nie brakuje ofert sprzedaży wersji wysokoprężnych - zarówno wolnossących, jak i doładowanych. Skok cenowy w wersjach 1.9 TDI po 2000 r

Chevrolet Cruze - test | Pierwsza jazda

jednak wydatek 81 500 zł. To zbliżona cena do uznanej konkurencji spod znaku VW, Forda czy Skody. Golf Highline 2.0 TDI kosztuje 81 000 zł, Focus Ghia 2.0 TDCi 80 700 zł, Octavia Elegance 2.0 TDI 91 700 zł. Może więc znajda się chętni na wersję podstawową? Wersja z silnikiem 1.6 l kosztuje 49 900 zł

Skoda Octavia Scout - Šyberiada

. Uchodzące w Europie za dość delikatne, jeśli brać pod uwagę jakość paliwa, silniki FSI wytrzymały rosyjskie mikstury i ani razu nawet się nie zakrztusiły. Średnie zużycie paliwa? Niecałe 9 litrów na setkę. Całkiem niezły wynik. GAZ Dobre właściwości offroadowe, funkcjonalne wnętrze, atrakcyjna cena

Skoda Octavia Adventure 4x4 - test | Za kierownicą

praktycznie bez opóźnień. Próba na okręgu o średnicy 50 m i obwodzie długości 200 m to doskonały sprawdzian dla czteronapędowej Skody. W końcu napęd obu osi przydaje się nie tylko w terenie czy na ośnieżonych drogach. To także nieoceniona pomoc w zachowaniu sterowności na łukach i w zakrętach. Początkowo

Ecobrandy - moda czy biznes?

prądem. Prawdziwej alternatywy dla benzyniaka czy Diesla nadal nie ma. Stąd pomysł na downsizing, pakiety aerodynamiczne, opony o niskich oporach toczenia i kolejne filtry (choć po doświadczeniach z pierwszymi filtrami cząstek stałych przynajmniej niektórzy producenci nie są już takimi optymistami). A

Tour de Pologne - Ford Focus pod lupą

wóz na świecie. To po części wyjaśnia, dlaczego zamiast wyznaczać nowe ścieżki, Focus II podąża szlakiem poprzednika".Minęły dwa lata i Focus wciąż trzyma fason, choć ambitnych konkurentów mu nie brakuje (Opel Astra III, Peugeot 307, VW Golf, Seat Leon, Skoda Octavia, Citroën C4, Mazda 3

Rajd Finlandii jakiego nie znacie

3,95 4. Mercedes E300 Hybrid 4,52 5. BMW 318d 3,82 6. Toyota Auris Hybrid 4,18 7. Volvo V40 D2 3,50 8. Honda Civic 1.6 i-DTEC 3,60 9. Opel Astra Diesel Bi-turbo 4,09 10. Toyota Auris Hybrid Touring Sports 4,47 11. Honda Civic 1.6 i-DTEC 3,70 12. Skoda Octavia 1.6 TDI 3,77 13. Seat

Skoda Fabia Greenline - test | Pierwsza jazda

nie możemy pozwolić sobie na taką rozpustę.Zaczynamy walkę z wzniesieniem, samochód wyraźnie zwalnia. Szymon naciska: - Zostaw ten gaz, damy radę! Piąty bieg, obroty spada ją do 1000, trzycylindrowy silniczek zaczyna protestować, nadwoziem wstrząsają dreszcze.A jednak wjeżdżamy. Uff!!! A teraz, czy ze

Skoda Octavia Scout - Šyberiada

Europie za dość delikatne, jeśli brać pod uwagę jakość paliwa, silniki FSI wytrzymały rosyjskie mikstury i ani razu nawet się nie zakrztusiły. Średnie zużycie paliwa? Niecałe 9 litrów na setkę. Całkiem niezły wynik. GAZ Dobre właściwości offroadowe, funkcjonalne wnętrze, atrakcyjna cena, komfortowe

Skoda Roomster - test | Za kierownicą

. Mniej więcej tyle co konkurenci. Nissan Note z mniejszym dieslem (1.5 l) kosztuje ponad 70 tys. zł, Toyota Corolla Verso 74 tys. zł, a Ford C-Max ok. 69 tys. zł. Zastanawiam się tylko, czy równie wygodnie bym się w nich wyspał... n*Fragmenty tekstu piosenki "Na ryby" Jerzego Wasowskiego i

Re: rodzinny, oszczędny DIESEL!! skoda kia ford

przyjaźniej dopasowana. Zasadniczo najlepszy wybór to Focus Ghia 2.0 na benzynę z gazem. Octavia II 1.9 TDI? Lata 90. minęły, więc dałbym se siana z tym traktorem. Głośny w całym zakresie obrotów, za to "mocny" tylko gdzieś przez jakieś 700 obr. Poza tym przenosi drgania do środka, ogólnie bolesne

Duże kombi albo rodzinny Van do 15 000 zł

Witam. Mam do was prośbę napiszcie propozycję na fajne duże auto w kombiku lub rodzinny van do 15 000 zł.Diesle odpadają tylko benzyna + gaz albo benzyniaki z możliwością instalacji LPG. mnie osobiście podoba się Scenic jedynka , Skoda Octavia.Dobrze by było żeby auto nie miało za dużo elektroniki

Re: jakie auto kupić?

kupił Daewoo i jest zadowolony. Zapewne połowa społeczeństwa też będzie - bo to są dobre samochody. Ale druga połowa będzie zwracała uwagę na jakość wykończenia, ergonomię i chociażby dynamikę mocnego oszczędnego diesla do ospałego benzyniaka. Kolega lał tylko gaz... tzn że nie lał benzyny? Odpalanie

Re: jakie autko?

grzmisz. Octavia swiniowóz i jeszcze za 15 koła? Ile ty masz lat? A co do polecanych aut - szukaj astry II 1.6 v8 i założ tam gaz. Stracić juz na takim aucie nie stracisz wiele na odsprzedaży a oszczędnosci na paliwie znaczące. Silnik bardzo dobry do lpg. Możesz też jakiegoś civica w benzynie szukać

Re: Czy kupno nowej Skody Octavii to dobry pomysł

wyposażenie i 1.8 TSI , 1.4TSI. Kupić diesla do przebiegów 10 000km. Mam wybrać inny model samochodu. To dajcie propozycje auta w którym będę mógł załorzyć fabrycznie gaz, będzie to miało tak ze 140 koni mechanicznych i dobrą dynamikę i wnętrze które nie będzie mnie odrzucać. Nie jestem wymagający

Re: Kombi do 20 tys. Kamila prosi o radę.

w dziesiątki tysięcy złotych, 2. trzymaj się z daleka od złomiastej produkcji francuskiej czy włoskiej . Samochody może i są ładne, ale tandetne, super awaryjne i potwornie drogie w serwisowaniu. 3. z samochodów które mogę polecić to: a) Skoda Octavia z silnikiem 1.8 lub silnikiem 2

Re: Kupię VW Touran

Dokładnie. Produkcję Octavii Tour, czyli tak naprawdę Octavii I generacji produkowanej od 96 roku zakończono w tym roku. Od 2004 roku, czyli od czasu wejścia na rynek II generacji modelu sprzedawano równolegle obie generacje auta. Obecnie w ofercie Skody także widnieje nazwa ,,Octavia Tour

tak jest,jak piszesz,czerwonylechu.

,nie chcial wierzyc,ze za olej place 5 zl,za cukier 2,70 zl.Gdy mowie,ze 6 letnia Skoda Octavia jest w RFN do wziecia za 16 tys zl (model 1,6,benzynowy,nie kombi) to mi nie wierza,bo w Polsce nowe Octavie porobili po 70 tys zl!!VW dla ubogich - czyli Skoda w cenie jaka kiedys mialy Passaty.W RFN sa normalne

Re: jaki diesel do 25k

Po kolei(biąrąc Twoje typy pod uwagę): Alfa Romeo 156 Alfa Romeo 147 Ford Focus Audi A3 Skoda Octavia 156 jest na pierwszym,bo 147 jest kompaktem:) 156 ma większy bagaznik,troche bardziej komfortowe zawieszenie,niż to w 147,niektóre elementy wykonczenia w środku są lepsze,silnik 1.9JTD

Re: Renault podało ceny modelu Fluence

potrafiłem na tym samym baku wrócić , kolega tankował w bratysławie i to nie mało. a porównywanie benzyny do diesla to chwytanie się tonącego brzytwy! z tym , że moje megane rozpędzało się do setki poniżej 10 sekund a skoda 1,9tdi? jednak mimo wszystko dłużej!

posiadam R.Megane z roku 1998,1,4, z zalozonym

w RFN cos z Dieslem, 5 letnie. Nie Francuza, raczej Skoda Octavia,Golf,moze Japonczyka? Megane nie polecam. Jedyne co dobre to wygoda i malo pali gazu.I tanie naprawy.

Nie lepiej np Borę???

pobicia (zresztą, jak zakręcisz wyżej, to ekonomia spada :-)) Teraz zakup. Wysoka moc, elastyczność i ekonomia skłania do jazdy z gazem w podłodze. Dlatego kupując używanego diesla zważaj na jego poprzedniego właściciela. Jeżeli go katował (przepływomierz i turbina) lub lał opał (pompa wtryskowa i szyna

Re: Dyzel czy benzyna?

dieslu - tdci - nie mylić z tddi - nie zamienił bym na żaden z to zalezy do czego porownujesz tego TDCi, bo jak np do 90KM skody to sie zgodze, ale do 110 czy 130KM TDI w skodzie to chyba nie masz racji :) > powyższych, bo: > 1. przyspieszenie 0-100 - ok. 10,5 sek - minus to krótka jedynka

Re: Octavia? sensowna, czy nie?

> Hej, czy myślicie, że Skoda Octavia kombi, wersja Tour, czyli ta poprzednia > jest sensownsym autem dla kogoś, kto nie chce wydać więcej niż 60K, a > chciałby kupić nowe auto u dealera? 2 lata gwarancji, 550l bagażnik i dobre > opnie w ToGear. A co wy sądzicie? Pozdrawiam/ To jest

Re: Skoda Octavia II - jaki silnik na miasto?

Oswieć proszę mnie dzikiego, co to jest ten rewelacyjny diesel "w gazie"?

Re: Umieram z ciekawości!

. Ostatnio w tvn turbo uslyszalem, ze nowe BMW 1 moze nie jest za duze, ale bardzo prestizowe. Nie kupie go sobie jednak, bo nie cierpie jezdzic pokurczami, nawet prestizowymi. Jezeli skoda znormalnieje z cenami wyposazonych aut to zastanowie sie nad octavia z mocnym dieslem. Acha. Pieniadze oszczedzane na

Re: Skoda Octavia 1.9TDi czy 1.6MPi LPG

Cos z twoja matematyka lekko nie tak, nie twierdze ze diesel sie bardziej oplaca bo i tak wyjdzie troche drozej, Ale 7 to tdi nie pali tylko 5,5-6. Dodajac cene benzyny, na ktorej musisz odpalac przy gazie to wyjdzie mniej wiecej podobnie..

Re: Skoda Octavia II

Do ekonomicznej (trochę zalatuje eufemizmem) jazdy 150 - 160 km/h potrzebujesz silnika 1.8 lub 2.0 wolnossącego albo 1.4 turbo benzyna. Wtedy spalanie i tak będzie około 10 litrów na 100 km. W przypadku diesla najlepiej 2 - 2.5 litra ale wtedy i tak z 8 na sto spali. Tyle że nowego w tym budżecie

Re: Skoda Octavia 1.9TDi czy 1.6MPi LPG

lothian Czyś Ty na głowę upadł, używanego diesla chcesz kupić. Nie dość, że ropa coraz droższa i będzie nadal drożeć to do diesla taniego gazu nie założysz. Silnik benzynowy jest dużo tańszy w naprawach i eksploatacji od silnika diesla. W używanym dieslu natychmiast będziesz musiał wymienić turbo

Re: Skoda Octavia II - jaki silnik na miasto?

> Chodzi oczywiście o samochód używany, benzynę...:-) > Z góry dzięki za sugestie. lepszy byłby diesel "w gazie" ale w tej dziczy mało kto słyszał o takich patentach nie mówiąc o braku państwowej rekompensaty za ekoloiczne technologie

Re: 20 pazdziernika nie tankujemy gazu !!!

Popieram kierowca skody octavia turbo diesel ;-)

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

sciema z tym spalaniem, benzyniaki jeszcze dlugo nie beda bardziej ekonomiczne od diesli. chyba ze na papierze. jezdzilem roznymi dieslami (auta sredniej klasy, typu mondeo) i palily po miescie 6-8 litrow, bez pieszczenia sie z pedalem gazu. a niedawno uzywalem 3-letnie clio 1.4 z klimatyzacja i

Re: Skoda Octavia 1.9TDi czy 1.6MPi LPG

handlarzyna samochodowymi wrakami, których ma cały plac. Ma pełno rożnych ropniaków, których nikt nie chce od niego kupować. Ludzie zmądrzeli, wolą kupić benzynkę i gaz do niej założyć, niż przy coraz droższej ropie ładować się w diesla, którego z kolei naprawy są kosmicznie drogie. Każda mądra osoba niech

Re: rozrzad skoda octavia 1,6 75 kw

to ok. 1300 zł (w przypadku diesla). Podejrzewam, że przy benzynie będzie podobnie.

Re: Skoda Octavia na gazie

instalujących gaz po mniej lub bardziej renomowanych warsztatach uskarżało się na różne rzeczy. Po prostu ktoś przetestował dokładnie jak działa dana instalacja w danym samochodzie. Dodatkowo producent może przystosować komputer sterujący do instalacji. Szacuję, że Octavia LPG będzie tańsza o jakieś 6 tysięcy

Re: Skoda Octavia II

who_cares napisał: > Do ekonomicznej (trochę zalatuje eufemizmem) jazdy 150 - 160 km/h potrzebujesz > silnika 1.8 lub 2.0 wolnossącego albo 1.4 turbo benzyna. Wtedy spalanie i tak b > ędzie około 10 litrów na 100 km. > W przypadku diesla najlepiej 2 - 2.5 litra ale wtedy i tak z 8

Re: Skoda Octavia 2.0 TDI vs Skoda Octavia 2.0 FS

ma sie co podniecać ułamkami sekund, bo większość kierowców nie umie szybko operować sprzęgłem i potrafi dobrze przyspieszać tylko na jednym biegu (gaz do dechy). Bo jak co do czego - to spod świateł 90 KM diesel z "szybkim sprzęgłem" zrobi 150 KM benzynowca z zadufanym w swoim aucie

Re: POMOCY Fabia czy Octavia

gazu po mieście i jest ekonomiczniejsza od Diesla. Też mam zamiar wymienić na nowszy rocznik, ale tak z 2003 oczywiście kombi i w benzynie!!!!!!! Może chcesz ją obejrzeć to podeślę zdjęcia na maila. -- forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=43231244 fotoforum.gazeta.pl/5,2,stoodent,0.html

Octavia I

czy coś z tej półki. Wypasione auto z dobrym dieslem, mniejsza o markę. Ale 3-letnie. Zaufany koleś sprawdzi niebitość i nieskręcalność licznika (nie zawsze da się to ocenić). No i co ja mam teraz wybrać? Kupić nóweczkę nie śmiganą, pachnącą ale bez wypasu, z gazem, czy trzylatka z guzikami w

Octavia a Toledo

Może jestem za stary i za mało "trendy", ale zgadzam się z opinią, że nowe Toledo to mały koszmarek. Już Alteea nie bardzo mi leżała, ale z takim tyłem to wstyd to kupić. I jeszcze jedno... >Skoda ma również wielowahaczową konstrukcję osi tylnej. Jednak bardziej miękko >