silniki vw common rail opinie

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie [x]

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Passat szóstej generacji zaczął swoją przygodę z rynkiem wtórnym. Ze względu na korzystniejszą cenę i liczne zalety cieszy się dużym powodzeniem

Ford Mondeo vs. Volkswagen Passat | Konfrontacja | Dogonić królika

Passat od lat stawiany jest jako wzór samochodu klasy średniej. Konkurencja zawsze będzie do niego porównywana. Czy nowa generacja Volkswagena jak zwykle łatwo się z nią rozprawi? Sprawdzamy stawiając naprzeciw model naszym zdaniem mający szansę poważnie mu zagrozić [x]

Moto Idea 2011 - dokąd zmierza branża

Moto Idea 2011 - dokąd zmierza branża

."   Volkswagen Motor Polska Sp. z o.o. - fabryka produkująca silniki Common Rail w ciągu ostatnich lat wyznaczyła nowe standardy i przeszła znaczące zmiany, w tym m.in.: uruchomiono w październiku 2010 roku centrum treningowe dla szkoleń fachowych pracowników montażu i

Raport specjalny: Superdiesle

common rail II generacji common rail II generacji filtr cząstek stałych: brak brak brak opinia auto+ Wszystkie silniki tej serii cechuje bardzo niskie

Która generacja małego Peugeota podoba Ci się najbardziej?

Która generacja małego Peugeota podoba Ci się najbardziej?

koniec lat 90. to powód strategii firmy, zgodnie z którą w palecie modeli wystarczyła mniejsza 106-ka i większa 306-ka. Z czasem jednak dostrzeżono rosnącą popularność aut klasy VW Polo.206-ka występowała jako 3- i 5-drzwiowy hatchback, kombi, sedan oraz uroczy coupe-cabriolet. Na czele palety silników

VW POLO 1.4 TDi

jeden z nowszych silników VW, 3-cylindrowy wysokoprężny motor, o pojemności zaledwie 1422 cm3, zasilany poprzez pompowtryskiwacze i wspomagany turbosprężarką. Co ciekawe, koncern VW wzbrania się przed wprowadzeniem bezpośredniego wtrysku paliwa typu common rail, który jest stosowany przez całą

Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - test | Za kierownicą

Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - test | Za kierownicą

bezpośredni i 16-zaworową głowicę, w 2002 common rail, a w 2005 roku filtr DPF. W najnowszym wydaniu, rozwiercony do pojemności 2184 ccm, osiąga 185 koni i 400 Nm. W szranki staje m.in. z podobnym motorem 2.2 TDCi/HDI o mocy 175 koni stosowanym w Fordach i Citroenach, 177-konnym D-Catem Toyoty oraz 2-litrowym

Mazda 2 1.6 Core+

) oraz diesel produkowany wspólnie przez PSA i Forda - z zasilaniem common rail, o pojemności 1,4 l i mocy 68 KM. Testowaliśmy Mazdę z najmocniejszym silnikiem - 1.6 100 KM, którego na razie nie ma w polskiej ofercie. Trafiła do nas środkowa z trzech wersji wyposażenia, czyli Core+ (podstawowa to Core

Elegancja pret-a-porter - Mazda 2 1.6 Core+

produkowany wspólnie przez PSA i Forda - z zasilaniem common rail, o pojemności 1,4 l i mocy 68 KM. Testowaliśmy Mazdę z najmocniejszym silnikiem - 1.6 100 KM, którego na razie nie ma w polskiej ofercie. Trafiła do nas środkowa z trzech wersji wyposażenia, czyli Core+ (podstawowa to Core, najbogatsza - Sport

Wielki mecz Japonia - Niemcy

wystarczającą objętość. Turbodoładowany silnik wysokoprężny D-4D jest zasilany systemem bezpośredniego wtrysku paliwa typu common rail. Jednostka ta zapewnia autu dobre osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa i względnie niskim poziomie hałasu. Avensis prowadzi się dobrze, choć w szybko pokonywanych ciasnych

Peugeot 306 (1993-2001) - opinie Moto.pl

gorzej mają zwolennicy nowoczesnych silników wysokoprężnych. Silnik HDI, z wtryskiem typu common rail trafił do Peugeota 306 pod sam koniec produkcji. Silnik Układy korbowe i rozrządy silników "trzystaszóstki" należą do trwałych, gorzej z osprzętem. Awarie pomp paliwa, alternatorów, sterowników

Re: Serwisowanie silnika JTDm - kogo polecacie

Śmieszne są opinie np.takiego Piotra a nie znając tematu wystarczy poczytać w np. Wikipedia-cyt."Silniki common rail PO RAZ PIERWSZY zastosowane zostały w aucie osobowym przez FIATa w modelach Alfa Romeo w silnikach JTD drugiej generacji, to jest od 1997 roku (spełniających normę EURO 3, a

opinia o silniku 330D

interesuje mnie E46 proszę o opinie o silniku 330D, chodzi mi o model z okolic 2000-2002r czy to jednostka awaryjna czy raczej dobra konstrukcja? czy to jest technologia dostarczania paliwa common rail tak jak np. TDCI w Fordzie? Jeśli tak to czy wtryskiwacze są równie podatne na awarie? i

Re: Podstawowe prawa rządzące rynkiem...

aldzazara napisał: > koledzy tak broniący silników TDCI zapraszam na forum forda > poczytajcie proszę jakietoświetne silniki i jakie niezawodne.:(( > > I zaprzaszam na forum VW lub Audi poczytajcie opinie na temat 1,9 > TDI. > > tam piszą uzytkownicy a nie teoretycy A czy

Re: VW wycofuje się z pompowtryskiwaczy

są wyjątkowo głosne. Też pozwolę sie nie zgodzić, te silniki są (były) rewelacyjne. Miałam T-4 i Octawię 110KM w TDi i silniki pracowały jak benzinka. VW nie wchodziło przez lata w Common-rail, bo po co zmieniać coć co świetnie się sprawdza, ale widać opinia publiczna ma wiekszą siłę przebicia, o

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

pod cisnieniem ponad 2300 barow a podstawowa moc silnika 2.0tdi > z tym ukladem ma wynosic blisko 200ps.Jednoczesnie napisane bylo ze w > silnikach o wiekszej liczbie cylindrow niz 4 VW przechodzi na technike CR wlasnie tez czytalem ze przechodzi na common rail w wiekszych silnikach TDI

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

praswoych (bo tylko na tym mozemy sie opierac bo > przeicez nie pracujemy nad ta technologia) wynika ze vw w nowych autach TDI np. > > audi a6 3.0 TDI zaczyna stosowac common rail. Prasa podaje ze wynika to z > ograniczen rozwojowych pompowtryskiwaczy. Jak rozwina sie te obie techniki nikt

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

mniejszych. Mysle ze tu dochodza > wzgledy ambicjonalne zobacz ze VW bardzo niechetnie ujawnia ze nowe duze > silniki TDI maja common rail. VW bardzo dobrze i slusznie podkreslal roznice ze > > jego disele sa inne teraz ciezko mu sie upodobnic wiec robi rozne zaslony dymne Wiec przeczytaj

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

często kończy się to wizytą w serwisie. Pół biedy jeśli jest gwarancja (2-lata), ale co po ? Koszt wymiany DPF to kwota paru tysięcy zł (4-7 tys.). Poza VW produkuje teraz silniki w technologi common-rail, która jest bardzo wrażliwa na jakość "naszego" oleju napędowego, czytaj : przyszłe

Re: Jaka jest wasza opinia o C-maxie 1,6 TDCI ?

To tylko moja opinia. To jest najnowocześniejszy silnik w sojej klasie (CommonRail poniżej 2 litrów stosowany w kompaktach i mikrovanach). 4000obr i 240Nm przy 1750 obr zapowiada bardzo elastyczną jazdę. Jak to u francuskich dieslów. Do tego dochodzi funkcja overboost, która daje w krytycznych

Re: Porównanie HDI a TDI

Skoro chcesz rady to Zarówno HDI PSA TDI VW jak i dCi Renault są udanymi dieslami. Każdy ma swoje zalety i wady bo porównywać je można pod względem mocy momentu obrotów maks. i kultury pracy. Pojeździj sobie każdym z nich to sobie wyrobisz wstępną opinię. No a teraz o kłopotach. Turbo diesel z

Re: Jaka jest wasza opinia o C-maxie 1,6 TDCI ?

elvispresley napisał: > To tylko moja opinia. To jest najnowocześniejszy silnik w sojej klasie Czym mierzysz nowoczesność? > (CommonRail poniżej 2 litrów stosowany w kompaktach i mikrovanach). 4000obr i > 240Nm przy 1750 obr zapowiada bardzo elastyczną jazdę. Tak, 107 koni w

Re: Jaka jest wasza opinia o C-maxie 1,6 TDCI ?

elvispresley napisał: > To tylko moja opinia. To jest najnowocześniejszy silnik w sojej klasie > (CommonRail poniżej 2 litrów stosowany w kompaktach i mikrovanach). Fakt. Jak na taki mialy silnik ma niezla moc. 4000obr i > 240Nm przy 1750 obr zapowiada bardzo elastyczną jazdę. Jak

2,0 HDi - moja opinia

mowiles, ze z checia wysluchasz opinii o innych dieslach z common rail'em, to sluze. Sam turlam sie 2,0 HDi (110 KM, 250 Nm/1750 obr., intercooler) i jestem mozliwosciami tego silnika zauroczony. "Miekki", elastyczny i "ciagnie" Cie juz od 1750 obr. mocno do przodu. Dzieki

Re: jaka różnica CDTI a TDI

filtr cząstek stałych zastosowano najpierw w silniku VAG nie oznacza, że volkswagenowska technologia jest i teraz w awangardzie ekologii. Z opinią, że "tradycyjne" TDI ma problemy z uzyskaniem odpowiednio niskiego poziomu zanieczyszczeń (rzekomo osiagnięcie zanieczyszczeń na poziomie

Re: co byscie kupili nowego za okolo 120 tys PLN

Jeżeli chodzi Ci o ciche wnętrze to naprawdę diesle common rail są ciche. Też wolę benzynowe jednak siedziałem w Peugeocie 206 HDI 1,4 i było cichutko a to przecież małe autko. trzeba wziąć też pod uwagę, że jadąc z wyższymi prędkościami diesel pracuje na niższych obrotach a wiadomo większe

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

następnie do współpracy zaproszono potentata - firmę Bosch. Jej to właśnie zawdzięcza się nazwę Common Rail (CR), gdzie w przeciwieństwie do pompowtryskiwacza zastosowano układ podobny do systemu znanego z silników benzynowych jako GDI (Gazoline Direct Injection - bezpośredni wtrysk benzyny). Tu z kolei

Re: I jest to bardzo ciekawy i prawdziwy komentarz..

niektorzy na > forum... generalnie zostaje przy benzynie. Powiedzmy sobie, ze jak ktos jezdzil benzyna i w pamieci ma „XIX-to wieczne klekoty”, to ciezko mu zaakceptowac silniki diesla. Ja akurat mam porownanie miedzy silnikiem wolnossacym diesla a zasilanym common rail’em, wiec