silnik trzycylindrowy vw polo opinie

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

VW POLO 1.4 TDi

Nowe Polo nie dosyć, że jest jednym z lepszych aut w klasie, to staje się poważnym konkurentem swojego większego brata. Klienci zainteresowani miejskim samochodem ze znaczkiem VW mogą mieć duży problem N wybrać Polo, czy może Golfa?

Seat Ibiza - Pocztówka z Ibizy

Czasami auto nie musi wyróżniać się niczym specjalnym, by zyskało uznanie klientów. Wystarczy, że jest wyraziste i nie ma istotnych wad. Oto przykład

VW POLO

w Polo - wsiadam i bez szukania wiem, gdzie i po co sięgnąć. Materiały użyte do wykończenia są wysokiej jakości i miłe w dotyku. Wykonanie również wydaje się solidne, chociaż w tej kategorii opinie bardzo często weryfikuje czas. Miejmy nadzieję, że nowy VW potwierdzi niemiecką solidność.Zadbano

Numer 7/2003

w najnowszej wersji nadwozia - kombi Już w salonach - Fiat Punto po modernizacji Już w salonach - Škoda Fabia z nowymi trzycylindrowymi silnikami 1.2 Pierwsza jazda - Peugeot 206 RC spodoba się fanom szybkości Pierwsza jazda - Lexus RX 300 łączy zalety luksusowej limuzyny z wszechstronnością pojazdu

Raport specjalny: Superdiesle

: Audi A2, Seat IBIZA, Škoda FABIA, VW POLO, VW LUPO początek produkcji: 1999 rok Jedyny silnik trzycylindrowy wśród turbodiesli tej wielkości. W Europie Zachodniej dostępne jest lekkie Lupo 3L, które ze zmniejszonym silnikiem 1.2 TDI 61 KM osiąga średnie zużycie paliwa 3 l/100 km, oraz Audi A2

Volkswagen Polo (2001-2009) - opinie Moto.pl

Volkswagen Polo (2001-2009) - opinie Moto.pl

. Dlatego dobrze się tu czują nawet bardzo wysokie osoby. Bagażnik hatchbacka ma przeciętne jak na tę klasę aut rozmiary (270/1030 l), lepiej pod tym względem prezentuje się wersja sedan (432 l), ale ma znacznie gorszy dostęp do kufra.Atutem Polo czwartej generacji jest bardzo bogata oferta silników. Każdy

Re: ej

designem, ale jest funkcjonalna i dobrze wykonana. Też się nie psuje. O ile dobrze pamiętam do wyboru z silnikami 1,3 i 1,4. Ten słabszy w zupełności starczy do codziennej jazdy po zatłoczonych ulicach. Seat Ibiza/Skoda Fabia/VW Polo - różnice przede wszystkim w nastawach zawieszenia - Skoda najmiększa