reduktor sorento

oprac. Filip Trusz

Car of the Year 2016 | Kandydaci

Car of the Year 2016 | Kandydaci

Ostatnimi czasy producenci samochodów nie próżnują, doczekaliśmy się kilku faceliftingów, a także zupełnie nowych generacji modeli. Która premiera sięgnie po tytuł Samochodu Roku 2016? Właśnie poznaliśmy szeroką listę kandydatów

Kia Sorento

jeden z najładniejszych pojazdów w historii tej marki

KIA Sorento 2.5 CRDi A/T

Gdyby nie moja praca, pewnie - jak wielu ludzi - skrzywiłbym się, słysząc hasło "samochód z Korei". Ale gdy do redakcji trafiła Kia Sorento - pierwszy SUV tej marki - ciekawość nie pozwoliła mi przejść obok niego obojętnie

Konfrontacje: Hyundai Terracan 2.9 CRDi/Kia Sorento 2.5 CRDI

wewnątrz Sorento niż w Terracanie. Jednak w terenie Kia nie ustępuje konkurentowi ani na milimetr. Reduktor, blokada tylnego dyferencjału oraz sztywna tylna oś sprawiają, że samochód chętnie pokonuje przeszkody. Jeżeli pragniesz większego bezpieczeństwa, to wybierz droższą wersję ze stałym napędem na

Kia Sportage

W październiku zadebiutuje w Polsce druga generacja Sportage, które niegdyś było u nas najpopularniejszą terenówką. Niektóre elementy jego nadwozia (np. przednie światła, linia maski) przywołują na myśl większe Sorento. Dzięki systemowi Fold & Dive tylne siedzenia można złożyć zupełnie płasko

Mercedes ML 320 CDI - test | Za kierownicą

! Czymś tak wysokim bez dodatkowych modyfikacji można przejechać przez ponadpółmetrowy bród. Czy ktoś wspominał, że nowy ML to bulwarówka? To nie wszystko - nasz czarny egzemplarz został wyposażony również w pakiet Offroad-Pro (dopłata 10 235 zł), czyli reduktor z całkowitą blokadą centralnego i tylnego

Re: suv na lpg

> A skoro juz patrzysz na Sorento, to patrze tez na Santa Fe - to mechanicznie to samo. W latach o których mówimy (cenowo to będzie jakieś 2007-2008) nie. Sorento I miało reduktor i dołączany przód, Santa Fe reduktora nie miało, na pewno jednak miało napęd na przód z dołączanym tyłem.

Re: suv na lpg

Przede wszystkim stan jest istotny, potem to czy musisz mic 4x4x, potem skrzynia (zapewne znajda się na runku a'la SUVy z manualem). Ale to co najwazneijsze to stan auta. Moje pali średnio 16l/lpg na 100 ma stale 4x4 (bez reduktora czy biegow terenowychi Sorento I z zewnątrz było chyba na nim

Re: Motodziennik: Kia nasza najdroższa

Nowe Sorento to klęska totalna. Bez napędu? Buhehehe! :) To jest lansowóz bulwarowy podczas kiedy stare terenowe Sorento było na ramie, z mostem z tyłu, reduktorem i sztywno dołączanym przodem (jak w Patrolu). Z auta terenowego zrobili gadżet dla lalusiów :)

Re: Moje typy... Sorento

3 lata - to poprzednia generacja Sorento. Nowa (2010) jest totalnie inna - niższa, ladniejsza, już nie na ramie i bez reduktora. I przynajmniej według wszelkich opisow poza nazwą nie ma nic wspólnego z poprzednią wersja.

Re: jaki samochód z napędem 4x4

To w nowej Kijance Sorento już wszystko jest zautomatyzowane? Czytałam opinie o wcześniejszym modelu, tam wiele osób chwaliło właśnie ramę i reduktor. Może w takim razie warto kupić jakąś młodą używkę? Mam sentyment do tej marki.

w polsce rynek suv to nieporozumienie

nadwoziu - zachowanie na drodze zbliżone do aut osobowych - odpadają różnej maści land cruisery (jeździliśmy takimi trochę w australii i to jednak nieporozumienie na zwykłych drogach) - napęd na 4 (zwykły awd - nie potrzebuję reduktorów itp.) - silnik najchętniej powyżej 200km, preferowany v6 - automat

Re: jaki samochód z napędem 4x4

 nowa Kia Sorento (z tych samych powodów) a Land Cruiser kosztuje drożej niż 150.000 zł. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest Suzuki Vitara. Rama, blokada dyferencjału, reduktor. Do tego najdroższa wersja kosztuje mniej niż 150.000 zł. No i sam samochód nie jest żadną nowością a raczej sprawdzonym

Re: Do Sorento w siedem osób

usterek.Moze nie jest to ideał,pare zeczy bym poprawil ale zrobił bym to w wiekszosci samochodow ktore miałem poprzednio,a były to znane marki i flagowe modele.Aha błagam nie mylcie aut uterenowionych z suvami bo Sorento do tej pory suvem nigdy nie był-reduktor,.rama, itd.NO i jeszcze jedno, jak na swoje

Re: Prawdziwa terenówka

Patrol, Terrano, ML i G-klasa, LC90 i 100, Honker, Discovery i Defender, Grand Vitara, Terracan, Sorento. Wszystkie mają ramę, reduktor, a w większości sztywne osie. -- Forum Motoryzacyjne Automobil

"terenówkę", powiadasz ...:)

na śniegu, może nawet w lekkim terenie, choć ja bym nie ryzykował. Diesel równie cichy i kulturalny jak ten w hondzie. Sorento, chociaż wypada lepiej, niz możnaby sądzić na podstawie suchych danych, to jednak taki koreański grzmot. Pancerna rama, głośny diesel, nie zachwycająca jakość wykończenia

Re: Hyundai Terracan 2.9 CRDi / Kia Sorento 2.5 C

rzadkość w tej klasie cenowej". "Terracanowi dzielność w terenie zapewniają ramowa konstrukcja, a także sztywna oś tylna z samoczynną blokadą mechanizmu różnicowego". "Dzielność terenowa zarówno Terracana, jak i Sorento nie budzi zastrzeżeń". "Reduktor, blokada tylnego

Re: czy samochody m-ki Kia są ok? KiaRio ok?

, bo myślałem że będę mógł sobie poszaleć... za jednym zamachem dwie frajdy - kabriolet + terenówka (rama, reduktor, silnik 2 litry). Szybko mi to przeszło - przez te dwa lata ze zdjętym dachem jeździłem ze 2-3 razy, a dwie wyprawy w (soft) teren skończyły się w warsztacie i przywracaniem samochodu

Re: SUV Co wybrać ?

andre_234 napisał: > Suzuki Grand Vitara 95 600,00 PLN Jeśli diesel to ze stajni PSA - sprawdzony 2,0 HDi 109 KM 8V. Auto ma niski poziom konfortu. De facto to terenówka na ramie i z reduktorem. Jeśli dużo jeździsz to przygotuj się "radosne podskoki" przy prędkościach 110-130 km

Re: Kia Sorento, Mazda CX7, Volvo XC90, Mercedes

Ale reduktora to ona załaczyć i tak nie potrafi... --- eee? przecież jak raz w vitarze to banalnie proste małe pokrętło chyba 3 pozycyjne :-) jeśli ma z tym problem to jak obsługuje wajchę :-)) ? pozdrawiam serdecznie jeep

Re: Kia Sorento, Mazda CX7, Volvo XC90, Mercedes

Dodam - budżet do 60 000 myslę ze reduktor nie jest potrzebny raczej dołączany napęd na obie osie wystarczy, auto jednak ma 90% pokonywać p asfalcie- i musi byc komfortowe. Wiec disco odpada z uwagi na cenę ;)

Re: Kia Sorento, Mazda CX7, Volvo XC90, Mercedes

Vitara ma stały napęd 4x4 co w przypadku mojej kobity jest nieocenione... nareszcie nie muszę wstawać o 6 rano żeby odśniezyć jej wyjazd na parkingu co musiałem regularnie robic jak jeździła Civikiem. Ale reduktora to ona załaczyć i tak nie potrafi... za to ja mam fun w łykendy gdy moge sobie

Re: Kia Sorento, Mazda CX7, Volvo XC90, Mercedes

z wymienionych tylko stare sorrento jest terenówką cx7, xc90 i większość ML nie ma reduktora i może nie musi mieć - musisz to przemyśleć.. może zatem suzuki vitara - to bardzo dzielne auto a jak ma być prestiżowe - to może któryś z land roverów? disco 3 ma świetne ceny.... a jeździ jak złoto ciao