rav4 nawigacja

Krzysztof Słomski

Toyota Verso 1.6 D-4D | Ceny w Polsce

Toyota Verso 1.6 D-4D | Ceny w Polsce

Gama jednostek napędowych Toyoty Verso powiększyła się o nowego turbodiesla 1.6 D-4D. To jednak nie wszystkie nowości

Kia Sportage | Ceny w Polsce | Bardzo ciekawa propozycja

Nową Kię Sportage zobaczyliśmy w 2015 we Frankfurcie. Teraz polski importer ujawnił cennik. Ile przyjdzie nam zapłacić za popularnego SUV-a? Ceny startują od ...

Najbardziej niezawodne SUV-y

Brytyjski magazyn "Which?" przygotował na podstawie informacji zebranych od prawie 67 000 kierowców zestawienie najbardziej niezawodnych modeli SUV

Toyota RAV4 2.2 D-Cat 180X - test | Za kierownicą

Toyota RAV4 2.2 D-Cat 180X - test | Za kierownicą

zrodziły się pierwsze japońskie SUV'y - Toyota RAV4 i Honda CR-V. Wyżej zawieszone, ale odarte z terenowych własności, z miejsca stały się ulubieńcami mieszkańców miast. Wielu europejskich producentów również próbuje swoich sił właśnie w tym segmencie. Udany debiut Volkswagena Tiguana oznacza dla

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

opartych o aktualną lokalizację). Dodatkowe aplikacje można pobierać z Honda AppCentre. Na centralnym ekranie przedstawiane są również obraz z kamery cofania oraz informacji o pojeździe. W opcji system wyposażony jest w nawigację Garmin, która z założenia ma świetnie sprawdzać się na, skomplikowanej sieci

Toyota Auris FL | Pierwsza jazda | Akcja modernizacja

Toyota Auris FL | Pierwsza jazda | Akcja modernizacja

Auris, a na przełomie roku do salonów trafi odświeżony RAV4 . Toyota Auris 2015 - Co nowego? Skupmy się na Aurisie. Facelifting kojarzy nam się przede wszystkim ze zmianami stylistycznymi. Tradycyjnie najwięcej dzieje się z przodu. Zupełnie nowy pas przedni nadaje autu bardziej smukłego i eleganckiego

Toyota Corolla 1.6 Premium | Test | Komfort przede wszystkim

Toyota Corolla 1.6 Premium | Test | Komfort przede wszystkim

. Znajomo robi się dopiero we wnętrzu. Pionowa deska rozdzielcza pochodzi wprost z Aurisa (podobnie jest też w nowej RAV4). Trzeba się do niej przyzwyczaić, bo początkowo przytłacza. Wskaźniki podświetlone są na niebiesko - to kwestia indywidualna, ale inne kolory są czytelniejsze i nie męczą tak wzroku po

Fiat Freemont 3.6 V6 Lounge | Test | Amerykanin w Europie

Fiat Freemont 3.6 V6 Lounge | Test | Amerykanin w Europie

standardzie oferuje 8,4-calowy ekran dotykowy odpowiedzialny za obsługę multimediów i klimatyzacji. Lounge dodaje do tego jeszcze nawigację. Jakość obrazu jest bardzo wysoka, a obsługa łatwa i bezproblemowa. Dodatkowo z tyłu kierownicy mamy sterowanie radiem. Oddzielny ekran, obsługujący komputer pokładowy

Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda | Przełomowy model

Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda | Przełomowy model

) 1435 kg, a Ford Kuga i Toyota Rav4 aż 1530 kg, czyli prawie 200 kg więcej, niż Mazda CX-5.Na szczęście niska masa nie oznacza mniejszej przestrzeni. Wręcz przeciwnie, pod względem wymiarów zewnętrznych i wewnętrznych Mazda CX-5 nie ma czego się wstydzić. W środku nie brakuje miejsca ani z przodu, ani z

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

To ma być rok japońskiej marki. Do salonów wjechał właśnie Auris. Niebawem pojawi się Verso, w kwietniu hybrydowa wersja Aurisa, a w czerwcu kombi. W międzyczasie przyjedzie Rav4, a we wrześniu Toyota pokaże nową Corollę. Z takimi modelami, marzenia o numerze "1" w segmencie C i

Toyota Rav4 X

generacja popularnej Ravki. Tym bardziej że Toyota właśnie za pomocą tego samochodu chce zmienić znaczenie określenia "kompaktowy SUV". Z lekkiego samochodu sportowo-rekreacyjnego napędzanego na dwa lub cztery koła Toyota Rav4 przeistoczyła się w bardziej eleganckie, a zarazem funkcjonalne i

4x4 | Królestwo Toyoty

4x4 | Królestwo Toyoty

nazwą Prado u nas 150) to ok. 150 sztuk. Potężny V8 znajduje ok. 50 nabywców. Miesięcznie. A Afrykańską ofertę uzupełniają jeszcze Rav4 i Fortuner. Nie trudno więc zgadnąć, że zdecydowana większość samochodów jakie widać na ulicach to różnego rodzaju Toyoty. Nie brakuje jednak innych marek z

Mazda CX-7 - test | Za kierownicą

Mazda CX-7 - test | Za kierownicą

kryje się 455 l przestrzeni bagażowej i na więcej nie ma co liczyć. Co na to konkurencja? BMW X3 pomieści 480 l, Volvo XC60 495 l, Audi Q5 540 l, a znacznie krótsza Toyota RAV4 - aż 586 litrów. Mazda nadrobi zaległości, gdy tylko zechcemy powiększyć bagażnik. Wystarczy jeden ruch ręki, by złożyć tylną

Jeep Cherokee - test | Za kierownicą

Jeep Cherokee - test | Za kierownicą

komputer pokładowy, ale bez wskazań chwilowego spalania to dość ubogie wyposażenie, jak na najbogatszą wersję. A gdzie podziała się nawigacja? Gdzie wejście USB, kieszenie w oparciu foteli, podłokietniki w tylnej kanapie? Przecież w Europie to już niemal standard.Auto ma jednak kilka przydatnych gadżetów

Volkswagen Tiguan - Czas osła

. Podobieństw do Touarega też nie ma. Szkoda, bo ten większy wygląda atrakcyjnie. Tiguan jednak wydaje się zbyt pospolity. Daleko mu do odważnych linii Hondy CR-V czy pękatych kształtów Toyoty Rav4. Kształty ma stonowane, proste i bardzo grzeczne. Chyba odrobinę zbyt. Inżynierowie, jakby zdając sobie z tego

Nissan X-Trail - ostatni samuraj

wentylacją dbają o mój komfort. Butelki z wodą chłodzą się w uchwytach na skraju deski rozdzielczej, a nawigacja prowadzi prosto do celu. Po kilkudziesięciu kilometrach zjeżdżam z autostrady. Droga zaczyna się wić ku górze. Jej cienką nić dostrzegam daleko na szczycie panującej nad krajobrazem góry. Długi

Czysto i biało - "Wysokie Obroty" na salonie we Frankfurcie 2007

seryjna nie będzie miała tak dużych kół i tak ciemnych szyb, ale reszta powinna pozostać bez zmian. Na przyszłorocznym salonie w Genewie Honda pokaże Accorda w wersji 4-drzwiowej. Sprzedaż modelu rusza latem przyszłego roku. Ford Kuga To kompaktowy SUV, który bierze sobie na celownik klientów Toyoty RAV4

Honda CR-V vs. Mitsubishi Outlander - Gry i zabawy w terenie

Wąska leśna droga, na szczęście jeszcze asfaltowa. Gdyby nie nawigacja miałbym kłopoty ze zlokalizowaniem swojej pozycji. Jestem gdzieś na Mazurach, wokół mnóstwo samochodów z niemieckimi rejestracjami. Niemcy chętnie tutaj przyjeżdżają pochodzić po rosie i wypić szklankę zsiadłego mleka

Subaru Forester 2.5XT

XT. Sportowe akcenty? Brak. Dociekliwych zastanawiać może pokaźna końcówka wydechu (Prodrive) i wlot powietrza na masce. Choć ten ostatni - przez analogię do Toyoty RAV4 - może sugerować, że chodzi o diesla. Nic bardziej błędnego. Pod aluminiową maską kryje się aluminiowa benzynówka. Jeśli sądzicie

Nawigacja w RAV4

Witam, interesują mnie opinie na temat użyteczności fabrycznej nawigacji w nowej RAV4 (w pakiecie z kamerą cofania i czymś tam jeszcze). Czy jest użyteczna w Polsce (wiem, że kiedyś w fabrycznych systemach różnych marek, Europa kończyła się na Odrze)? Jak wypada na tle systemów niefabrycznych

Re: Nawigacja w RAV4

jeszcze niedawno nie było oryginalnej mapy Polski do Toyoty więc jeśli potrzebna Ci tylko Europa to warto dorzucic "parę " złotych ale moim zdaniem to lepiej kupic taka przenośna, której ceny juz z wgraniem zaczynaja sie od 1500,- zł- no chyba ze coś sie zmieniło w ciągu ostatnich dwóch

Mapy GPS do Toyoty

Czy ktoś wie gdzie można dostać płyty z polskimi mapami do nawigacji Toyoty RAV4 rocznik 2002? Z góry dziękuje za odpowiedź.

Re: Motodziennik: Mazda CX-5 wyceniona

całkiem niezłe zniżki na poziomie 4-8tys.zł (ja na QQ wynegocjowałem w sumie ok. 9000zł upustu w 2011r. ale to dlatego że dokupiłem trochę akcesoriów i nawigację) na konkurowanie z CR-V czy RAV-4 chyba jednak MX-5 jest za małe choć z drugiej strony wygląda na większe od droższego X1

Re: Motodziennik: Jak zaoszczędzić 50 tys. zł?

Moim zdaniem IS 220d to mało ciekawa propozycja - silnik d-cat z toyoty (rav4/avensis/auris - strażnie paliwożerny - chyba już lepsze to 2.5 v6 benzynowe), wnętrze wielkości skody octavii, nawigacja, której nie da się ustawić podczas jazdy. Czyli trochę taki "prestiż" kupiony na targu

Re: Peugeot 208 od 39 900 zł

wielkiego, pogięte dwa zderzaki) to już tylko 30 tyś. Troszku mi mina zrzedła ... . Dotychczas jeździłem autkami japońskimi, i np. RAV4 z 1994 roku, z przebiegiem 240 tyś kilometrów sprzedałem w 2010 roku za ... 13 tyś zł. Jednak czuć różnicę.

Re: Czy są tu miłośnicy autek zwanych SUV?

Nic specjalnego - taki kompromis między wiekiem, parametrami i ceną, Mam 150 KM, 310 Nm, skórzaną tapicerkę, 4WD lock, wyłączalne ESP, koła o ok. 70 cm średnicy, tempomat, radio fabryczne z usb, brak koła zapasowego na drzwiach w stylu RAV 4 (nie podoba mi się takie rozwiązanie w tego typu autach

Nowa RAV4

benzyniaka. co sadzicie o rav4? czy to nie jest auto raczej dla panienki niz dla faceta? cena chyba tez jest nie najgorsza ale trzeba zrezygnowac z nawigacji i paru bajerow zeby mozna bylo zdzierzyc ta cene. pozdrawiam

Re: Ford Kuga - a very stylish girl

srodku-taki "podwyszony" Golf. Toyota Rav4-fajne z wygladu choc zbyt kobiece autko,niezle sliniki,dobre wyposazenie,ale cena wysoka a auto dosc male i ciasne. Jezdzilem i Fordem Kuga,wyglad fajny,ale w srodku ten sam zarzut co do Rav4 ,z tym,ze jednak wykonczenie gorsze,nieznacznie ale jednak

Moja fascynacja... z dziedziny motoryzacji ;-)))

historia o wymarzonym mężczyźnie, a jeśli ktoś miał inne skojarzenia – to niech mi wybaczy. Chciałam się jedynie podzielić swoją fascynacją z dziedziny... motoryzacji! ;-DDD "'T.' RAV4 to samochód, który nie mieści się w codziennych schematach. Po prostu wsiądź i spójrz na świat z innej

Spokojnie jest z czego wybierać

Ja też miałem podobny dylemat i nie sugerowałem się mitem jakiejś marki. W sytuacji, gdy kupowałem auto na koniec 2006r, miałem do wyboru od razu Chevroleta Captivę, nową Toyotę RAV4 lub Suzuki Grand Vitarę, oraz w perspektywie miesiąca nową Hondę CRV. Różnice cenowe to margines przy 130.000 do

Re: RAV-4 - spalanie

6-głośnikowy system audio z radioodtwarzaczem CD Pioneer (+albo zmieniarka na 6 płyt albo system nawigacji) i możliwością odtwarzania plików w formatach MP3 i WMA przyciski sterujące systemem audio w kierownicy, system automatycznego poziomu głośności ASL (automatycznie regulujący głośność