ranking instalacji sekwencyjnych

Dariusz Dobosz

Mitsubishi Pajero (1999 - 2006) - opinie Moto.pl

Mitsubishi Pajero (1999 - 2006) - opinie Moto.pl

Pajero to prawdziwa legenda wśród aut terenowych. Prestiż tego modelu zbudowały liczne zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata

Opel Agila (2000-2006) - opinie Moto.pl

Mały Opel ma japońskie korzenie, polskie pochodzenie i niemieckie podzespoły. Jego najmocniejsze punkty to przestronne wnętrze i mała awaryjność

Ford Mondeo (1996-2001) - opinie Moto.pl

Następca Sierry, nazwany autem "światowym", zadebiutował w 1993 r. Jednak dopiero wersja z 1996 r. stała się naprawdę interesująca, głównie za sprawą ciekawszej stylizacji i poprawek, które wyeliminowały wiele wcześniejszych wad konstrukcyjnych

Mercedes A (1998-2004)

Mercedes A (1998-2004)

między 1.09.2000 r. a 31.01.2001 r. Usuwano w nich potencjalną niewydolność pompy hamulcowej w niskich temperaturach.LPG JERZY MALIŃSKI Koalicja na rzecz Autogazu Benzynowe silniki Mercedesa A mogą pracować tylko z instalacją sekwencyjnego gazu za 2,9-3,5 tys. zł. Montaż jest dość kłopotliwy, jako że

Saab 9-5 (1997-2010) - opinie Moto.pl

Saab 9-5 (1997-2010) - opinie Moto.pl

jednostki doładowane, które pracują poprawnie tylko z instalacjami sekwencyjnego wtrysku gazu. Ze względu na duże moce jednostkowe uzyskiwane z każdego cylindra trudno jest jednak dobrać właściwie wtryskiwacze LPG, by zapewnić poprawną pracę silnika w każdych warunkach. Producenci oferują jednak

Opel Astra II (1997-2003) - opinie Moto.pl

Opel Astra II (1997-2003) - opinie Moto.pl

awarie. LPG Jerzy Maliński Koalicja na rzecz Autogazu: W wersjach produkowanych do 2000 r. można montować tradycyjną instalację gazową, której cena nie powinna przekroczyć 2000 zł. Od 2001 r. Opel Astra ma system EOBD, który funkcjonuje poprawnie jedynie przy zastosowaniu sekwencyjnego wtrysku gazu za

Mercedes klasy A (1997-2004) - opinie Moto.pl

Mercedes klasy A (1997-2004) - opinie Moto.pl

zgniotu w przedniej części Mercedesa A jest krótka.AWARYJNOŚĆOceny Mercedesa A w rankingach niezawodności nie są jednoznaczne. Tam, gdzie liczą się nawet najdrobniejsze awarie, tak jak w raporcie niemieckiego TÜV, lokaty są gorsze. W kategorii wiekowej cztery-pięć lat Mercedes A zajmuje 73

Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl

Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl

poprawkom pracują znacznie ciszej niż u poprzednika.AwaryjnośćFiat Punto zajmuje w rankingach niezawodności dalekie pozycje. W raporcie niemieckiego TUV jest na 85. miejscu w kategorii pojazdów w wieku od czterech do pięciu lat i na 58. w kategorii od sześciu do siedmiu lat. Na liście DEKRY zajmuje

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

sekwencyjnym albo powierzyć dobór przełożeń układowi sterującemu, zyskując większą wygodę jazdy. Przekładnia Selespeed pełna siłowników i elektroniki ulega jednak awariom częściej niż tradycyjna skrzynia manualna, a jej naprawy są dość drogie. Instalacja elektryczna Zawodzą elektryczne sterowniki szyb bocznych

Volvo S80 (1998-2006) - opinie Moto.pl

Volvo S80 (1998-2006) - opinie Moto.pl

przegrzewaniu podczas rozruchu silnika, albo utrudniał rozruch i powodował włączenie kontrolki ostrzegawczej. Volvo S80 w każdej wersji silnikowej może pracować jedynie z instalacją sekwencyjnego wtrysku gazu. Doładowane jednostki napędowe stawiają dodatkowe wymagania. Trzeba przede wszystkim prawidłowo dobrać

Volkswagen Polo (1999-2005) - opinie Moto.pl

Volkswagen Polo (1999-2005) - opinie Moto.pl

instalacjami sekwencyjnego wtrysku gazu za 2900-3500 zł. Dotyczy to również silników trzycylindrowych.ZNAKI IDENTYFIKACYJNEVolkswageny Polo produkowane od 1994 do 2001 r. mają numer identyfikacyjny w przedziale silnika pod szybą przednią widoczny przez specjalne okienko w pokrywie z tworzywa sztucznego. W

Mercdes klasy A (1997-2004)

Mercdes klasy A (1997-2004)

marek.Orientacyjne ceny używanych egzemplarzy w tys. zł LPGJerzy Maliński, Koalicja na rzecz AutogazuBenzynowe silniki Mercedesa A mogą pracować tylko z instalacją sekwencyjnego gazu za 2,9-3,5 tys. zł. Montaż jest dość kłopotliwy, jako że wymaga zdjęcia kolektora ssącego znajdującego się za

Mitsubishi Pajero (1999-2006) - opinie Moto.pl

LPG Jerzy Maliński , koalicja na rzecz Autogazu Benzynowe silniki Mitsubishi Pajero pracują poprawnie jedynie z instalacjami sekwencyjnego wtrysku gazu od 2,9 tys. do 3,5 tys. zł. Samochody te mają bardzo wrażliwy przepływomierz powietrza, co uniemożliwia użycie tradycyjnej instalacji gazowej. Ponadto

Fiat Seicento (1998-2007) - opinie Moto.pl

fabrycznych instalacjach LPG był emulator OBD, stosowany w celu bezpośredniego kasowania usterek w sterowniku wtrysku benzyny. Zaleca się następującą konfigurację instalacji: Seicento 900 - instalacja tradycyjna w cenie do 1700PLN, Seicento 1,1 - instalacja wtrysku sekwencyjnego gazu w cenie do 3000PLN

Nissan Primera (1996-2001) - opinie Moto.pl

z instalacjami autogazu w systemie wtrysku sekwencyjnego. Mimo zastosowania w tych samochodach kolektorów ssących odlewanych ze stopów aluminium nie należy w nich montować tradycyjnych instalacji gazowych tak zwanej drugiej generacji. Problem stanowi przepływomierz powietrza umieszczony w obudowie

Nissan Micra (1992-2002) - opinie Moto.pl

przerabianym na zasilanie gazowe. Częściowo wynika to z problemów dotyczących modeli z wielopunktowym wtryskiem paliwa. Można do nich montować jedynie instalacje sekwencyjnego wtrysku autogazu, bowiem przepływomierz zintegrowany z obudową przepustnicy może ulec uszkodzeniu przy zasilaniu tradycyjną instalacją

Opel Corsa (1993-2000) - opinie Moto.pl

tradycyjnymi instalacjami LPG drugiej generacji. Cena takiego rozwiązania to 1800-2100 zł. Corsa C, produkowana od 2000 r., niezależnie od wersji silnikowej wymaga sekwencyjnego wtrysku gazu. Poprawnie pracują wówczas także trzycylindrowe silniki 1.0 12V Corsy B. Cena takiej instalacji to 3700 zł.

Honda Civic (2001-2005) - opinie Moto.pl

wersji 1,6 16V, a benzynowe 1,7 to prawdziwa rzadkość. Łatwiej już kupić sportową, 200-konną Type-R. Ceny modelu sprawdzisz tutaj. LPG Jerzy Maliński, Koalicja na rzecz Autogazu Silniki Hondy Civic z lat 2000-05 pracują poprawnie z instalacjami wtrysku sekwencyjnego autogazu. Trudno ocenić możliwość

Fiat Siena/Palio Weekend (1996-2002) - opinie Moto.pl

: Silniki Fiatów Siena i Palio Weekend pracują poprawnie z instalacjami wtrysku sekwencyjnego autogazu. W wersjach z elektrycznie sterowaną przepustnicą czasami pojawiają się kłopoty z regulacją wolnych obrotów przy pracy na gazie. Wymagana jest niezwykle precyzyjna regulacja i właściwy dobór dysz

Audi A3 (1996-2003) - opinie Moto.pl

-17 Numer seryjny LPG (Jerzy Maliński, Koalicja na rzecz Autogazu)Wszystkie wersje silnikowe Audi A3 pracują jedynie z instalacją sekwencyjnego wtrysku gazu za mniej więcej 3 tys. zł. Wszystkie silniki dobrze tolerują zasilanie autogazem, niekiedy zdarzają

Opel Zafira A (1999-2005) - opinie Moto.pl

. W rankingach Niemieckiego Urzędu Dozoru Technicznego TÜV Opel Zafira klasyfikowany jest dopiero na 87. miejscu w kategorii wiekowej 4-5 lat. W zestawieniach Niemieckiego Stowarzyszenia Rzeczoznawców DEKRA model Zafira klasyfikowany jest z kolei bardzo wysoko, bo na 17. miejscu. Nieliczne akcje

Skoda Fabia (1999-2007) - opinie Moto.pl

sekwencyjnego wtrysku LPG (koszt od 2900 do 3500 zł). Użytkownicy Škody Fabii są częstymi gośćmi w warsztatach montujących instalacje zasilania autogazem.Internetwww.skoda-fabia.ezin.pl - historia modelu, opinie użytkowników, opisy wersji, tuning.http://skoda3city.dobis.pl - wiele informacji typowo użytkowych

Seat Toledo/Leon (1999-2006) - opinie Moto.pl

Seat Toledo/Leon (1999-2006) - opinie Moto.pl

utraty wspomagania hamulców) oraz pompy paliwowe w silnikach TDI (możliwość wycieków).LPG (Jerzy Maliński, Koalicja na rzecz Autogazu)Seaty Toledo i Leon pracują jedynie z instalacjami wtrysku sekwencyjnego gazu za 3000-3500 zł. Należy pamiętać o prawidłowym montażu wtryskiwaczy gazu ze względu na

Citroën Xsara (1997-2006) - opinie Moto.pl

do samochodów przeciętnych. Raporty niemieckiego TUV stawiają ten model Citroëna na 65. miejscu w kategorii wiekowej 4-5 lat, a wśród aut w wieku od 6 do 7 lat na 57. miejscu. W rankingu niemieckiego stowarzyszenia rzeczoznawców DEKRA są to odpowiednio lokaty 69. i 16. Akcje nawrotowe objęły

Mercedes klasy C (1993-2000) - opinie Moto.pl

problemów tylko z instalacjami sekwencyjnego wtrysku gazu. Silniki cztero- i sześciocylindrowe dobrze tolerują pracę z instalacją gazową, ale pewne utrudnienie może stanowić doładowanie mechaniczne w wersji Kompressor. Do niej elementy instalacji trzeba dobierać tak jak do silnika turbodoładowanego

Chrysler Voyager (2000-2007) - opinie Moto.pl

z instalacjami wtrysku sekwencyjnego autogazu. Jego silniki dobrze tolerują pracę na paliwie LPG. Zbiornik zwykle montuje się pod samochodem w miejscu koła zapasowego. W takim przypadku ma on, niestety, zbyt małe rozmiary (35-42L) jak na potrzeby dużych silników. Szczególną uwagę należy poświęcić

Peugeot 406 (1995-2004) - opinie Moto.pl

naszym kraju niewiele. Peugeot 406 pracuje bez problemów tylko z instalacjami wtrysku sekwencyjnego gazu niezależnie od wersji silnikowej. Powód? Wszystkie jednostki napędowe mają kolektory ssące z tworzywa sztucznego. Szczególnych problemów może przysporzyć wersja silnikowa 2.0 16 V ze sterownikiem

Volkswagen Polo (1994-2009) - opinie Moto.pl

tworzywa sztucznego. Mogą współpracować jedynie z instalacjami sekwencyjnego wtrysku gazu za 2900-3500 zł. Dotyczy to również silników trzycylindrowych.CenyNajwiększy wybór będą mieli wszyscy ci, którzy zdecydują się na Polo z benzynowym silnikiem 1.4. Znacznie skromniejsza oferta na rynku wtórnym obejmuje

Opel Frontera (1991-2004) - opinie Moto.pl

Maliński (Koalicja na Rzecz Autogazu) Opel Frontera w wersjach 2.0 i 2.2 pracuje poprawnie z tradycyjnymi instalacjami LPG. Wersje produkowane po 2000 roku w zasadzie mogą pracować jedynie z instalacjami sekwencyjnego wtrysku autogazu. Problem stanowi montaż zbiornika, bowiem pod samochodem można

Volkswagen Passat B5 (1996-2005) - opinie Moto.pl

wielopunktowym i metalowym kolektorem ssącym (wymagają instalacji LPG drugiej generacji za 1800-2100 zł), aż po silniki z plastikowym kolektorem ssącym i doładowaniem (montuje się do nich sekwencyjny wtrysk autogazu za 2900-3500 zł). Passat B5, którego benzynowe silniki miały tylko wielopunktowy wtrysk paliwa

Toyota RAV 4 (1994-2005) - opinie Moto.pl

cieszy się oryginalne ogumienie. Zużywa się stosunkowo szybko, a na mokrych nawierzchniach dość łatwo traci przyczepność. Awaryjność RAV 4 od lat plasuje się w ścisłej czołówce rankingów niezawodności. W raportach TÜV zajmuje 11. lokatę w kategorii wiekowej 2-3 lata, szóstą wśród 4-5-latków, czwartą

Fiat Punto II (1999-2010) - opinie Moto.pl

. Awaryjność Fiat Punto zajmuje w rankingach niezawodności dalekie pozycje. W raporcie niemieckiego TUV jest na 85. miejscu w kategorii pojazdów w wieku od czterech do pięciu lat i na 58. w kategorii od sześciu do siedmiu lat. Na liście DEKRY zajmuje odpowiednio lokaty 93. i 78. Ten model Fiata miał

Mercedes klasy E (1995-2003) - opinie Moto.pl

imponujący, a dwie wersje nadwoziowe dają możliwość dodatkowych kombinacji. Łatwo zatem dobrać auto do konkretnych potrzeb. Awaryjność Rankingi niezawodności w stosunku do Mercedesa E serii W 210 są wyjątkowo zgodne. Zarówno TÜV, jak i DEKRA w kategorii wiekowej sześć-siedem lat stawiają ten model na 47

Honda Civic (1995-2001) - opinie Moto.pl

egzemplarze Civica produkowane po roku 2001 (a pochodzące z importu indywidualnego, czasami nawet od 2000 r.) mają system OBD współpracujący poprawnie jedynie z instalacjami sekwencyjnego wtrysku LPG. Istotny wpływ na pracę silników Hondy mają luzy zaworowe, szczególnie podczas pracy na wolnych obrotach

Fiat Bravo/Brava (1995-2001) - opinie Moto.pl

, a w kategorii 8-9 lat plasują się na 52. pozycji. W rankingach DEKRA wygląda to podobnie: w kategorii wiekowej 4-5 lat Bravo/Brava zajmuje dopiero 91. miejsce, a w kategorii 6-7 lat przypada im 68. lokata. Nieliczne akcje nawrotowe świadczą o dobrym dopracowaniu konstrukcji. Egzemplarze modelu

Renault Kangoo (1998-2003) - opinie Moto.pl

seryjny LPG - Jerzy Maliński, Koalicja na rzecz Autogazu:Renault Kangoo pracuje poprawnie jedynie z instalacjami sekwencyjnego wtrysku gazu za mniej więcej 3 tys. zł. Ceny montażu zazwyczaj są nieco wyższe o blisko 200 zł od klasycznych aut osobowych ze względu na konieczność

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

instalacjami wtrysku sekwencyjnego gazu. Ze względu na szeroką gamę silników i liczne zmiany konstrukcyjne w jednostkach napędowych modelu A6 nie można jednoznacznie stwierdzić możliwości zastosowania instalacji gazowych do pozostałych silników, tym bardziej że ich liczba na polskim rynku wtórnym jest

Seat Toledo II/Leon l - 1999-2006

utraty wspomagania hamulców) oraz pompy paliwowe w silnikach TDI (możliwość wycieków).LPGJerzy Maliński Koalicja na rzecz AutogazuSeaty Toledo i Leon pracują jedynie z instalacjami wtrysku sekwencyjnego gazu za 3000-3500 zł. Należy pamiętać o prawidłowym montażu wtryskiwaczy gazu ze względu na zmienną

Skoda Octavia (1996-2010) - opinie Moto.pl

wszystko można kupić na rynku wtórnym na korzystnych warunkach (od ponad dwóch lat obecna jest na rynku druga generacja Octavii). Nie wszystkie odmiany i wersje są jednak łatwo dostępne.AwaryjnośćOctavia nie jest wzorcem niezawodności, ale zazwyczaj plasuje się w środku stawki oceniających to rankingów

TOP 10 | Samochody z instalacją gazową

Mercedes bez wątpienia kojarzy się z solidną konstrukcją. Nawet uważana za niszczycielską instalacja gazowa nie powinna robić większego wrażenia na tym dwu litrowym, prawie 200 konnym silniku. Właściciel informuje, że instalacja jest sekwencyjna, a całe auto cieszy się dobrą kondycją.Zobacz