poduszki pod silnik xsara picasso

Dariusz Dobosz

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Klasyczny kompakt wydaje się zbyt mały dla Twojej rodziny, a kombi nie lubisz? Kup używaną Xsarę Picasso

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

Klasyczny kompakt wydaje się zbyt mały dla twojej rodziny, a kombi nie lubisz? Być może warto rozejrzeć się za używaną Xsarą Picasso

CITROËN XSARA PICASSO/OPEL ZAFIRA/TOYOTA COROLLA VERSO

Klasa minivanów stale jest modna. Te samochody mają wiele zalet - pojemne i praktyczne wnętrza, są dostatecznie małe, aby wygodnie nimi jeździć po mieście, nadają się również na trasę. Krótko mówiąc, minivany to samochody wielofunkcyjne.

Chevrolet Orlando - test | Pierwsza jazda

Chevrolet Orlando - test | Pierwsza jazda

drzwiach na mapę i butelki. Styliści zadbali także o odpowiedni klimat we wnętrzu. Miły nastrój tworzą podświetlane klamki oraz listwa pod środkową częścią deski rozdzielczej rodem z aut klasy wyższej. Pod maską do wyboru jest jeden benzynowy i dwa wysokoprężne silniki. Wszystkie ustawione są poprzecznie

Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi Exclusive

Minivan Citroëna szybko znalazł uznanie wśród osób uprawiających wolne zawody. Nic dziwnego, auto ma lekką, oryginalną sylwetkę, jasne wnętrze, no i ten napis "Picasso"... Producent Xsary Picasso podaje, że samochód z silnikiem 1.6 16V HDi zużywa 4,9 l oleju napędowego na 100 km. To

TEST 30 000 km - CITROEN XSARA PICASSO 2.0 HDi

idealne. Ta Xsara jeździ dobrze i bezpiecznie, zapewnia spory komfort i gwarantuje dobre wyczucie i panowanie nad autem. A to w rodzinnym samochodzie jest bardzo ważne. KOSZTY I WYPOSAŻENIE Picasso dostępne jest w jednej podstawowej wersji z silnikiem wysokoprężnym. Za 76 300 zł otrzymujemy oszczędny i

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDi - TEST 30 000 km (cz. I)

Picasso będzie testowane przez "Motomagazyn" przez pół roku, w tym czasie pokona 30 tys. km po naszych dziurawych drogach i europejskich autostradach. Wybraliśmy wersję napędzaną wysokoprężnym silnikiem HDi. Koncern PSA, do którego należy marka Citroen, jest jednym z liderów w produkcji

Mazda 5

Czym można zaskoczyć kraj, w którym powstały Renault Espace, Scenic i Xsara Picasso? A jednak Japończycy - jak cyrkowy mag - zadziwili Francuzów. Tym razem zamiast tradycyjnego domku, z którego wyskakują i chowają się w nim lalki, na warsztat wzięli auto. W

Opel Meriva 1.6 NJoy

producenta (średnio 7,5 l/100 km). Nie jest to wcale mało - podobną ilość spala większy przecież Citroen Xsara Picasso, a najbardziej zbliżeni do międzysegmentowego Opla konkurenci (Mercedes-Benz klasy A czy Mitsubishi Space Star) potrzebują mniej paliwa. Tu znów daje o sobie znać spora masa auta

Konfrontacje: Fiat Multipla 1.9 JTD Active/Opel Zafira 2.0 DTi Club/VW Touran1.9 TDI Basis

auta łączy szczególna cecha - są europejskimi minivanami w rozmiarze XL, bardziej uniwersalnymi niż ich francuscy konkurenci - Renault Scenic (przynajmniej w odchodzącej już wersji, nowa generacja będzie bowiem oferowana w dwu odmianach, mniejszej i 7-osobowej) oraz Citroen Xsara Picasso. Styl

CITROËN XSARA II BREAK SX 1.6 16V

nadsterowność, zjawisko to dla entuzjastów sportowej jazdy może być przyjemnym akcentem umilającym poranną podróż do pracy. Układ kierowniczy jest precyzyjny i czuły, nawet lekki ruch kierownicą odczuwa się podczas jazdy. Xsara w wersji SX otrzymuje w standardzie system ABS, dwie poduszki powietrzne

Re: bezpieczny samochód rodzinny- Jaki?

> Citroen Xsara Picasso, albo nawet C4 Picasso. Albo nawet C5. Bardzo dobrze wypadał w testach bezpieczeństwa (full poduszek, bodaj 5* NCAP), a używane są tanie, bo ludzie boją się a) francuskiego b) hydropneumatyki. Obu niesłusznie. Za kwotę którą dysponujesz spokojnie kupisz C5 I po litingu z

Re: Citroen France - adres pocztowy

plawski napisał: > A możesz coś bliżej o problemie z autem? Xsara Picasso 1.6 HDI 2008 rok. Za każdym razem przy dodaniu/ ujęciu gazu (nawet przy deliikatnym operowaniu gazem) silnikiem i całym autem mocno szarpie - ASO stwierdziło usterkę: wymieili półoś oraz poduszki pod silnikiem, po

Jaki nowy kompakt kombi ?

Po dłuższej analizie zapotrzebowania rodziny doszliśmy do wniosku, że niżej kompakta kombi (kombi bo trzeba by tak z 450-500 litrów bagażnika) nie ma sensu chyba schodzić. Silnik benzynowy (przebiegi rzędu 10.000 km rocznie), przynajmniej 100 KM, wyposażenie: komplet poduszek z kurtynami, ESP

Re: Citroen Xsara Picasso (1999-2008)

Użytkuje Xsarę kombi z 2003 roku (nie Picasso) ale większość części to samo.Silnik 1.6 16 V bardzo ekoniczny( 7 benzyny , 8,3 gazu na trasie ).Kupiłem z przebiegem 204 tys teraz mam 250 tysiecy ( przez półtora roku cały czas na gazie).Awarie: Silnika : wymiana tydzień temu uszczelki pod klawiaturą

Re: TOYOTA COROLLA/HONDA CIVIC ...

.6 - 2.0 o mocy 100-120 KM nie ma szans na ucieczke. Moze odejscie Toyoty jest nieco wolne (klima), ale napewno nie gorsze niz aut z mocniejszymi silnikami. Scigalem sie np. z Vectra 1.8, Xsara Picasso 1.8 - nie uciekna. &#62Ulazilem sie juz tyle po salonach i najezdzilem na jazdach &#62

Citroen Xsara Picasso (1999-2008)

silnikowej można spodziewać się kłopotów ze sprężarką w układzie klimatyzacji oraz poduszkami w punktach mocowania silnika (mniej trwałe są dolne). Sporą listę typowych usterek mają na swoim koncie dwulitrowe turbodiesle. Tłumik drgań na wałku rozrządu może wymagać wymiany już po 40 tys. km, niewielkie

Re: Fiat Stilo Mulit Vagon czy Citroen Xsara Pica

Pytacie o ceny obu aut - Stilo MW cena do zapłacenia to około 61 tys. Picasso teraz przy upuście tyle samo mniej więcej. Przy czym Stilo MW ma silnik 1,9 i 120 kM a Picasso silnik 2,0 i 90 kM. Ale stilo ma klimę i cztery poduszki powietrzne a Stilon tylko 2.

Re: Fiat Stilo Mulit Vagon czy Citroen Xsara Pica

Jeśli to jeszcze aktualne... myślę, że akurat nie bardzo Cię interesuje wielkość szpar gdzieśtam. To obsesja niektórych facetów i niech tak zostanie. Z drugiej strony, ilość poduszek to też nie jest gwarant bezpieczeństwa. Co ty kupujesz auto, żeby testować poduszki? Życie Ci nie miłe? Nie będę