peugeot 207 twarde zawieszenie

sprawdź też:

peugeot

Marcin Lewandowski

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

Konkurencja to prawdziwe zbiegowisko charakterów. Wszystkie mają niemal identyczne osiągi, ale różnią się serwowaną kierowcy przyjemnością. Jak na ich tle wypada Ibiza Cupra z nowym silnikiem o większej pojemności?

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

Już za kilka dni do salonów Peugeota wjedzie nowy maluch. Z pozoru jest łagodny i elegancki, ale musi być prawdziwym drapieżnikiem, bo producent pokłada w nim ogromne nadzieje. W ciągu dwóch lat, 208-ka ma stać się królem segmentu B

Peugeot 308 - lepszy, ale nie najlepszy

Model 308, choć powstał na tej samej płycie podłogowej co 307, jest zupełnie inny - komfortowy i dynamiczny. Czy podobnie jak poprzednik podbije serca ponad trzech milionów klientów?

Rzeźnik trenował na Arctic Lapland

zupełnie odwrotnie. W środku auta było bardzo zimno, a zawieszenie w takich temperaturach było twarde i trudno było utrzymać auto na drodze. Jestem przekonany, że kierowcy ze Skandynawii mają własne patenty chociażby na specjalny olej do amortyzatorów, który pozwala zawieszeniu na normalną pracę. Dodatkowo

Pojedynek gniewnych maluchów: VW Polo GTI vs. Peugeot 207 GT vs. Suzuki Swift Sport

głośnikami JBL.Trąby JerychaPolo nie ma się czego obawiać. Jest zupełnie inne niż Peugeot - twarde, sztywne, a przy tym równie mocne i nieco szybsze. Wszystko w nim działa precyzyjnie: zawieszenie, skrzynia biegów, pedał gazu, układ kierowniczy. Można na nim polegać jak na starszym i bardziej doświadczonym

Peugeot 207

. GazStylizacja nadwozia, spasowanie elementów wnętrza, materiały wykończeniowe, precyzyjny układ kierowniczy, długa lista wyposażenia opcjonalnegoHamulecZa twarde jak na polskie warunki zawieszenie, mało miejsca dla pasażerów, silnik 1.4 8V, ubogie wyposażenie standardowe[OCENA KOŃCOWA]Peugeot 207 ma charakter i

Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia

Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia

twarde zawieszenie, 192 KM mocy i maksymalny moment obrotowy o wartości 260 Nm pozwalają bardzo szybko pokonywać zakręty.Pojemność silnika: 1.6Moc: 192 KMMaksymalny moment obrotowy: 260 Nm (z overboost)Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,2 sekundyCena: od 88 310 złZOBACZ TAKŻE: Najlepszy hot hatch dekady to

Renault Clio Grandtour - test | Za kierownicą

Renault Clio Grandtour - test | Za kierownicą

To auto nie ma dużej konkurencji. Większość producentów skupiła się na małych minivanach, gdzie Renault reprezentowany jest przez Modusa. W tym segmencie nadwozia kombi mają tylko Peugeot 207 i niezwykle popularna na naszym rynku Skoda Fabia. Dlaczego? Bo tam, gdzie nie stać większości kierowców na

Fiat 500C 1.3 Multijet - test | Za kierownicą

Fiat 500C 1.3 Multijet - test | Za kierownicą

materiały wykończeniowe są twarde i podatne na rysy, dzięki stylowemu projektowi deski trudno zwracać uwagę na ich sort. Plus za staranny montaż oraz sporo zakamarków na drobiazgi. Największy z nich, zwany bagażnikiem, połyka 182 l. A co z praktycznością? Fiat nie rozpieszcza wewnątrz nadmiarem przestrzeni

Konkurenci i ocena końcowa

, temp. -4 st. C GAZ Ergonomiczne wnętrze, uniwersalna karoseria, pewnie pracujący układ jezdny, niewielkie przechyły karoserii na zakrętach, komfortowe zawieszenie, sztywna karoseria, elektrycznie sterowany twardy dach, ciekawa linia karoserii, poprawna pozycja za regulowaną w dwóch płaszczyznach

Peugeot 1007 1,4 HDi

, krewnym wielkoseryjnych modeli w stylu 407 czy przyszłego 207.Peugeot nie jest pierwszym, który wprowadził do produkcji samochód z przesuwanymi drzwiami. Francuzów ubiegła Toyota, zaczynając w Japonii latem 2004 r. sprzedaż modelu Porte.W Paryżu przekonuje się, że takie rozwiązanie ma też wady. Środkowy

Peugeot 307 2.0 CC

pomysłowym Lwem włada przecież Słońce, dlatego latem satysfakcja gwarantowana. Jednak zimą... wrażenia z jazdy są jednoznaczne. Peugeot 307 CC jest samochodem komfortowym, a nie sportowym. Zawieszenie znakomicie tłumi większość nierówności. Spodziewałem się bardziej twardego zestrojenia. Mimo zwiększonej (o

Opel Corsa 1.2

jest bardzo prosta w obsłudze. Nowa Corsa przeszła już testy EuroNCAP i otrzymała komplet pięciu gwiazdek, dołączając do grupy najbezpieczniejszych maluchów, w której są już Fiat Grande Punto, Peugeot 207, Renault Clio i Toyota Yaris. Liczy się wrażenieSportowa aparycja sprawdziła się w Astrze. Ludzie