olej silnikowy do citroen xsara

Dariusz Dobosz

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Klasyczny kompakt wydaje się zbyt mały dla Twojej rodziny, a kombi nie lubisz? Kup używaną Xsarę Picasso

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

Klasyczny kompakt wydaje się zbyt mały dla twojej rodziny, a kombi nie lubisz? Być może warto rozejrzeć się za używaną Xsarą Picasso

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

Metr mieszkania w dużym mieście czy leciwe, ale wciąż sprawne i pakowne cztery kółka? Wśród kombiaków za około 7 tysięcy złotych wybór jest szeroki - od Toyoty Corolli przez Volkswagena Passata aż po Mercedesa W124

Citroën Xsara (1997-2006) - opinie Moto.pl

kolektory ssące z tworzywa sztucznego. Trzeba jednak pamiętać, że Citroeny do 2001 r. nie miały sekwencyjnego wtrysku benzyny. Wtryskiwacze pracują parami. Zdarza się, że przy nagłym dodaniu gazu na postoju silnik zasilany LPG może nieco podszarpywać. W większości przypadków nie będzie to jednak odczuwalne

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

, od czasu do czasu naprawić (plus 100-160 zł za coroczny przegląd), no i tankować. Przy odrobinie szczęścia roczne wydatki na serwis zamkną się w kwocie 500-1000 zł (wymiana oleju i klocków, drobne niesprawności zawieszenia czy elektryki, ewentualnie komplet opon). W przypadku starszych aut

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDi - TEST 30 000 km (cz. I)

Picasso będzie testowane przez "Motomagazyn" przez pół roku, w tym czasie pokona 30 tys. km po naszych dziurawych drogach i europejskich autostradach. Wybraliśmy wersję napędzaną wysokoprężnym silnikiem HDi. Koncern PSA, do którego należy marka Citroen, jest jednym z liderów w produkcji

Citroen Xsara Picasso (1999-2008)

silnikowej można spodziewać się kłopotów ze sprężarką w układzie klimatyzacji oraz poduszkami w punktach mocowania silnika (mniej trwałe są dolne). Sporą listę typowych usterek mają na swoim koncie dwulitrowe turbodiesle. Tłumik drgań na wałku rozrządu może wymagać wymiany już po 40 tys. km, niewielkie

Citroen Xsara1.4i - problem z chłodzeniem

stopni, co jest grane? (włączyło się pikadełko i lampka STOP!) Poradziłem sobie dając nawiew ogrzewania wnętrza na maksa i uchylając trochę okna, żeby się nie udusić. Zaznaczam, że poziom płynu chłodzącego i oleju silnikowego jest OK. Co jest grane, co to może być?