najmniej awaryjne auta 10 lat

Michał Dek

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy, cz. VI | Bezpieczeństwo

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy, cz. VI | Bezpieczeństwo

Współczesne samochody wyposażone są w mnóstwo systemów ułatwiających życie kierowcy, ale również wpływających na poprawę bezpieczeństwa. Co w tej kwestii ma do zaoferowania nasz długodystansowy Volkswagen Golf?

Raport awaryjności ADAC 2016 | Niemcy jednocześnie triumfują i ponoszą klęskę

W najnowszym raporcie awaryjności ADAC wiele niemieckich aut należy do czołówki. Są jednak i takie, które okupują najniższe miejsca zestawienia. Jak na tle Niemców wypadają Japończycy, Koreańczycy i inni? [x]

Najbardziej awaryjne auta ostatnich piętnastu lat

Dwa dni temu zaprezentowaliśmy listę dziesięciu najmniej awaryjnych aut ostatnich 15 lat. Dziś przyszła pora na samochody, których eksploatacja - ze względu na ich awaryjność - jest najbardziej kosztowna

Najmniej i najbardziej awaryjne silniki

Najmniej i najbardziej awaryjne silniki

Autotrust Europe BV działa m.in. na rynkach Belgii i Holandii od 2005 roku. Ubezpieczenia tej firmy obejmują ponad 20 tys. samochodów. W oparciu o ich dane powstał ranking najbardziej i najmniej awaryjnych silników. Średni wiek objętych analizą aut wyniósł pięć lat. Średni roczny przebieg obliczono

Wydanie weekendowe | Z archiwum moto.pl | Volvo XC90 (2002-2014) - opinie Moto.pl

Wydanie weekendowe | Z archiwum moto.pl | Volvo XC90 (2002-2014) - opinie Moto.pl

żarówki. Polecamy Osobom poszukującym dla siebie wygodnego i bezproblemowego samochodu polecamy wersję V8. Jest paliwożerna, ale najmniej awaryjna. Jeżdżąc dużo powinniśmy poszukać dobrze utrzymanej wersji z silnikiem Diesla o mocy 185 KM lub 200 KM (163 KM to nieco za mało do napędu ciężkiego auta

Poradnik | Niedocenione auta, które kupisz w przystępnej cenie

Poradnik | Niedocenione auta, które kupisz w przystępnej cenie

generującego 136, 140 lub 175 KM. Z uwagi na skomplikowany osprzęt, może po latach wygenerować spore koszty. Niemniej, na rynku wtórnym za limuzynę, która niegdyś woziła najwyższych dostojników w państwie, przyjdzie nam zapłacić 10-13 tysięcy za auto z końca produkcji. Nieco starsze egzemplarze dostępne są już

Jak nie być ofiarą na drodze | 20 rad jak unikać wypadków

Jak nie być ofiarą na drodze | 20 rad jak unikać wypadków

; Pusta droga i nagle za zakrętem widzisz stojące auto. Np. przed przejazdem kolejowym. Zatrzymując się włączasz na chwilę światła awaryjne. Lub kilka razy wciskasz hamulec. By następny kierowca od razu cię dostrzegł. Mrugające światła przykuwają wzrok bardziej niż palące się stale. Nieletni w

Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

niezmienionej formie, a poziom ich rocznej rejestracji w Niemczech wynosi minimum 10 tysięcy sztuk. Z ponad 4 milionów wszystkich ubiegłorocznych zgłoszeń, kryteria te spełniło 230 tysięcy. Które modele okazały najmniej zawodne? Poniżej znajdziecie listę aut, podzielonych na sześć kategorii. Najmniej

Raport TUV 2015 | Najlepsi

Raport TUV 2015 | Najlepsi

pokazać jak naprawdę prezentują się dane auta. Zdjęcia prasowe (te sprzed 10 lat również) zawsze są wypięknione i mało przydatne dla osoby chcącej kupić samochód na rynku wtórnym. Który samochód okazał się najmniej awaryjny? Mercedes SLK. W czołówce dwu i trzylatków same niemieckie samochody. Jednak

BMW najbardziej zaufaną marką

BMW najbardziej zaufaną marką

producentów solidnych i trwałych aut: Volkswagen (6. miejsce), Volvo (9.) i Mercedes (10.).Zaskakująco nisko oceniono auta marki Porsche (31.) i Lexus (33.), ale najmniej zaufane marki to Corvette (50.), Smart (49.) i Mini (48.) - nota bene należące do BMW.Marcin LewandowskiZOBACZ TAKŻE:Pojedynek używanych

Najlepiej sprzedające się modele 2011 roku

Najlepiej sprzedające się modele 2011 roku

sprzedającego się auta na świecie (drugi model Toyoty, który znalazł się w pierwszej dziesiątce to Camry -  miejsce 8., 726 tys. sztuk). Najmniej awaryjne - raport DEKRA 2012Po piętach Corolli depcze Hyundai Elantra, na rodzimym rynku znany jako Avante. 1,01 miliona sprzedanych egzemplarzy zapewniło

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Oto lista najbardziej awaryjnych aut ostatnich 15 lat Przeglądając internetowe fora motoryzacyjne można z łatwością trafić na dyskusje o wyższości jednych wersji silnikowych nad innymi. Opinii jest niemal tyle samo co wypowiadających się i poza sztandarowym gloryfikowaniem silnika Volkswagena

Odświeżony Ford Fiesta od 43 950 zł

Odświeżony Ford Fiesta od 43 950 zł

Top 10 | Najtańsze auta z polskich salonów Chociaż słowo "nowy" jest określeniem nieco na wyrost. Co tak naprawdę się zmieniło? Z zewnątrz auto można poznać po zmienionym pasie przednim, nawiązującym do nowej stylistyki Forda. Jest większy grill w kształcie trapezu oraz LED-owe

DEKRA 2010 | Które najmniej awaryjne?

DEKRA 2010 | Które najmniej awaryjne?

Najmniej awaryjne autaPrius, Klasa B i Octavia uzyskały najlepsze noty za najmniejszą liczbę usterekNajmniej awaryjne auta w podsumowaniu raportu DEKRA to; Toyota Prius, Mercedes-Benz, Opel Corsa, Audi A4 oraz BMW. "Najlepsze ze wszystkich klas" jest Audi A6Większość usterek zaobserwowali

Zawodny czy niezawodny? - oto jest pytanie

Zawodny czy niezawodny? - oto jest pytanie

Coroczny raport TUV prezentuje listę najmniej oraz najbardziej awaryjnych samochodów. Lista zawiera najpopularniejsze auta z rynku niemieckiego (w tym roku 201 modeli). Ocena awaryjności robiona jest na podstawie liczby wykrytych podczas przeglądów okresowych usterek, stanowiących poważne

Hyundai Genesis Coupe 3.8 V6 | Test | Hyundai, jakiego nie znacie!

Hyundai Genesis Coupe 3.8 V6 | Test | Hyundai, jakiego nie znacie!

jest tylko na swoje umiejętności, ale ma za to możliwość nieograniczonego driftowania. Spalanie? W mieście trzeba się liczyć, że z baku ubędzie co najmniej 15 litrów na 100 km. W trasie ok. 9-10 litrów. Ten samochód jest autem do zabawy, których nie kupuje się tylko rozumem, dokonując chłodnej

Suzuki Liana (2001-2007) - opinie Moto.pl

Suzuki Liana (2001-2007) - opinie Moto.pl

takiego, jak typowe usterki, a Liany (zwłaszcza wyprodukowane po 2004 roku) to jedne z najmniej awaryjnych samochodów lat dwutysięcznych. O nietypowych problemach można poczytać na forum klubu Suzuki dotyczącym modelu Liana. Część z nich jest wynikiem wypadkowej przeszłości lub problemów wynikających z

Historia Maserati | Sto lat, sto lat...

Historia Maserati | Sto lat, sto lat...

, Ernesto, Ettore i Bindo pracowali w liczącej się wówczas na rynku firmie Isotta Fraschini. Tuning aut tej marki stał się pierwszym zajęciem całej piątki w ramach rodzinnego interesu, który zaczęli wspólnie prowadzić. Maserati Tipo 26 Samochody przerabiano w taki sposób, by mogły startować w zawodach

Gwarancja na używane auta z grupy VW? To możliwe

Gwarancja na używane auta z grupy VW? To możliwe

Nowa turbosprężarka to co najmniej 2 tys. zł. Naprawa skrzyni biegów to lekko licząc 3 tysiące. Do tego pompa paliwa, układ zasilania i elementy zawieszenia. Używane auto to jak mawiają znawcy studnia bez dna. Obojętnie jak byśmy go nie sprawdzili, i tak zawsze może się coś wydarzyć. I właśnie

Jak kupić bezpieczny samochód? Poradnik

Jak kupić bezpieczny samochód? Poradnik

samochodu nowego, czy używanego. Niestety nie wszystkie samochody oferowane w Europie przeszły testy Euro NCAP, choć obejmują one większość modeli europejskich producentów. Jeśli interesujące nas auto nie widnieje na liście, a wiemy że jest lub było oferowane w USA, możemy poszukać "szczęścia"

Alfa Romeo Giulietta | Prezentacja modelu

Alfa Romeo Giulietta | Prezentacja modelu

autach wyścigowych. Wtedy narodziła się pierwsza Giulietta, planowana jako cała rodzina modeli. Włosi w 1954 r. zaczęli od coupe (Giulietta Sprint), które miało zainteresować odbiorców i przyciągnąć ich do bardziej praktycznych Giuliett. Pierwotnie planowano tylko 500 sztuk, skończyło się na... 27 000

Opel działa z Czerwonym Krzyżem

Opel działa z Czerwonym Krzyżem

drogowego. O 10 km/h wolniej - dwa razy mniejsze przeciążenie podczas wypadku Przeciążenie, czyli wielokrotność przyspieszenia ziemskiego - na powierzchni Ziemi wynoszącego w przybliżeniu 10 m/s2 i oznaczanego małą literą "g" - kierowcom i pasażerom zwyczajnych aut daje się we znaki jedynie w

Bezpieczna jazda | Na kursie o tym nie mam mowy

Bezpieczna jazda | Na kursie o tym nie mam mowy

alarmowego. Wystarczy, że podniesiemy słuchawkę, by policja mogła nas zlokalizować (w przypadku komórki może mieć z tym problem). Na pomoc najbezpieczniej oczekiwać co najmniej kilka metrów za barierką lub krawędzią jezdni.Lekcja 6: jak jeździć oszczędnieIle pali? To najczęstsze pytanie kupujących auta

Fiat Panda vs. Kia Picanto vs. VW Up | Test porównawczy

znaczących modernizacji. Auto było mało awaryjne, tanie w zakupie i eksploatacji a także wygodne. Poza tym Panda produkowana była w Tychach. Po Maluchu mieliśmy więc kolejnego "polskiego" Fiata. Produkcję Pandy Fiat przeniósł pod Neapol. W Tychach powstaje za to Lancia Ypsilon . Czy po takim

Autotaniec na lodzie

lipcu stanowią 10, a w sierpniu 11 proc. wszystkich zdarzeń, jakie odnotowuje drogówka. Policji nie dziwi mnogość letnich kolizji. Właśnie w wakacje najwięcej kierowców wypuszcza się w najdłuższe trasy. A kiedy wypadków jest najmniej? W lutym i marcu. Skoro tak, to może nie ma sensu przygotowywać

Przesiadamy się do komunikacji miejskiej. Dlaczego?

awaryjnych. Mimo to bramki rejestrują tam teraz ok. 10 tys. pasażerów więcej niż przed rokiem, a w bywają dni, że nawet 20 tys.! Aż dwukrotny wzrost, z 10 do 20 tys. osób dziennie, zaobserwowano na stacji Młociny. To akurat nie dziwi po otwarciu mostu Marii Skłodowskiej-Curie z Tarchomina i może częściowo

Nissan Primera (1996-2001) - opinie Moto.pl

elektrycznego osprzętu silnika: rozrusznika, alternatora, wentylatora chłodnicy.AwaryjnośćPrimera nie jest autem szczególnie awaryjnym, chociaż wpadki różnego typu mogą się tutaj zdarzyć. To, że nie jest pod tym względem ideałem, widać po rankingach niezawodności. Niemiecki TÜV w badaniach z 2005 r. stawia

Z "GTI" w nazwie - cz. 1

pojemność zwiększono do 1800 cm3 a moc zrosła do 112 KM a następnie 118 KM. Ważniejszy od kilku koni więcej był 10 procentowy wzrost momentu obrotowego - do wartości 135 Nm. Volkswagen Golf GTI Volkswagen Golf GTI Wnętrze Golf GTI z charakterytyczną tapicerką W 1984 roku do sprzedaży weszła

Ford Galaxy (1995-2006) - opinie Moto.pl

, rankingiem ASO, giełdą i ciekawymi linkami Ceny Z benzynowych odmian Galaxy najłatwiej można kupić na rynku aut używanych wersję 2.3. Podstawowy 2.0 jest mniej popularny, a najmniej ofert sprzedaży dotyczy wersji 2.8. W turbodieslach można wybierać do woli, przy czym przeważają odmiany najsłabsze - 90 i 110

Krótki kurs bezpiecznej jazdy

Kandydaci na prawo jazdy do znudzenia ćwiczą manewry na placu. Nie wiedzą jednak, jakie siły rządzą autem na zakręcie, co to znaczy być przewidywalnym na drodze, jak prowadzić auto na trasie szybkiego ruchu. Nim nadrobią braki, zagrażają sobie i innym albo utrwalają nieprawidłowe nawyki na resztę

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

hydraulicznej sprzęgła. INSTALACJA ELEKTRYCZNA Awariom ulegają elektryczne sterowniki szyb bocznych oraz alternatory. Początkowo awaryjne były również reflektory ksenonowe (1999 r.). Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najlepszą? AWARYJNOŚĆ Prestiż marki w przypadku A4 na niewiele się zdaje. Auto ma słabe

Renault Laguna Grandtour - Jedno ale

Laguna numer dwa bardzo dobrze wyglądała, prowadziła się tak, jak na francuski samochód przystało, i była pierwszym autem uruchamianym kartą. Świetnie! Owszem, była awaryjna, ale za to jako pierwsza otrzymała pięć gwiazdek w testach EuroNCAP. Oferowała wysoki komfort jazdy, czego efektem ubocznym

Alfa Romeo 145/146 (1994-2000) - opinie Moto.pl

Liczba aut w zestawieniu 6-7 lat 97 98 8-9 lat 83 87 10-11 lat 72 72

Opel Vectra B (1995-2002) - opinie Moto.pl

Vectry służą często jako auta służbowe. Licznym zaletom i uniwersalnemu charakterowi auta można jednak przeciwstawić zaskakująco wysoką awaryjność oraz wysokie wymagania serwisowe w niektórych wersjach podnoszące koszty eksploatacji. Silnik Za najmniej awaryjny uchodzi podstawowy silnik Vectry - 1.6 z

Auto za 10 tys. zł

Dwa tygodnie temu prezentowaliśmy na Moto.pl propozycje używanych aut za 5 tysięcy złotych. Czas na podwojenie stawki. Miejski Smart, sportowa Honda Prelude czy luksusowy Lexus ES 300 - każdy z tych modeli można kupić za 10 tysięcy złotych. Warto jednak pamiętać, że o ile w przypadku popularnych

Kolizja | Wypadek i co dalej

W zeszłym roku na polskich drogach doszło do 49 054 wypadków drogowych. Rannych zostało 62 097 osób, a śmierć poniosło 5437. Te liczby pokazują, że wciąż jest sporo groźnych kolizji na naszych drogach. Co więc należy zrobić, gdy w najmniej oczekiwanym momencie staniemy się świadkami mrożącej krew w

Raport TUV 2015 | Najgorsi

ogłoszeniowego autotrader.pl , żeby pokazać jak naprawdę prezentują się dane auta. Zdjęcia prasowe (te sprzed 10 lat również) zawsze są wypięknione i mało przydatne dla osoby chcącej kupić samochód na rynku wtórnym. Który samochód okazał się najbardziej awaryjny? Dacia Logan. Oprócz rumuńsko-francuskiej Dacii

Citroën Xsara (1997-2006) - opinie Moto.pl

, wycofanej już z produkcji i zastąpionej na rynku przez model C4. Sportowe sukcesy Xsary potwierdzają w pewien sposób, że koncepcja tego auta była ze wszech miar udana, chociaż sportowym wersjom VTS daleko pod względem dynamiki do rajdówek klasy WRC. Prosta konstrukcja, spokojna, ale ładna stylizacja

Konfrontacje: Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino/ Citroën C2 VTR Sensodrive/Suzuki Ignis 1.5 GS

ma sobie równych. Oferuje blisko 10 cm więcej miejsca na nogi niż pozostałe auta. Również w wypadku bagażnika japoński samochód zajmuje pierwsze miejsce - przestrzeń bagażowa jest najdłuższa i najszersza. A to dzięki budowie nadwozia typu mikrovan. Suzuki jako jedyny z testowanych samochodów ma

Konfrontacje: Citroen C2 VTR Sensodrive/Suzuki Ignis 1.5 GS/Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

wizerunek auta, które umiejętnie łączy nowoczesność z najlepszymi wzorami z przeszłości. Wnętrze - zniewalająco komfortowe, przynajmniej na pierwszy rzut oka. Drobne wady wychodzą na jaw nieco później. Najmniej zdefiniowany styl ma Ignis, choć trzeba przyznać, że w porównaniu z poprzednim modelem Suzuki

Mercedes CLS - test | Za kierownicą

Gdyby człowiek był na wskroś praktyczny - świat wyglądałby strasznie. Nie mielibyśmy Sagrada Familii, Muzeum Guggenheima czy opery w Sydney. Na widok wieży Eiffla ludzie pukaliby się w głowę. Restauracje zastąpiłoby jedzenie w tubkach, mieszkania przypominałyby kontenery, ubrania - mundury, a auta

Konfrontacja: Audi A6 3.0 TDI, BMW 530d, Mercedes E320 CDI

najciszej, idealnie pasując do charakteru auta. Mercedesem nie chce się szybko pokonywać zakrętów. Nawet nie bardzo można, bo jego układ kierowniczy pracuje najwolniej. Auto jest zdecydowanie najmniej zwinne, ale rewanżuje się pierwszorzędnym komfortem jazdy. Kto lubi szybko jeździć, powinien wybrać BMW

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

, której koła w danej chwili mają lepszy kontakt z podłożem, może być 3,5-krotnie większa niż drugiej osi, której koła mają w tym samym momencie mniejszą przyczepność. Awaryjność Prestiż marki w przypadku A4 na niewiele się zdaje. Auto ma słabe notowania pod względem awaryjności. Potwierdzają to raporty

Luxus GS

hamulcowego. Roztargniony kierowca naciska w końcu lewy pedał. Za późno, wokół fruwają pachołki. Przygwożdżeni do foteli zatrzymujemy się tuż za nimi. Hamulce zadziałały jak brzytwa, przód auta nawet się nie kiwnął. PCS przygotował nas na najgorsze i skrócił drogę awaryjnego hamowania. Podejrzewam, że gdyby

BMW 530d

Volkswagenach, lecz jednak klekot. Odjechałem nieco rozczarowany, ale... uspokojony. - Benzynówki trzymają się mocno - pomyślałem z satysfakcją, dokręcając silnik swego wózka do 7000 obr. *** Wątpliwości wróciły wraz z refleksją, że silniki w piątce i trójce nieco się jednak różnią: większe z aut ma przewagę

VW PASSAT 1.9 TDI COMFORTLINE

zmiana biegów okazuje się przyjemną czynnością. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w mniej niż 10 s i prędkość maksymalna 208 km/h są wystarczające. Jedyna wada tego silnika to zbyt głośna praca na niższych biegach. Na pewno można było lepiej wyciszyć wnętrze. Silnik zachwyca przede wszystkim chęcią

VW Phaeton W12

najbardziej wymagających klientów. Może gdyby miał mniej sukcesów na koncie, sam doszedłby do wniosku, że to chybiony pomysł. Może posłuchałby głosów podważających sens produkowania tak elitarnego auta pod tak egalitarnym szyldem. Może któryś z jego podwładnych wytknąłby mu fundamentalną sprzeczność w

Ranking najbardziej niezawodnych

Specjaliści z TUV stworzyli pięć grup, w zależności od wieku aut: od 2 do 3 lat, od 4 do 5 lat, od 6 do 7 lat, od 8 do 9 lat oraz od 10 do 11 lat. Następnie, w każdej z tych grup sklasyfikowano modele pod kątem częstości występowania usterek (wyrażonej w proc.) zarejestrowanych podczas przeglądów

Fiat najmniej awaryjny

Mały miejski Fiat wygrał w rankingu aut segmentów A i B zarejestrowanych w Niemczech w 2008 roku. Klasyfikację przeprowadziło ADAC, jedna z największych i najbardziej wiarygodnych organizacji sprawdzających niezawodność aut. Metoda badania jest bardzo prosta - ADAC śledzi w jak wielu samochodach

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

AutoŚwiat z tego tygodnia-najmniej awaryjne auta 10-cio i 11-letnie.

jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

propozycje, może jakaś stronka na której są przedstawione jakieś statystki w najmniej awaryjnych autach czy jakieś artykuły...

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

sięgnąłem rady kolegi który kiedyś miał Toyote Starlet. Powiedział, że japońce bardzo mało awaryjne auta ale jak już coś padnie to koniec, bo bardzo drogie części.

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

generalnie japonce... remek toyote za 10 tys tez kupisz :-) mitsubishi, nissan, maza, honda...

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

Daewoo Tico..mowi sie, ze to lipne samochody, a to nie prawda... malo awaryjne, a jelsi juz to czesci tanie:)

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

pomysl o jak najmlodszym ktorykolwiek stary niemiec czy japonczyk bedzie awaryjny - musi sie cos popsuc nie ma aut idealnych, do 10 tys kupisz kilkuletniego matiza, punto i uwazaj na przekrecane liczniki!!! powodzenia

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

wpisz w allegro.pl Lancia kappa do 10 tys. kupisz super fure ! duzą, wygodną... w miare bezawaryjną. Polecam z silnikiem 2,4JTD

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

Polecam Ci Hyundaya Accenta. Kupisz za te pieniądze dobry rocznik, nawet 99 lub 2000. Jeżdze takim auto bezawaryjne, czesci nie droższe niż do VW. Zastanów sie tez nad Daewoo - mówię serio. Auto góra 6 letnie za 8-9 tys. zł.

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

dobrze przeswietl to auto najlepiej u jakiegos kompetentnego mechanika, corsa to jedno z ulubionych aut firmowych, jezeli dobrze trafisz to bedziesz sie cieszyl 3 lata taka jezdzilem i polecam, wiekszych niespodzianek nie bylo.

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

Gość portalu: bartek napisał(a): > pomysl o jak najmlodszym ktorykolwiek stary niemiec czy japonczyk bedzie > awaryjny - musi sie cos popsuc nie ma aut idealnych, do 10 tys kupisz > kilkuletniego matiza, punto i uwazaj na przekrecane liczniki!!! powodzenia Tylko że takiego matiza czy

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

jeśli szukał bym czegoś z osiągami to nie rozglądał bym się pod kontem 4/5 drzwiowych i pod względem najmniej awaryjnym. Alfa również odpada, też już się nasłuchałem a to pieniążki za niedługo będą ciężko zarobione więc nie mam zamiaru ryzykować. Jeśli chodzi o micre to również odpada, za małe i

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

powiedzcie czy oplaci sie kupic Honde civic 96r? gosc ceni 13 tys zl, ale gadalem z nim i wydaje mi sie ze za 12tys. sprzeda. Auto sprowadzone z Niemiec, gaz montowany w kraju. Jak z awaryjnoscia?

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

przy uzywanym nie wazne jest za ile i jaka fure kupisz, tylko od kogo - jak kupisz auto prosto od niemca z domu to masz bardzo duza szanse, ze dlugo pojezdzisz.

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

Jeśli uda Ci się kupić opla vectrę lub astrę za dyszkę to gorąco polecam.przynajmniej częsci nie są drogie.o toyotach nie będę wspominać,bo to chyba nie ta liga za 10 tys(chociaż...kto wie)proponuję kupić autko od jakiegoś NIEMCA,bo nasze drogi nie pomagaja w sensownym utrzymamaniu samochodu

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

wg mnie autko niemieckie jakis opel albo VV w miare tanie i latwo dostepne czesci w razie potrzeby osobiscie bral bym Golfa III a wtej cenie mozna utrafic juz calkiem ladny egzemplarz a co awaryjnosci to wydaje mi sie zalezy jak trafisz

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

wg mnie autko niemieckie jakis opel albo VV w miare tanie i latwo dostepne czesci w razie potrzeby osobiscie bral bym Golfa III a wtej cenie mozna utrafic juz calkiem ladny egzemplarz

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

Mam corsę 96r.Części taniutkie,awaryjność prawie żadna.Jeśli chcesz 8-latkę to wiele zależy od rodzaju silnika.Niektóre mają swoje kaprysy-głównie osprzęt-ale powtarzalne w wielu egzemplarzach ,dlatego w miarę łatwe do usunięcia.Corsa tak!

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

pytasz o samochód najmniej awaryjny to w zasadzie wszystkie powyższe marki prezentują podobną jakość, tylko zależy od ciebie jak będziesz dbać o ten samochód. Ja z powyższych polecałbym primerkę w TDI cuś pięknego:)

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

Ja tam uważam, że trzeba trafić na dobry egzemplarz ... miałem poloneza atu i powiem wam że naprawde nie mogę nic na to auto powiedzieć ... bo prostu był dobry ... pół Polski nim przejeżdziłem ... a po poldach legendy krażą ... spalanie po mieście miałem do 10litrów/100km - nie przerabiałem na

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

Wszystko drogi kolego zalezy jak auto bylo traktowane przez wlascicieli. Prawda jest taka ze WSZYSTKIE samochody sie psuja. A statystyki zajmuja sie raczej samochodami do lat 5-iu. Za 10,000 dobrym pogodzeniem ceny do jakosci jest nawet i Daewoo. Tu tylko nazwa odstrasza ale sa to bardzo dobre

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

Jesli chcesz cos co przemieszcza sie z punktu a do b kup cos z powyzszych, natomiast jesli chcesz autko ktore bedzie Ci dawalo satysfakcje z jazdy i osiagi kup alfe ... zaraz sie zaczna docinki na temat tego samochodu ale ja swoje wiem, mialem golfa 2 i 3 zadne z tych aut nie dalo mi tego co alfa

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

Po pierwsze kolego :Mazda 626 a nie Mazda 6. Szostki nie kupisz za 10000. Blacha byla ocynkowana w tych starszych Mazdach wiec jesli nie zaliczyla dzwona to nie powinno byc na niej sladow korozji. Silniki: 1,8, 2,0,2,0 comprex( nie mylic z turbo bo to wieeeelka roznica) diesel i topowa 2,5 v6. Spala

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

tak się składa że miałem nieszczęście poruszać się golfem 3 przez rok, po pierwsze sztywny (każdą dziurkę czułem), po drugie paliwożerny, po trzecie gnije wkoło szyb i na progach, i cholernie głośny. Nie powiem bo silnik ma dość elastyczny i wytrzymały to samo zawieszenie ale jest wiele więcej samoc

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

ja wiem, że nie ma aut idealnych, które się nie psują.. no ale jak widać w temacie, "najmniej awaryjne..." Autkiem raczej jeżdżę spokojnie ale wiadomo czasami trzeba depnąć. golfy, calibry wiadomo,że odpadają powiedzmy, że takie autko to bym wziął jak by mi za free dali :) I właśnie

Re: Nie rób z siebie bohatera

parkuję maksymalnie na poboczu, włączam awaryjne i przede wszystkim stawiam samochód przed a nie za samochodem który miał wypadek. to że ktoś nagle wjedzie w moje auto to czysta abstrakcja. raczej rzadko się zdarza że uczestnicy drogi taranują auta stojące na awaryjnych na poboczu. 6 latka na

Re: Antyrakowy dekalog Krzysztof Krauze

sam. Jesteś zdenerwowany, przestraszony i będziesz zapamiętywać to, co najmniej ważne. Najczęściej to, co chciałbyś usłyszeć. Włącz magnetofon. Odsłuchaj to potem na spokojnie. Załóż notatnik, w którym będziesz zapisywał historię choroby. Zabiegi, leki, spostrzeżenia. I najważniejsze: pytania do

Re: chryslery sa super taaaaaaaaaaa!!!

kobieto od 10 lat prowadzimy serwis samochodowy i statystycznie amerykanskie samochody sa najlepsze a silniki najmniej awaryjne .i chyba najmocniej przekonujacy jest fakt ze człowiek który siedzi w tej branzy pół zycia(wczesniej jako szef nie swojego serwisu)jezdzi dodgem .do tego zakładajac

Re: Stacje benzynowe - na których tankujecie? I i

? Samochód który użytkował (to była astra II, silnik benzynowy 1.6 bądź 1.4 - moc w okolicy 100KM) został okrzynkęty w tej firmie jako absolutnie najmniej awaryjny w historii owej firmy. O ile dobrze pamiętam, to auto nigdy nie zatrzymało się awaryjnie na drodze, a jedyne co w nim padło to jakaś pierdoła z

Re: Nowy polonez plus za 25tyś zł dla każdego

katalizatory są praktycznie bezproblemowe. > Głównym efektem oddziaływania na funkcjonowanie auta jest zdecydowany wzrost częstotliwości wymiany oleju. Nie wiem, jakie zalecenia były dla Polonezów Plus, w starych wymieniało się olej co 10 tysięcy chyba. W niektórych nowych samochodach olej wymienia się

Re: A TO CI NIESPODZIANKA ....!?

To zwroccie prosze uwage ktore auto zostalo uznane za NAJMNIEJ awaryjne :] - zdjecie nr 20. O AR nie bylo ani slowa w tym zestawieniu wiec ciezko powiedziec na ktorym miejscu by sie znalazla na pelnej liscie DEKRY. Tu wybierano tylko 10 najbardziej i najmniej awaryjnych aut.

Re: Czy diesel się opłaca?

co do diesla... wcześniej jeździłem benzynami z gazem - wolkswagen i opel i do diesla nikt by mnie nie przekonał, wszyscy dokoła narzekali na diesle, że drogi serwis, że awaryjne itp, itd. potem jednak kupiłem kilkuletnie Doblo 1.9 Multijet czyli silnik Common Ray (z 2007 r.) 105 KM, przebieg 200

Re: Nowy czy używany samochód do 35- 37 tysięcy?

ania_98 napisała: > Proszę doradźcie, kupić nowy czy też używany samochód do 35-37 tysięcy? Generalnie co nowe to nowe. Ale w tej cenie to mówimy raczej o samochodach małych. Jakie m > odele polecacie? Chciałabym auto pięciodrzwiowe, jak najmniej awaryjne, z pojem > nym

Re: Rover 75

Pan aforembs pisze kompletne bzdury! Rover 75 nie jest uznawany na rynku brytyjskim za najbardziej awaryjne auto. Wrecz przeciwnie, nawet po zamknieciu firmy MG Rover nadal zdobywa nagrody, chociazby Najlepszy Samochod Uzywany Auto Trader w kategorii samochod rodzinny czy Auto Express Drive Power w

Re: Suzuki Sx4 czy może inny?

> Potrzebuję samochodu 5 drzwiowego, mało awaryjnego i ekonomicznego w jeździe po mieście. SX4 w ostatnim raporcie TUV był na 5. miejscu na ponad 150 modeli, więc mało awaryjny jest. www.autoinfo.pl/wiadomosci/auto-bild-tuev-report-2011-wybral-najmniej-zawodne-auta-na-rynku Ekonomiczny? Nie

Re: Niemiecka organizacja TUV

Niemiecka organizacja TUV przeprowadziła badanie pojazdów, mających na celu wyłonienie najmniej awaryjnych modeli. Zestawienie zdominowały wyłącznie auta japońskie i niemieckie. Oto lista modeli wyróżnionych przez niemiecką organizację TUV na przestrzeni ostatnich 10 lat za najniższą usterkowość w

Re: jakie auto do 10.000 dla świeżego kierowcy-ko

Autko dla kobiety z klimą, regulowanymi fotelami do 10.000zł? Dla kobiety rozumiem następująco, miejskie kształty i najmniej awaryjny? Jesli tak to ta kwota jest stanowczo za niska. Proponuję doskładać drugie 10tyś. i poszukać Corsy C, Yarisa, Micry, Pandy, Picanto... Nawet na Hyundaia Getza

Re: nissan almera n16- czego się spodziewać ?

foteliku 9-18 wątpliwy, chyba że przed dzieckiem nikt nie siedzi. co do plusów to jedno z najmniej awaryjnych aut w naszej rodzinie. przez ponad 10 lat wymieniliśmy lewy/prawy sworzeń. hamulce robione raz (przód i tył). spalanie w mieście będziesz miała na poziomie 11-12l (w gazie). silnik lubi brać olej

POMOCY - auto dla faceta od15 do 20tys - pilne!

Astra, Reanult Scenic, Skoda Octawia lub Seatem Toledo. Ewentualnie inne propozycje mile są widziane. :) Silnik disel lub bezyna-gaz. Do pracy robie w jedną stronę 10km. Dojeżdżam do małego miasteczka. Korków więc nie ma. Zależy mi na ekonomicznym silniku oraz jak najmniej było awaryjne.Części też nie

Re: minivany z silnikiem diesla,ktory wybrac?

tocqueville napisał: > touran - z silnikiem diesla zasłużył na zaszczytne miano "mistrza podnośnika" : > ) > - wg niemieckiego auto-bilda, ja bym nie ryzykował Za 50 lat kiedy bedzie juz Touran 10 tez bedziesz przytaczal ten przyklad? Co rpawda autor nie sprecyzxowal

Re: 10-letnia Corolla czy Golf? Co starczy na dłu

Auto mające 10 lat, jeżeli nie było dobrze eksploatowane i serwisowane może być <niezależnie od marki> bardzo uciążliwe i kosztowne w naprawach. Koniecznie auto od pewnego i solidnego sprzedawcy. A w następnej kolejności zastanawiłbym się nad marką - bo nawet najmniej awaryjne auto też się

Re: Volvo 850 (1991-1997)

awaryjne i żaden nowy samochód nigdy nie będzie klasykiem po 10latach będzie tylko złomem, a po czwarte w tych volvo naprawa ogranicza się tylko do wymiany płynów i do wymiany tulei wahacza lub wymianą układów zawieszenia (np,drążków) która służy przez wiele lat czego w nowych autach tego się nie spotyka

Re: Homo autoholicus

zmieniają i maskują ruch światełka rowerowego. >jadąc jednak za nim, prędzej czy później się spotkamy... byleby > m wiedział wcześniej, kiedy ten moment nastąpi. nie ma znaczenia czy dojedziesz za 40 s czy za 10. Aby trochę odbić wystarczy 1,5 sekundy a w sytuacji awaryjnej nawet 0,5 s. Dojeżdżając

Re: Hyundai i Kia rosną w siłę

ponad 300.000km. Ktoś go kupi? Pewnie będę musiał bardzo zejść z ceny, kupi jakiś handlarz i cofnie licznik na 70.000km i zadowolony nowy właściciel będzie sikać z radości, że taki super egzemplarz. Samochód sam serwisuje, kupiłem taki aby jak najmniej awaryjny był, czyli prosty i najważniejsze silnik

Re: Zmienne fazy rozrządu - w zmienności siła

jazdy jest wyzsza ze wzgledu na latwosc nabierania predkosci. Choc wiem-zaraz sie tacy znajda co wykokoobrotowy jazgot uwielbiaja-ale na codzien warto miec 200nm przy 2tys obr niz te 200nm przy 5tys obr. Uwazam ze delikatne doladowanie(jak 1.8tsi)ma sens.Pewnie to i dlatego najmniej awaryjny silnik z

Re: Japonce.

Auta niemieckie najmniej awaryjne..... czlowieku juz mi sie nawet nie chce Z Toba rozmawiac i udowadniac Ci inaczej bo ja juz sie swoje nazylem i poczytalem troche lektur na ten temat wpisz w google cos na temat bezawaryjnosci moze na co 10 auta niemieckie sie zblizaja do japonskich :) Japce nie

Re: Najgorsze auta swiata.

jesli tym chciales wykazac ze najmniej awaryjne sa auta japonskie to nie potrzebnie bo to wiadomo od min 10lat i trudno z tym polemizowac . Ale jest roznica miedzy najmniej usterkowe a najgorsze i to spora . Czemu mimo tak wielu zalet aut japonskich maja one tak malo znaczacy udzial w europie

Re: Volkswagen Touran (2002 - 2010)

Akurat jeżdżę Touranem 2.0 TDI 170KM - zrobiłem nim 65 000km, zatem myślę, ze moja opinia jest wiarygodna: 1. psuje się jak każde inne auto (miałem różne samochody, najmniej awaryjna była Honda Civic) 2. funkcjonalny jest niesamowicie!!! (ogromny bagażnik, wygodne fotele) MAŁY - WIELKI WÓZ 3

Skutery elektryczne to odległa przyszłosć

elektryczne (dla bogatych) oraz rowery elektryczne dla biednych. Akurat najdroższy w napędzie elektrycznym jest akumulator co powodje że skuter kosztuje 10-15 tys zł. Trwałość akumulatora jest taka że maksymalnie po 2 latach będzie do wyrzucenia . Daje to najmniej 500 zl kosztów miesięcznie i sporo zachodu z

Re: Samochód rodzinny: 2 + 3 , wybór

Jesli rozwazasz S-Max'a to: 1. Fajny ale to Ford - z nimi roznie bywa. Generalnie raczej nie bywaja w pierwszych 10-tkach list najmniej awaryjnych samochodow (nie bez przyczyny mowi sie w niektorych krajach - Found On the Road Dead :-) 2. VW Touran to troche wiekszy Golf. W rozmiarze klasa nizej

Re: Daewoo Lanos (1997-2007)

Facet,który pisał artykuł,albo nigdy nie jechał Lanosem,albo zapłaciła jemu za ten kit konkurencja.To się prawie wcale nie trzyma kupy.Lanos jest jednym z najmniej awaryjnych,trwałych, zapewniających w swojej klasie i cenie odpowiedni komfort podróżowania.Lanosem jeżdżę 10 lat i nie zepsuło się nic

Podpowiedzcie co kupic za ok 3-4tys euro...

406 Zalezy mi na tym, zeby auto mialo w miare silny silnik, jakies 1.4- 1.8, kilka koni mechanicznych wiecej niz 55 , no i zeby bylo jak najmniej awaryjne i pojezdzilo jeszcze pare lat. Kupuje w Holandii, doradzcie, co najlepiej wybrac sposrod tych. Jezdzilam troche mitsubishi galantem, honda

Re: Nie tylko prędkość zabija. Czasem także luste

do czasu, bo jednak co najmniej wypada patrzec na pasazerke z prawej lub nawet na droge przed autem. Motocykle, jak na dynamike ruchu auta, bardzo szybko zmieniaja swoje polozenie. Nawet jesli jedziesz z widocznej prawej i postanowisz zredukowac i wyprzedzic mnie z lewej, ryzykujesz, ze akurat przez

Re: Bez miejsca na błąd

bimota napisał: > JAkiegos szczegolnego uprzywilejowania autostrad nie znalazlem.. Boś źle szukał. > Nie chce mi sie szukac w kodeksie Błąd, tam trzeba szukać. Dział II, Rozdział 3, Oddział 6 10. Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu, przy

Re: czy warto kupic za taka cene? prosze o pomoc

francuskich. Wracając do wątkowej Xary Picasso to o ile pamiętam w statystykach ADAC była swego czasu najmniej awaryjnym autem w klasie van i zdeklasowała Mercedesa Vito - czy dlatego ma być sprzedana po zaniżonej cenie?

Re: TIRy im już przeszkadzaja na autostradzie

dojechać do niej i ustawia się w pociąg. Przez prawie godzinę nie będzie można wyprzedzać więc takich ciężarówek może się ustawić setka. Wtedy nie ma jednego pasa a auto osobowe jadące 110 km będzie te ciężarówki wyprzedzać 5-10 minut. I co będzie lepiej dla tych jadących 180 km/h ? Wtedy ku...cy dostana

Re: Jak długo wytrzymują akumulatory w hybrydach?

Jacek, lepiej popatrzec na dane. Prius jest najmniej awaryjnym autem w stanach. Liczac na sztuki hybryda ma to co nie-hybryda +dodatkowe czesci. ALE, np. w priusie na dobra sprawe nie ma skrzyni biegow, jest tylko "rozdzielacz mocy" (power split device) ktory jest banalnie prosty i

Re: Tanie autko...

piszesz bzdury!!!! a jeszcze jak masz te A6 z silnikiem 2.5TDI t > o już na 1000% pali 10l. > > co do skody superb pierwszej generacji to niestety kombi nie był. jedyny poleca > ny silnik do tego auta to 1.9TDI 130KM. słabsze diesle więcej palą. > > pozdrawiam to ze ty sie poruszasz

Re: Co drugi kierowca przesadza z prędkością

pasy bez rozgladania sie, gdy widze auto na awaryjnych - ale czesto wlasnie -10, a zdarza sie wolniej). I BEWZGLEDNIE STOSUJE SIE DO ZASAD ODNOSNIE PIERWSZENSTWA I WYPRZEDZANIA, nawet jak ktos na mnie mruga, ze tez chcialby wyprzedzac, a ja czekam, az sie skonczy podwojna ciagla (mimo ze

Ford Mondeo, S-Max -2.0TDCI- wyroby samochodopodne

posłuszenstwa i pomimo wgrywania w serwisie nowego softu co jakis czas odmawia posluszenstwa w najmniej oczekiwanym momencie Teraz jako bonus swieci sie kontrolka wymiany oleju a do przegladu jeszcze 10tys km. Wczoraj kolejny raz auto stanelo i postanowilo ze juz nie pojedzie po prostu pseudokluczyk przestal

Re: Niezawodnosc aut wedlug ADAC

najmniej/najbardziej awaryjne wg stereotypów ale czy można uogólniać patrząc na wyniki Twingo lub Xary? przecież to wg tych samych statystyk mało awaryjne samochody. Jak dla mnie i tak to nic nie warte mam ponad 6-ścio letnie francuskie auto, które jest bezawaryjne i przeczy wszelakim stereotypom a kolega

AMiS i najnowszy ranking DEKRA. Oliwa do ognia.

awaryjnym autem klasy wyższej średniej okazało się ... Volvo S80. Owszem, słyszałem o kłopotach z silnikami biturbo w tym modelu, ale inne wersje?? Autor tekstu polskiego sprawia wrażenie lekko zażenowanego i z pewną taką nieśmiałością sugeruje, że te wyniki pokrywają się z odczuciami Polaków, bo przecież

Re: shit na shit

slyszalem. W niemczech dwa modele Toyoty sa na pierwszym i drugim miejscu jako dwa najmniej awaryjne auta. Na trzecim uplasowala sie honda jazz. Citroena nie ma w pierwszej 10, dalej nie sprawdzalem.

Re: nissan almera czy toyota yaris?

na swiatlach itp) ... niestety wada almery to blacha - zwroc uwage na mocowanie tylnej wycieraczki i na maske ... clio z 2001, moze 2002 - silnik 1.5 dci w wersji 65km lub 82km - najmniej awaryjne z aut renault, mozna trafic dobrze wyposazone (climatornic, CD, elektryka, nawet kontrola trakcji

Re: Volkswagen Passat Variant 1,9 TDI 130 KM 2003

najmniej traci na wartosc w/g eurotax . zgadza sie przeciez o tym pisze, ze przeciez golf jest wyraznie gorszym i bardziej awaryjnym autem niz corolla a rynek wycienia go wyzej. o czym to swiadczy? ze rynek nie kieruje sie jedynie technika lecz rowniez upodobaniami.

Re: hehe, zaczyna się:)))

chwili 5 lat, jeździ w firmie od nowości. Dużo upakowanej, awaryjnej i niestety bardzo czułej elektroniki. Suto średnio raz na kwartał odwiedzało serwis co najmniej na tydzień, bo nawet w serwisach do niego "na stanie" nie ma części - tych aut jest za mało w Polsce. Na cokolwiek co się

Re: matiz

Jak na początek i taką kasę to matizek jest ok. Mało awaryjny, mało pali, dostateczna dynamika jak na miejskie auto, małe ubezpieczenie. Ceny części też przyzwoite. Jest łatwy w prowadzeniu, zwrotny, nieduży, ale mimio to pięciodrzwiowy i w miarę pakowny. Nic z takiego rocznika o podobnej jakości

Re: Czy strażnicy przeholowali z odholowaniem sam

zarabiają. SM wwozi auta tylko gdy całkowicie zablokują przejście lub wyjazd z garażu. Wywozi zwykle około 10 aut dziennie co wobec kilkudziesięciu tysięcy wykroczeń daje do myślenia.z tych 40.000 wykroczeń co najmniej 4.000 nadaje się do wywiezienia ale szkoda marzyć aby wywozili choćby 50 dziennie. Nie

Re: Renault Scenic - auto na miasto???

, Picasso), ale to jednak dosyć awaryjne autka, podobnie z > niemiecką konkurencją (VW Touran, Opel Zafira) Mnie nie przekonasz bo 7 lat jeżdzę Scenikiem i jak dotąd 0 problemów. Co do tematu czy za duży czy nie to jest to auto uniwersalne zarówno nadaje sięna miasto jak i na dłuuugie trasy. Podróż za

Re: Renault Laguna najczęściej reklamowanym samoc

przypominam, że prawie wszystkie Toyoty jeżdżące w Europie produkowane są w Europie, a nie w Japonii. A tak na marginesie, to nie "Japończyki" tylko Ford Focus wygrał plebiscyt na najmniej awaryjne auto. Teraz auta są bardzo porównywalne jakościowo, to nie jest to samo co 5 czy 10 lat temu

Re: pytanie z serii który wybrac

Polo za 15000 będzie dość stare. Na Corsy uważaj na silnik 1,0 - potrafi dać po kieszeni. Fiesta obecnie jest mniej awaryjna niż pozostałe. Ja mam podobny dylemat - chcę kupić małe, tanie auto dla żony do jazdy po mieście. Po licznych poszukiwaniach i oględzinach doszedłem do przekonania, że za

Re: Mechanik Alfa Romeo

prostopadłe ułożenie opon do jezdni)... ale po kilku obcierkach, jeździe max 30km/h po tym bogatym w biedaszyby w asfalcie mieście i w końcu rozwaleniu miski, podniosłem. Kurcze, stan dróg w Wałbrzychu to tragedia a to auto jest stworzone na równe szosy. Silnik to chyba najmniej awaryjny element w tym

Niemieckie vs Japońskie

/rocznie. Podobno japońskie są najmniej awaryjne do 10 lat, w przypadku starszych lepiej kupić niemieckie. Audi ma przyzwoity wygląd, ale z tego, co pamiętam to ciasne szczególnie, jeśli chodzi o miejsce na głowę w przypadku osoby mierzącej 190cm to raczej kłopotliwe i z miejsca dyskwalifikuje ten samochód, ale

Re: Podpowiedzcie co kupic za ok 3-4tys euro...

/Megane > - Opel Vectra/Astra > - Mazda 626/Demio > - Peugeot 406 > > Zalezy mi na tym, zeby auto mialo w miare silny silnik, jakies 1.4- > 1.8, kilka koni mechanicznych wiecej niz 55 , no i zeby bylo jak > najmniej awaryjne i pojezdzilo jeszcze pare lat. Kupuje w Holandii, >

Dawno mnie nie było...

auto - prowadzenie bajka tylko niestety felgi 18 cali to ciut za dużo na Polskę... ale są tak ładne że żal mi ich sprzedawać :) A i jeszcze jedno - mam pytanie do posiadaczy BMW (wiem o co najmniej 2-óch) czy da się zrobić tak by centralny zamek sygnalizował zamknięcie błyskiem świateł awaryjnych? Bo

Re: Niezawodnosc aut wedlug ADAC

auta po drogach a 1000 zarejestrowanych > to nie 1000 jeżdżących. Sugerujesz, że 'japsy' i 'niemce' stoją na kołkach, a 'francuzy' i 'włoszki' jeżdżą non-stop? ;-)) Ryzykowna hipoteza. :-) > Akurat te modele kompaktowe wybrałem ot tak sobie na zasadzie > najmniej/najbardziej awaryjne wg

Re: Najnowszy ranking niezawodności aut wg ADAC

w okresie 3 lat i skupiajacy dane o ponad 200 > > tys aut 40 marek wykazal iz w pierwszej 10 byla tylko jedna marka z Europy a > konkretnie MINI. BMW byl 18, Audi 17 a Mercedes 20. Pierwsze miejsca to Mazda, > Honda i Toyota. A ze obywatele w Niemczech nie wspieraja japonskiej

realia wroclawskie

wpływy MPK. To jak z piractwem. Nie jest powiedziane że jak pogonisz gapowiczów to oni zaczną płacic MPK ( po prostu pójdą piechotą albo wykalkulują ze autem taniej) Dochody z biletow to 1/3 kosztów MPK.Jeśli gapowiczów byłoby 10% to MPK traci 3% dochodów. Utrzymywanie 19 kanarów jako 35 wydatków na