mercedes w124 korozja

sprawdź też:

mercedes-benz

Filip Otto

Top 4 - najlepsze używane turbodiesle

Top 4 - najlepsze używane turbodiesle

Może na moment przestańmy narzekać na ceny paliw z kosmosu, które z dnia na dzień zdają się pochodzić z coraz dalszego kosmosu i zastanówmy się, co zrobić, by tyle nie płacić za życiodajne paliwo dla naszych samochodów. Mamy plan - kupcie oszczędnego turbodiesla, ale nie byle jakiego

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Jeżeli szukacie dla siebie używanego samochodu z silnikiem Diesla, to mamy kilka propozycji, którym warto się przyjrzeć. To sprawdzone i udane auta, które nie wydrenują naszych kieszeni

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

Metr mieszkania w dużym mieście czy leciwe, ale wciąż sprawne i pakowne cztery kółka? Wśród kombiaków za około 7 tysięcy złotych wybór jest szeroki - od Toyoty Corolli przez Volkswagena Passata aż po Mercedesa W124

Top 10 | Dziś tanie, jutro warte fortunę

Top 10 | Dziś tanie, jutro warte fortunę

ich niezawodność pewnie szybko się to nie zmieni), to znalezienie egzemplarza bezwypadkowego i naprawdę zadbanego wcale nie należy do najprostszych. Stara E-Klasa pada częstym łupem złodziei, którzy najczęściej pozbywają się auta sprzedając je na części. Mercedes W124 występował w odmianie cabrio

Top 5 - Niezniszczalne

Top 5 - Niezniszczalne

Volvo jest trwałe, nie gnije, a silniki pracują nawet z przebiegiem kilkuset tysięcy kilometrów. Mercedes W124, przez niektórych zwany baleronem, to prawdziwy fenomen. Dlaczego? Pierwszy egzemplarz wyjechał z fabryki w 1985 roku, a ostatni w 1995 roku, a mimo to auto wciąż rozchodzi się na rynku (tym

Top 10 | Motoryzacyjne bliźniaki

Top 10 | Motoryzacyjne bliźniaki

i wcześniej Kia Pride korzystała z jestestwa Forda Festivy, Hyundai Galloper z Mitsubishi Pajero, a Ssangyong Chairman z Mercedesa W124. I jeszcze jeden przykład, który zasługuje na uwagę. ZOBACZ TAKŻE: TOP 10 | Kabriolety do 20 tys. zł Top 10 | Kombi do 20 tys. zł Samochody: ogłoszenia

Mercedes klasy E (1985-1995) - opinie Moto.pl

Mercedes klasy E (1985-1995) - opinie Moto.pl

śladów po "kogutach" i lakier, czy nie ma odbarwień po naklejkach. Taksówkarz dobrego samochodu nie sprzeda - a na pewno nie Mercedesa. Skoro więc wydajemy ...ogromne pieniądze na auto używane, upewnijmy się, że czeka nas przynajmniej kilka lat spokojnej eksploatacji. Najtańszy egzemplarz W124

Auto za 10 tys. zł

Auto za 10 tys. zł

wykazuje luzy, a ze skrzyni biegów, silnika i dyferencjału wycieka olej. Uwagę należy zwrócić także na działanie automatycznej skrzyni biegów. Mimo że to Mercedes, oferta części zamiennych i sprawdzona konstrukcja czynią jego eksploatację łagodną dla portfela.Mercedes W124 - ogłoszenia sprzedaży

Top 10 | Kombi do 20 tys. zł

Top 10 | Kombi do 20 tys. zł

świat przez okrągłe okulary. Model W210, następca niezniszczalnego W124, nie jest tak niezawodny i wytrzymały na trudy codzienności (i na korozję) jak poprzednik, ale nieliczne słabości nadrabia wygodnym, przestronnym i komfortowym wnętrzem, przeogromnym bagażnikiem (600 l), niezliczoną ilością wersji

Re: Top 5 - Niezniszczalne

o W124: "Korozja mu niestraszna(...)" - głupoty piszecie!!! Blacharka jest piętą achillesową W124 (oczywiście w nowszych MB jest gorzej pod tym względem). Owszem, poza korozją nadwozia jest to auto praktycznie niezniszczalne, ale proszę, nie piszcie bzdur o nierdzewiejących Mercedesach...

Re: Mercedes C 63 AMG Coupé Black Series

jeszcze z zardzewiałą taczką na dachu. W124 to ostatni bezproblemowy Mercedes. Czy ktoś słyszał o takich problemach z Audi bądź BMW ?

Re: Raczej silniki napędzane naiwnością

Śpieszę tytułem wyjaśnienia: Baleron (wszak napisałem: mercedes W-124) to obiegowa nazwa modelu mercedesa typoszeregu W-124 właśnie, była to klasa E produkowana w latach 1982-1994, po "beczce" a przed "okularem". Montowano w niej kilka rodzajów silników wysokoprężnych, w tym

Re: Pojedynek używanych | Volvo vs Mercedes

@dr.buzz: Oczywiście, że legenda trwałości powstała dużo wcześniej. W123 przyzwyczaiła użytkowników do dotalnej niezawodności. Do tego stopnia, że gdy pierwsze egzemplarze niezbyt dorobionych W124 z ewidentnymi chorobami wieku dziecięcego trafiły w 84 rako do taksówkarzy, część z nich zwróciła

Re: TAXI vs przewóz osób

haha, no prosze Cie. Znam kilku taksowkarzy od lat (starzy moich znajomych) i nie przypominam sobie, zeby jezdzili z autami do ASO, kupowali oryginalne czy nawet zawsze nowe czesci... No widac to szczegolnie po krolujacej na bezowych mercedesach korozji i totalnym syfie w taksowkach juz od lat

Re: zakonserwować auto? czy postawic w garazu?

bardziej użytkowo, to możesz jeździć przedtem zabezpieczając dodatkowo przez korozją (najlepiej metodą Rust-Check lub używając Tectyl Valvoline). O ironio, Mercedesy W124 były fabrycznie o wiele lepiej zabezpieczone przed korozją, niż o 10 lat młodsze W210 "okularniki"!

Re: dopisze moją uwagę

nie znam z obdukcji ani starej ani nowej A klasy ale zawsze jest tak że pierwsze modele maja niedociągnięcią. pamiętam jak pierwsze W124 były krytykowane za piedoły - ruchome fotele , obluzowywujące się stacyjki , korozja na progach przy błotnikach , słąbe wyposażenie i z biegeiem czasu a po

Re: Japonce.

. Mercedesowi został już tylko prestiż i nowoczesność*. Legendarna solidność i niezawodność odeszły razem z W124. O pierwszych rocznikach tego auta mówiło się, że są niezbyt udane, bo ciekły im tylne mosty, nawalał ręczny itp. drobiazgi. Żeby tylko takie problemy spotykały dzisiejszych nabywców nowych

Mercedes 190 E, 2.0l Benz + gaz, 1988 - SPRZEDAM

wymaga sprawdzenia przewodów elektrycznych od pompy paliwa (mogły gdzieś podrdzewieć lub zaśniedzieć) - bo nie zawsze dziala i jest wówczas problem z rozruchem. Pompę paliwa również daję nową. Sprzedaję bo chcę zamienić na większy (W- 124). Cena 6.800zł. Dla kogoś kto się zna na samochodach to okazja

Re: Mercedes W124 - jaki? (chce kupić)

W124 do normalnej jazdy można było kupić jeszcze 5-7 lat temu, gdy stawały się one w miarę przystępne finansowo i dopiero zaczynały być katowane. Dzisiaj to albo egzemplarze w stanie agonalnym, albo dopieszczone perełki za grube pieniądze. Auta uchodziły za niezniszczalne i sporo w tym prawdy, ale

Re: w124 to dzisiaj już niebardzo

kupiłem) na trasie przy delikatnej jeździe 8,2l. LPG. 0 (słownie:zero) jakiejkolwiek korozji w przeciwieństwie do mercedesów robionych później. 2 MB z 4 podlinkowanych mają pełną elektrykę,klimatyzację.W wielu autach miałem podświetlane "daszki" tyle że,....nigdy mi to niczego się nie przydało,a zakładam

Re: Mercedes klasy E (1985-1995) W124

Tez mi sensacja. Wiele wspolczesnych samochodow przejedzie 300 000 km. Moj kolega jezdzi od nowosci ok 15 letnia oplem astra, ma obecnie 250 000. Faktem jest ze zaczyna zjadac go korozja, ale tez kupil ja nowa za kilkakrotnie nizsza cene niz sie kupuje mercedesa. Ale mechanicznie jego astra

Re: Czy opłaca się jeszcze kupić Mercedesa W-124

parkuje, ma świetne automaty (należy jedynie unikać skrzyń 722,5, ale one były rzadko montowane) części są stosunkowo niedrogie, ale o dwóch rzeczach musisz pamiętać: najmłodsze egzemplarze w124 mają już 16 lat (s124 produkowano do 1996) i nie możesz cudów oczekiwać jak ktoś ma dobre 124 to go nie

Re: Mercedes W124 320TE - opinie prosze

Nawet gdybym chcial to na dluzej nie moge go trzymac - zaczela go juz brac korozja a nie chce mi sie bawic w latanie - migomatu nie mialem w rekach od czasu spawania swojego MGB GT kilka lat temu... taniej wyjdzie kupic podobny w lepszym stanie - pewnie zaplace za niego jakies 500-700GBP. A

Re: OPINIE UŻYTKOWNIKÓW O MERCEDESIE 300D W 124

Hello Jak Ci sie podoba, to kup wrescie! To dobre auto. Sprawdz tylko czy papiery ma w pozadku i wszystko. Cena wydaje sie byc ok. Jak stargujesz na 35000 to bedzie w ogole super. Oczywiscie jezeli auto nie bylo bite, jest zadbane, nie jest powgniatane, nie ma korozji (w tym roczniku jeszcze