mercedes klasy c zbiornik paliwa

sprawdź też:

mercedes-benz

Dariusz Dobosz

Mercedes A W169 (2004 - 2012) - opinie Moto.pl

Mercedes A W169 (2004 - 2012) - opinie Moto.pl

Drugie wydanie Mercedesa A jest dużo bardziej interesujące od strony użytkowej niż pierwsze. Ale też ma swoje wady i sporo kosztuje

Mercedes-Maybach S 600 | Test | Możesz więcej?

Drogi samochód informuje o naszym statusie społecznym, ale czy luksusowa limuzyna za ponad milion złotych rzeczywiście daje jakieś przywileje? Z przymrużeniem oka postanowiłem to sprawdzić

40 lat Mercedesa W116 | Klasa sama w sobie

Jesień 1972 roku, salon samochodowy we Frankfurcie. Mercedes-Benz prezentuje nową generację flagowej limuzyny, a przy okazji - nowe jej imię. Od tej pory topowy model ze Stuttgartu będzie oficjalnie znany jako Klasa S

Mercedes S 250 CDI | Test | Nauka o samym sobie

Mercedes S 250 CDI | Test | Nauka o samym sobie

- 6,5 litra. A skoro jeździmy S-klasą to wszystko jest tu duże, również zbiornik paliwa. Mieszczą się w nim 83 litry, a to oznacza, że bez tankowania przejedziemy 1000, 1300, 1500 km. Najpóźniej w tym miejscu pojawia się u mnie prawdziwa przyjemność z jazdy modelem S 250 CDI. Mercedes S 250 CDI

Historia Mercedesa w obrazkach

Historia Mercedesa w obrazkach

tylnymi w układzie poziomym. Znaczącą innowacją w Mercedesach W116 było niezależne przednie zawieszenie oparte na podwójnych wahaczach poprzecznych ze stabilizującymi drążkami skrętnymi. Dla poprawienia bezpieczeństwa wprowadzono po raz pierwszy umiejscowienie zbiornika paliwa nad tylną osią zamiast w

Mercedes C 200 CGI - test | Za kierownicą

Mercedes C 200 CGI - test | Za kierownicą

475 l Poj. zbiornika paliwa 60 l Przysp. 0-100 km/h 8,2 s Śr. spalanie 6,9 l/100 km V maks. 237 km/h Cena 133 200 zł Marcin Sobolewski Nowy Mercedes klasy C od AMG - GALERIAC-klasa po faceliftinguMercedes C-klasa - ogłoszenia

Mercedes C 200 CGI - test | Za kierownicą

Mercedes C 200 CGI - test | Za kierownicą

459x177x144,7 cm Rozstaw osi 276 cm Opony 205/55 R16 Masa własna 1430 kg Poj. zbiornika paliwa 59 l Poj. bagażnika 475 l Przysp. 0-100 km/h 8,2 s Śr. spalanie (dane fabr.) 6,6 l/100 km V maks. 237 km/h Cena od 133 200 zł ZOBACZ TAKŻE: Mercedes C-Klasa Coupe w ruchu - WIDEO Mercedes

Mercedes F125 - test | Za kierownicą

Mercedes F125 - test | Za kierownicą

zbiorniku.Jak zapewniali inżynierowie Mercedesa to właśnie w zakresie telematyki nastąpi w najbliższym czasie największy rozwój motoryzacji. Już teraz wiele z funkcji dostępnych jest w sprzedaży. Od listopada w samochodach Klasy B, C, E, CLS, SLK i M można za dodatkowe 12 450 zł (klasa B) kupić system Comand

Mercedes C 63 AMG Coupe Black Series - test | Za kierownicą

Mercedes C 63 AMG Coupe Black Series - test | Za kierownicą

Żeby było trudniej, do testu wzięliśmy auto stworzone do jazdy na torze - Mercedes C 63 AMG Coupe Black Seriers. To najmocniejsza i najszybsza C klasa wszech czasów. Mercedes ze szperą, kubełkowymi fotelami, specjalnymi oponami Dunlopa i chłodnicą tylnego dyferencjału. Gwiazda, która zjada

Dane techniczne

- 15 tys. km Gwarancja - mech. 2 lata Cena pakietu Evolution AMG: 17 400 zł Podstawowa oferta silnikowa Mercedesa C-klasy: C 200 CDI (122 KM); C 220 CDI (150 KM

BMW serii 3 vs. Mercedes C-klasa | Konfrontacja | Serce przed rozsądkiem

BMW serii 3 vs. Mercedes C-klasa | Konfrontacja | Serce przed rozsądkiem

szybko okrzyknięta została najlepszym BMW serii 3 wszech czasów. Nikt nie płacze za poprzednikiem (no, może co poniektórzy za bezturbinowymi silnikami), który i tak ustawił poprzeczkę bardzo wysoko. Okazuje się jednak, że Bawarczykom udało się ją znowu podnieść. Jej główny rywal to Mercedes klasy C

Audi RS4 Avant | Test | Dla sportowej rodziny

Audi RS4 Avant | Test | Dla sportowej rodziny

pozbyć. Wynik średniego spalania jest oczywiście uzależniony od stylu jazdy. 60-litrowy zbiornik paliwa może starczyć nam na 500 kilometrów spokojnej jazdy w trasie, albo 200 km skutecznego korzystania z możliwości auta. Nawet w trudnych warunkach drogowych mamy pewność, że Audi skręci i zahamuje

Mercedes C 200 CGI - test | Za kierownicą

Mercedes C 200 CGI - test | Za kierownicą

Wszystko o Mercedesie klasy C: parametry, osiągi, opinieCzęść z Was zapewne żachnie się, zwracając uwagę na fakt, że przecież auto przeszło właśnie face-lifting. To prawda. Jednak zmiany - przynajmniej z zewnątrz - są na tyle subtelne, że niewtajemniczonemu obserwatorowi trudno w ogóle je wychwycić

Najważniejsze premiery Paris Motor Show 2014

Najważniejsze premiery Paris Motor Show 2014

Zaczynamy od nowego sedana Jaguara. Nazywa się XE i jest następcą modelu X-Type, którego produkcję zakończono w 2009 roku. Tym razem Brytyjczycy zamierzają poważnie zagrozić renomowanym rywalom w segmencie D premium, m.in. BMW serii 3 czy Mercedesowi Klasy C. Stylistyka samochodu jest dynamiczna

VW California | Pierwsza jazda | Crosscamper

VW California | Pierwsza jazda | Crosscamper

, 180 KM)? Skrzynia ręczna, czy dwusprzęgłowa DSG? Napęd przedni, czy 4Motion? Do tego długa lista wyposażenia dodatkowego czyni z Californii atrakcyjną propozycję do rozważenia. Mercedes Klasa V Marco Polo Najbardziej optymalnym wyborem wydaje się California Beach z silnikiem wysokoprężnym o mocy

Mercedes C-klasa - test | Pierwsza jazda

hamulca. Kilkanaście kilometrów pokonałem bowiem w świecie wirtualnym. Niestety. W symulatorze wykorzystanym po raz pierwszy w historii Mercedesa do stworzenia możliwie najlepszego zawieszenia właśnie nowej C klasy. Po co to wszystko? Do tej pory inżynierowie najpierw opracowywali układ zawieszenia

Mercedes klasy A i B - Znajdź różnice

Mercedes klasy A i B - Znajdź różnice

W minigolfa można grać w każdym wieku i nie wymaga to specjalnie wysokich nakładów finansowych. Warunkiem jest zrozumienie zasad gry i ich przestrzeganie. Pomysł na Mercedesy A- i B-klasy też trzeba pojąć i zaakceptować, by prowadzić je z przyjemnością. Zmiana postrzegania Trudno porównać

BMW 320d kontra Mercedes C220 CDI - test porównawczy

Takie przypuszczenia potwierdzają twarde wyniki sprzedaży: do sierpnia BMW sprzedało o blisko 60 tys. aut więcej niż Mercedes. Pierwsza z firm w ciągu roku odnotowała wzrost w o blisko 25 tys. sztuk. Druga tylko o tysiąc. No, ale nowa C-klasa zadebiutowała dopiero co. Wojna niemiecko- niemiecka w

Mercedes C klasa - test | Za kierownicą

Wśród sedanów Mercedesa klasa C zawsze była moim ulubionym modelem. Nic nie poradzę, że tak lubiane przez kolegów z redakcji czterodrzwiowe coupé CLS jawi mi się jako marketingowa wydumka. Klasa E to marzenie taksówkarzy i panów w kapeluszach, z którymi niewiele mnie łączy. Klasa S to swego

Mercedes CLK 270 CDI  - test | Za kierownicą

Mercedes CLK 270 CDI - test | Za kierownicą

, dyskretna i zdecydowana skrzynia biegów, dobre wyciszenie, dobra aerodynamika, wysoki poziom bezpieczeństwa, doskonała zwrotność, niska utrata wartości przy odsprzedaży.EURONCAPWyniki testu zderzeniowego Mercedesa C klasy (limuzyny)*****POSŁUCHAĆ WARTOJaki brzmi silnik Mercedesa CLK 270 CDI? Oceńcie sami

Opel Insignia 2.0 Turbo - za kierownicą

. Jej atutem jest także cena. Wersja 2.0 Turbo 4x4 jest znacząco tańsza od porównywalnych modeli - Audi A4, BMW serii 3, Mercedesa klasy C lub nawet Volkswagena Passata w odmianie czteronapędowej. Wśród innych średniaków, takich jak Ford Mondeo, Renault Laguna i Toyota Avensis, w ogóle nie ma

Mercedes C63 AMG - test | Pierwsza jazda

Mercedes przyłożył się do sportowych wersji. Jeździliśmy nowym AMG tylko kilka godzin po publicznych drogach. Trochę za mało, by ferować kategoryczne sądy. Ale w takich warunkach sportowa C-klasa daje co najmniej tyle frajdy z jazdy co BMW M3. Z całej rodziny AMG to właśnie C63 gwarantuje najlepszą zabawę

Wyniki, dane techniczne

bagażnika: 280/1030 lPojemność zbiornika paliwa: 60 lPrędkość maksymalna: 195 km/hPrzyspieszenie 0-100 km/h: 10,6 sZużycie paliwa (EC/93/116): miejskie - 11,2 l/100 km; pozamiejskie - 6,4 l/100 km; połączone - 8,2 l/100 kmTestowe zużycie paliwa: 9,8 l/100 kmCena: 63 400 zł (z 20.09.2001 r.)Konkurencja: Audi

Volvo S80 D5 XWD - test | Za kierownicą

niepozorne, wręcz sprawiające wrażenie mniejszego, niż jest w rzeczywistości. Aż trudno uwierzyć, że to naprawdę konkurent E-klasy Mercedesa. Pierwsza generacja wydawała się szersza, ale to tylko pozory. Nowy model urósł w każdym kierunku, a najbardziej wzwyż, zyskując ponad pięć cm wzrostu. Dlatego jego

Audi A4 2.0 multitronic

masa własna: 1365?kg ładowność: 550?kg pojemność bagażnika: 460/720?l pojemność zbiornika paliwa: 70?l

Volvo V60 Plug-in Hybrid - Test | Za kierownicą

Owszem, Toyota była pierwsza. Prius jest jednak hybrydą z silnikiem benzynowy. W wersji ładowanej z gniazdka jeździ tylko na prąd no i jest poza klasą premium Czysto elektryczne samochody jak Mitsubishi i-MIEV czy Citroen C-zero? Te startują w innej kategorii i przechodzą jak na razie

Toyota Verso - test | Pierwsza Jazda

. To standard w tej klasie. Opcje i większe silniki mocno windują cenę. Testowy model kosztował ponad 130 tysięcy, a to już sporo.Konkurencją dla Verso są Renault Scénic (od 65 do 110 tys. zł), Opel Zafira (od 74 do 134 tys. za wersję OPC) czy Ford C-MAX (od 61 do 96 tys. zł). Toyota jest więc

Skoda Roomster - test | Pierwsza jazda

Golfa. Dlatego Octavia, mimo że jest samochodem dużym, powinna być zaliczana do kompaktów. Jeszcze trudniej pogodzić się z zakwalifikowaniem do klasy E Superba, który ma co prawda wyraźnie większy rozstaw osi od Passata, ale przecież nie dorównuje Mercedesowi klasy E. No ale teraz Škoda przeszła już

Szalone lata 80. Część pierwsza

wtedy jeszcze nie było. Lamborghini zleciło firmie Pirelli skonstruowanie odpowiednich opon do tego modelu (325/65 VR 17). Terenówka miała 450 KM mocy, przyspieszała do setki w czasie... 7,8 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 223 km/h. Nie mniej imponujące była pojemność zbiornika paliwa, która

Mercedes CL 600

Ani jednego CL-a? Niemożliwe! Z niedowierzaniem przeglądam niekończącą się listę aut sułtana Brunei. Od razu widać, że Haji Hassanal Bolkiah ma słabość do Mercedesów - samych sześćsetek zgromadził... Ile? 100..., 200..., 319. Głównie S-klasa i SL. Oczy zaczynają mi łzawić, gdy przypominam sobie o

JEEP GRAND CHEROKEE 2.7 CRD/OVERLAND

miał w swojej ofercie tak dobrego silnika wysokoprężnego. Dodatkowo, aby lepiej wykorzystać maksymalny moment obrotowy, dodano 5-stopniową przekładnię automatyczną. Ta też pochodzi z Mercedesa i stosowana jest, tak jak silnik, w modelach Klasy C, E i M.Nowa jednostka wysokoprężna ma cztery zawory na

Audi A4

1540/550 kg 1655/550 kg [AUDI A4] Nadwozie - 458,6/177,2/142,7 cm (dł./szer./wys.) Rozstaw osi - 2648 cm Poj. zbiornika paliwa - 70 litrów Poj. bagażnika - 460 litrów (442/1184 litrów -avant) [SUMMA SUMMARUM] Audi A4, podobnie jak Mercedesa C, solidnie

Camper? A co to takiego

Aten. Samochód Fiat Ducato - McLouis Glen 430 kompendium Silnik wysokoprężny R4, 2286 cm3 Moc 110 KM Skrzynia biegów 6/manual Prędkość maks. 130 km/h Napęd na koła przednie Nadwozie (cm) 618/222/307 Rozstaw osi (cm) 320 Zbiornik paliwa (l) 60 Zawieszenie

Za kierownicą: Dodge Challenger SRT8

staje. Podobnie jak marketingowcy. Zawracam w stronę hotelu. Koła walczą ze śliską nawierzchnią (nikt tu nie zakłada zimówek), ja sam ze sobą. Kultowy Dodge w nowej odsłonie aż prosi się o autostradę i gaz w podłodze. Ma "amory" Bilsteina i wielowahaczowe zawieszenie z Mercedesa E klasy ale

BMW M3 vs. Lexus IS-F. Banzai!

ostatnio prymat M3 jest coraz mocniej zagrożony. W zeszłym roku pojawił się na rynku Mercedes C63, który został okrzyknięty jednym z najlepszych samochodów spod znaku AMG. Inżynierom BMW sprezentowano twardego konkurenta, bo usportowiona klasa C jest już bardzo blisko M3. W walce uczestniczyło również

Ford Mondeo - nowy lider?

, przycisków i przełączników znam już z wielkopojemnych S-Maxa i Galaxy. Materiały są przyjemnie miękkie, a elementy dobrze spasowane. Poziom wykonania zbliżony do VW Passata. Już bardzo niewiele dzieli pod tym względem Mondeo od droższego Mercedesa C czy BMW 3. Ford stara się awansować, a drożsi konkurenci

Mercedes CLS 350 - test | Za kierownicą

praktyczna, ale... mniej efektowna. Oto, co znaczy forma. Nie bacząc na możliwość zaoszczędzenia niemałej kwoty 50 tys. zł (o tyle E-klasa jest tańsza), w ciągu dwóch ostatnich miesięcy w Polsce zamówiono 40 CLS-ów. Większość na podstawie publikacji prasowych. Mercedes przekonuje, że CLS łączy zalety

Volvo XC90 T6

, szczególnie w aucie tej klasy. Powoduje to nadmiernie długie czasy przełączania biegów, co przekłada się na pogorszenie osiągów samochodu. Auto z prawie 300-konnym silnikiem przyspiesza do 100 km/h w 9,3 s - to wynik o ponad sekundę gorszy niż rezultaty konkurencji (np. Mercedesa-Benza ML 500). Jednak z

Volvo S80, Citroën C6 i Honda Legend

Na parkingu jak w porcie: trzy flagowe okręty. Mają być alternatywą dla niemieckiej armady: Audi A6, BMW serii 5 i Mercedesa klasy E. I choć wielu kierowców z grubym portfelem nadal wybiera auta z wielkiej trójki, te ostatnie muszą mieć się na baczności. Konstrukcje ze Szwecji, z Francji i Japonii

Jaguar X-Type 3.0 SE

skomplikowany i kosztowny, a przy tym nie aż tak skuteczny jak w Audi. Z wyrokami poczekajmy jednak do przyszłego roku! Mercedes C320 4MATIC 218 KM, 241 km/h, od 210 tys. zł Mercedes dość późno przypomniał sobie, że można zamontować w klasie C napęd na cztery koła. Od razu sięgnięto jednak po skuteczne

Jaguar XJR vs Lexus LS 600h L - Pazur czy masaż?

Opony 245/45 R19 255/35 ZR20 Pojemność bagażnika 330 l 470 l Poj. zbiornika paliwa 84 l 85 l

Mercedes SLR

teraz chwila oddechu. Zatrzymuję się na pierwszej stacji benzynowej. Odruchowo zerkam na wskaźniki... Tylko pół baku? Komputer potwierdza: średnie spalanie 30,3 litra. Jeszcze bardziej zasycha mi w ustach. Pocieszam się, że przy pełnej szybkości SLR osusza dwa zbiorniki paliwa o łącznej pojemności 91

Saab 9-3 Sportsedan 2.0 Aero | Test | Indywidualista

jest, bo "trójki" sprzedają się coraz lepiej. Być może dlatego, że Audi A4, BMW serii 3 i Mercedesy Klasy C trafiają do nieco innej klienteli - gorzej wykształconej (33 proc. absolwentów wyższych uczelni), mniej zarabiającej (około 80 tys. euro na rok) i starszej (przeciętny wiek - 52

Skoda Superb 1.8 T Elegance

- umieszczony w desce rozdzielczej po stronie pasażera - jest chłodzony. Sprawdzają się też pojemniki na napoje, tzw. cup-holdery. Choć wewnątrz czeskiej limuzyny panuje duch porządku i powściągliwa elegancja, to można dostrzec cechy, które przypominają, że nie jest to auto dorównujące Mercedesowi Klasy C lub

Alfa Romeo 159 3,2V6 Q4

, BMW serii 3 oraz Mercedesa klasy C zostały mocno dopieszczone. Na ich tle 159 wypada tylko odrobinę bladziej. Miękkich tworzyw nie brakuje, a srebrne dekoracje wykonane z metalu przydają sportowego klimatu. Kierownica, której centralna część przypomina ster Alfy 75 lub starego Spidera, dobrze leży w

Chrysler 300C Touring V8 5,7 AWD

Nadwozie (cm) 499,9/188,1/150 Rozstaw osi (cm) 304,8 Poj. bagażnika (l) 630/1602 Poj zbiornika paliwa (l

Honda CR-V vs. Mitsubishi Outlander - Gry i zabawy w terenie

większym co prawda X3, a Mercedes błądzi gdzieś z klasą R. Co innego Japończycy. Honda i Mitsubishi od dawna brylują w segmencie mini-SUV, a niedawno zaprezentowały kolejne wcielenia swoich aut. Grafitową Hondą CR-V jadę zatem na spotkanie z Mitsubishi Outlanderem. Oba auta mam sprawdzić w mazurskich

Samochody prawie nieznane | Lotec Sirius

zbiorników paliwa (50 litrów każdy) po lewej i prawej stronie samochodu. Skoro jesteśmy przy paliwie. Producent deklaruje, że w mieście spalanie waha się od 20 do 30 litrów na 100 kilometrów. W trasie 6,8 l/100 - jasne. Do napędu posłużył silnik z Mercedesa S600 - 12 cylindrów i 6 litrów pojemności (ten sam

Cadillac BLS

Poj. bagażnika (l) 420 Zbiornik paliwa (l) 58 Zawieszenie przód kolumny MacPherson tył

BMW M3: Doda wysiada

Poj. zbiornika paliwa 63 l Cena 313 100 zł GAZSportowe prowadzenie, rewelacyjny silnik, stosunkowo wysoki komfort podróżowania, nienaganne wykonanie, wyrafinowana konstrukcjaHAMULECSurowo wystylizowane

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

samą dla siebie, dorównując limuzynom pokroju Mercedesa klasy E. Stylizacja kinetic design z trapezoidalnym wlotem i podkręconym spojrzeniem dodaje mu dynamiki, ale proporcje trudno oszukać - bez wielkich felg nadwozie wygląda jak przerośnięty bochenek chleba. Mondeo nigdy nie kandydowało jednak do

JAGUAR X-TYPE

będą zbiornik paliwa, klimatyzacja, odsuwany dach, wycieraczki N razem ok. 20% części.X-Type jest pierwszym Jaguarem z silnikiem umieszczonym poprzecznie. Pod maską zmieszczono zmodyfikowane silniki Ford Duratec - znaną z większego Jaguara S-Type (gdzie montowana jest wzdłużnie) 3-litrową jednostkę V-6

Re: emama jezdzi Mercedesem GLA

Witam, nie polecam tego modelu, wprawdzie ładny , zwraca uwagę na ulicy - miałam benzynę 2,0 z automatyczną skrzynią biegów, natomiast minusy - mała pojemność zbiornika paliwa , duże spalanie w porównaniu do C klasy z tym samym silnikiem , elektryczny hamulec ręczny - dziwny , klimatyzacja

Nowoczesne silniki wysokoprężne, czyli common rail wg Mercedesa

obr./min., montowany w Mercedesach klasy C. Paliwo pompuje się do common rail pod ciśnieniem 1350 barów. Komputer sterujący pracą silnika dobiera odpowiednio do warunków czas wtrysku paliwa do cylindrów. Motory z wtryskiem bezpośrednim (oznaczane DI - direct injection) słyną z głośnej, "

Common rail wedlug Mercedesa

w grudniu 1997 roku 4-cylindrowy motor OM 611 DE 22LA o pojemności 2,2 litra i mocy 125 KM przy 4200 obr./min., montowany w Mercedesach klasy C. Paliwo pompuje się do common rail pod ciśnieniem 1350 barów. Komputer sterujący pracą silnika dobiera odpowiednio do warunków czas wtrysku paliwa do

Mercedes mit i rzeczywistość

Jako właściciel nowego Mercedesa pragne podzielić się z czytelnikami partactwem wkonania renomowanej marki Mercedes C-klasa 220CDI rok produkcji 08/2003. Rok czasu i ponad 40-usterek. 6- krotny pobyt w serwisie. Spisano protokół obejmujący 28-usterek i ustalono, że usterki zostaną ostatecznie

Re: Qrwa,i jak tu nie klnąć?

A tu jest to, co ten "Merol" napsocił tej kobiecie. Z dużym zainteresowaniem przeczytałam Wasz artykuł o problemach jakich dostarcza właścicielowi nowy Mercedes Klasy C. Bardzo współczuję temu Panu, a zainteresowanie moje wynika z tego, że ja również jestem nieszczęśliwą właścicielką