jak wymienić olej laguna 2

moto.pl

Kupujemy używane Renault | Poradnik | Na te modele musisz uważać

Kupujemy używane Renault | Poradnik | Na te modele musisz uważać

Starsze samochody Renault nie są synonimem niezawodności. Dzisiaj przyglądamy się tym, na które naprawdę trzeba uważać. Na rynku wtórnym jest kilka modeli-pułapek

Z archiwum moto.pl | Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze samochody używane

Chcecie kupić samochód na rynku wtórnym? Wybraliśmy modele, których powinniście się wystrzegać. To prawdziwe pułapki na czterech kołach [x]

Twój pierwszy samochód | Sześć aut używanych do 10 tys. zł

Szukamy samochodu dla młodej osoby, która zaczyna swoją przygodę z motoryzacją. Wybraliśmy 6 aut, które naszym zdaniem są godne zainteresowania. Nie ma wśród nich żadnego przedstawiciela niemieckich marek

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

, silnika i dyferencjału wycieka olej. Uwagę należy zwrócić także na działanie automatycznej skrzyni biegów. Mimo że to Mercedes, oferta części zamiennych i sprawdzona konstrukcja czynią jego eksploatację łagodną dla portfela. Więcej informacji i zdjęć: Mercedes W124 300 TD 1991 r. Benzynowa alternatywa

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

składankę i ruszasz leniwie, a na twarzy zaczyna rysować się subtelny uśmiech. Wiesz, że przez te parę kilometrów zdążysz się odprężyć.W takich chwilach bledną opowieści o ciasnych coupe i ryczących szlifierkach, a twarde jak deska zawieszenie to ostatnia rzecz, której pragniesz. Chyba bez limuzyny się nie

PILNIE SPRZEDAM RENAULT LAGUNA-889-697-072

*skórzana kierownica i pół skóra na siedzeniach W ostatnim czasie wymieniłem opony ,akumulator, podzespoły zawieszenia, i pompę wspomagania i na bieżąco wymieniane oleje i filtry. Jestem zadowolony z komfortu jazdy tym samochodem a także z taniej eksploatacji tego auta. Sprzedaje to auto, gdyż chciałbym

Re: Pojedynek używanych | Citroen C5 vs Renault L

przebiegiem 102tys, również polski salon. Sfery wymieniłem przy 140tys, turbina zdechła przy 300tys. C5 poszedł w świat z przebiegiem bagatela 420tys i dalej hula u sąsiada. Olej brał jak mu turbina zdychała, a teraz sąsiad mówi, że od wymiany do wymiany nie dolewa jedynie od maksimum spada do połowy miarki

Re: Nowej generacji Accorda zabraknie w Europie

się nie zepsuł, nie stanął > nic nie stuka, nie ma cienie luzu w zawieszeniu ------------------------------ No to moja Renia'2000 miała na 100 tys podobnie:) ======================= > motor bierze trochę olej, ale bez dramatu - jakieś 1 do 2 litrów na 20 000 km ---------------------- A to

cisnienie oleju laguna

moze ktos wie co to moze byc jak silnik zimny jest ok, jak sie rozgrzeje zaczyna sie zapalac ponizej 1500 rpm kontrolka od oleju - laguna 2.0 16V, poziom oleju jest ok, olej wymieniony na nowy. czy mozna z tym jezdzic, mam na mysli przejechanie 150 kilometrow?

Renault Laguna II

Miałem Lagunę II z 2001roku 1,8 16V, wymienię co się psuło w ciągu 3 lat eksploatacji: -Czujniki ciśnienia w kołach -sprzęgło (łożysko oporowe, pompka sprzęgla - była kiedyśnawet akcja serwisowa) -końcówka drążka - wymieniałem 2 razy, -urwane gumy od końcowego tłumika, -zatarty silnik od tylnej

Re: Swoboda_t

, notoryczne problemy z elektryka ,auto wiecej stoi w serwisie niz jezdzi, dla porownania "stara" nubira 1 rocznik 98, przebieg 180 tys , oprocz zwyklej eksploatacji:klocki, filtry, olej, rozrzad nie zaliczyla nawet 1/10 tych usterek co nowa super hiper laguna. Niestety nowe auta wcale nie sa

30 000 Laguną II

jakieś usterki. Różnica nie jest więc aż tak duża. Zwłaszcza, że za tak samo wyposażonego Avensisa (z nieznacznie słabszym silnikiem) musiałbym zapłacić ponad 20 000PLN więcej. Przejechałem Laguną już 30000km i byłem w ASO dwa razy-po raz pierwszy aby wymienić olej po 1500km (zalecane przez

Re: Gaz wciąż najtańszy? Sprawdziliśmy

Coś widzę koledzy same diesle trupy kupują. Mój obecny 2,0 TDI - ten rzekomo zły - w Seacie Leonie ma 146 tys km, 5 lat i ani razu nie miałem z nim kłopotu. Ani razu! Tylko przegląd, olej, co najwyżej klocki i filtry. Chodzi jak marzenie, pięknie przyjął nowy program na 188 KM. W trasie - 6,0 - 6,2

Re: Renault Laguna I (1993-2000)

standardowego wyposażenia jeszcze 2 poduchy, ABS, immobilizer, centralny zamek z kluczyka... dużo by wymieniać. Auto ma przejechane 160 tys, kupiłem je od Niemca gdy miało 10 lat i 110 tys przebiegu. Do tej pory wymieniłem tylko pompę wody. A tak przez 5 lat standardowo oleje, klocki, drążki stabilizatora

Czy taka ilość oleju moze ubywać przez............

uszczelniacze zaworowe. Moja Laguna 2.0 16V zużywa 1 litr/tys.km oleju. Wymieniłem głowicę, która kupiłem na szrocie, no i pali olej, wcześniej też palił ale na gazie chodził bez zarzutu a teraz niestety gaśnie szczególnie jak zimny. Gazownik powiedzial że po wykręceniu świec na 2 cylindrach

Re: cisnienie oleju laguna

zapala ciagłym swiatłem tylko sie żaży. Jego opinnia to że pompa olejowa może niedomagać. A po odkręceniu korka wlewu oleju na wolnych obrotach widac że olej chlapie po rozrządzie, z kolei na 4000 obrotów tak daje że zachlapało mi silnik, czyli jakby ok. Ktoś moze miał taki przypadek w 2.0 16V F4R

Re: LAGUNA II benzyna - czy warto?

usterek wymieniłem tylko akumulator, komplet rozrządu (pasek+rolki) przednie tarcze i klocki sworzeń zwrotnicy gumę stabilizatora. Co roku standardowo olej syntetyk filtry i wg ksiązki serwisowej świece itp. Więc jak na ponad 6 lat ostrej jazdy po dziurach w dużej częsci na krótkich dystansach uważam to

Re: Paryż 2010 | Nowa twarz Laguny

No to i ja dopiszę się do dyskusji - jestem posiadaczem Laguny II 2,2 dCi Privillege - z pierwszej serii produkcyjnej. Jeżdże nią od nowości - jak na razie 223 tys km, co stanowi chyba najwięcej wśród komentatorów - sam wszystko nawinąłem, więc moge ocenić. I powiem, że nie wyobrażałem sobie jej

Re: Puściły zgrzewy karoseri, na gwarancji

jest trochę przesady, ze silnik 2TDI zuzywa 1litr oleju na 150ltr ropy, ale tak wychodzi z obliczeń. Serwis wymienił olej przy przebiegu 3800km, a przy 6800km zapaliła się kontrolka brak oleju!!! Na te 3000km, dokładnie zużył 171ltr ropy, zwracam honor za brak precyzji. P.S. znam jeszcze jeszcze

Re: Fiat Croma 2.4 Multijet

leję tylko paliwo i czasami olej i jeżdżę na przeglądy. W ASO jest coraz lepiej choć do ideału daleka droga. Poważnie myślę o Cromie ale moja żona twierdzi, że upadłem chyba na głowę. Fiat, Jej zdaniem i niestety wielu Polaków, to Panda, Punto i może Bravo. Wyżej nie powinien podskakiwać. A moim

Re: Jak sie przezucic z oleju mineralnego na syntetyk?

powiedziałem stwierdził, że niepotrzebnie przechodziłem na lepszy olej. > 2.Trzebaby pokazać zespół dzwigienek zaworowych w aucie > o przebiegu ok 50tyś.km.i stosowanym oleju GTX , by > wiedzieć jak mogą wygladać osady i smoły.Czy mozna do > takiego silnika wlać GTX3? można z tym , że efekt

Re: Kombi do 20-22tys. złotych, propozycję????

wciąż miększy niż OPEL), silnik 2,1TD 12V daje frajdę z jazdy, jakby miał parę koni więcej (nominalnie 109KM). Przy przebiegu 213tys. nie bierze praktycznie oleju (na 15tys spada wskaźnik z max do połowy), jest cichy. Spalanie jednak większe, około 6,5- 6,7l Miałem też Vectrę, o której parę razy pisałem

Re: Renault Laguna 2.0 IDE

peter_km napisał: > Chciałbym zapytać użytkowników forum czy spotkali się z problemami w Lagunie > z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem benzyny 2.0 IDE. > U mnie po przeglądzie 60 000 km pojawiły się problemy z przyspieszaniem i > drgania silnika. Właśnie po przeglądzie... Mnie na

Wyciek paliwa na początek alfabetu

, powtarzany aż do znudzenia greps. Tym razem B mają w zanadrzu większy dobór wariatów: olej, gaz, 95, 98... Tak przy okazji (skojarzyło mi się, bo kiedyś sporo mówiło się o niebieskiej i żółtej) charakterystycznych kolorów dla aut posiadanych przez A lub B też jest więcej dla B: czarny, czerwony, żółty

Re: Megane to Horror!!!

... Jedyne serwisy, jakich na razie dokonałem, to wymiana opon zaraz po kupnie. Poję ją płynem do spryskiwacza oraz benzyną. Niedługo przyjdzie czas na olej i filtr. Ale to jeszcze kilka kkm. pozdrawiam rownież -- Derwisz Granatowa 911 Carrera 2 (964) z 1991

Re: 10 najbardziej zawodnych samochodów - Top Gea

> Moi znajomi jeżdżą róznymi autami i nie musi ich być 100 000. > Wszyscy prędzej czy później muszą coś wymienić eksploatacyjnego. Nie kazdy Ci powie czy cos wymienial czy nie... > Wg mnie nie ma reguły i żaden ranking nic tu nie ma do rzeczy. powolujesz sie na opinie znajomych, takie

Re: nie jeździłem, ale inni tak

: Volkswagen PASSAT , poj:1800, 99 r, 120tyś., benzyna 20V salon Ocena: 1.00 Komentarz: wymieniany kolektor ssący, pompa oleju, napinacz łańcuszka łączącego wałki rozrządu, 2 razy sterownik długości kanału dolotowego, problemy z rozruchem zimnego silnika, Autor: deptak@yahoo.com - 08.01.2002 10

Re: Diesle w Fordach Mondeo

pewnego gulgota , który kosztował mnie dużo krwi. Bohaterem jest nowy pachnący Ford MONDEO 2,0 TDCi 130KM Była piękna jesień 02' poszukiwałem nowego samochodu diesla , który miałbyć dynamiczny i oszczędny . Zastanawiałem się nad Laguną 2.2DCi , Oplem Vectrą no i naszym bohaterem. Odbyłem kilka jazd

Re: mondeo czy laguna rocznik 96/97

rolka napinajaca tukłasie jak diabli) auto jak narazie jezdzi bezproblemowo. Wymieniony rozrzad, olej płyny. Mam 2.0 wiec pali ok 9 do 12 l benzyny w miescie. A jak juz decydujesz sie na Forda to tylko wersja GHIA. Jak cos wiecej chcesz sie dowiedziec o Fordzie zapraszam na stronę : www.fordclubpolska.org/

Re: Xantia - kto ma niech sie odezwie

OK Jarek mnie przekonal zebym jednak cos napisal, tak wiec do dziela. Xantia 2.0 16V r. 2000 XI, Break, srebrny metalik, numeru nie podam bo mnie wszyscy swieci na drodze beda palcami wytykac. Rok stuknal, na liczniku 55 tys. z malym kawalkiem, ok. 07 - 0.8 l oleju na 10 tys. od samego poczatku

Re: cisnienie oleju laguna

z tymi luzami to nie jestem pewien, ponieważ było wszystko ok, wymieniłem głowicę, po wymianie przejechałem jakieś 30 km i wszystko było ok, ale na drugi dzień po zapaleniu silnka przejechałem 2 km i zaczęła sie zapalać. Chyba tak nagle by się nie zużyły, tylko stopniowo i kontrolka zaczęła by

Re: Laguna 2.0T 170 KM czy Laguna 2.0dCi 170 KM

sworzni zwrotnicy - notabene ja będę sworzeń teraz wymieniał przy wymianie oleju. Poza tym istniej ryzyko że Ci te mutant czegoś nie dokręcą i dopiero będzie cyrk. Znajomemu tak ASO wymieniło pasek rozrządu że 15 km od wyjazdu z salonu zniszczył silnik a na oryginalnym pasku zrobił 120 tys bez problemów

Re: Renault Laguna Grandtour - Jedno ale

właśnie jestem po wymianie oleju w skrzyni - owszem był przeciek ale na uszczelniaczu półosi więc po 150 tys. km to nie tragedia. > nastepny 1.9 dci 2002 to porażka - turbina 2 x regeneracja ( turbo-serwis - > autoryzacja dla wszystkich renówek) cytuję" panie gdyby nie renówki , to > ja bez

Re: laguna I 1.8

Wprawdzie ja mam silnik 2,0 115 KM , ale info o reszcie auta w zasadzie podobne. Oprócz eksploatacyjnych typu klocki, żarówki, oleje, płyny to tak naprawde od lutego '98 padło : -pompka spryskiwaczy, jakieś dwa miesiące od nowości, naprawa gwarancyjna. -szkielet fotela kierowcy, obruszał się po 1/2

Re: Laguna 2.0T 170 KM czy Laguna 2.0dCi 170 KM

... Pozostało zostawić im tą j**** renówkę. Dobrze, że chociaż pół roku gwarancji dają. Jadę właśnie na dniach na wymianę oleju po 2K, póki co widzę tylko, że coś dziwnego się nieraz z tą skrzynią dzieję. Będę informował ps. chce ktoś kupić lagę 11.2001 grandtour fullopcja?

Re: S40, Laguna, C5... co jeszcze?

bladożółty. Także zniknęła wygodna podwójna osłona przeciwsłoneczna - jest pojedyńcza tradycyjna. Dla moich uszu wymienione zostały głośniki i zastanawiam się co z fabrycznym, wbudowanym radiem. Od początku roku przejechałem niewiele i dopiero pod koniec tego miesiąca pojadę na pierwszą wymianę oleju (co 30