ile waży mercedes s klasa

sprawdź też:

mercedes-benz

Martin Śliwa

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

To chyba najważniejszy model Mercedesa. Jeśli przy jego tworzeniu coś poszło nie tak, Mercedes może mieć spore kłopoty...

Mercedes E 350 Bluetec | Test | Kto da więcej

Jeszcze nie tak dawno pięć to był luksus, sześć fanaberia. Później było siedem i osiem. Za chwilę dziewięć stanie się standardem. Jeździmy Mercedesem ze skrzynią biegów 9G-Tronic

Audi A4 | Klasyka po raz dziewiąty

Zdjęć szpiegowskich i spekulacji w ostatnim czasie było sporo. Teraz Audi odkrywa karty i pokazuje dziewiątą generację swojego sedana klasy średniej

Zupełnie nowy Mercedes Klasy C

Zupełnie nowy Mercedes Klasy C

pierwszym modelem Mercedesa zbudowanym na platformie MRA (Modular Rear-wheel-drive Architecture), która w przyszłości - w wydłużonej formie - da również podwaliny nowym generacjom Klasy E i S. W produkcji platformy MRA stosowane są technologie pozwalające budować auta większe i jednocześnie lżejsze niż dziś

Jaguar F-Pace | Pierwsza jazda | Wyobrażenie

Jaguar F-Pace | Pierwsza jazda | Wyobrażenie

przy jasnym kolorze nadwozia) i mało estetycznie. To duży samochód. Jeden z największych w swojej klasie. Jest dłuższy (4731 mm) i szerszy (1936 mm) od swoich rywali - Audi Q5 (4629 mm, 1898 mm), BMW X3 (4657 mm, 1881 mm), Mercedesa GLC (4656 mm, 1890 mm) i Porsche Macana (4697 mm, 1923 mm). Podobnie

Mercedes-AMG GT S vs. Porsche 911 Carrera 4 GTS | Konfrontacja | Derby Stuttgartu

Mercedes-AMG GT S vs. Porsche 911 Carrera 4 GTS | Konfrontacja | Derby Stuttgartu

-grafitowy AMG GT, okazało się, że to mocniejsza wersja S. Pod jego maską kryje się podwójnie doładowane V8 z Affalterbach o mocy 510 KM i 650 Nm momentu obrotowego. To siła, dzięki której AMG GT jest w stanie stanąć w szranki z najmocniejszymi autami w klasie i stawić im czoła w bezpośrednim starciu, także

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 2001 - 2011

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 2001 - 2011

w dniu debiutu S klasy były absolutnie wyjątkowe.Po raz pierwszy Mercedes zaoferował w S klasie napęd hybrydowy - silnik spalinowy połączony z litowo-jonowymi bateriami. Topowa wersja S 65 AMG była wyposażona w 6 litrowy silnik V12 o mocy 612 KM. Osiągi były identyczne jak w poprzedniku. Do 100

Mercedes konstruuje skrzynię 9G-Tronic

Mercedes konstruuje skrzynię 9G-Tronic

Mercedes: Skrzynię 9G-TronicMercedes pracuje prawdopodobnie nad nową automatyczną skrzynią biegów o aż 9 przełożeniachWszystko wskazuje na to, że Mercedes pracuje nad nową automatyczną skrzynią biegów o aż 9 przełożeniach. Debiut zapewne nastąpi w nowej S-klasie w 2012 r.Rozwój skrzyń

Fabryczni tunerzy | AMG

Fabryczni tunerzy | AMG

przez to, że waży tyle, co dom i jest aerodynamiczny niczym wieżowiec rozpędza się do setki w 5,5 s i osiąga maksymalnie 210 km/h, co na standardy AMG jest niemalże żałosne. Naprawdę, żaden inny sportowy Mercedes nie jest aż tak ślamazarny! Na drugim końcu skali mamy model SLS AMG, który dzięki 571

Audi S8 plus | Test | Jeżdżący paradoks

Audi S8 plus | Test | Jeżdżący paradoks

Audi Q2 | Odliczanie czas zacząć Jest luksusową limuzyną, waży ponad 2 tony, mierzy ponad 5 metrów, ma bagażnik o pojemności ponad 500 l, a spod świateł startuje szybciej niż wszystkie obecnie produkowane modele Astona Martina. Brzmi jak żart, ale to najkrótsza recenzja tego, co potrafi S8 plus. To

Frankfurt 2009 | Mocarna klasa S od Brabusa

Frankfurt 2009 | Mocarna klasa S od Brabusa

automatyczną 5-biegową skrzynię w jednym kawałku. Tak zmodyfikowana klasa S waży 2210 kg.Brabus SV12 R osiąga pierwszą "setkę" w zaledwie 4 s, druga pojawia się na liczniku po 11,9 s, a maksymalnie rozpędza się do 340 km/h. Na więcej nie pozwala elektroniczna smycz. O skuteczne wytracanie prędkości

Audi A6 | Klasa premium w różnych wydaniach

Audi A6 | Klasa premium w różnych wydaniach

Model A6 debiutował na rynku w 1994 roku jako bezpośredni następca Audi 100. Aktualnie w salonach niemieckiego producenta znajdziemy już czwartą generację "A-szóstki", która w 2014 roku doczekała się liftingu. Odwiecznymi rywalami tego modelu w klasie są rodacy - BMW serii 5 oraz Mercedes

Mercedes-AMG GT S | Pierwsza jazda | Sport ma we krwi

Mercedes-AMG GT S | Pierwsza jazda | Sport ma we krwi

wrażeń, jakie dostarcza motor biturbo. Już sam rzut oka na dane techniczne na papierze (510 KM mocy w wersji S) i wykres krzywej momentu obrotowego (650 Nm osiąganych w zakresie 1750-4750 obr./min.) mówią wszystko. Mercedes informuje, że silnik AMG GT cechuje się również wysoką wydajnością. Tak, tu też

Mercedes G 350 BlueTEC | Test | Le"G"enda

Mercedes G 350 BlueTEC | Test | Le"G"enda

! Po prostu musi tam być, mimo tego, że klapa waży z nim sporo więcej i trzeba przyłożyć nieco siły aby ją zamknąć.Co najważniejsze klasyczna jest także konstrukcja nadwozia. Oparta na ramie drabinkowej, która według producenta gwarantuje klasie G większą wytrzymałość i obciążalność od rywali z

Ford Focus ST TDCi vs. Bentley Continental GT V8 S | Test | Białe jest białe?

Ford Focus ST TDCi vs. Bentley Continental GT V8 S | Test | Białe jest białe?

309 km/h Cena od 117 500 zł od 236 649 euro ZOBACZ TAKŻE Mercedes-AMG GT S vs. Porsche 911 Carrera 4 GTS | Konfrontacja | Derby Stuttgartu Ferrari California vs Porsc... Jazda Porsche 911 jako pasa... Sparco Kierownica R323 zamsz Sprawdź ceny Sprawdź ceny

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

TDI i Audi Cabriolet. Fot. Mercedes Za to pierwszy turbodiesel debiutował w S-klasie Mercedesa oznaczonej jako W116. 3-litrowy turbodiesel (3.0 litra, 121 KM i 231 Nm) pojawił się w dedykowanej na amerykański rynek wersji 300SD. Fot. Subaru Za pierwszego Diesla w układzie boxer

Galeria | 25 lat napędu 4Matic

Galeria | 25 lat napędu 4Matic

napędem na obie osie obejmuje dziewięć serii modelowych (łącznie ponad 50 wersji osobowych), począwszy od klasy C, poprzez limuzyny E i S, klasę R oraz SUV-y, a na coupe CL kończąc. Zapraszamy do galerii zdjęć Mercedesów wyposażonych w układ 4Matic. Marcin Sobolewski, źródła: magazyn Mercedes 4Matic

Samochody z zapomnianej bajki - Maybach

Samochody z zapomnianej bajki - Maybach

;ZOBACZ TAKŻE:Rolls Royce Ghost Extended Wheelbase | Test - Wikipedia się myliRolls-Royce Phantom Coupe Aviator Collection - powstanie ich tylko 35Mercedes S klasa - ogłoszeniaPierwszy seryjnie produkowany Maybach to W3. Przez siedem lat (1921 ? 1928) powstało raptem 305 sztuk tego modelu. Auto miało

Mercedes SLS AMG Roadster

Mercedes SLS AMG Roadster

pod względem wyciszenia przy wysokich prędkościach.Mercedesa SLS AMG Roadster napędza ten sam co Coupé wolnossący motor V8. Z pojemności 6208 ccm generuje on moc 420 kW (571 KM) przy 6800 obr./min i maksymalny moment obrotowy 650 Nm przy 4750 obr./min. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 3,8 s

Mercedes CL 500 4 Matic

napędem na cztery koła tradycyjnie w Stuttgarcie oznaczanym jako 4Matic. To stały układ napędu na obie osie najnowszej generacji znany z obecnej klasy S, dodajmy najlżejszy tego typu system na rynku podnoszący masę auta o zaledwie 70 kg, czyli mniej więcej tyle ile waży jeden fotel w Bentleyu Continental

Salon Genewa 2013 | Sport, hybrydy i ekologia

Salon Genewa 2013 | Sport, hybrydy i ekologia

podnieść markę i przywrócić jej znaczące miejsce na rynku? Wydaje się to dość trudne.Luksus na zielonoA co w klasie Premium? Każda z firm odnotowała w ubiegłym roku większą sprzedaż. Porsche obchodzi 50 urodziny 911 w wyśmienitych nastrojach, Audi, BMW i Mercedes, choć ostrożne w nowościach, także mają się

Mercedes SLS AMG Roadster | Galeria

Mercedes SLS AMG Roadster | Galeria

Mercedes SLS AMG RoadsterPo "uskrzydlonym" SLS AMG Coupe czas na Roadstera.Mercedes SLS AMG Roadster. Między fotelami zagości "lotniczy" drążek zmiany biegów E-SELECT, zastosowany już w CLS-ie i odświeżonej Klasie E AMG.Pod długą maską Mercedesa SLS AMG Roadster wciąż pracuje

Mercedes G63 AMG 6x6 | Pierwsza jazda | Kilimandżaro

Mercedes G63 AMG 6x6 | Pierwsza jazda | Kilimandżaro

" do 100 km/h w niecałe OSIEM sekund od startu na twardym podłożu czy przelatywać nad wydmami biorąc krótki rozbieg w kopnym piasku zdolnym wessać pod powierzchnię większego skorpiona, nie mówiąc o człowieku. Używane modele Mercedesa klasy G Konstrukcja podwozia G 63 AMG 6x6 w dużej mierze

Opancerzone BMW w akcji | Wideo

powietrza z zewnątrz. Klasyczne opony zastępuje się najczęściej opracowanym wspólnie z firmą Michelin systemem PAX, pozwalającym dzięki polimerowej wkładce na osiągnięcie pełnej prędkości mimo uszkodzenia koła. Tak przygotowany samochód może ważyć nawet 4 tony. W przypadku opancerzonego Mercedesa klasy S

Najważniejsze premiery Paris Motor Show 2014

i typowa dla obecnych modeli Jaguara. Konstrukcja auta oparta jest na zupełnie nowej modularnej platformie wykorzystującej stopy aluminium. Opracowano ją we własnym zakresie. Dzięki niej najmniejsza limuzyna Jaguara waży mniej od konkurencji. Sprawdź czy stać Cię na Mercedesa Klasy C Pod maską

TOP 5 | Ogłoszenia tygodnia

posłużyły jej później do stworzenia bezkompromisowego sportowca. Dzięki szerokiemu zastosowaniu aluminium, gotowa do jazdy Honda NSX ważyła zaledwie 1365 kg. Jej sercem był centralnie umieszczony, 3-litrowy silnik V6 o mocy 274 koni, wyposażony w zmienne fazy rozrządu. Efekt? Niespełna 6 s do setki i

BMW i8 mocniejsze o 50 KM

aucie seryjnym. Zastosowanie lekkiej konstrukcji obniżyło masę, ale auto dźwigające zestaw ciężkich akumulatorów nie może być superlekkie. Seryjne BMW i8 ma ważyć 1450 kg, 30 mniej niż prototyp. Znane są już także osiągi. Okazuje się, że podana przy prototypie wartość przyspieszenia (0-100 km/h: 4,5 s

Porsche 911 Carrera RS | Test | Nocny drapieżnik

wersja Lightweight. Teoretycznie, bo dane na temat liczby wyprodukowanych poszczególnych wersji w praktycznie każdej poważnej publikacji na temat tego modelu są zupełnie różne. Konfrontacja | Mercedes-AMG GT S vs. Porsche 911 Carrera 4 GTS Odpowiedź Natychmiastowa, bez żadnego zawahania, bez żadnej

Rolls-Royce jak czołg

opancerzonego Mercedesa klasy S sam dachy waży tyle, co kompaktowy samochód. Ogromna masa wymaga przekalibrowania pokładowych systemów bezpieczeństwa, wzmocnienia zawieszenia i hamulców. Najwięcej firm przerabiających limuzyny na samochody pancerne ma siedzibę w Niemczech i USA. Światowy rynek takich pojazdów

Porsche 911 Carrera RS | Test | Nocny drapieżnik

każdej poważnej publikacji na temat tego modelu są zupełnie różne. Konfrontacja | Mercedes-AMG GT S vs. Porsche 911 Carrera 4 GTS Odpowiedź Natychmiastowa, bez żadnego zawahania, bez żadnej zwłoki. Carrera RS podniosła chyba najważniejszą cechę 911-ki do zupełnie nowego poziomu. Tajemnicą tego auta jest

Mercedes E 350 CDI 4Matic - test | Za kierownicą

zdjęć - TUTAJAuto jest nie tylko duże, ale i ciężkie. Z resztą Mercedes E 350 CDI 4Matic BlueEFFICIENCY Kombi jest najcięższy w rodzinie klasy E - waży 2010 kg. Nie można tu mówić o lekkiej nadwadze, to już otyłość. W czym problem? Wina wspomnianych wymiarów, ale nie tylko. Nie bez znaczenia dla

Volkswagen Światowym Samochodem Roku 2013

Samochodu Roku była tak wyrównana, że zamiast zwyczajowych trzech, do ostatecznej potyczki zakwalifikowały się cztery modele: Mercedes Klasy A , Porsche Boxster / Cayman , Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S oraz Volkswagen Golf . Na niekorzyść tego ostatniego mogły działać dwa fakty. Po pierwsze

Top 10 - samochodowo-lotnicze konotacje

wrogów w czasie lotu.Podróżuj z klasą. S-klasą - ogłoszenia Autotrader.plPiaggio Aero to jeden z najstarszych producentów samolotów na świecie. No tak, ale jest jeszcze Piaggio od słodkich skuterów i pytacie pewnie, co z nim. No to tak - Piaggio Aero założył Rinaldo Piaggio, a jego syn Enrico zajął się

Samochody z "GT" w nazwie - cz.2

podczas 12-godzinnego wyścigu Gulf zobaczymy Continentala GT3. Mimo tego, że klasa GT3 jest najbardziej elitarną a samochody znacznie różnią się od prototypowych bolidów, Bentleya czeka jednak trudne zadanie. Będzie on musiał stanąć w szranki z takimi tuzami torów wyścigowych jak Porsche, Mercedes

Top 12 | Superszybkie kombi

jest jeszcze szybsze. Ma pod maską podwójnie doładowany silnik V8 o mocy 560 KM. To mniej niż poprzednik, ale dzięki niższej o 100 kg masie (wciąż jednak auto waży ponad 2 tony) pachnące nowością superkombi jest bardzo zrywne (3,9 s do setki, Porsche 911 Turbo załatwia to w 3,7 s) i bardzo szybkie

ESP | Ten układ rządzi autem

Choćby nie wiem jak kombinować w tekście na temat ESP, czyli elektronicznego systemu stabilizacji toru jazdy, nie da się uniknąć wzmianki o "teście łosia". to termin znany powszechnie w świecie motoryzacji za sprawą Mercedesa klasy A. W 1997 roku model ten właśnie wchodził do sprzedaży, a

Pięć aut i pięć dylematów - benzyna czy diesel?

jeszcze nie Mercedesa. Klasa S to instytucja, symbol auta luksusowego, najpopularniejsza bryka wśród przywódców i generalnie najlepsze auto z wyższej półki na rynku. Na tapetę bierzemy poprzednią generację sprzed prawie 10 lat.Odmiana S350 ma pod maską benzynowe V6 o mocy 244 KM. Osiągi? 7,6 s do setki

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

200 km/h, ale przecież podróżujemy w dwie osoby i praktycznie bez bagażu. Jeśli wykorzystamy przestrzeń kombi i obciążymy auto, które i tak waży ponad 1,7 tony wyprzedzanie może okazać się mało komfortowe. Producent podkreśla, że nowe silniki w E klasie są teraz oszczędniejsze. Nie należy spodziewać

Audi A3 Cabriolet 1.8 TFSI | Test | Otwarcie sezonu

klasycznego rozwiązania, ponieważ moda na hardtopy minęła. Poza tym, tył pojazdu wygląda zgrabniej z materiałowym dachem, o niższej masie pojazdu nie wspominając. Nowa generacja powstała w myśl koncepcji lekkiej konstrukcji, w podstawowej wersji waży tylko 1365 kg, czyli o 50 kg mniej od dotychczasowej

TOP 10 | Super SUV-y

ofiary samca alfa zauważą swojego oprawcę z daleka. Klasa GL waży kilka ton i jest większa niż osiedla z wielkiej płyty, więc by jako tako trzymała się w zakrętach, ma w sobie dziesiątki elektronicznych stróżów, wszelkiej maści komputery zawiadujące tym i tamtym, a także regulowane, aktywne, adaptacyjne

"Parszywa trzynastka", czyli najmocniejsze auta w polskich salonach

1,09 mln złotych. Jeśli potrzebujecie dodatkowej pary drzwi, za tą samą cenę możecie kupić S-klasę 65 AMG, a za niewielką dopłatą auto ze składanym dachem. Za 1,12 mln zł można kupić SL-a 65 AMG, napędzanego takim samym, 6-litrowym V12.   ZOBACZ TAKŻE: Mocnego CL-a można kupić już za 27 tys. zł CL

BMW 745i/MERCEDES-BENZ S 430

Aby poznać odpowiedź, skonfrontowaliśmy BMW 745i z jego najgroźniejszym rywalem - Mercedesem Klasy S. Do porównania z BMW 745i dobraliśmy wersję S 430. Jest tylko trochę słabsza od BMW 745i (333 KM - BMW, 279 KM - Mercedes), jednak od auta z Monachium - aż o 17 540 DM tańsza. W tej klasie to niby

Jeżdżące fortece

także Maybach 57/62 i Mercedes EGuard. Klasy B6 i B7 pozwolą przeżyć atak z kałasznikowów. Najwyższy poziom ochrony to domena BMW serii 7 High Security, Mercedesa S-Guard oraz G-Guard. Auta zabezpieczone są też przed atakami granatów i środków chemicznych. Wszystko zależy od klienta, ale lista opcji

Wyjątkowe BMW M5 na 25-lecie

wierzyło, że klientom wystarczy 286-konny model 540i, ale Jaguar wprowadził do sprzedaży 370-konnego XJR'a, a Mercedes - 354-konną klasę E od AMG. Firma z Monachium nie pozostała dłużna konkurencji. Pod maską rzędowa "szóstka" ustąpiła miejsca 4,9-litrowej, widlastej "ósemce". 400-konny

Mercedes S500

maty głuszące (wyciszenie S-klasy waży ponad 60 kg). Zgadywanie prędkości utrudnia samopoziomujące się nadwozie wygaszające o 60 proc. przechyłów więcej niż poprzednio. Ja jednak próbuję. 80 km/h? Pudło - 160 km/h, 120 km/h - również pudło, na liczniku już ponad 200. Szybkości się nie czuje, ale

Mazda 6 | Pierwsza jazda | Dobre wrażenie

Podczas ubiegłorocznego salonu samochodowego w Genewie Mazda pokazała niezwykły koncept. Takeri zapowiadał nową limuzynę klasy średniej z długą maską i odważnymi kształtami. Mało kto wówczas wierzył, że auto w takiej formie trafi do seryjnej produkcji. Nie minął rok, a w polskich salonach można

Volkswagen Touareg V8 - test | Za kierownicą

drewna orzechowego, luksus niczym w Mercedesie klasy S. Przekręcam kluczyk usytuowany niczym w Porsche, ale po prawej stronie kierownicy. Touareg zakołysał się, a do wnętrza wdarł się subtelny i aksamitny dźwięk widlastej "ósemki". Ruszamy... pod ręką jest sześciostopniowa automatyczna

Mercedes G 270 CDI

wówczas granice samochodów było chyba więcej niż tych z salonów. Mercedes był marzeniem każdego początkującego gangstera. Ulubiony model? Dowolny. Byle z gwiazdą na masce. Im większą, tym lepiej. Aż dziw bierze, że polskie drogi nie zaroiły się od G-klasy, która pomiędzy przednimi reflektorami dzierży

Jaguar XJ 5.0 V8 Portfolio - test | Za kierownicą

współczynnikiem oporu powietrza równym 0,29. Dla topowego BMW wynosi on 0,31, ale dla Mercedesa S i Audi A8 już tylko 0,26.XJ to flagowa limuzyna Jaguara produkowana od 1968 roku. Pierwsza wersja XJ była ostatnim samochodem, przy projektowaniu którego pracował Sir William Lyons, założyciel marki.Światło i

Audi A8/S8 - punkt siedzenia

Nie spodziewałem się rewolucji po liftingu A8. Projektanci Audi są dość wstrzemięźliwi i na razie wychodzi im to na dobre. Luksusowym BMW 7 zawładnęło ekscentryczno- amerykańskie podejście do estetyki, a nowy Mercedes klasy S stara się przypodobać chińskim biznesmenom. Wychodzi na to, że obecnie

Ecobrandy - moda czy biznes?

toczenia. - system Start-Stop (Klasa A i B). Technologia BlueEfficiency może dotyczyć zarówno silników o zapłonie iskrowym, jak i samoczynnym.Dostępne modele to niemal cała gama osobowych Mercedesów z małymi wyjątkami (A, B, C, CLC, E, S, CL, R, GLK, ML i GL). Cena: Konkretne modele BlueEfficiency nie

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. II - Volkswagen

czwartej pozycji za BMW serii 7, Mercedesem klasy S, Audi A8, ale przed Lexusem LS i Jaguarem XJW USA od początku wprowadzenia Phaetona na rynek w 2002 roku do lata 2006 roku sprzedano zaledwie 3.500 sztukW luksusowym wnętrzu mamy m.in bezwiewną klimatyzacjęPoczątkowo miała powstać limitowana seria w

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

konkurencji? Najbliższy nowemu Porsche jest Mercedes CLS AMG. Zdziwiło nas jednak, że Panamera bije CLS-a na głowę pod względem ilości miejsca na tylnych fotelach. Prowadzeniem z nowym Porsche konkurować może BMW M5, a prestiżem sportowe odmiany S-klasy czy Bentley Continental GT. Dzisiaj trudno jednak

MERCEDES-BENZ A 140 - TEST 30 000 km

Test srebrnego Mercedesa A 140 rozpoczęliśmy w grudniu ubiegłego roku, a zakończyliśmy po ponad sześciu miesiącach, w połowie czerwca 2002. Klasą A jeździliśmy zarówno podczas 20-stopniowych mrozów, jak i 40-stopniowych upałów, sprawdzając, ile wart jest mały Mercedes. Dla wielu osób pozycja firmy

Za co kochamy japońską motoryzację

. Do tej pory wyprodukowano już ponad 900 000 egzemplarzy. Auto pojawiło się na rynku w 1989 roku i zapoczątkowało erę małych roadsterów. Dzięki sukcesowi MX 5 pojawiły się takie modele jak Mercedes SLK czy BMW Z3. Obecna generacja oferowana jest zarówno ze stalowym jak i brezentowym dachem. W Polsce

Czego w Polsce nie kupisz?

ekskluzywnych edycji specjalnych. I pamiętajcie, że 100-litrowy bak Veyrona wystarczy na 12 minut podróży z maksymalną prędkością. Właściwie to dobrze, bo po 15 minutach opony i tak nie nadawałaby się do dalszej jazdy.Cadillac CTS-V Ten Cadillac to postrach BMW M5 i Mercedesa klasy E w wydaniu od AMG

Lexus LS 460 - kraina łagodności

będzie Billem. Tylko czy ci najbogatsi jeżdżą Lexusami? Raczej nie. LS konkuruje "ledwie" z Audi A8, BMW 7 i Mercedesem klasy S, a to nie są przecież najbardziej wytworne samochody na świecie. Zawsze można sobie sprawić Bentleya, Maybacha czy Rollsa. Zresztą nawet gdyby Japończycy wyprodukowali

Volvo V60 Plug-in Hybrid - Test | Za kierownicą

Owszem, Toyota była pierwsza. Prius jest jednak hybrydą z silnikiem benzynowy. W wersji ładowanej z gniazdka jeździ tylko na prąd no i jest poza klasą premium Czysto elektryczne samochody jak Mitsubishi i-MIEV czy Citroen C-zero? Te startują w innej kategorii i przechodzą jak na razie

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

Superba. Jednych irytuje, że kompaktowe Octavie z dużym kufrem sprzedawane są jako tańsze Passaty, innych - porównywanie Superba z Mercedesem klasy E. W rzeczywistości, mało który nabywca stanie przed takim dylematem, a dla tych, którzy wybiorą Skodę, dodatkowe litry czy centymetry będą zwyczajnie

Jaguar XJ6 D Sovereign

warunkach. Ba! Śmiem nawet twierdzić, że dotąd żadnego diesla nie prowadziło mi się tak dobrze. Wgląd w dane techniczne wyjaśnia co nieco. Masa własna to zaledwie 1659 kg. Parę setek mniej od konkurencyjnych BMW 7 i Mercedesa klasy S z silnikami wysokoprężnymi. Tylko Audi A8 zdołało zbliżyć się do wyniku

Pagani Zonda

1988 roku, kiedy po raz pierwszy narysował Progetto C8. Pierwszym krytykiem był znów Fangio. W 1992 Pagani zaczął budować prototyp. Rok później pierwszy studyjny model pokazano w salonie Dallary. Podobał się. Fangio pośredniczył w kontaktach Paganiego z Mercedesem. Argentyński mistrz wielokrotnie

Jaguar XJR vs Lexus LS 600h L - Pazur czy masaż?

, pomiędzy którymi mieszczą się wszystkie flagowe modele wielkiej niemieckiej trójki - Audi, BMW i Mercedesa. Jak sprawują się na co dzień? Które jest bardziej warte swojej ceny? Które jest bardziej premium?Najszybszy z kotówWielkie felgi i boczne chrapy odcinające się od czarnego nadwozia. Groźne pomruki i

Audi A4 Cabriolet

? Czyżby wszystkie emblematy V8 i S4 hojnie przyczepione w przedniej części nadwozia tak dużo ważyły? Najwidoczniej to wina zbyt ciężkiego silnika, który wisząc częściowo przed przednią osią, prowadzi do mocnej podsterowności przy mniejszych prędkościach. S4 Cabriolet Tiptronic waży niemal 1900 kg! To o

Hybrydowa gejsza - Lexus LS 600h L

wąskie, montaż pierwszorzędny. To ostatnie wydaje się oczywiste, ale w mniejszym GS-ie zdarzało nam się usłyszeć skrzypienie kokpitu. Tu części spasowane są z dokładnością do pół milimetra. Poza tym jest wszystko to, czego można spodziewać się po aucie tej klasy, a więc cisza, spokój i wygoda. Kierowanie

Mercedes ML 320 CDI - test | Za kierownicą

Zanim zająłem przeznaczone dla mnie miejsce za dużym (oj, chyba za dużym - 38,5 cm średnicy!) kołem kierownicy, obejrzałem dokładnie auto. Nie mogłem się nadziwić, jakiego postępu w porównaniu ze starym modelem (sprzedanym w liczbie ponad 620 tys. egzemplarzy) dokonali styliści Mercedesa

Mercedes SLR

przyspieszenie przyszpila mnie do fotela. I jeszcze raz. Niewiarygodne. Na motocyklu setka w 3,8 s nie robi takiego wrażenia. A tu - piorunujące. Prócz tego, że nagle oglądasz rzeczywistość w trybie Fast Forward, chłoniesz mnóstwo innych wrażeń. Żaden jednoślad nie ma 780 Nm. Żaden nie waży 1768 kg. I żaden nie

Toyota Land Cruiser - test | Za kierownicą

najdroższe Land Cruisery poziomem wyposażenia mogą zawstydzić niejedną limuzynę. Te najwygodniejsze czołgi świata wożą po wertepach arabskich szejków i klientów luksusowych hoteli Four Seasons. Równie znane i wszechstronne są w zasadzie tylko Gelandy, jak zwie się Mercedesy klasy G -kanciaste i

Samochody prawie nieznane | Lotec Sirius

Chrysler ME 4-12 | Niemieckie veto Firmę Lotec założył w 1962 roku. Od początku istnienia zajmował się modyfikacjami i podnoszeniem osiągów samochodów takich marek jak Mercedes czy Opel. Pierwszy pojazd własnej konstrukcji ujrzał światło dzienne w 1990 roku - nazywał się C1000. Podobno został

Mercedes ML 400 CDI

był czymś znacznie więcej niż tylko kolejnym samochodem z napędem 4x4. Pakowny jak największe kombi, wygodny jak ekskluzywne limuzyny i elegancki jak to Mercedes, a przy tym łatwiejszy w prowadzeniu niż większość oferowanych wtedy samochodów terenowych. Przy wiekowej już wówczas G-klasie ML był niczym

Jaguar X-Type 3.0 SE

skomplikowany i kosztowny, a przy tym nie aż tak skuteczny jak w Audi. Z wyrokami poczekajmy jednak do przyszłego roku! Mercedes C320 4MATIC 218 KM, 241 km/h, od 210 tys. zł Mercedes dość późno przypomniał sobie, że można zamontować w klasie C napęd na cztery koła. Od razu sięgnięto jednak po skuteczne

Opel Meriva 1.6 NJoy

podstaw. Nowy minivan bowiem ma wiele zalet, a ceną konkuruje z popularnymi autami kompaktowymi. Nowy samochód Opla nie mieści się w żadnej klasie, sytuując się pomiędzy segmentem B i C. Szerokością nadwozia plasuje się między autami miejskimi a równie nietypowym Mercedesem-Benzem klasy A czy Mitsubishi

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

Mercedesem klasy C. 280 koni generowane przez 3,5-litrowy silnik V6 trafia na przednie koła. W wersji z napędem na wszystkie koła TL występuje z 3,7-litrowym silnikiem V6 o mocy 305 koni.Acura MDX MDX to dwutonowy SUV o długości 486 cm z silnikiem 3.7 V6 (300 koni), produkowany w kanadyjskiej fabryce

BMW X5 4,4i

prowadzi się dość dobrze. Takie "napompowane" kombi. Nawet po wyłączeniu systemu DSC aktywny napęd xDrive pozwala kontrolować X5 w poślizgu. Konkurenci Mercedes ML 500 292KM, 222 km/h, od 350 000 zł Trudno o bardziej porównywalnego konkurenta w tej klasie. Mercedes także produkowany jest w USA

Alfa Romeo 159 3,2V6 Q4

, BMW serii 3 oraz Mercedesa klasy C zostały mocno dopieszczone. Na ich tle 159 wypada tylko odrobinę bladziej. Miękkich tworzyw nie brakuje, a srebrne dekoracje wykonane z metalu przydają sportowego klimatu. Kierownica, której centralna część przypomina ster Alfy 75 lub starego Spidera, dobrze leży w

BMW M3: Doda wysiada

zimnej, niemieckiej urody. To tak, jakbyś zobaczył po latach koleżankę z podstawówki, która z szarej myszki w fartuszku przeistoczyła się w atrakcyjną kobietę. Ubrana z klasą i umiarem nie próbuje niczego udowadniać. I przez to tym większe robi wrażenie. Patrzysz i myślisz: Gdzie ja miałem oczy? Ja też

Luxus GS

wrażeń i cen. Jak GS-a przyjmie nasz rynek? Audi A6 3.2 FSI jest droższe, Mercedes klasy E z nieco większym silnikiem (3,5 litra) nawet sporo. Jednak - i tu jesteśmy z Marcinem tyleż zgodni, co zdumieni - najbliżej mu do... BMW. Podobna sylwetka, niezłe prowadzenie, a nawet konsola - wzorem starszych

Salon Frankfurt 2013 | Nowe Audi A8

konstrukcją - karoseria składa się niemal w całości z aluminium (jej masa to zaledwie 231 kg). A8 3.0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży tylko 1.830 kg - to najlepszy wynik wśród konkurentów z napędem na cztery koła. Diodowe reflektory są teraz w wyposażeniu standardowym w wersjach z silnikiem V8

Konfrontacje: BMW/Chrysler/Mini - kabriolety

. Rezerw tkwiących w zawieszeniu nie jest w stanie wyczerpać 115-konny silnik (zwłaszcza że całość waży zaskakująco dużo). Dużo lepiej udaje się to 163-konnemu silnikowi napędzającemu Coopera S. Składany dach (w trzech kolorach do wyboru) tylko nieznacznie ogranicza jego funkcjonalność, i tak większą niż

BMW M6

klasie może poszczycić się napędem na cztery koła. Oprócz tego żaden inny samochód na świecie nie potrafi wyrazić dźwiękiem tak dużej mocy w tak wielkopańskim stylu. 560 KM przy 6100 obr./min, 650 Nm przy 1600 obr./min, 318 km/h, 0 -100 km/h - 4,8 s, Pojemność bagażnika - 370 l Ferrari 612 Scaglietti

Sztuczka Red Bulla daje pole positons?

Według nich bolid Red Bulla, gdy pędzi w kwalifikacjach, mając w baku zaledwie kilkanaście kilogramów paliwa, jakimś cudem jest zawieszony niżej niż na początku wyścigu, gdy zatankowany po korek waży ponad 130 kg więcej. Dlatego - wysnuwają wnioski - Red Bull w trzech wyścigach zdobył trzy razy

Re: wrazenia z tylnego siedzenia

paliło. Z drugiej strony jednak w124 coupe waży tyle ile przeciętna klasa średnia teraz. Poleciłbym Ci nawet SLK, automat, jest b.krótki i silnik z kompresorem który zbiera się od samego dołu i w standardzie normalne koła z przyzwoitym profilem. Pod krawężnik podjedziesz bez problemu, bo auto

WRC

kg, dlatego takie Audi czy Mercedes miały by problem, dla Audi mogłoby to być A3 ale jest za małe (pozostaje jeszcze klasa S1600), dla Mercedesa jedynie klasa A ale też zamałe i tu pozostaje znów jedynie budowa auta klasy S1600. Ale do WRC wchodzi pełną parą Suzuki, możliwe że już w przyszłym

Re: Downsizing najszybszych Audi i BMW

łatwiejszy w modyfikacjach. Z Audi też jest dziwna historia, produkują silnik V10 w kilku wariantach mocy. W S8 ma 450km, żeby był słabszy od starego V12. W S6 ma 435km, żeby nie konkurować z BMW M5, bo to miało być zadanie RS6. We wspomnianych wcześniej RS6 ma 580km, szkoda tylko że waży 2 tony (więcej o

To przecież był wypadek

200 km/h, zabiliby się oboje i stracilibyśmy ikonę polskiego sportu, mistrzynię olimpijską, Europy i świata. Poza tym, (i tutaj apel do producentów samochodów wyższych klas) uważam, że samochód tej klasy powinien jeździć raczej wolniej, bardziej posuwiście się poruszać. Dzisiejsze Mercedesy S65

Wszystko pięknie, ALE.. ten koncept jest bez sensu

analogia do touarega z wielkim dieslem. W lutowym AMiS 2006 porównywano ml 500 (2238 kg), touarega v10 tdi (2700 kg) i lexusa rx400h. Zakres użytecznych obrotów diesla był tak wąski, a przyrost masy tak duży, że mercedes robił z nim co chciał i kiedy chciał. Liczby (krótsze czasy to ml 500): 0-80:. 4,9 vs

Re: VW PHATEON - czyli wrażenia z ...

greenblack napisał: > > Widomo;) Ale ten 4Matic w S500... Niestety, te testy były robione na przełomie wiosny i lata, jeszcze przed restyligiem S-Klasy, wraz z którym pojawił się w niej 4Matic. > Bo Phaeton jest około 250kg cięższy od BMW i Mercedesa o superlekkim A8 nie >

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

; ymbolicznie więcej i kosztując podobnie. Na S500 czy 750i (teraz będzie występo > wało z 4,4 biturbo) jest niby S6 z V10. Prawda. Widać Audi skalkulowało, że nie ma się co z Mercedesem czy BMW w tych aspektach ścigać. Dane, które ostatnio podsyłałeś, o sprzedaży w klasie wyższej, gdzie takie duże silniki

Re: Pozwól ludziom wybrać

jeżdżą tylko Mazdy Xedos, Mercedesy S i BMW 5 - 7, to śnij dalej. > Dlatego tyle się słyszy u nas o wypadkach przy poślizgach albo zjechaniu na > drugi pas na łuku drogi. To właśnie jest wynik miękki samochód kompaktowy + > siliczek 1.2 czy 1.4 75 KM + 5 osób na pokładzie ważących 400 kg

Re: Na skróty

miarę dobra na przejście na tego typu spacerówkę. Na miejskie warunki super się sprawdził i zresztą nadal się sprawdza, kiepska amortyzacja. choć waga dość duża zważywszy że musiałam tachać na 2 piętro, ale niestety kiepsko ze zmieszczeniem w aucie (mercedes A klasa), trzeba było zdejmować koła i tak