golf 3 zawieszenie budowa

Michał Dek

Seat Leon Cupra 290 | Test | 20 lat minęło

Seat Leon Cupra 290 | Test | 20 lat minęło

Napis Cupra informujący, że mamy do czynienia z najmocniejszą odmianą Seata, pojawia się na samochodach hiszpańskiego producenta już od 20 lat. Z tej okazji Seat wzmocnił nieco swój topowy model i obwieścił światu, że wyprodukował najmocniejsze auto w swojej historii

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Piątą generację przebojowego kompaktu Volkswagena łączy z poprzednikiem jedynie kształt nadwozia. Reszta to same nowości, tworzące zupełnie inne, dużo ciekawsze auto

Siedem gorących hatchbacków

Naszą wyobraźnią zawładnął ostatnio Mercedes A45 AMG, bo ma 350 KM, setkę zalicza w 4,6 s, wewnątrz kusi kratkami nawiewów z SLS-a i wygląda absolutnie rewelacyjnie. By jeszcze dłużej pozostać w tym stanie podekscytowania, znaleźliśmy w serwisie Autotrader.pl kilka innych szybkich kompaktów

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

i dynamicznie ze wszystkich dotychczasowych. Budowa pojazdu jest naprawdę nowa. Passat B8 powstał na modułowej platformie MQB, co dało wiele korzyści. Dzięki nowej konstrukcji udało się delikatnie "zbić" masę pojazdu (w zależności od wersji do 85 kg), ale nie tylko. Auto jest

40 lat Volkswagena Passata

40 lat Volkswagena Passata

modelu wytrzymała na rynku osiem lat (1988 - 1996 rok) i zasługuje na uwagę. Dlaczego? To pierwszy Passat zaprojektowany przez Volkswagena (poprzednicy byli modelami Audi), do budowy którego wykorzystano płytę podłogową Golfa, tyle tylko że przedłużoną i poszerzoną. B3 miał również silniki montowane

Mazda 3 | Pierwsza jazda | Nic na siłę

Mazda 3 | Pierwsza jazda | Nic na siłę

nawet po coraz większych szczelinach nadwozia (tańsza technologia wykonania). Oglądając nową 3-kę od razu rzuca się w oczy, że Mazda uznaje takie cięcia za ślepą uliczkę, z której ciężko będzie zawrócić i nie zamierza się w nią pakować. Inne podejście do budowy samochodów widać już po samych proporcjach

Czy warto czekać

podłogowej wykorzystywanej przy budowie nowego Forda Focusa i następcy Volvo S40/V40. Także zawieszenie opracowano, korzystając z doświadczeń Forda - znając znakomite właściwości jezdne pierwszej generacji Focusa, spodziewamy się, że szybka jazda Mazdą 3 i Focusem II sprawi przyjemność. Po prezentacji Mazdy

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

obniżenie kosztów budowy i serwisowania rajdówek, przy zachowaniu ich doskonałych osiągów. Fiesta jest pierwszym autem, które otrzymało taką homologację i jest dostępne w sprzedaży dla prywatnych zespołów. W tym roku dołączy do nich m.in. Peugeot 208 T16 i Citroen DS3. Nad R5 pracuje również Skoda z modelem

Rolls-Royce jak czołg

Rolls-Royce jak czołg

technologiczne zsynchronizować z procesem produkcji. Do budowy nadwozia używa się płyt pancernych ze specjalnego gatunku stali, odpowiadających kształtem elementom karoserii oraz kevlaru, stosowanego np. w kamizelkach kuloodpornych. Do przeróbki kwalifikują się nawet takie elementy jak lusterka i bak

Żegnaj, 147!

Żegnaj, 147!

wiele przyjemności. Z przodu zastosowano kolumny McPhersona, a z tyłu zawieszenie wielowahaczowe. A gdzie kwintesencja cuore sportivo, czyli "sportowego serca"? Kilka miesięcy po premierze Alfa Romeo rzuci rękawicę Renault Megane RS, Maździe 3 MPS czy Volkswagenowi Golfowi GTI. W szranki z

TOP 15 | Motoryzacyjne dinozaury

TOP 15 | Motoryzacyjne dinozaury

-litrowy bagażnik, oszczędne silniki, zwinne zawieszenie i nieskomplikowana budowa - oto recepta na udanego mieszczucha. Na tyle udanego, że nagrodzonego europejskim tytułem Samochodu Roku 2004.Co pod maską? Benzynowe motory o pojemności 1,1 (54 KM), 1,2 (60 i 69 KM) oraz 1,4 litra (100 KM) oraz 1,3

Auto za 10 tys. zł

Auto za 10 tys. zł

Hondę Legend z oszczędnym, 200-konnym silnikiem 3.2 V6. Na podzespołach Legenda zbudowano także Acurę TL, ale różnice w budowie karoserii i zawieszenia czynią jej zakup ryzykownym. Wszystkie wymienione modele łączą problemy z korodującą blachą i niekiedy powypadkowa historia egzemplarzy importowanych

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

początku lat 90. zabrakło środków na budowę sieci sprzedaży pod marką Amati i budowę modeli napędzanych silnikami V8 i V12, Japończycy pozostali z dwoma gotowymi modelami klasy premium: Xedos 6 i Xedos 9. Mniejszy, zbudowany na płycie 626, rywalizował w segmencie BMW serii 3 . Pierwotnie zadebiutował z 2

Szalone lata 80. Część druga

Szalone lata 80. Część druga

odpowiadał wcześniej za rozwój Forda GT40. To auto zwyciężyło w 1966 roku 24 godzinny wyścig w Le Mans. Hayesowi spodobał się projekt i zapewnił mu swoje poparcie. Znanej z budowy silników F1 firmie Cosworth z siedzibą w Northhampton powierzono zbudowanie jednostki napędowej o mocy około 180 KM w

Ford Focus ST

, jak go reklamują. Obcym wstęp wzbroniony Paul Ricard Circuit. Gdy w 1971 roku podjęto decyzję o jego budowie, mało kto przewidywał, że w w rodzinnych przednionapędowych autkach będzie się instalować 225-konne silniki. Cóż, wiele się zmieniło. Ford zbudował Capri RS. Później powstała Sierra Cosworth

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek czterocylindrowych 1.8 z Golfa GTI. Do tego V8 otrzymało napęd quattro, manualne i automatyczne skrzynie biegów oraz bogate wyposażenie: pamięć ustawień foteli i lusterek, automatyczne przestawianie lusterek

Re: niewielkie a wygodne auto

zakretach . duzo też wiecej sie wydaje i częsciej odwiedza wa > rsztat samochodowy z naprawa zawieszenia . ------------------------------------------- Miękkość he he- mój Scenic był jak taczki w porównaniu do "twardego" Golfa. Nigdy z drogi nie wyleciałem, przywiozłem nim kilka ton materiałów typu

Re: Nie, nie wyreguluje się.

. Barkuje mu nieco w kwestii komfortu bo twarde zawieszenie mam ale ogólnie nie jest najgorzej. Generalnie to dla mnie nie priorytet bo to auto pracuje ciężko służąc w kwestii transportu do budowy. 100 km po mieście pokonuję za niecałe 30 PLN a silnik mam przypomnę 2,0 16V - 140 KM. IMO to całkiem nieźle

Re: Salon Genewa 2012 | Peugeot 4008 - galeria

Na horyzoncie -poza tym Peugotem, Citroen, nowy Outlander, RAV4, koreańce itd., ale ja nie widzę konkurencji dla tiguana na rok 2014r ... 2014 - do tego czasu zostaną sprawdzone wszystkie elementy do budowy nowego modelu tiguana (teraz Audi Q3 testuje nową płytę, zawieszenie, a za chwilę nowy Golf

Co wniosly beczka czy golf? Niewiele!

dzieki niskiej cenie. 2. Austin Mini - przedni poprzeczny uklad napedowy po raz pierwszy, to co ma dzis 90 % aut. Genialne wykorzystanie przestrzeni. 3. Citroen DS - dwuobwodowe hamulce, hydropneumatyczne zawieszenie, skrecajace doswietlajace zakrety reflektory, stylistyka wyprzedzajaca epoke

Re: CC, Uno, Golf II...co jeszcze za 3,5 tys?

musiala jeszcze 4 . Niech mi ktos napisze w jakie naprawy da sie wpakowac do Golfa II 4 tys zl ?- no chyba ze przerobiomy go na cabrio z skladananym sztywnym dachem :) Jesli kupisz golfa z sprawnym silnikiem ( w tym przypadku do miasta polecam wersje 1.3 na wtrysku ) i

Re: Volvo serii 900 - opinie

swoim miescie od reki, jak do golfa, ale dzieki internetowi dostaniesz wszystko. Wada silnikow 2.3 jest kiepska kultura pracy - chodza jak przyslowiowy traktor, ale w srodku sie nie odczuwa. Spora zaleta, o ktorej malo kto wie, majac 2.3 turbo mozesz bez najmniejszego problemu znacznie podniesc moc. do

Re: Bynajmniej :)

zdaniem tylko to ma sens. Bo golf to dupowóz o 68kg cięższy od civica. To jest włąsnie sposób na budowę mitu szybkiego civica. Inny sposób od objeżdzanie TDi o mocy 90km. Dla mnie żadna nowość :) > bo auta klasowo porównywalne. A już gdy weźmieny porównanie aut budowanych stricte do szybkiej jazdy

Re: Stary = skarbonka bez dna

I jeszcze końcówka artykułu: Dane i fakty Historia modelu 1983 listopad: prezentacja drugiej generacji modelu Golfa. Silniki: 1.3, 1.6, 1.8 oraz diesel 1.6. 1984 styczeń: wersja GTI (1.8) oraz turbodiesel o mocy 70 KM. 1986 luty: wersja Syncro - 4x4. 1987 lipiec: face lifting nadwozia i

Jestem glupszy niz bylem...

ograniczona wiedza techniczna.Nie jestem zaawansowany w dziedzinie budowy silnika.Kocham prowadzic samochod i takich to moich sadow sie spodziewajcie. Jak napisalem wczesniej mielismy ogromna chrapke na Mazde 3 2.0 SPORT .Ostatnio jednak udalo mi sie ustalic,ze na auto musialbym czekac okolo 6-7 miesiecy

Re: Renault Laguna Grandtour - Jedno ale

, przeważnie nie jeżdżę spokojnie i nie cackam się z autem. Ostatnio służy mi jako bagażówka do budowy - pustaki papa worki z cementem itp. co za tym idzie jazda na obniżonym zawieszeniu to codzienność :) > może dobrze trafiłeś .. ale ja 3 raz nie zaryzykuję... a i moja > tapicerka po 5 latach wygląda

Re: Czy znacie

władze Wrocławia nie zaprosza żadnego dygnitarza z Warszawki i nie powoża go do skutku, aż znajda się pieniadze na remont... K: Dygnitarze lataja samolotami i helikopterami, albo jezdza samochodami z takim zawieszeniem, ze i tak nic nie poczuja... Tobie sie wydaje, ze jak masz np. VV Golf, to Pana Boga