ecoboost

Piotr Kozłowski

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Najnowsze dzieło Forda - jednolitrowy, trzycylindrowy silnik EcoBoost - niedawno trafił do Focusa. Jednostka oferowana jest w dwóch wariantach mocy - 100 i 125 KM. Niebawem do gamy dołączy odmiana 180-konna

Sukces silnika 1.0 EcoBoost Forda

Silnik 1.0 EcoBoost okazał się dla Forda sukcesem. Można powiedzieć, że mały trzycylindrowy motor to hit sprzedaży

1.5 EcoBoost | Nowy silnik Forda

Silnik 1.5 EcoBoost Forda będzie miał cztery cylindry, a nie trzy, jak wcześniej spekulowano. To stawia jego sens pod znakiem zapytania

Ford Hot Wheels Rip Rod EcoBoost

Ford Hot Wheels Rip Rod EcoBoost

Ford Fiesta Black i Red Edition | Mocne kolory

Ford Fiesta Black i Red Edition | Mocne kolory

Ford Fiesta Black i Red Edition Mocne kolory Ford zaprezentował właśnie specjalne edycje Forda Fiesta Black i Red z niesamowicie mocnym silnikiem o małej pojemności - 140-konna wersją 1.0 EcoBoost. Ford zaprezentował właśnie specjalne edycje Forda Fiesta Black i Red z niesamowicie mocnym silnikiem

EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

EcoBoost ma nieparzystą liczbę trzech cylindrów. Łącznia pojemność to 1,0 l. Silnik wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu Ti-VCT (Twin Independent Variable Camshaft Timing) i turbosprężarkę. Na początku dostępne mają być dwie wersje różniące się mocą. Słabsza osiąga 100 KM, a

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

ten wynik o połowę.Używany: Ford Focus II (2004-2010)Ceny Focusa kombi z silnikiem 1.6 EcoBoost (150 KM) zaczynają się od 77 450 zł (Trend). Za kolejne 3 tys. zł. (80 850 zł.) wskakujemy w wersję Trend Sport wyposażoną m.in. w: 6 poduszek powietrznych, ABS, ESP, EBD, EBA, klimatyzację ręczną

Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

wyżej składniki wyposażenia, do których Ford dorzuca jeszcze m.in.: klimatyzację manualną, kierownicę pokrytą skórą oraz tryb Eco Mode. Za automatyczną klimatyzację dwustrefową trzeba dopłacić 2 500 zł.EcoBoostSilniki z serii EcoBoost są tak małe, że postawione na ziemi zajmują powierzchnię mniejszą niż

1.0 EcoBoost od Forda ogłoszony silnikiem roku 2012

1.0 EcoBoost od Forda ogłoszony silnikiem roku 2012

1.0 EcoBoost Forda silnikiem roku 2012Prestiżowa nagroda kwartalnika "Engine Technology International".Fordowska jednostka 1.0 EcoBoost zdobyła nagrodę International Engine of the Year 2012. Oprócz tego, motor został uznany za najlepszy nowy silnik.Fordowska jednostka 1.0 EcoBoost zdobyła

Mondeo EcoBoost także z "manualem"

Mondeo EcoBoost także z "manualem"

240-konna - 123 500 zł (odmiana Ghia).Mondeo EcoBoost z ręczną skrzynią legitymuje się odrobinę mniejszym apetytem od swojego odpowiednika z przekładnią PowerShift. Średnie zużycie paliwa - bez względu na wersję - wynosi 7,6 l/100 km (PowerShift: 7,7 l/100 km). Słabszy wariant osiąga setkę w 7,6 s

Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

Nowy silnik w MondeoFord wprowadził na rynku brytyjskim silnikiem 1.6 EcoBoostFord wprowadził do sprzedaży na rynku brytyjskim Mondeo z benzynowym silnikiem 1.6 EcoBoost. Już niedługo ta niewielka jednostka zawita pod maski Mondeo w EuropieFord wprowadził do sprzedaży na rynku brytyjskim Mondeo z

170-konna Fiesta EcoBoost

170-konna Fiesta EcoBoost

Już niedługo do oferowanego pod maską amerykańskich Fordów silnika V6 EcoBoost o pojemności 3,5 litra dołączą czterocylindrowe jednostki z turbodoładowaniem o pojemności 1,6 i 2 litrów (więcej tutaj). Prawdopodobnie pierwsza z nich trafi między przednie koła małej Fiesty, która stanie w szarnki z

Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoost

Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoost

Mamy już Volkswagena Golfa 1.2 TSI, Fiata Punto 0.9 MultiAir, czas na Forda Focusa 1.0 EcoBoost. Jak takie maleństwo poradzi sobie z napędzaniem nielekkiego przecież kompaktu?3-cylindrowa jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa, zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT) i turbodoładowaniem generuje z

Ford B-Max Colour Edition | Kolorowo i z pazurem

Ford B-Max Colour Edition | Kolorowo i z pazurem

Colour Edition będzie dostępny tylko z jednym silnikiem. To najmocniejszy w gamie B-Maxa litrowy, trzycylindrowy EcoBoost o mocy 140 KM i 180 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Osiągi? Pierwsza setka pojawi się na liczniku po 10,4 sekundy. Ford chwali się, że apetyty minivana to tylko 5 litrów na 100 km

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą

. Po liftingu z połowy 2010 roku Ford zaprezentował jednak nowe silniki EcoBoost, a także nową skrzynię dwusprzęgłową PowerShift. Zamiast silnika 2.5 w ofercie pojawiły się dwie dwulitrówki z doładowaniem o mocach 203 i 240 KM. Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost Już ten słabszy robi dobre wrażenie

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

oferowanym na Starym Kontynencie. Najmocniejsza wersja po face-liftingu otrzyma silnik EcoBoost podkręcony do 240 KM.Dwusprzęgłowa przekładnia od Getraga w klasycznym trybie zmienia biegi z prędkością pocisku, a na kick-down reaguje w tonie podobnym do dobrego, konwencjonalnego automatu. Niestety

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ecoboost spalanie nie jest wcale "Eco". Przynajmniej jak eksloatujemy samochód normalnie, bez zwracania uwagi na jazdę ekologiczną. W mieście Ford spali około 13 litrów, w trasie średnio 10. Komu za dużo, może zdecydować się na wysokoprężna nowość, czyli dwulitrowy silnik TDCi o mocy 163 KM. Przy

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

dopływem powietrza (seryjne w 2.0 EcoBoost i 2.0 TDCi). Podczas osiągania temperatury eksploatacyjnej pozostają one zamknięte, a w czasie jazdy samoczynnie zajmują jedną z 15 pozycji (co 6 stopni). Cel? Poprawa aerodynamiki i obniżenie zużycia paliwa. Przy pełnym zamknięciu żaluzji współczynnik oporu

Frankfurt 2009 | Grand C-Max i nowe silniki EcoBoost

Frankfurt 2009 | Grand C-Max i nowe silniki EcoBoost

zaprojektowanym w Europie i sprzedawanym bez zmian na rynku amerykańskim, zgodnie z filozofią globalnego produktu. Obydwa warianty rodzinnego Forda trafią do salonów jesienią 2010 roku. Do palety silników benzynowych i diesli, znanych z Focusa i Kugi, dołączy przedstawiciel rodziny EcoBoost o pojemności 1,6 litra

Salon Paryż 2014 | Nowa twarz Forda C-Max

Salon Paryż 2014 | Nowa twarz Forda C-Max

EcoBoost i 1.5 TDCI. Pięciomiejscowy Ford C-Max i siedmiomiejscowy Grand C-Max to minivany zbudowane na platformie Focusa trzeciej generacji. Na rynku są już od ponad czterech lat, najwyższa pora więc na facelifting. Zmiany zewnętrzne nawiązują do zmodernizowanego Focusa. Sporych rozmiarów grill został

Ford Focus - 147 KM z trzech cylindrów

Ford Focus - 147 KM z trzech cylindrów

Ford Focus - 147 KM Specjaliści z Superchips wzięli na warsztat trzycylindrowy silnik EcoBoostSpecjaliści z Superchips wzięli na warsztat trzycylindrowy silnik EcoBoost. Bez większych problemów udało im się wykrzesać z litrowej jednostki 147 KMSilnik 1.0 EcoBoost trafia pod maski wielu nowych

Więcej EcoBoostów od Forda

Więcej EcoBoostów od Forda

2616 kilometrów na jednym baku!W Europie Ford stawia na silniki benzynowe wpisujące się w ideę dowsizingu. W 2015 roku chce produkować aż 480 tys. egzemplarzy silników z rodziny EcoBoost, podczas gdy w ostatnim roku powstało ich 141 tys. Marka ogłosiła swoje plany w momencie otwarcia swojej nowej

Salon Detroit 2016 | Ford Fusion Sport | Kosmetyka i mocne V6

Salon Detroit 2016 | Ford Fusion Sport | Kosmetyka i mocne V6

Ford Focus RS | Znów na cztery Jakie zmiany przyniósł facelifting? Nie są oczywiście duże, ponieważ to tylko odświeżenie modelu, a nie zupełnie nowa generacja. Styliści Forda zdecydowali się na lekką kosmetykę przedniego pasa, delikatne przeprojektowanie reflektorów i nową "kratkę" w

Mondeo z nowym sercem

Mondeo z nowym sercem

Mondeo z nowym sercemWcześniej nowe silniki trafiły pod maski odświeżonych modeli S-Max i Galaxy.Pod maskę Forda Mondeo trafia benzynowy motor EcoBoost o mocy 203 koni i trzy odświeżone turbodiesle.I to nie jednym. Pod maskę Forda trafia benzynowy motor EcoBoost o mocy 203 koni i trzy odświeżone

Focus jakiego nie było | GTC Series

Focus jakiego nie byłoOto Ford Focus SedanFord zaprezentował Focusa GTC. Wyścigowa wersja auta posiada silnik wolnossący V8 o mocy 500 KM. Jest też wyraźnie szerszy od seryjnego modeluAuto, na które patrzycie to pierwszy samochód zbudowany według specyfikacji pozwalającej uczestniczyć w nowo utworzo

Engine of the Year 2013 | And The Winner is... Ford!

Nagrody w konkursie "Engine of the Year 2013" zostały rozdane. jury składające się z 87 osób wybrało ponownie trzycylindrowy silnik EcoBoost Forda najlepszą jednostką napędową rokuW wyborze udział bierze 87 dziennikarzy z 35 krajów. Wygrał, podobnie jak w 2012 roku jednolitrowy silnik

F-150 i inne Fordy z silnikami turbo

Silnik EcoBoost V6 3.5 l jest już stosowany w modelach Taurus i Flex. Został skonstruowany w układzie V o rozchyleniu cylindrów wynoszącym 60?. Pojemność skokowa to 3496 cm3. Zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa, dwie turbosprężarki i intercooler, co w rezultacie pozwoliło osiągnąć wysoką moc i

Paryż 2010 | Focus ST bez tajemnic

Focus ST bez tajemnicSalon Paryż 2010Paryskie stoisko Forda zelektryzuje pomarańczowy Focus ST. Za jego wielkim, pozbawionym zbędnych dekoracji grillem kryje się 247-konny motor EcoBoostPrzyprawiony na ostro Focus przyciąga wzrok nie tylko wyjątkową barwą nadwozia. Dodatkowe wloty powietrza, 19-calo

Wideo | Nie uwierzysz jaki silnik napędza Rip Roda

Chodzi mianowicie o silnik 1.0 EcoBoost, ale w wersji podkręconej do 205 KM. Ta jednostka stosowana jest w Formule Forda. Jest szansa, że auto będzie można zobaczyć na targach SEMA, jednak w akcji można go podziwiać już dziś.   ZOBACZ TAKŻE: Ford Mustang | Europejska specyfikacja

Ford Explorer FL | Klasycznie i nowocześnie

automatycznego parkowania. Dwa litry pojemności w tak dużym aucie to jednak za mało? Jednostka 2.0 EcoBoost (240 KM) zostanie zastąpiona znanym z Mustanga silnikiem 2.3 EcoBoost, także o czterech cylindrach. Jej moc w Explorerze wyniesie 270 KM. W ofercie pozostaną jednostki V6 3.5 Ti-VCT (290 KM) oraz V6 3.5

Ford GT | Nie kupisz go tak łatwo...

Salon Genewa 2015 | Ford Focus RS | Znów na cztery Nowy Ford GT rozpala zmysły miłośników amerykańskiej motoryzacji. I to pomimo faktu, że Ford zrezygnował z klasycznej, amerykańskiej V-ósemki i zastąpił ją jednostką o mało sportowej nazwie EcoBoost. Jednak nie ma co się martwić o osiągi

Duże silniki sprzedają się tylko w Stanach? Niekoniecznie...

Brytanii i okazało się, że Anglicy zwariowali na punkcie Mustanga z rasowym, pięciolitrowym silnikiem V8. Ponad 70% Brytyjczyków złożyło zamówienie na najmocniejszą wersję Mustanga. 2,3-litrowy EcoBoost nie cieszy się zbyt dużą popularnością. A jak wygląda sytuacja w Stanach? W USA tylko około 50% klientów

Ford C-Max po liftingu | Ceny w Polsce | Szeroki wachlarz możliwości

tuż pod maską. Tylne lampy zyskały nowy kształt i wygląd, ale tylko w C-Maxie, Grand C-Max w tylnej części pozostanie identyczny, jak dotąd. Od strony mechanicznej dzieje się o wiele więcej. Nowością jest silnik benzynowy 1.5 EcoBoost. Będzie oferowany w dwóch wariantach mocy: 150KM i 180 KM. W

Ford Galaxy | Ceny w Polsce | Ceni rodzinę

klasycznych zegarów można zamówić cyfrowy zestaw wskaźników. Wnętrze powiększono w porównaniu do poprzedniej generacji, można zamówić elektrycznie składane fotele. Gama jednostek napędowych składa się z dwóch benzynowych silników EcoBoost - 1.5/160 KM i 2.0/240 KM. Nie zabrakło oczywiście turbodiesli

Ken Block w Focusie RS

mistrzostwach FIA World Rallycross Championship. Ekipa Kena Blocka od dłuższego czasu sympatyzuje z Fordem, dlatego wybór samochodu nie powinien nikogo dziwić. Focus RS Rallycross będzie wyposażony w napęd na wszystkie koła oraz silnik EcoBoost o mocy 600 KM. Za przekazywanie mocy odpowiada sześciobiegowa

Ford GT | Wideo | Pierwsze testy

zostanie zastąpione podwójnie doładowaną jednostką V6 z mało sportowym dopiskiem EcoBoost... Jednak wszystkich powinna uspokoić szacowana moc nowego GT - około 600 KM. Po więcej informacji o koncepcie zapraszamy do naszego obszernego artykułu z Detroit , a teraz przejdźmy do nowych informacji o GT

Lincoln Continental | Znamy ceny | Odrodzenie marki?

ligi producentów. Do tej pory Lincoln nie wchodził w szczegóły technicznego nowego modelu. Wiedzieliśmy tylko, że sercem Continentala będzie 3-litrowa V-szóstka Twin Turbo EcoBoost o mocy 400 KM i 542 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Okazuje się, że oferta będzie znacznie bogatsza. Wspomniane V6

Salon Nowy Jork 2016 | Lincoln Navigator Concept | Skrzydła mewy

o nieświadomym opuszczeniu pasa ruchu. Pod maską nowego Navigatora ma pracować fordowska V-szóstka EcoBoost o pojemności 3,5 litra. Przyjazna środowisku jednostka nie powinna mieć najmniejszych problemów z rozpędzaniem auta - EcoBoost generuje okrągłe 400 KM mocy. Produkcyjnej wersji Navigatora

Nowy Ford Mondeo | Ceny w Polsce

podstawową, pięciodrzwiową wersję modelu Ambiente. Plus z benzynowym silnikiem 1.5 EcoBoost o mocy 160 KM w parze z ręczną skrzynią biegów. Większa, 203-konna jednostka 2.0 EcoBoost to już wydatek przynajmniej 120 600 zł (oferowana od wersji Titanium). Odmiana kombi wymaga dopłaty 4 000 zł. Trzycylindrowa

Ford F-150 na służbie amerykańskiej policji

pracować silnik 3.5 EcoBoost V6 o mocy 365 KM i 570 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Na zwolenników bardziej klasycznych jednostek napędowych czeka pięciolitrowa V-ósemka Coyote (385 KM i 525 Nm). Obydwa silniki parowane są z sześciostopniowym automatem Ford 6R80. Moc może trafiać na przednią oś albo na

Wideo | Nadjeżdża nowy Focus RS

czterocylindrowy 2.3 EcoBoost o szacunkowej mocy 325-350 KM łączony z sześciobiegową skrzynią ręczną i przekazujący moc na obie osie. Ford Focus - Ogłoszenia Ford twierdzi, że nowy Focus będzie bezkompromisowym autem sportowym przygotowanym do ostrej jazdy torowej, ale też zapewniający doskonałe prowadzenie na co

Salon Genewa 2016 | Ford Fiesta ST200 | Jeszcze więcej koni

Dziewczyna i samochód | Agata i Ford Fiesta Black Edition Zgodnie ze słowami twórców, Ford Fiesta ST200 to "najmocniejsza produkcyjna Fiesta w historii". Inżynierowie z Ford Performance wzięli na warsztat dobrze nam znaną ze zwykłej Fiesty ST jednostkę 1.6 EcoBoost i wycisnęli z niej

Ram Power Wagon | Wojna mocarnych pickupów rozpoczęta

Ford rezygnuje z V-ósemki i pod maskę topowego F-150 wpycha dużo mniejsze, 3,6-litrowe V6 z mało przystającą do Raptora nazwą EcoBoost, Dodge jest wierny tradycji. Rama Power Wagon napędza potężna 6,4-litrowa V-ósemka HEMI o mocy 410 KM i 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik współpracuje z

Ford serii F będzie hybrydą?

jeszcze, jaki silnik będzie pracował na pokładzie pickupa. W spekulacjach najczęściej przewija się 2.7 EcoBoost V6. Ford chce wypuścić na drogi hybrydowego pickupa jeszcze w tej dekadzie. KONKLUZJA AUTORA: Czekamy teraz na elektryczne Fordy Super Duty... ZOBACZ TAKŻE: MUSTANG I ROUSH | 670 KONI POD MASKĄ

Salon Genewa 2014 | Ford Focus po liftingu

Ford Focus 1.6 EcoBoost - Test Focus po modernizacji otrzyma nową "twarz" Forda (znaną już z modelu Fusion, czyli nowego Mondeo dostępnego na rynku amerykańskim), na którą składają się: nowy pas przedni z dużych rozmiarów grillem w kształcie trapezu, przestylizowane reflektory, zderzak i

Ford F-150 Raptor w bojowych barwach

zostanie zastąpiona bardziej ekologiczną V-szóstką 3.5 EcoBoost . Downsizing i przedrostek Eco wynagrodzi wyraźnie większa moc. Ale na razie wiemy tylko, że oznacza to "więcej niż 411 KM mocy i 588 Nm maksymalnego momentu obrotowego". W oczekiwaniu na debiut F-150 Raptora i dokładne informacje o

Stwórz swojego własnego Forda GT

łyżka dziegciu - klasyczne amerykańskie V8 zostało zastąpione przez podwójnie doładowaną V-szóstkę z mało sportowym dopiskiem EcoBoost. Wszystkich powinna uspokoić za to moc Forda GT, która będzie oscylować w granicach 600 KM. Ford GT trafi na rynek jeszcze w tym roku. Premiera zbliża się wielkimi

Ford C-MAX FL | Pierwsza jazda | W stylu Focusa

samochodzie, ale ja odniosłem wrażenie, że nastawy są trochę zbyt miękkie (Ford twierdzi, że auto jest sztywniejsze niż do tej pory), co powoduje uczucie "pływania" w szybciej pokonywanych zakrętach. Pod maską mojego C-MAX-a pracował nowy, 1,5-litrowy silnik EcoBoost o mocy 150 KM (dostępny jest

Ford F-150 Raptor | Testy, testy i jeszcze więcej testów

mniejszy silnik - nastał czas 3.5 Twin Turbo EcoBoost V6. Jednak Ford wszystkich uspokaja i zapewnia, że nowy Raptor (rocznik modelowy 2017) będzie wyraźnie mocniejszy od poprzednika. Używany Ford Focus - sprawdź ogłoszenia Ford od dłuższego czasu poddaje Raptora wymagającym testom w bardzo trudnych

Salon Szanghaj 2015 | Ford Taurus | Najpierw Chiny

zostanie nowy silnik 2.7 V6 EcoBoost o nieznanej jeszcze specyfikacji. ZOBACZ TAKŻE: 30 lat Forda Scorpio

Radical RXC Turbo 500R | Najbardziej radykalny w historii

nazywa się RXC Turbo 500R i bazuje na wersji z zamkniętym nadwoziem, która miała premierę kilka lat temu. Sercem pojazdu jest silnik EcoBoost V6, który został zamontowany do stalowej ramy przykrytej nadwoziem z włókna węglowego. Jednostka napędowa jest wspomagana przez parę turbosprężarek oraz

Salon Nowy Jork 2015 | Lincoln Continental Concept | Nowy rozdział

przez markę fotele z rozbudowanym systemem regulacji. Pod maską zamontowano trzylitrowy silnik EcoBoost V6 (Lincoln należy do koncernu Forda), który naturalnie napędza koła tylne. Lincoln używał nazwy Continental od 1939 roku. Początkowo były to samochodu typu coupe i kabriolety, później również duże

Lincoln MKX i Matthew McConaughey

nowoczesna 2,7-litrowa V-szóstka EcoBoost. Pomysłem Forda na promocję Lincolna było zatrudnienie słynnego aktora, Matthew McConaughey, (ostatnio podbił serca widzów rolą w pierwszym sezonie True Detective). W najnowszej reklamówce siedzi za kierownicą właśnie crossovera MKX. Jeżeli lubicie ciekawie

Nowy Ford Mondeo | Pierwsza jazda | Nareszcie!

równe 500 litrów (z dojazdowym kołem zapasowym). Gama jednostek napędowych będzie bardziej zróżnicowana niż dotychczas. Początkowo dostępne są po dwa silniki benzynowe (nowy 1.5 EcoBoost 160 KM oraz 2.0 EcoBoost o mocy 203 lub 240 KM) oraz wysokoprężne (1.6 TDCI 115 KM i 2.0 TDCI o mocy 150 lub 180 KM

Nowy Mustang będzie bardziej europejski

pozostawić w ofercie duże i mocne silniki.Podstawowym silnikiem będzie jednak czterocylindrowa jednostka EcoBoost o pojemności 2,5 litra - a nie 2,3 l, jak dotąd sądzono. Dzięki doładowaniu ma generować moc 300 KM. Będzie ona oferowana także w USA, ale tam ważniejsze mogą się okazać większe silniki. Pierwszy

Ford Fiesta R2 | Silnik 1.0, ale aż 170 KM

z Fiesty silnik 1.0 Ecoboost, który w drogowych modelach osiąga maksymalnie 140 KM. W przypadku rajdowego odpowiednika moc wynosi aż 170 KM. Oczywiście jednostka została połączona z sekwencyjną skrzynią biegów, a nadwozie Fiesty otrzymało klatkę bezpieczeństwa i wiele innych elementów rajdowego

Ford F-150 Raptor 2017 | Testy w trudnych warunkach

turbo EcoBoost V6. Jednak inżynierowie Forda zapewniają, że nowy Raptor (rocznik modelowy 2017) będzie wyraźnie mocniejszy od poprzednika. Ford postanowił pochwalić się kolejnymi trudnymi testami, jakim poddano prototypowego Raptora. Niedawno kazano mu się uporać z piaskami pustyni (zdjęcia w galerii

Salon Paryż 2014 | Ford Mustang | Europejska specyfikacja

będzie mógł znaleźć się jednen z dwóch silników - 2,3 litrowy turbodoładowany EcoBoost o mocy 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego lub pięciolitrowe V8 o mocy 426 KM i 529 Nm. Europejskie Mustangi otrzymają także nieco przeprojektowane tylne i przednie zawieszenie, wydajniejsze hamulce oraz w standardzie

Ford Mustang | Znamy osiągi i techniczne detale

bardziej oszczędnym silnikiem EcoBoost o pojemności 2,3 litra, oferującym 317 KM oraz 434 Nm momentu obrotowego. Model Fastback z silnikiem 5,0 litra V8 z sześciobiegową przekładnią manualną osiąga 100 km/h ze startu zatrzymanego po 4,8 sekundy - szybciej, niż jakikolwiek Ford oferowany w Europie

Salon Detroit 2014 | Ford F-150

wyświetlacz centralny, czy inteligentny system wspomagający holowanie.Wraz z nowym pickupem debiutuje zupełnie nowy silnik serii V6 EcoBoost o pojemności 2,7 litra. W ofercie będzie jeszcze V6 EcoBoost 3.5 oraz dwie jednostki wolnossące: 3.5 V6 i 5.0 V8.Zobacz także konkurentów Forda serii F: 2014 Chevrolet

Nowy Ford Mondeo | Od października w Europie

zbudowany na nowej platformie CD. Auto otrzymało również zmienioną konstrukcję tylnego zawieszenia. Gama jednostek napędowych będzie składać się z benzynowych silników 1.5 i 2.0 EcoBoost i wysokoprężnymi 1.6 i 2.0 TDCi. Trzycylindrowa jednostka 1.0 EcoBoost dołączy na początku 2015 roku. W nowym Mondeo

Shelby F-150 | Dla tych, co nie mogą doczekać się Raptora

Amerykański twardziel | Super Duty Na oficjalnego Forda F-150 Raptora przyjdzie nam jeszcze poczekać co najmniej kilka miesięcy. Wiemy, że tym razem pod maską offroadowej bestii zagości EcoBoost... 3.5 litra, twinturbo o mocy "większej niż 450 KM" (szczegółów jeszcze nie znamy). Ta

Ford Fiesta | Nowości w ofercie

;Fiesta Red and Black Edition, które do tej pory były dostępne tylko z benzynowym silnikiem 1.0 EcoBoost w najmocniejszej, 140-konnej wersji. Teraz ten motor będzie oferowany także w wersjach wyposażenia Titanium i Sport, a warianty Red i Black zostaną wzbogacone o jednostkę 1.5 TDCi o mocy 95 KM. Ford

Ford Mustang | Europa zamawia

. Pierwsze samochody powinny trafić do klientów już na początku czerwca. Ceny używanych Mustangów Przypomnijmy, że na naszym rynku podstawowa wersja kultowego Forda z silnikiem 2.3 EcoBoost o mocy 314 KM i 434 Nm momentu obr. w nadwoziu Fastback będzie kosztować 148 400 zł . Za kabriolet z tym samym

Ford S-MAX | Ceny w Polsce | Promocja na początek

). Używany Ford S-MAX - ogłoszenia Do wyboru są dwa silniki benzynowe EcoBoost (1.5/160 KM i 2.0/240 KM) oraz cztery silniki Diesla 2.0 TDCi o mocy: 120, 150, 180 lub 210 KM (ostatni Bi-Turbo). W modelu debiutuje napęd na 4 koła, dostępny w przypadku 150- lub 180-konnej jednostki wysokoprężnej. Dla wybranych

Ford F-150 Limited | Luksus po amerykańsku

plakietek podkreślających, że mamy do czynienia z najbogatszą wersją. Pod wielką maską Forda F-150 Limited pracuje 3,5-litrowa V-szóstka EcoBoost o mocy 365 KM i 570 Nm maksymalnego momentu. fot. Ford Najbardziej luksusowa odmiana Forda F-150 nie jest tania. Jej ceny rozpoczynają się od 60, a kończą na 70

Shelby Baja 700 | Ekstremalny F-150 Raptor

Ford F-150 Raptor SVT | Pickup z emocjami Ford F-150 Raptor SVT pojawił się w styczniu tego roku przy okazji salonu samochodowego w Detroit. Najbardziej terenowa odmiana F150-ki korzysta z silnika V6 3.5 EcoBoost o mocy 411 KM. Komu to nie wystarczy, może udać się do Shelby American, w

Ford Mustang | Ceny w Polsce | Kultowe auto w atrakcyjnej cenie

Saleen S302 Black Label | 740 KM w Mustangu Podstawowa wersja kultowego Forda z silnikiem 2.3 EcoBoost o mocy 314 KM i 434 Nm momentu obr. w nadwoziu Fastback będzie kosztować nad Wisłą 148 400 zł. Za kabriolet z tym samym silnikiem zapłacimy 165 400 zł. Czterocylindrowa jednostka standardowo

Salon Detroit 2016 | Ford F-150 Raptor SuperCrew | Zdjęcia i wideo

silnika. Ujawniono tylko, że będzie wyraźnie mocniejszy od poprzednika, a więc możemy się spodziewać mocy i momentu obrotowego większych od 411 KM i 588 Nm. 3.5 EcoBoost będzie współpracował z 10-biegowym automatem, a moc będzie trafiała na cztery koła.   fot. Ford Ford F-150 Raptor ma sprawdzić się

Nowy Ford Mondeo z jednolitrowym trzycylindrowcem

Więcej o nowym Fordzie Mondeo przeczytasz tutaj Prawie pięciometrowy samochód (4,87 m) z 1-litrowym silnikiem EcoBoost - jakkolwiek by to nie brzmiało, Ford będzie montował tę jednostkę w najnowszym Mondeo. Zastąpi ona 1.6-litrowy, wolnossący motor z poprzedniej generacji modelu. Wszystko w imię

Salon Paryż 2014 | Nowy Ford S-MAX już oficjalnie

dynamicznego stylu, którym na tle konkurencji wyróżniał się poprzednik. Ford S-MAX - ogłoszenia używanych Gama jednostek napędowych będzie składać się z dwóch benzynowych silników EcoBoost, nowego 1.5 o mocy 158 KM i dwulitrowego o mocy 237 KM, a także jednostki wysokoprężnej 2.0 TDCI, oferowanej w trzech

Ford Performance | Powstanie Fiesta RS?

. Otrzyma czterocylindrowy silnik 2.3 EcoBoost o mocy szacowanej na 325-350 KM łączony z sześciobiegową skrzynią ręczną i przekazujący moc na obie osie. Tuż po nim, jeszcze w tym roku Focus ST z silnikiem wysokoprężnym otrzyma w opcji dwusprzęgłową skrzynię Powershift. Przypomnijmy, że pod maską Focusa

Salon Los Angeles 2015 | Ford Escape | Z myślą o smartfonie

litra. Ford wycisnął z niego 180 KM i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Drugi mocniejszy EcoBoost to dwulitrowa jednostka o mocy 245 KM. Obydwa turbodoładowane silniki wyposażono w system StartStop. Używany Ford Kuga już od... Nowy Ford Escape zadebiutował właśnie w Los Angeles. Do sprzedaży ma

Wideo | Ford Mustang | Koniec oczekiwania

niemieckim rynku zapowiadają się bardzo ciekawie. Dostępne będą dwie wersje. Podstawowy model wyposażony będzie w czterocylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost o mocy 314 KM (434 Nm). Porządne V8 też jest w ofercie. Jednostka napędowa ma pojemność pięć litrów, moc 426 KM (524 Nm), a na dokładkę

Galeria tygodnia | Ford Mustang

. To co najważniejsze to oczywiście silnik. Obok uznanego V8 5.0 rozwijającego ponad 426 KM i 529 Nm momentu obrotowego, Ford oferuje w modelu dwie mniejsze jednostki. Pierwsza to turbodoładowany R4 2.3 EcoBoost o mocy 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego. Druga to 3.7 V6. Ford nie podał jeszcze

Meksykański supersamochód | VUHL 05

swoich sił spróbują w Wielkiej Brytanii. Sercem modelu 05 jest fordowski EcoBoost o pojemności dwóch litrów, który dostarcza Vuhlowi 285 KM mocy i 420 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik współpracuje z 6-stopniową ręczną skrzynią biegów. Taka moc jest więcej niż wystarczająca w małym i lekkim

Ford S-MAX II | Pierwsza jazda | Niczego nie popsuć

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Test Pierwsza odsłona modelu zadebiutowała na rynku w 2006 roku. Samochód szybko został doceniony przez klientów, a także dziennikarzy i ekspertów, czego wynikiem był tytuł "Samochodu Roku 2007". W sumie przez 9 lat produkcji (w 2010 roku

Zrywali znaczki z samochodów. Tworzyli kolekcję?

. Dwóch z zatrzymanych było pijanych. Wszystkim trzem grozi za kradzież grzywna do pięciu tysięcy złotych. Marcin Bielesz ZOBACZ TAKŻE: Volkswagen Passat Alltrack | Galeria Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost Volkswagen Golf TDI - ogłoszenia

Ford F-150 Tremor

Ford F-150 TremorFord ma dwie informacje dotyczące bestsellerowego F-150, jedną dobrą i jedną złąFord zaprezentował pickupa Tremor. Tremor napędzany jest nowoczesnym silnikiem 3.5 V6 EcoBoost o mocy 365 KM, co czyni z niego usportowioną wersję F-150Najpierw wiadomość dla miłośników wszystkiego, co

Ford EcoSport | Straci koło i trafi do Polski

1,69 metra wysokości, a rozstaw osi to 2,52 m. Za tylną kanapą znajduje się bagażnik o pojemności 322 l, który po złożeniu oparć można powiększyć do 705 l. Pod maską znajdziemy jeden z trzech silników: 1.0 EcoBoost (125 KM), 1.5 Ti-VCT (112 KM) i turbodiesla 1.5 TDCi o mocy 90 KM. ZOBACZ TAKŻE

Ford Focus FL | Pierwsza jazda | Pogoń za doskonałością

tyle. Przy poprawianiu Focusa III, do pracy ostro zabrali się także inżynierowie Forda. Focus debiutuje z paletą aż 12 wersji silnikowych, a kolejne są już w przygotowaniu. Teraz pod maską będą mogły znaleźć się benzynowe silniki o pojemności 1.0, 1.5 EcoBoost i 1,6 litra o mocach od 85 do 182 KM oraz

Ranger wybrany pickupem roku 2013

Ford Ranger - test Chuck Norris approvedW tym roku firma Ford odebrała już nagrodę "Międzynarodowego Vana Roku 2013" przyznaną nowemu Fordowi Transit Custom oraz nagrodę "Międzynarodowego Silnika Roku", którą wyróżniono benzynowy silnik EcoBoost o pojemności 1 litra.Nowy Ford

Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. I | Dzień dobry

pięciobiegową. W ofercie są również silniki benzynowe Ecoboost o mocy 100 KM i 150 KM. Mocniejsza benzyna występuje z sześciostopniowym automatem. Na polskim rynku Tourneo Connect dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia: Ambiente, Trend i Titanium. Za najtańszego Connecta (Ambiente, 1.0 Ecoboost 100 KM

Zamów nowego Mustanga podczas finału Ligi Mistrzów

oferowane w nadwoziach fastback oraz kabriolet, pierwsza odmiana w kolorze Race Red, a druga Magnetic Silver. Do wyboru będą dwa silniki benzynowe: nowa jednostka 2.3 EcoBoost o mocy 309 KM lub potężny pięciolitrowy motor V8 generujący 426 KM. Mustang po raz pierwszy będzie dostępny w oficjalnej sieci

Salon Detroit 2014 | Lincoln MKC

francuskimi szwami, szklanego dachu Vista Roof, 14-głośnikowego systemy audio czy systemu MyLincoln Touch bazującego na MyFord Touch.Pod maską będzie pracował jeden z dwóch turbodoładowanych silników benzynowych serii EcoBoost. Pierwszy ma pojemność 2.0 i osiąga 240 KM mocy i 366 Nm momentu, drugi 2.3 i

Salon Nowy Jork 2014 | Ford Focus sedan po liftingu

. Kabina została lepiej wyciszona, zamontowano nową kierownicę, a na desce rozdzielczej umieszczono mniej przycisków. Auto można wyposażyć w system SYNC 2 z 8-calowym ekranem dotykowym i zaawansowanym system kontroli głosowej. W amerykańskiej ofercie będzie już też dostępna benzynowa jednostka 1.0 EcoBoost

Ford Kuga | Nowe silniki i wyposażenie

z napędem na przednie koła, a najsłabsza (120 KM) tylko w odmianie FWD i ręczną skrzynią biegów. Wybór rodzaju napędu będzie możliwy także w przypadku nowego benzynowego silnika 1.5 EcoBoost, który zastąpi konstrukcję o pojemności 1,6 litra. 150-konny wariant z manualną skrzynią będzie dostępny z

Salon Chicago 2015 | Ford Police Interceptor Utility | Sam wykryje intruza

nowej wersji radiowozu debiutuje także samoczyszcząca się kamera cofania.   Samochód może być napędzany 304-konnym silnikiem V6 o pojemności 3,7 litra lub 3,5-litrowym EcoBoost V6, generujący 365 KM. W obu wersjach standardem jest napęd na cztery koła oraz automatyczna skrzynia biegów z trybem

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

foteli w siedmioosobowym Grandzie po złożeniu tworzą płaską podłogę.Napęd może być realizowany przez jeden z trzech silników oferowanych w pięciu wariantach mocy. Podstawowa jednostka Tourneo Connect (nieoferowany w Grand Tourneo Connect) to 100-konny trzycylindrowy silnik 1.0 EcoBoost. Dysponuje on

Salon Frankfurt 2015 | Nowości Forda w klasie SUV i crossover

trzech silników: 1.0 EcoBoost (125 KM), 1.5 Ti-VCT (112 KM) i turbodiesla 1.5 TDCi o mocy 95 KM. W najbliższym czasie powinniśmy poznać oficjalny polski cennik małego EcoSporta. fot. Ford | Ford Edge Na koniec zostawiliśmy największego z rodziny SUV-ów Forda. Nowa generacja modelu Edge została stworzona

Hyundai i40 FL | Ceny w Polsce | Dobrze wyceniony

m.in. komfortowy dostęp, światła biksenonowe, światła adaptacyjne, skórzaną tapicerkę, czy system wspomagania parkowania. Konkurencja - ceny podstawowych modeli Citroen C5 1.6 THP (155 KM): od 91 600 zł Ford Mondeo 1.0 EcoBoost (125 KM): od 90 000 zł Mazda 6 2.0 Skyactiv-G (145 KM): od 89 700 zł

Salon Frankfurt 2013 | Nowy Ford S-MAX

znajdzie się benzynowa jednostka 1.5 EcoBoost z turbodoładowaniem.Druga generacja vana ma pojawić się na rynku w 2014 roku. Nowe dostawcze FordyTo jeszcze faza koncepcyjna, ale jak to u Forda, można spodziewać się, że wersja seryjna będzie bardzo zbliżona. Nowy S-MAX został zaprojektowany zgodzie z

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Nowszy i droższy

Picasso 1.2 PureTech 130 KM Attraction - 71 900 zł - Ford C-MAX 1.0 EcoBoost 125 KM Trend - 69 400 zł - Kia Carens 1.6 GDI 135 KM S - 67 990 zł - Opel Zafira Tourer 1.4 Turbo 120 KM Enjoy - 76 250 zł - Renault Scenic Energy 1.2 TCe 115 KM Life - 75 000 zł Więcej informacji o nowym Volkswagenie Touranie

Nowy Focus RS powstanie w Ford Performance

Fiesta ST czy Ford Focus ST to zasługa wielokrotnie nagradzanej jednostki z rodziny EcoBoost. Od czasu jej wprowadzenia na rynek w 2009 roku, Ford wyprodukował na całym świecie ponad 2 miliony silników EcoBoost. Nowy globalny zespół Team o nazwie Ford Performance, stworzony z połączenia światowych

Oto nowy Ford Mustang | Prezentacja w Barcelonie

modelu nową jednostkę 2,3 l. EcoBoost. Ten turbodoładowany silnik zapewnia doskonałe osiągi i wysoką wydajność paliwowo-ekologiczną, której oczekują klienci z Europy. Silnik EcoBoost zapewnia dobre osiągi, wykorzystując w tym celu bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz

Ford Tourneo Courier 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. I | Wielozadaniowiec

./min, a maksymalny moment obrotowy 215 Nm i osiągany jest w przedziale 1 750-2 500 obr./min. Bez względu na wersję silnikową (1.0 EcoBoost/100KM 1,5l TDCi/75KM czy 1,6 TDCi/95 KM) samochód dostępny jest wyłącznie z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach. Sprawdzimy jak ekonomiczny jest ten

Nowy Ford Kuga | Wielka galeria

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost W Stanach Zjednoczonych Escape, u nas Kuga - oto owoc nowej strategii o nazwie "One Ford". W skrócie chodzi o to, żeby jak największą część portfolio stanowiły modele globalne. Powód? Oszczędności, oczywiście. Różne modele w Europie i USA to większe

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Mam Forda Fiestę 1.0 EcoBoost, silnik jest bezproblemowy, dynamiczny. Mogę go polecić, byłem sceptyczny przed zakupem 3 cylindrowego silnika z doładowaniem ale po porównaniu nie miałem wątpliwości. Jest to mój drugi nowy samochód i mogę powiedzieć, że nic nie zastąpi nowego samochodu. Miałem

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Wg mnie njlepsza propozycja na rynku dla rodziny to MPV w benzynie do miasta. 67900 zł nowa KIa Carens IV-silnik 2,0 i 135 KM- i 7 spokojnych lat gwarancji! Ewentualnie Ford C-Max lub Grand C-Max z silnikiem 125 Ecoboost. Tyle,że Ford droższy i jednak awaryjnośc jednak istnieje. Kia Carens -to

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

po paru latach. Wiec pozostaje Ford Focus z 1.0 ecoboost czy 1.6 wolnossacy. Bral bym 1.0. Osiagi bardzo beda zblizone. Przy butowaniu 1.0 spali tyle co 1.6, natomiast przy eco jezdzie zdecydowanie w 1.0 bedzie mozna sporo zaoszczedzic, czego nawet musiajac pedal gazu w 1.6 nie da sie uzyskac. Sa to

Mondeo mk7- ecoboost czy tdci? Który?

Witam wszystkich Mam dylemat z wyborem silnika- wkrótce dostane nowe auto i zastanawiam się nad wyborem wersji silnikowej. Do wyboru jest benzyza 1.5 ecoboost 160KM) oraz diesel 2.0 tdci. W zasadzie byłem zdecydowany na diesla (przebiegi będą jednak spore ok 35tys rocznie) tylko i wyłącznie z

Re: Mondeo mk7- ecoboost czy tdci? Który?

://www.autocentrum.pl/spalanie/ford/mondeo/v/silnik-benzynowy-1.5-ecoboost-160km-od-2014/" target="_blank" rel="nofollow">www.autocentrum.pl/spalanie/ford/mondeo/v/silnik-benzynowy-1.5-ecoboost-160km-od-2014/ -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Polecam Fieste ecoboost, da sie zejsc z rabatem dosc sporo, wszystko dziala jak nalezy. Chyba ze Clio ma mocniejsze hamulce ale watpie. Fieste prowadzi sie bardzo pewnie i nawet 100 hp ecoboost daje rade. Pali w rzeczywistosci 5-8 litrow Pb95.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Wybierz co chcesz - jakościowo ten sam poziom. Statystyki sprzedazy w Europie podobne. Ani ecoboost, ani tce się nie rozlecą, a dają radę. Subiektywnie - wybrałbym Clio, za - moim zdaniem - świetny design. To auto rzuca sie w oczy.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Witam, może pomoże Ci ten link, na którym nie ma ogłoszeń, a pomoc w wyborze samochodu dla rodziny: motoja.pl/jaki-samochod-rodzinny-kupic Pozdrawiam!

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Bardzo trafna opinia. Przede wszystkim nie kupiłbym auta TSI. Mówiąc szczerze wolę starszy ale bardziej pewny generacyjne silnik choćby Hondy, który z 2.0 osiąga jedynie 155KM natomiast jest on niezawodny niż 1.2TSI, które ma około 130KM.. nie ma turbiny, dobrze toleruje LPG i będziesz mógł cieszyć

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

wte czy wewte? Przy Twoim przebiegu to mniej niż 1000zł rocznie. Generalnie namawiałbym na samochód większy, przede wszystkim - z większym bagażnikiem. Dzieci szybko rosną, wozi się ze sobą nie tylko wózek, ale całą masę rzeczy. Nie napisałeś, jaki masz budżet, ale Focus 1.0 Ecoboost to przynajmniej

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

zastanów się nad citroenem C3 Picasso. kupiliśmy mojej mamie taki samochód do wożenia wnuków (moich dzieci) samochód jest rewelacyjny. Nie wiem jak się ten segment rynku nazywa, ale rodzina się mieści bez problemu. Musiałbyś sprawdzić czy bagażnik spełnia twoje oczekiwania. Rewelacyjny silniczek 1,2

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Myślałem, że bezmyślne spamowanie to domena "januszy biznesu", a tu proszę, Skoda też się za to bierze. Pewnie chodzi o to, by pierwsza strona w Google na hasło "silnik TSI" nie wyglądała tak jak obecnie: "Kusi osiągami, ale grozi poważnymi awariami" "Trwałość nie jest jego zaletą" "Tych silników un

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Bierz rapida. Myślę, że http://www.skoda-auto.pl/oferta/poznaj-tsi silnik tsi to w dzisiejszych czasach na prawdę rozsądny wybór. Spalanie jest śmiesznie niskie. Przy takich przebiegach jakie piszesz, nie masz co się zastanawiać. Bagażnik też jest spory, wózek wejdzie spokojnie. Auto pewnie się pr

Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś inneg

jeżeli będzie się do tego nadawać pozostawić je w rodzinie jako drugie auto (kiedyś). Pod względem ilości miejsca (można schować cały wózek) zawiesiłem oko na Skodzie Rapid 1.2 TSI Liftback (105 km, 6M0 oraz na Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 km, 6M) tylko nie mam pojęcia jak wygląda trwałość tych

Re: Mondeo mk7- ecoboost czy tdci? Który?

Jak bierzesz w leasing i wymieniasz auto co 3 lata to bierz czym C isie jezdzi lepiej, jak kupujesz dla siebie i bedzie to serwisowal bo nowoczesnego Diesla bym odpuscil, stopien skomlikowania, waga, przyjemnosc z jazdy wszystko po stronie EB. Ok Diesel ma duzo wiecej Nm ale w krotkim zakresie, wymi

3 cylindrowy 1.0 ecoboost w nowym mondeo

Coraz ciekawiej: www.auto-swiat.pl/wiadomosci/targi/nowe-mondeo-z-silnikiem-1-0-l/8n1ct W sieci można znaleźć pierwszy polski test. Ze względu na jeszcze większe "pokrewieństwo"

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Mam Focusa 1.6 ecoboost combi. Zakupiłem wersję 150km. W kreatorze mocy powstało z niego 205km i 307 nM (osiąganego przy 4500rpm!!!!)Maszyna jest paliwożerna, ale w typie pseudosportowej jazdy sprawuje się rewelacyjnie i najwięcej zanotowałem ok 13/100. Prędkość max. ogranicza tylko zegar

Re: Mondeo mk7- ecoboost czy tdci? Który?

Najlepiej to umów się na jazdę próbną, wyjedź na autostradę i zobaczysz ile pali. Ten wynik 9,1 to musiało być mocno pod wiatr.

Re: Mondeo mk7- ecoboost czy tdci? Który?

Takie testy to trochę o kant tyłka - przy prędkościach autostradowych główna część energii idzie na pokonywanie oporu aerodynamicznego, którego siła zależy od kwadratu prędkości. Przy umiarkowanym wietrze ok. 30km/h ma ogromne znaczenie, czy jedziesz z wiatrem czy pod wiatr - różnica w sile oporu po

Re: Mondeo mk7- ecoboost czy tdci? Który?

Zapraszamy na jazdy testowe nowym Mondeo MK5 https://comfortcar.pl/ford-mondeo-mk5.html , na chwilę obecną mamy 1.5 ecoboosty , wkrótce będą również diesle. Trasa Katowice - Warszawa średnia pręskość 130-140 spalanie 8.6 -- <

ecoboost po amerykańsku

Witam wszystkich. Downsizing po amerykańsku. moto.pl/MotoPL/1,88389,15323163,Lincoln_Navigator_po_liftingu.html#BoxMotoTxt Pozdrawiam

Re: Ford Mondeo EcoBoost | Za kierownicą

to nie jest prawdziwy ecoboost... to jest EcoBoost: 6versus8.com ..

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Trochę trzeba poczekać z oceną trwałości. Turbiny w silnikach EcoBoost mają ulepszone smarowanie i chłodzenie. Czy nam się podoba czy nie, downsizing to przyszłość. Te silniki mają bardzo wysoki momęt obrotowy z płaską krzywą przebiegu. Spalanie przy spokojnej jeżdzie pokrywa się z danymi

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

silniki ecoboost 1-szej generacji ludzie sobie bardzo chwalą, np. 1.6 ecoboost 150KM pali około 7l, więc tyle ile 1.4tfsi które jest sporo słabsze,

Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Witam, przymierzam się do zakupu małego nowego autka za ok. 50.000 zł. Po obejrzeniu różnych opcji, waham się pomiędzy clio a fiestą. Clio ma zdecydowanie lepszy design, w tej cenie również lepsze wyposażenie (pakiet look, navi itp.), fiestę trochę lepiej się prowadzi. Poza tym fiesta jest po refres

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

samochód z homologacją drogową z tym silnikiem 1.0 ecoboost o mocy zwiększonej do 205KM był testowany na torze nurburgring i osiągnął 11 czas w historii toru, pobijając ponad 600 konne maszyny, a przy spalaniu 5,4/100km przy prędkości 120km/h

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

średnie spalanie w teście nissan micra 4,8l focus 1.0 ecoboost 5,6l, biorąc pod uwagę masę i osiągi to ford wypada lepiej, zaczekaj jak włożą ten silnik do fiesty i ka to spalanie będzie podobne ale osiągi lepsze, nissan 1.2 98KM, ford 1.0 125KM i najbardziej zaawansowany technologicznie silnik

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Witam, jako laik wybrałbym Clio - świetny design, który może skutkować łatwiejszą sprzedażą w przyszłości.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Ee tam, widziałem to w dniu publikacji. A materiał przecież przedstawia auto w bardzo pozytywnym świetle.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Kupić Lancię zamiast Forda Ka na tej samej płycie podłogowej i zbliżonych wymiarach płacąc 20 kPLN więcej ..... i jeszcze wybrać padlinowate TwinAir .... bezcenne .....

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Po dosyć długich poszukiwaniach kupiłem... Lancie Ypsilon 0,9. Twoje typy też brałem pod uwagę, ale włoszka jest (dla mnie) wygodniejsza, ładniejsza i lepiej wyposażona :-)

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Ja dwa miesiące temu stojąc przed wyborem nowego małego miejskiego auta ( brałem pod uwagę fiestę i clio) zdecydowałem się na kia rio z wolnosącym 1.2. Pozdrawiam

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

No właśnie linia i wyposażenie CLio podoba mi się, chociaż po jeździe próbnej mam lepsze zaufanie do Fiesty. Dziękuję za porady. Kdyby ktoś, coś jeszcze chciał dodać, to chętnie przeczytam :-)

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

> - Seat Toledo - jeśli już musi być skoda rapid to chociaż w tym opakowaniu Gdzieś na sieci natknąłem się na porównanie tych bliźniaków i nieco na odwrót była ta przewaga w detalach wykończenia, wyposażenia i ceny.

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Niby piszą, że włożą turbo od 1.6L, nie piszą jednak, że to nie 1.6L ecoBoost w obecnej generacji,ale jego następca, który ma najprowdopodobniej być produkowany w Conti.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Ale niestety padlo to w silniczkach ktore byly male i doladowane... i stad smrodzik i obawy... Jak juz wspomnialem nie strach przed jakimkolwiek doladowaniem, ale obawa przez wady konkretnej linii silnikow...

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Ale wiesz, ze wysilenie a obroty to dwie rozne sprawy... ? A co do wyczytania w internecie... Czyli to co sam VW przyznal wprowadzajac poprawki do silnikow TSI to jednak klamstwo i wroga propaganda... tym silnikom nic nigdy nie dolegalo?

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Nie ma to jak kogos, kto ma inne zapatrywanie na trwalosc wysilonych mikrosilnikow niz Ty, nazywac glupkami... Zwlaszcza, ze nikt nigdzie nie nazywa tak fanow doladowanych silnikow... No, ale dyskusja na poziomie i bez fanboystwa byc musi... ;) Pozdrowienia od fana silnikow wolnossacych :P

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

miszasty napisał: > Chcesz trwały benzyniak - to kupuj benzynę bez turbo .... napisał fachowiec, co już z 5 turbobenzyn zajeździł przy przebiegu 100 tys. km, a wolnossak ma 500 tys. i jeździ na nówka.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Jeździłem 1.2 TSI 105KM. Zapomnij o małym spalaniu w mieście. Auto mało pali - jak jedziesz sam, 90/h po autostradzie na płaskim terenie. :) Co do Forda się nie wypowiadam bo nie jeździłem.

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

W poprzednim artykuliku stało: "Silniki z serii EcoBoost są tak małe, że postawione na ziemi zajmują powierzchnię mniejszą niż kartka A4". Dzisiaj jest zdjęcie tego silnika. Reszta picu jest tyle samo warta, co te mikroskopijne rozmiary.

Nowy dynamiczny kompakt za ok 80 tys...

Jazda głownie po mieście, rzadko trasa. Wstępna czysto teoretyczna weryfikacja: Giulietta 1,4 TB 150 KM, Mazda 3 2.0 165 KM i Focus 1,5 EcoBoost 150 KM. Jestem jeszcze przed ewentualnymi jazdami próbnymi, jednak spostrzeżenia użytkowników mile widziane.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

gzesiolek napisał: > Aha, czyli nie ma co ewentualny wlasciciel narzekac na wysilony silniczek dolad > owany, bo przeciez turbosprezarka wytrzymala, jedynie lancuch rozrzadu lub glow > ica padla, a to przeciez nie wina silnika... To nie wina turbiny. Ani turbina nie padła, ani nie po

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

klemens1 napisał: > miszasty napisał: > > > Chcesz trwały benzyniak - to kupuj benzynę bez turbo > > .... napisał fachowiec, co już z 5 turbobenzyn zajeździł przy przebiegu 100 tys > . km, a wolnossak ma 500 tys. i jeździ na nówka. ...no i ? :))) Coś w tym dzi

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

No widzisz czlowiek cale zycie sie uczy... bylem przekonany, ze od Fiata 500/Forda Ka powstala nowa platforma uniwersalna... a tu wynika, ze jest prawie ta sama od kilkunastu lat... Dzieki za info. Pozdrawiam.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

gzesiolek napisał: > To Panda II jest na tej samej plycie co Fiat 500? To nie wiedziałeś? http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Mini_platform Fiat Mini Platform Nie tylko Panda II, ale i Panda III -- Sygnaturka w trakcie opracowywania, prosimy zajrzeć później.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

peeska napisała: > civic to już inny budżet :-) Fakt, ale... 1.4 100KM w wersji Comfort szlo kupic ponizej 6 dych na wyprzedazy rocznika, zatem jest to jaka opcja, chyba, ze budzet nie podlega zmianom:)

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Ja bym poczekał z rok z tym Mitsubishi. Poziom jakości zbliżony raczej do Tata Indica Vista niż starego Galanta ..... www.youtube.com/watch?v=q7Rp1H_iVWo

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Ja bym się nie pchał w te małe turboładowane silniczki. Wziąłbym Mitsubishi Space Star. W takim budżecie masz wersję z pełnym wyposażeniem i skrzynią CVT. Auto jest zrobione wg starej szkoły, można je naprawiać na kowadle.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Dacia Sandero 0,9 w wersji Blackline - za ok 44 tys. masz większy w środku i lepiej wyposażony niż Clio samochód (tempomat , Navi , za 1500 można dokupić pakiet skórzany ) który w zasadzie ma te same bebechy co Renault.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

W S-Crossie przy emeryckiej jeździe da się zejść nawet do 5 litrów, normalna jazda w trasie 6-6,5l, trasa plus miasto lub autostrada 7-7,5l, samo miasto 8l, miasto bardzo duże korki 9l. Nie uważam, by było to dużo jak na silnik 1,6.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

gzesiolek napisał: > Ale niestety padlo to w silniczkach ktore byly male i doladowane... i stad smro > dzik i obawy... Dlatego ktoś, kto podejmuje decyzję typu "kupno auta" powinien być na tyle ogranięty, żeby znać prawdziwe przyczyny tych problemów. A nie pierniczyć "turbo to zło i będz

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

gzesiolek napisał: > Nie ma to jak kogos, kto ma inne zapatrywanie na trwalosc wysilonych mikrosilni > kow niz Ty, nazywac glupkami... Ja nie nazywam głupkami tych, co mają inne zapatrywania, tylko tych, co twierdzą że taka a nie inna jest rzeczywistość, mimo że nie mają na to absolutnie

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

miszasty napisał: > > .... napisał fachowiec, co już z 5 turbobenzyn zajeździł przy przebiegu 100 tys > > . km, a wolnossak ma 500 tys. i jeździ na nówka. > > ...no i ? :))) Coś w tym dziwnego? Nieczęsto spotyka się ludzi, którzy z własnego doświadczenia wiedzą, jak nietr

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

> Gabaryty gabarytami, ale co do silników to ALBO kupisz nowoczesny i przyjemnie > jeżdżący turbobenzyniak (bierze od dołu) albo kupisz... trwały silnik bez turbo > , który może i na papierze spali dużo więcej, za to w praktyce szczególnie w mi > eście może nie tylko palić podobnie,

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Jak juz 1.2 TSI to wolalbym dolozyc do Octavii Kombi nawet w najtanszej wersji... Auto juz wieksze i rodzinne... Jesli chodzi o stosunek uzytecznosc do ceny to polecam wspomnianego juz Lancera... swietna cena, wyposazenie w tej cenie i niezawodnosc... kiepskie wyciszenie, lakier i plastikowe wnetrz

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

> A co myślicie o zakupie w takim razie np. 5 letniego mondeo/octavii/laguny czy > tego typu auta? Moim zdaniem bez sensu. W budżecie który masz, spokojnie kupisz nowy samochód, który da radę spełnić oczekiwania i będzie bez problemu służył długie lata. Używany da ci niewiele więcej, a będ

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Na japonczyki nie patrzyłem do tej pory. Z tego co czytam z Waszych opinii, to silnik z turbo moze w moim przypadku nie nyc trafionym wyborem. Co do budżetu - idealnie to ok.55-56 tys, z dużym bólem i wyrzeczeniami powyżej 60tysiecy nie więcej niz 65tys. Civica zobaczę. A co myślicie o zakupie w

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Gabaryty gabarytami, ale co do silników to ALBO kupisz nowoczesny i przyjemnie jeżdżący turbobenzyniak (bierze od dołu) albo kupisz... trwały silnik bez turbo, który może i na papierze spali dużo więcej, za to w praktyce szczególnie w mieście może nie tylko palić podobnie, ale nawet... więcej! Jak t

Re: Mondeo EcoBoost także z "manualem"

uturbiony zetec, a ecoboost wyróżna chociażby zmienne fazy rozrządu-nic takiego nie było w silnikach zetec i duratec

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Bardzo lubię Forda, ale nie jestem pewien czy te nowe jednostki idą w dobrą stronę... 1.6 EcoBoost są bardzo przyjemne (miałem okazję jeździć wersją 150KM), elastyczne, nie dużo palą i jak na razie (sprzedawane są od około 2uch lat) nie ma z nimi większych problemów...

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Nowy problem a dotyczy auta 1,8 z 2009 roku. takie artykuły znajdziesz na wszystkie marki. Zawsze znajdzie się problem i niezadowolony klient. W wielu przypadkach wystarczyła zmiana lepkości oleju. O opinii o turbo przyczyniły się pierwsze Outlandery 2,0 T i Nissan stosujący nieudane silniki doładow

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Jak taki budżet i ma być - faktycznie a nie w teorii - bezawaryjnie, to choćby... Auris 1.6 :) Kopyto to już ma 132 KM, bezawaryjny, bez turbo. Posłuży dłuuuuugo. Ale na Twoim miejscu rozważyłbym również auto typu pudełkowatego typu jakiś Nissan Note (choć te nowe to już są inne niż poprzednia gener

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

peeska napisała: > Witam, > przymierzam się do zakupu małego nowego autka za ok. 50.000 zł. Po obejrzeniu r > óżnych opcji, waham się pomiędzy clio a fiestą. Clio ma zdecydowanie lepszy des > ign, w tej cenie również lepsze wyposażenie (pakiet look, navi itp.), fiestę tr > och

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Wymienione dwa auta są w moim odczuciu zupełnie nieporównywalne - pod każdym niemal względem lepszy/ciekawszy wydaje się Focus. Co do trwałości jednostek, zarówno w jednym jak i w drugim przypadku jest to niewiadoma, aczkolwiek trudno sobie wyobrazić aby tych dwóch bądź co bądź gigantów w branży wyp

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Złą opinię o turbobenzynach wyrobiły produkty grupy VAG. Najpierw słynne rozciągające się łańcuchy rozrządu. Poprawiono, wszystko niby ma być ok. I niedawno pojawił się nowy, jeszcze większy problem:

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Aha, czyli nie ma co ewentualny wlasciciel narzekac na wysilony silniczek doladowany, bo przeciez turbosprezarka wytrzymala, jedynie lancuch rozrzadu lub glowica padla, a to przeciez nie wina silnika... no i zapomnialem dodac... to nie wina VW byla, a jedynie dostawca lancucha zawalil... Zrozum, ma

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Przejedź się w wybierz co ci pasuje. W tej cenie kupisz i wolnossący i turbo. Zastanów się czy wolisz świeże auto np. Focus 2015 (1,6 lub 1,0) czy schodzące np. Astra (1,4 1,6 lub 1,4 T) lub Lancer 1,6. Każde nowe auto bez względu na to czy turbo czy nie przejedzie w trasach min 500 k km wokół komin

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

Świetnie, tylko 63 tysiące za to, by mieć bajery i technologię EcoBoost. Sorry, ale jak na razie nie stać mnie na to cacko, wolę przyziemne rozwiązania - oszczędzam m.in. na benzynie, zabierając w trasę współpasażerów. Znalazłem portal www.carpooling.pl, zarejestrowałem się i wychodzi mnie taniej

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Zastanowiłbym się nad: 1) Lancerem - ma obecnie świetne ceny za tę jakość, zmieścisz się w 60 tysiącach, ale wózek to trzeba by przymierzyć i do sedana i do liftbacka. 2) Roomsterem - rabaty rzędu 10 tysięcy, więc możesz naprawdę mocno poszaleć przy konfiguracji i się zmieścisz nawet w 50 tysiącach

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

@S-MAX Mam S-MAXa EcoBoost 203KM, nie jeżdżę jak wariat, a pali mi ~13l w mieście i ~11l w trasie (przy stałej prędkości autostradowej 150km/h komputer pokazuje spalanie chwilowe 12-12,5l). Ciekawi mnie jak osiągasz niższe spalanie niż to, o którym piszą testujący.

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

Gdyby jeszcze były w nim silniki przewidziane dla tego podwozia ( 3.5Ecoboost albo 3.7), a nie rachityczny motorek, można było by mówić o samochodzie. Tak mamy pojazd, który wygląda... a nie jest. Można w nim posiedzieć, a nie pojeździć. Za drogo i bez przyjemności. Żałosny produkt dla głupich

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

Chwileczkę - mamy samochód z silnikiem EcoBoost, który ma mało palić, ale tego nie robi i z przekładnią PowerShift, która powinna zmieniać biegi błyskawicznie, ale w trybie ręcznym zmienia powoli, czyli generalnie do zmiany musi się długo przygotowywać. W sumie - nawet jeśli sama zmiana jest szybka

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

@ Pan Tadeusz: myślę, że nie tylko można, ale trzeba czepiać się takich ekobajek, jak w tym przypadku. EcoBoost to nie jest przypadkowa zbitka liter, czy pojęć, tylko dobrze (???) przemyślana strategia marketingowa: dajemy ci zielony samochód o świetnych osiągach, za który warto trochę więcej

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

@S-MAX. Jeżdżę Mondeo 1.6 Ecoboost i od początku sprawdzam spalanie tankując za każdym razem do pełna (taka moja mania). Średnia z 10 tankowań to 8,8. Różnice pomiędzy tym co wyliczam, a tym co pokazuje komputer to od 0,5 do ok 1 l/100km. Najczęściej niestety komputer zaniża. Totalnym

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

@jacek "Chwileczkę - mamy samochód z silnikiem EcoBoost, który ma mało palić, ale tego nie robi..." To porównaj sobie go do jakiegoś innego samochodu z silnikiem benzynowym 200KM podobnej masie i podobnych gabarytach oraz podobnych osiągach i wypowiedz się raz jeszcze. ".... i z przekładnią Power

Re: Mondeo EcoBoost także z "manualem"

@gasoline To, że w tym Mondeo nie pracuje sześciocylindrowiec nie jest aż takie złe. Mniejszy silnik mniej waży i nie obciąża tak przedniej osi. Duże silniki szczególnie V8 zostawmy dla tylnonapędowego Mustanga. Ford w swoich materiałach chwali się, że EcoBoost jest jakieś 20kg lżejszy od

Re: Wywazanie czterosuwow

A nie wydaje się Wam, że drgania dotyczą bardziej wersji aut z 3 cylindrówkami bez "wspomagaczy" typu TSI, Ecoboost itp?

Re: Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

Silnik 1.6 EcoBoost to Fordowski silnik, nie PSA. Jest to rozwinięcie silnika 1.6 Ti-VCT w Mondeo do tej pory miał moc 100 i 125KM, a po liftingu ma 120KM. Dodano mu turbine i wtryski z Mazdy, oraz zwiększono kąt faz rozrzadu z 15 do ok 50 stopni.

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

, że Mondeo i tak jest lżejsze, słabsze i bez turbiny w stosunku do S-Max ecoboost. Co do komputerków zapewniam cię, że się mylisz. U mnie w rodzinie jest c-max 2.0 tdci i zaniża o 1,5 litra w stosunku do rzeczywsitego zużycia, wiem to na 150%. Po wtóre to nie żadne programy obliczają zużycie tylko

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

@BarT Co do spalania EcoBoost i jak to robię, że pali mniej? Nie wiem, ale chyba jeżdżę spkojojniej od Ciebie, ot co :-). Ale do rzeczy, S-MAX z tym silnikiem pali mi mniej, niż MONDEO z 2.0 145KM i o 1,2l więcej, niż FOCUS 1.6. Mówię tu o średniej z komputera. Podaję te modele, bo akurat tymi

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

+3 też będzie komfortowe, bo z tyłu nadwozie jest szerokie i są 3 oddzielne, reulowane fotele. Te 2 z tyłu to, jak w artykule, "zapasówki", jak przyjedzie babcia, albo w przypadku "dyżuru szkolnego", są ok. Co do silnika, 2.0 EcoBoost to pali trochę mniej, niż podano w artykule i w

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

gdyby mi na tym zależało, to kupiłbym Skodę Fabię 1.4 TDI i bił kolejne rekordy. Ale reasumując uważam, że EcoBoost z PowerShiftem jest oszczędniejszy, niż 2.0 145KM i niewiele gorszy od 1.6 100KM w Focusie, co mnie pozytywnie zaskoczyło, bo spodziewałem się zużycia właśnie na poziomie 13l, a tu proszę

Re: Ford Mondeo EcoBoost | Za kierownicą

produkt globalny) oraz rodzina 4-cylindrowych silników EcoBoost zostały zaprojektowane w Europie, stąd moje stwierdzenie o "Niemcach". @lolo Dziękuję za wytłumaczenie :-) @Obelix Rabaty obowiązują na większość spośród przywołanych modeli, a (moim zdaniem) kryptoreklama na forach internetowych

Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z zjazd

Może się komuś przydadzą moje wrażnia z jazd najnowszym focusem. Od 2 tygodni mam do dyspozycji ten samochód - jeżdzę na francuskich blachach. Kombi, system start stop, automatyczna klimatyzacja... Rocznik 2013 - przebieg 45 tys. Zrobiłem ok 5 tys km - głównie we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

." Czepianie się na siłę oznaczenia EcoBoost, nie ma dużego sensu, bo to nazwa całej linii silników od 1.0 poprzez 1.6 do 2.0 (przynajmniej w europie). Miałem okazję jeździć 1.6 EcoBoostem w nowej budzie Focusa, i tam ten silniczek daje zarówno dużo frajdy jak i spalanie na poziomie 7coś w mieście, co jak na