ecoboost

Piotr Kozłowski

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Najnowsze dzieło Forda - jednolitrowy, trzycylindrowy silnik EcoBoost - niedawno trafił do Focusa. Jednostka oferowana jest w dwóch wariantach mocy - 100 i 125 KM. Niebawem do gamy dołączy odmiana 180-konna

Ford F-150 | Pickup-legenda z nowym EcoBoostem

Downsizing już na dobre rozgościł się w motoryzacji. Przed modą na coraz mniejsze silniki chwilę broniły się Stany Zjednoczone, ale i tamtejsze ikony motoryzacji - Mustanga i F-150 - dopadł EcoBoost

Sukces silnika 1.0 EcoBoost Forda

Silnik 1.0 EcoBoost okazał się dla Forda sukcesem. Można powiedzieć, że mały trzycylindrowy motor to hit sprzedaży

Ford EcoBoost Blender

Ford EcoBoost Blender

Wideo | Silnik Ford Ecoboost jako... potężny blender

Wideo | Silnik Ford Ecoboost jako... potężny blender

ZOBACZ TAKŻE: Najważniejsze Fordy w historii | Od Modelu T do nowego GT INNE LINKI Ford GT | Ford sam wybierze klientów Ford Ranger Raptor | Ford rozważa kolejnego mocarnego pickupa Ford Kuga | Czas na poważny facelifting Ford serii F będzie hybrydą?

1.5 EcoBoost | Nowy silnik Forda

1.5 EcoBoost | Nowy silnik Forda

Nowy silnik 1.5 EcoBoost zadebiutuje już za tydzień, podczas Salonu Samochodowego w Szanghaju, gdzie Ford pokaże nowe Mondeo przeznaczone na tamtejszy rynek. Później silnik trafi do amerykańskiego Fusiona i w końcu do europejskiej wersji Mondeo.Do ekologicznej rodziny silników należą jeszcze: R4

Ford Fiesta Black i Red Edition | Mocne kolory

Ford Fiesta Black i Red Edition | Mocne kolory

Ford Fiesta Black i Red Edition Mocne kolory Ford zaprezentował właśnie specjalne edycje Forda Fiesta Black i Red z niesamowicie mocnym silnikiem o małej pojemności - 140-konna wersją 1.0 EcoBoost. Ford zaprezentował właśnie specjalne edycje Forda Fiesta Black i Red z niesamowicie mocnym silnikiem

EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

EcoBoost ma nieparzystą liczbę trzech cylindrów. Łącznia pojemność to 1,0 l. Silnik wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu Ti-VCT (Twin Independent Variable Camshaft Timing) i turbosprężarkę. Na początku dostępne mają być dwie wersje różniące się mocą. Słabsza osiąga 100 KM, a

Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

wymienione wyżej składniki wyposażenia, do których Ford dorzuca jeszcze m.in.: klimatyzację manualną, kierownicę pokrytą skórą oraz tryb Eco Mode. Za automatyczną klimatyzację dwustrefową trzeba dopłacić 2 500 zł. EcoBoost Silniki z serii EcoBoost są tak małe, że postawione na ziemi zajmują powierzchnię

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

wykorzystania. Moc jest oddawana szybko i równomiernie aż do czerwonego pola. Dzięki temu sprint do setki zajmuje jedynie 8,8 s. Jeśli skorzystamy z tej kuszącej oferty spalanie w mieście dobije do 10 l/100 km. EcoBoost to rodzina silników Forda (1.0, 1.6 i 2.0 i 3.5 V6) projektowanych z myślą o jak

1.0 EcoBoost od Forda ogłoszony silnikiem roku 2012

1.0 EcoBoost od Forda ogłoszony silnikiem roku 2012

1.0 EcoBoost Forda silnikiem roku 2012 Prestiżowa nagroda kwartalnika "Engine Technology International". Fordowska jednostka 1.0 EcoBoost zdobyła nagrodę International Engine of the Year 2012. Oprócz tego, motor został uznany za najlepszy nowy silnik. Fordowska jednostka 1.0 EcoBoost

Mondeo EcoBoost także z "manualem"

Mondeo EcoBoost także z "manualem"

240-konna - 123 500 zł (odmiana Ghia).Mondeo EcoBoost z ręczną skrzynią legitymuje się odrobinę mniejszym apetytem od swojego odpowiednika z przekładnią PowerShift. Średnie zużycie paliwa - bez względu na wersję - wynosi 7,6 l/100 km (PowerShift: 7,7 l/100 km). Słabszy wariant osiąga setkę w 7,6 s

Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

Nowy silnik w MondeoFord wprowadził na rynku brytyjskim silnikiem 1.6 EcoBoostFord wprowadził do sprzedaży na rynku brytyjskim Mondeo z benzynowym silnikiem 1.6 EcoBoost. Już niedługo ta niewielka jednostka zawita pod maski Mondeo w EuropieFord wprowadził do sprzedaży na rynku brytyjskim Mondeo z

170-konna Fiesta EcoBoost

170-konna Fiesta EcoBoost

Już niedługo do oferowanego pod maską amerykańskich Fordów silnika V6 EcoBoost o pojemności 3,5 litra dołączą czterocylindrowe jednostki z turbodoładowaniem o pojemności 1,6 i 2 litrów (więcej tutaj). Prawdopodobnie pierwsza z nich trafi między przednie koła małej Fiesty, która stanie w szarnki z

Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoost

Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoost

Mamy już Volkswagena Golfa 1.2 TSI, Fiata Punto 0.9 MultiAir, czas na Forda Focusa 1.0 EcoBoost. Jak takie maleństwo poradzi sobie z napędzaniem nielekkiego przecież kompaktu? 3-cylindrowa jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa, zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT) i turbodoładowaniem generuje z

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą

. Po liftingu z połowy 2010 roku Ford zaprezentował jednak nowe silniki EcoBoost, a także nową skrzynię dwusprzęgłową PowerShift. Zamiast silnika 2.5 w ofercie pojawiły się dwie dwulitrówki z doładowaniem o mocach 203 i 240 KM. Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost Już ten słabszy robi dobre wrażenie

Ford B-Max Colour Edition | Kolorowo i z pazurem

Ford B-Max Colour Edition | Kolorowo i z pazurem

Colour Edition będzie dostępny tylko z jednym silnikiem. To najmocniejszy w gamie B-Maxa litrowy, trzycylindrowy EcoBoost o mocy 140 KM i 180 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Osiągi? Pierwsza setka pojawi się na liczniku po 10,4 sekundy. Ford chwali się, że apetyty minivana to tylko 5 litrów na 100 km

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

oferowanym na Starym Kontynencie. Najmocniejsza wersja po face-liftingu otrzyma silnik EcoBoost podkręcony do 240 KM.Dwusprzęgłowa przekładnia od Getraga w klasycznym trybie zmienia biegi z prędkością pocisku, a na kick-down reaguje w tonie podobnym do dobrego, konwencjonalnego automatu. Niestety

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ecoboost spalanie nie jest wcale "Eco". Przynajmniej jak eksloatujemy samochód normalnie, bez zwracania uwagi na jazdę ekologiczną. W mieście Ford spali około 13 litrów, w trasie średnio 10. Komu za dużo, może zdecydować się na wysokoprężna nowość, czyli dwulitrowy silnik TDCi o mocy 163 KM. Przy

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

dopływem powietrza (seryjne w 2.0 EcoBoost i 2.0 TDCi). Podczas osiągania temperatury eksploatacyjnej pozostają one zamknięte, a w czasie jazdy samoczynnie zajmują jedną z 15 pozycji (co 6 stopni). Cel? Poprawa aerodynamiki i obniżenie zużycia paliwa. Przy pełnym zamknięciu żaluzji współczynnik oporu

Frankfurt 2009 | Grand C-Max i nowe silniki EcoBoost

Frankfurt 2009 | Grand C-Max i nowe silniki EcoBoost

zaprojektowanym w Europie i sprzedawanym bez zmian na rynku amerykańskim, zgodnie z filozofią globalnego produktu. Obydwa warianty rodzinnego Forda trafią do salonów jesienią 2010 roku. Do palety silników benzynowych i diesli, znanych z Focusa i Kugi, dołączy przedstawiciel rodziny EcoBoost o pojemności 1,6 litra

Salon Paryż 2014 | Nowa twarz Forda C-Max

Salon Paryż 2014 | Nowa twarz Forda C-Max

EcoBoost i 1.5 TDCI. Pięciomiejscowy Ford C-Max i siedmiomiejscowy Grand C-Max to minivany zbudowane na platformie Focusa trzeciej generacji. Na rynku są już od ponad czterech lat, najwyższa pora więc na facelifting. Zmiany zewnętrzne nawiązują do zmodernizowanego Focusa. Sporych rozmiarów grill został

Ford Focus - 147 KM z trzech cylindrów

Ford Focus - 147 KM z trzech cylindrów

Ford Focus - 147 KM Specjaliści z Superchips wzięli na warsztat trzycylindrowy silnik EcoBoost Specjaliści z Superchips wzięli na warsztat trzycylindrowy silnik EcoBoost. Bez większych problemów udało im się wykrzesać z litrowej jednostki 147 KM Silnik 1.0 EcoBoost trafia pod maski wielu nowych

Więcej EcoBoostów od Forda

Więcej EcoBoostów od Forda

2616 kilometrów na jednym baku! W Europie Ford stawia na silniki benzynowe wpisujące się w ideę dowsizingu. W 2015 roku chce produkować aż 480 tys. egzemplarzy silników z rodziny EcoBoost, podczas gdy w ostatnim roku powstało ich 141 tys. Marka ogłosiła swoje plany w momencie otwarcia swojej nowej

Salon Detroit 2016 | Ford Fusion Sport | Kosmetyka i mocne V6

Ford Focus RS | Znów na cztery Jakie zmiany przyniósł facelifting? Nie są oczywiście duże, ponieważ to tylko odświeżenie modelu, a nie zupełnie nowa generacja. Styliści Forda zdecydowali się na lekką kosmetykę przedniego pasa, delikatne przeprojektowanie reflektorów i nową "kratkę" w

Mondeo z nowym sercem

Mondeo z nowym sercemWcześniej nowe silniki trafiły pod maski odświeżonych modeli S-Max i Galaxy.Pod maskę Forda Mondeo trafia benzynowy motor EcoBoost o mocy 203 koni i trzy odświeżone turbodiesle.I to nie jednym. Pod maskę Forda trafia benzynowy motor EcoBoost o mocy 203 koni i trzy odświeżone

Engine of the Year 2013 | And The Winner is... Ford!

Nagrody w konkursie "Engine of the Year 2013" zostały rozdane. jury składające się z 87 osób wybrało ponownie trzycylindrowy silnik EcoBoost Forda najlepszą jednostką napędową rokuW wyborze udział bierze 87 dziennikarzy z 35 krajów. Wygrał, podobnie jak w 2012 roku jednolitrowy silnik

Focus jakiego nie było | GTC Series

Focus jakiego nie byłoOto Ford Focus SedanFord zaprezentował Focusa GTC. Wyścigowa wersja auta posiada silnik wolnossący V8 o mocy 500 KM. Jest też wyraźnie szerszy od seryjnego modeluAuto, na które patrzycie to pierwszy samochód zbudowany według specyfikacji pozwalającej uczestniczyć w nowo utworzo

F-150 i inne Fordy z silnikami turbo

Silnik EcoBoost V6 3.5 l jest już stosowany w modelach Taurus i Flex. Został skonstruowany w układzie V o rozchyleniu cylindrów wynoszącym 60?. Pojemność skokowa to 3496 cm3. Zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa, dwie turbosprężarki i intercooler, co w rezultacie pozwoliło osiągnąć wysoką moc i

Paryż 2010 | Focus ST bez tajemnic

Focus ST bez tajemnicSalon Paryż 2010Paryskie stoisko Forda zelektryzuje pomarańczowy Focus ST. Za jego wielkim, pozbawionym zbędnych dekoracji grillem kryje się 247-konny motor EcoBoostPrzyprawiony na ostro Focus przyciąga wzrok nie tylko wyjątkową barwą nadwozia. Dodatkowe wloty powietrza, 19-calo

Ford Fiesta i Focus ST-Line | Prawie jak ST

, sportowa, pokryta skórą kierownica ST oraz nowa dźwignia zmiany biegów. O poczucie wyjątkowości posiadaczy wersji ST-Line będą dbały jeszcze czarna podsufitka oraz nakładki progowe ST. Ford Fiesta ST-Line będzie dostępny z następującymi silnikami: 1.0 EcoBoost (100, 125 lub 140 KM) oraz wysokoprężny 1.5

Wideo | Nie uwierzysz jaki silnik napędza Rip Roda

Chodzi mianowicie o silnik 1.0 EcoBoost, ale w wersji podkręconej do 205 KM. Ta jednostka stosowana jest w Formule Forda. Jest szansa, że auto będzie można zobaczyć na targach SEMA, jednak w akcji można go podziwiać już dziś.   ZOBACZ TAKŻE: Ford Mustang | Europejska specyfikacja

Ford Kuga Vignale | Ford atakuje klasę premium

przeszycia). Ford Kuga Vignale będzie dostępny w czterech wersji silnikowych: - 1.5 EcoBoost 150 KM, 6-biegowa ręczna skrzynia - 1.5 EcoBoost 182 KM, 6-biegowy automat, napęd na cztery koła - 2.0 TDCi 150 KM, 6-biegowa ręczna skrzynia - 2.0 TDCi 180 KM, 6-biegowy automat, napęd na cztery koła Ford uruchomił

Ford Explorer FL | Klasycznie i nowocześnie

automatycznego parkowania. Dwa litry pojemności w tak dużym aucie to jednak za mało? Jednostka 2.0 EcoBoost (240 KM) zostanie zastąpiona znanym z Mustanga silnikiem 2.3 EcoBoost, także o czterech cylindrach. Jej moc w Explorerze wyniesie 270 KM. W ofercie pozostaną jednostki V6 3.5 Ti-VCT (290 KM) oraz V6 3.5

Wideo | Ford GT szykuje się na podbój rynku w tunelu aerodynamicznym

amerykańskie V8 zostało zastąpione przez podwójnie doładowaną V-szóstkę z mało sportowym dopiskiem EcoBoost. Wszystkich powinna uspokoić za to moc Forda GT, która będzie oscylować w granicach 600 KM. Amerykanie uruchomili już przedsprzedaż Forda GT. Po pierwsze 500 aut zgłosiło się ponad 10 tysięcy klientów

Ford GT | Nie kupisz go tak łatwo...

Salon Genewa 2015 | Ford Focus RS | Znów na cztery Nowy Ford GT rozpala zmysły miłośników amerykańskiej motoryzacji. I to pomimo faktu, że Ford zrezygnował z klasycznej, amerykańskiej V-ósemki i zastąpił ją jednostką o mało sportowej nazwie EcoBoost. Jednak nie ma co się martwić o osiągi

Duże silniki sprzedają się tylko w Stanach? Niekoniecznie...

Brytanii i okazało się, że Anglicy zwariowali na punkcie Mustanga z rasowym, pięciolitrowym silnikiem V8. Ponad 70% Brytyjczyków złożyło zamówienie na najmocniejszą wersję Mustanga. 2,3-litrowy EcoBoost nie cieszy się zbyt dużą popularnością. A jak wygląda sytuacja w Stanach? W USA tylko około 50% klientów

Ford C-Max po liftingu | Ceny w Polsce | Szeroki wachlarz możliwości

tuż pod maską. Tylne lampy zyskały nowy kształt i wygląd, ale tylko w C-Maxie, Grand C-Max w tylnej części pozostanie identyczny, jak dotąd. Od strony mechanicznej dzieje się o wiele więcej. Nowością jest silnik benzynowy 1.5 EcoBoost. Będzie oferowany w dwóch wariantach mocy: 150KM i 180 KM. W

Ford Galaxy | Ceny w Polsce | Ceni rodzinę

klasycznych zegarów można zamówić cyfrowy zestaw wskaźników. Wnętrze powiększono w porównaniu do poprzedniej generacji, można zamówić elektrycznie składane fotele. Gama jednostek napędowych składa się z dwóch benzynowych silników EcoBoost - 1.5/160 KM i 2.0/240 KM. Nie zabrakło oczywiście turbodiesli

Ford Focus RS500 | Najmocniejszy hot-hatch na rynku

powstanie w nakładzie 500 egzemplarzy Do tego czasu inżynierowie Forda próbują wycisnąć z jednostki EcoBoost tyle, ile się da. Motor o pojemności 2,3 litra rozwinie moc z 350 do 400 KM, a jego maksymalny moment obrotowy również zostanie znacząco podniesiony z 474 Nm. Z tego powodu trwają prace nad skrzynią

Ford GT | Wideo | Pierwsze testy

zostanie zastąpione podwójnie doładowaną jednostką V6 z mało sportowym dopiskiem EcoBoost... Jednak wszystkich powinna uspokoić szacowana moc nowego GT - około 600 KM. Po więcej informacji o koncepcie zapraszamy do naszego obszernego artykułu z Detroit , a teraz przejdźmy do nowych informacji o GT

Ken Block w Focusie RS

mistrzostwach FIA World Rallycross Championship. Ekipa Kena Blocka od dłuższego czasu sympatyzuje z Fordem, dlatego wybór samochodu nie powinien nikogo dziwić. Focus RS Rallycross będzie wyposażony w napęd na wszystkie koła oraz silnik EcoBoost o mocy 600 KM. Za przekazywanie mocy odpowiada sześciobiegowa

Wideo | Ford F-150 Raptor | Ta bestia pojedzie wszędzie

). Ford wciąż nie podaje dokładnych liczb nowego silnika. Ujawniono tylko, że będzie wyraźnie mocniejszy od poprzednika, a więc możemy się spodziewać mocy i momentu obrotowego większych od 411 KM i 588 Nm. 3.5 EcoBoost będzie współpracował z 10-biegowym automatem, a moc będzie trafiała na cztery koła

Lincoln Continental | Znamy ceny | Odrodzenie marki?

ligi producentów. Do tej pory Lincoln nie wchodził w szczegóły technicznego nowego modelu. Wiedzieliśmy tylko, że sercem Continentala będzie 3-litrowa V-szóstka Twin Turbo EcoBoost o mocy 400 KM i 542 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Okazuje się, że oferta będzie znacznie bogatsza. Wspomniane V6

Ford Mustang z automatem szybszym niż w Porsche

dostępna zarówno dla wersji z silnikiem EcoBoost jak i wersji GT z pięciolitrowym V8 pod maską. ZOBACZ TAKŻE: Tuning | Ford Mustang | Hennessey tuninguje legendę INNE LINKI: Wideo | Tak nie jeździ się Fordem Mustangiem Geiger GT 820 | Ford Mustang po niemiecku Wideo | Mustang i Murcielago w

Prototypy | Ford Focus RS500 | Powstaje prawdziwa bestia

mechanizm różnicowy. Pod maską nie zmieni się wiele. Nadal pojawi się tam EcoBoost o pojemności 2,3 litra. Maksymalna moc tego silnika zostanie podniesiona. Aktualnie motor oferuje 350 KM oraz 475 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Całość jest przekazywana na obie osie poprzez dwusprzęgłową skrzynię. W

Nowy Ford Mondeo | Ceny w Polsce

podstawową, pięciodrzwiową wersję modelu Ambiente. Plus z benzynowym silnikiem 1.5 EcoBoost o mocy 160 KM w parze z ręczną skrzynią biegów. Większa, 203-konna jednostka 2.0 EcoBoost to już wydatek przynajmniej 120 600 zł (oferowana od wersji Titanium). Odmiana kombi wymaga dopłaty 4 000 zł. Trzycylindrowa

Salon Nowy Jork 2016 | Lincoln Navigator Concept | Skrzydła mewy

o nieświadomym opuszczeniu pasa ruchu. Pod maską nowego Navigatora ma pracować fordowska V-szóstka EcoBoost o pojemności 3,5 litra. Przyjazna środowisku jednostka nie powinna mieć najmniejszych problemów z rozpędzaniem auta - EcoBoost generuje okrągłe 400 KM mocy. Produkcyjnej wersji Navigatora

Prototypy | Ford EcoSport | Stary-nowy model w Europie

według europejskich standardów. Inżynierowie Forda popracowali nad polepszeniem jakości plastików, a na liście wyposażenia pojawi się system multimedialny obsługujący system SYNC3. Pod maską możemy się spodziewać aktualnej gamy jednostek z logo EcoBoost, rozpoczynając od jednostki 1.0. Największą

300 KM pod maską nowego Wranglera

z silnika o pojemności 1,75 litra 120 KM na litr. Nowy motor będzie się legitymował współczynnikiem wynoszącym 150 KM na litr pojemności. To sporo więcej niż dwulitrowy silnik EcoBoost Ford, który oferuje "tylko" 245 KM. Na razie liderem w tej klasyfikacji jest Mercedes CLA45 AMG, którego

Wideo | Nadjeżdża nowy Focus RS

czterocylindrowy 2.3 EcoBoost o szacunkowej mocy 325-350 KM łączony z sześciobiegową skrzynią ręczną i przekazujący moc na obie osie. Ford Focus - Ogłoszenia Ford twierdzi, że nowy Focus będzie bezkompromisowym autem sportowym przygotowanym do ostrej jazdy torowej, ale też zapewniający doskonałe prowadzenie na co

Ford F-150 na służbie amerykańskiej policji

pracować silnik 3.5 EcoBoost V6 o mocy 365 KM i 570 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Na zwolenników bardziej klasycznych jednostek napędowych czeka pięciolitrowa V-ósemka Coyote (385 KM i 525 Nm). Obydwa silniki parowane są z sześciostopniowym automatem Ford 6R80. Moc może trafiać na przednią oś albo na

Ford GT '66 Heritage Edition | Na cześć pogromcy Ferrari

, niebieskie pasy bezpieczeństwa oraz parę drobniejszych elementów w złotym kolorze. Silnik bez zmian. Choć historyczne GT40 miało na pokładzie potężne V8, to w GT XXI wieku pracuje mniejszy i bardziej przyjazny planecie Ziemi silnik EcoBoost. Mowa tu o 3,5-litrowej V-szóstce, której moc oscyluje w granicach

Salon Genewa 2016 | Ford Fiesta ST200 | Jeszcze więcej koni

Dziewczyna i samochód | Agata i Ford Fiesta Black Edition Zgodnie ze słowami twórców, Ford Fiesta ST200 to "najmocniejsza produkcyjna Fiesta w historii". Inżynierowie z Ford Performance wzięli na warsztat dobrze nam znaną ze zwykłej Fiesty ST jednostkę 1.6 EcoBoost i wycisnęli z niej

Ram Power Wagon | Wojna mocarnych pickupów rozpoczęta

Ford rezygnuje z V-ósemki i pod maskę topowego F-150 wpycha dużo mniejsze, 3,6-litrowe V6 z mało przystającą do Raptora nazwą EcoBoost, Dodge jest wierny tradycji. Rama Power Wagon napędza potężna 6,4-litrowa V-ósemka HEMI o mocy 410 KM i 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik współpracuje z

Salon Genewa 2014 | Ford Focus po liftingu

Ford Focus 1.6 EcoBoost - Test Focus po modernizacji otrzyma nową "twarz" Forda (znaną już z modelu Fusion, czyli nowego Mondeo dostępnego na rynku amerykańskim), na którą składają się: nowy pas przedni z dużych rozmiarów grillem w kształcie trapezu, przestylizowane reflektory, zderzak i

Ford Fiesta ST200 | Ceny w Polsce | Drogie 200 KM

Dziewczyna i samochód | Agata i Ford Fiesta Black Edition Zgodnie ze słowami twórców, Ford Fiesta ST200 to "najmocniejsza produkcyjna Fiesta w historii". Inżynierowie z Ford Performance wzięli na warsztat dobrze nam znaną ze zwykłej Fiesty ST jednostkę 1.6 EcoBoost i wycisnęli z niej

Ford Mondeo ST-Line | Czekamy na V-szóstkę

prawdziwie sportowe Mondeo. Zwłaszcza, że jego brat bliźniak, Fusion, całkiem niedawno doczekał się faceliftingu. Wraz z nim zadebiutowała wersja Sport, pod maską, której pracuje podwójnie doładowana, 2,7-litrowa V-szóstka EcoBoost o mocy 325 KM. Na razie nasz europejski Mondeo musi na mocne V6 jeszcze

Ford serii F będzie hybrydą?

jeszcze, jaki silnik będzie pracował na pokładzie pickupa. W spekulacjach najczęściej przewija się 2.7 EcoBoost V6. Ford chce wypuścić na drogi hybrydowego pickupa jeszcze w tej dekadzie. KONKLUZJA AUTORA: Czekamy teraz na elektryczne Fordy Super Duty... ZOBACZ TAKŻE: MUSTANG I ROUSH | 670 KONI POD MASKĄ

Jeszcze ostrzejszy Focus RS

, a układ hamulcowy wykorzysta karbonowo-ceramiczne tarcze. Odchudzanie dotknie również wnętrza. Znikną niepotrzebne elementy wyposażenia oraz wygłuszenia. W standardzie pojawi się elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy. Pod maską nie zmieni się wiele. Nadal pojawi się tam EcoBoost o pojemności

Prototypy | Ford Ka Plus | Przyłapany bez kamuflażu

miejsca, dzięki powiększonemu rozstawowi osi o 190 mm. Europejska wersja Forda Figo, czyli Ka+ będzie różnić się bogatszym poziomem wyposażenia, a co za tym idzie, wyższym poziomem bezpieczeństwa. Pod maską pojawi się na pewno trzycylindrowa jednostka EcoBoost o pojemności litra. Auto pojawi się w

Ford C-MAX FL | Pierwsza jazda | W stylu Focusa

samochodzie, ale ja odniosłem wrażenie, że nastawy są trochę zbyt miękkie (Ford twierdzi, że auto jest sztywniejsze niż do tej pory), co powoduje uczucie "pływania" w szybciej pokonywanych zakrętach. Pod maską mojego C-MAX-a pracował nowy, 1,5-litrowy silnik EcoBoost o mocy 150 KM (dostępny jest

Ford F-150 Raptor w bojowych barwach

zostanie zastąpiona bardziej ekologiczną V-szóstką 3.5 EcoBoost . Downsizing i przedrostek Eco wynagrodzi wyraźnie większa moc. Ale na razie wiemy tylko, że oznacza to "więcej niż 411 KM mocy i 588 Nm maksymalnego momentu obrotowego". W oczekiwaniu na debiut F-150 Raptora i dokładne informacje o

Nowy Mustang będzie bardziej europejski

pozostawić w ofercie duże i mocne silniki.Podstawowym silnikiem będzie jednak czterocylindrowa jednostka EcoBoost o pojemności 2,5 litra - a nie 2,3 l, jak dotąd sądzono. Dzięki doładowaniu ma generować moc 300 KM. Będzie ona oferowana także w USA, ale tam ważniejsze mogą się okazać większe silniki. Pierwszy

Salon Szanghaj 2015 | Ford Taurus | Najpierw Chiny

zostanie nowy silnik 2.7 V6 EcoBoost o nieznanej jeszcze specyfikacji. ZOBACZ TAKŻE: 30 lat Forda Scorpio

Stwórz swojego własnego Forda GT

łyżka dziegciu - klasyczne amerykańskie V8 zostało zastąpione przez podwójnie doładowaną V-szóstkę z mało sportowym dopiskiem EcoBoost. Wszystkich powinna uspokoić za to moc Forda GT, która będzie oscylować w granicach 600 KM. Ford GT trafi na rynek jeszcze w tym roku. Premiera zbliża się wielkimi

Nowy Ford Mondeo | Pierwsza jazda | Nareszcie!

równe 500 litrów (z dojazdowym kołem zapasowym). Gama jednostek napędowych będzie bardziej zróżnicowana niż dotychczas. Początkowo dostępne są po dwa silniki benzynowe (nowy 1.5 EcoBoost 160 KM oraz 2.0 EcoBoost o mocy 203 lub 240 KM) oraz wysokoprężne (1.6 TDCI 115 KM i 2.0 TDCI o mocy 150 lub 180 KM

Ford F-150 Raptor | Testy, testy i jeszcze więcej testów

mniejszy silnik - nastał czas 3.5 Twin Turbo EcoBoost V6. Jednak Ford wszystkich uspokaja i zapewnia, że nowy Raptor (rocznik modelowy 2017) będzie wyraźnie mocniejszy od poprzednika. Używany Ford Focus - sprawdź ogłoszenia Ford od dłuższego czasu poddaje Raptora wymagającym testom w bardzo trudnych

Salon Nowy Jork 2015 | Lincoln Continental Concept | Nowy rozdział

przez markę fotele z rozbudowanym systemem regulacji. Pod maską zamontowano trzylitrowy silnik EcoBoost V6 (Lincoln należy do koncernu Forda), który naturalnie napędza koła tylne. Lincoln używał nazwy Continental od 1939 roku. Początkowo były to samochodu typu coupe i kabriolety, później również duże

Salon Paryż 2014 | Ford Mustang | Europejska specyfikacja

będzie mógł znaleźć się jednen z dwóch silników - 2,3 litrowy turbodoładowany EcoBoost o mocy 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego lub pięciolitrowe V8 o mocy 426 KM i 529 Nm. Europejskie Mustangi otrzymają także nieco przeprojektowane tylne i przednie zawieszenie, wydajniejsze hamulce oraz w standardzie

Salon Detroit 2014 | Ford F-150

wyświetlacz centralny, czy inteligentny system wspomagający holowanie.Wraz z nowym pickupem debiutuje zupełnie nowy silnik serii V6 EcoBoost o pojemności 2,7 litra. W ofercie będzie jeszcze V6 EcoBoost 3.5 oraz dwie jednostki wolnossące: 3.5 V6 i 5.0 V8.Zobacz także konkurentów Forda serii F: 2014 Chevrolet

Ford Fiesta R2 | Silnik 1.0, ale aż 170 KM

z Fiesty silnik 1.0 Ecoboost, który w drogowych modelach osiąga maksymalnie 140 KM. W przypadku rajdowego odpowiednika moc wynosi aż 170 KM. Oczywiście jednostka została połączona z sekwencyjną skrzynią biegów, a nadwozie Fiesty otrzymało klatkę bezpieczeństwa i wiele innych elementów rajdowego

Lincoln MKX i Matthew McConaughey

nowoczesna 2,7-litrowa V-szóstka EcoBoost. Pomysłem Forda na promocję Lincolna było zatrudnienie słynnego aktora, Matthew McConaughey, (ostatnio podbił serca widzów rolą w pierwszym sezonie True Detective). W najnowszej reklamówce siedzi za kierownicą właśnie crossovera MKX. Jeżeli lubicie ciekawie

Radical RXC Turbo 500R | Najbardziej radykalny w historii

nazywa się RXC Turbo 500R i bazuje na wersji z zamkniętym nadwoziem, która miała premierę kilka lat temu. Sercem pojazdu jest silnik EcoBoost V6, który został zamontowany do stalowej ramy przykrytej nadwoziem z włókna węglowego. Jednostka napędowa jest wspomagana przez parę turbosprężarek oraz

Ford Mustang | Znamy osiągi i techniczne detale

bardziej oszczędnym silnikiem EcoBoost o pojemności 2,3 litra, oferującym 317 KM oraz 434 Nm momentu obrotowego. Model Fastback z silnikiem 5,0 litra V8 z sześciobiegową przekładnią manualną osiąga 100 km/h ze startu zatrzymanego po 4,8 sekundy - szybciej, niż jakikolwiek Ford oferowany w Europie

Ford F-150 Raptor 2017 | Testy w trudnych warunkach

turbo EcoBoost V6. Jednak inżynierowie Forda zapewniają, że nowy Raptor (rocznik modelowy 2017) będzie wyraźnie mocniejszy od poprzednika. Ford postanowił pochwalić się kolejnymi trudnymi testami, jakim poddano prototypowego Raptora. Niedawno kazano mu się uporać z piaskami pustyni (zdjęcia w galerii

Nowy Ford Mondeo | Od października w Europie

zbudowany na nowej platformie CD. Auto otrzymało również zmienioną konstrukcję tylnego zawieszenia. Gama jednostek napędowych będzie składać się z benzynowych silników 1.5 i 2.0 EcoBoost i wysokoprężnymi 1.6 i 2.0 TDCi. Trzycylindrowa jednostka 1.0 EcoBoost dołączy na początku 2015 roku. W nowym Mondeo

Olbrzymie zainteresowanie Fordem GT

GT prezentuje się naprawdę świetnie. Jednak w beczce miodu musiała pojawić się łyżka dziegciu - klasyczne amerykańskie V8 zostało zastąpione przez podwójnie doładowaną V-szóstkę z mało sportowym dopiskiem EcoBoost. Wszystkich powinna uspokoić za to moc Forda GT, która będzie oscylować w granicach 600

Ford Kuga ST-Line | SUV z pazurem

). Standardowo Kuga to przednionapędówka. W mocniejszych wersjach silnikowych dostępny jest napęd Ford Intelligent AWD. Napęd 4x4 to standard dla 2.0 TDCI (180 KM) oraz 1.5 EcoBoost (182 KM), a także opcja dla diesla 2.0 TDCI (150 KM). ST-Line | Czyli co dokładnie? ST-Line to pakiet stylistyczny inspirowany

Nowy Ford Mondeo z jednolitrowym trzycylindrowcem

Więcej o nowym Fordzie Mondeo przeczytasz tutaj Prawie pięciometrowy samochód (4,87 m) z 1-litrowym silnikiem EcoBoost - jakkolwiek by to nie brzmiało, Ford będzie montował tę jednostkę w najnowszym Mondeo. Zastąpi ona 1.6-litrowy, wolnossący motor z poprzedniej generacji modelu. Wszystko w

Ford Fiesta | Nowości w ofercie

;Fiesta Red and Black Edition, które do tej pory były dostępne tylko z benzynowym silnikiem 1.0 EcoBoost w najmocniejszej, 140-konnej wersji. Teraz ten motor będzie oferowany także w wersjach wyposażenia Titanium i Sport, a warianty Red i Black zostaną wzbogacone o jednostkę 1.5 TDCi o mocy 95 KM. Ford

Ford Mustang | Europa zamawia

. Pierwsze samochody powinny trafić do klientów już na początku czerwca. Ceny używanych Mustangów Przypomnijmy, że na naszym rynku podstawowa wersja kultowego Forda z silnikiem 2.3 EcoBoost o mocy 314 KM i 434 Nm momentu obr. w nadwoziu Fastback będzie kosztować 148 400 zł . Za kabriolet z tym samym

Ford S-MAX | Ceny w Polsce | Promocja na początek

). Używany Ford S-MAX - ogłoszenia Do wyboru są dwa silniki benzynowe EcoBoost (1.5/160 KM i 2.0/240 KM) oraz cztery silniki Diesla 2.0 TDCi o mocy: 120, 150, 180 lub 210 KM (ostatni Bi-Turbo). W modelu debiutuje napęd na 4 koła, dostępny w przypadku 150- lub 180-konnej jednostki wysokoprężnej. Dla wybranych

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Trendline) - Ford Focus 1.0 EcoBoost - 69 290 zł (5-biegowa skrzynia manualna) - Peugeot 308 1.2 PureTech - 71 500 zł (5-biegowa skrzynia manualna) ZOBACZ TAKŻE: Skoda Atero Coupe | Rapid na sportowo INNE LINKI: Produkcja samochodów na świecie | Nie tylko Skody zazdrościmy Czechom Skoda Octavia | To

Shelby F-150 | Dla tych, co nie mogą doczekać się Raptora

Amerykański twardziel | Super Duty Na oficjalnego Forda F-150 Raptora przyjdzie nam jeszcze poczekać co najmniej kilka miesięcy. Wiemy, że tym razem pod maską offroadowej bestii zagości EcoBoost... 3.5 litra, twinturbo o mocy "większej niż 450 KM" (szczegółów jeszcze nie znamy). Ta

International Engine of the Year 2016 | Wybrano najlepsze silniki 2016 roku

których jest montowany: Ferrari 488 GTB (669 KM) Silnik: Ford 999 ccm EcoBoost Modele, w których jest montowany: Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max (100, 125 KM), Fiesta Red/Black (140 KM), Mondeo, EcoSport (125 KM), Tourneo Connect/Courier (100 KM) Silnik: Grupa PSA 1.2

Shelby Baja 700 | Ekstremalny F-150 Raptor

Ford F-150 Raptor SVT | Pickup z emocjami Ford F-150 Raptor SVT pojawił się w styczniu tego roku przy okazji salonu samochodowego w Detroit. Najbardziej terenowa odmiana F150-ki korzysta z silnika V6 3.5 EcoBoost o mocy 411 KM. Komu to nie wystarczy, może udać się do Shelby American, w

Ford F-150 Limited | Luksus po amerykańsku

plakietek podkreślających, że mamy do czynienia z najbogatszą wersją. Pod wielką maską Forda F-150 Limited pracuje 3,5-litrowa V-szóstka EcoBoost o mocy 365 KM i 570 Nm maksymalnego momentu. fot. Ford Najbardziej luksusowa odmiana Forda F-150 nie jest tania. Jej ceny rozpoczynają się od 60, a kończą na 70

Ford Mustang | Ceny w Polsce | Kultowe auto w atrakcyjnej cenie

Saleen S302 Black Label | 740 KM w Mustangu Podstawowa wersja kultowego Forda z silnikiem 2.3 EcoBoost o mocy 314 KM i 434 Nm momentu obr. w nadwoziu Fastback będzie kosztować nad Wisłą 148 400 zł. Za kabriolet z tym samym silnikiem zapłacimy 165 400 zł. Czterocylindrowa jednostka standardowo

Salon Paryż 2014 | Nowy Ford S-MAX już oficjalnie

dynamicznego stylu, którym na tle konkurencji wyróżniał się poprzednik. Ford S-MAX - ogłoszenia używanych Gama jednostek napędowych będzie składać się z dwóch benzynowych silników EcoBoost, nowego 1.5 o mocy 158 KM i dwulitrowego o mocy 237 KM, a także jednostki wysokoprężnej 2.0 TDCI, oferowanej w trzech

Salon Detroit 2016 | Ford F-150 Raptor SuperCrew | Zdjęcia i wideo

silnika. Ujawniono tylko, że będzie wyraźnie mocniejszy od poprzednika, a więc możemy się spodziewać mocy i momentu obrotowego większych od 411 KM i 588 Nm. 3.5 EcoBoost będzie współpracował z 10-biegowym automatem, a moc będzie trafiała na cztery koła.   fot. Ford Ford F-150 Raptor ma sprawdzić się

Galeria tygodnia | Ford Mustang

. To co najważniejsze to oczywiście silnik. Obok uznanego V8 5.0 rozwijającego ponad 426 KM i 529 Nm momentu obrotowego, Ford oferuje w modelu dwie mniejsze jednostki. Pierwsza to turbodoładowany R4 2.3 EcoBoost o mocy 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego. Druga to 3.7 V6. Ford nie podał jeszcze

Ford Performance | Powstanie Fiesta RS?

. Otrzyma czterocylindrowy silnik 2.3 EcoBoost o mocy szacowanej na 325-350 KM łączony z sześciobiegową skrzynią ręczną i przekazujący moc na obie osie. Tuż po nim, jeszcze w tym roku Focus ST z silnikiem wysokoprężnym otrzyma w opcji dwusprzęgłową skrzynię Powershift. Przypomnijmy, że pod maską Focusa

Zrywali znaczki z samochodów. Tworzyli kolekcję?

. Dwóch z zatrzymanych było pijanych. Wszystkim trzem grozi za kradzież grzywna do pięciu tysięcy złotych. Marcin Bielesz ZOBACZ TAKŻE: Volkswagen Passat Alltrack | Galeria Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost Volkswagen Golf TDI - ogłoszenia

Wideo | Ford Mustang | Koniec oczekiwania

niemieckim rynku zapowiadają się bardzo ciekawie. Dostępne będą dwie wersje. Podstawowy model wyposażony będzie w czterocylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost o mocy 314 KM (434 Nm). Porządne V8 też jest w ofercie. Jednostka napędowa ma pojemność pięć litrów, moc 426 KM (524 Nm), a na dokładkę

Salon Los Angeles 2015 | Ford Escape | Z myślą o smartfonie

litra. Ford wycisnął z niego 180 KM i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Drugi mocniejszy EcoBoost to dwulitrowa jednostka o mocy 245 KM. Obydwa turbodoładowane silniki wyposażono w system StartStop. Używany Ford Kuga już od... Nowy Ford Escape zadebiutował właśnie w Los Angeles. Do sprzedaży ma

Ford S-MAX II | Pierwsza jazda | Niczego nie popsuć

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Test Pierwsza odsłona modelu zadebiutowała na rynku w 2006 roku. Samochód szybko został doceniony przez klientów, a także dziennikarzy i ekspertów, czego wynikiem był tytuł "Samochodu Roku 2007". W sumie przez 9 lat produkcji (w 2010 roku

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Mam Forda Fiestę 1.0 EcoBoost, silnik jest bezproblemowy, dynamiczny. Mogę go polecić, byłem sceptyczny przed zakupem 3 cylindrowego silnika z doładowaniem ale po porównaniu nie miałem wątpliwości. Jest to mój drugi nowy samochód i mogę powiedzieć, że nic nie zastąpi nowego samochodu. Miałem

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Wg mnie njlepsza propozycja na rynku dla rodziny to MPV w benzynie do miasta. 67900 zł nowa KIa Carens IV-silnik 2,0 i 135 KM- i 7 spokojnych lat gwarancji! Ewentualnie Ford C-Max lub Grand C-Max z silnikiem 125 Ecoboost. Tyle,że Ford droższy i jednak awaryjnośc jednak istnieje. Kia Carens -to

Mondeo mk7- ecoboost czy tdci? Który?

Witam wszystkich Mam dylemat z wyborem silnika- wkrótce dostane nowe auto i zastanawiam się nad wyborem wersji silnikowej. Do wyboru jest benzyza 1.5 ecoboost 160KM) oraz diesel 2.0 tdci. W zasadzie byłem zdecydowany na diesla (przebiegi będą jednak spore ok 35tys rocznie) tylko i wyłącznie z

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

po paru latach. Wiec pozostaje Ford Focus z 1.0 ecoboost czy 1.6 wolnossacy. Bral bym 1.0. Osiagi bardzo beda zblizone. Przy butowaniu 1.0 spali tyle co 1.6, natomiast przy eco jezdzie zdecydowanie w 1.0 bedzie mozna sporo zaoszczedzic, czego nawet musiajac pedal gazu w 1.6 nie da sie uzyskac. Sa to

Re: Mondeo mk7- ecoboost czy tdci? Który?

://www.autocentrum.pl/spalanie/ford/mondeo/v/silnik-benzynowy-1.5-ecoboost-160km-od-2014/" target="_blank" rel="nofollow">www.autocentrum.pl/spalanie/ford/mondeo/v/silnik-benzynowy-1.5-ecoboost-160km-od-2014/ -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Polecam Fieste ecoboost, da sie zejsc z rabatem dosc sporo, wszystko dziala jak nalezy. Chyba ze Clio ma mocniejsze hamulce ale watpie. Fieste prowadzi sie bardzo pewnie i nawet 100 hp ecoboost daje rade. Pali w rzeczywistosci 5-8 litrow Pb95.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Wybierz co chcesz - jakościowo ten sam poziom. Statystyki sprzedazy w Europie podobne. Ani ecoboost, ani tce się nie rozlecą, a dają radę. Subiektywnie - wybrałbym Clio, za - moim zdaniem - świetny design. To auto rzuca sie w oczy.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

wte czy wewte? Przy Twoim przebiegu to mniej niż 1000zł rocznie. Generalnie namawiałbym na samochód większy, przede wszystkim - z większym bagażnikiem. Dzieci szybko rosną, wozi się ze sobą nie tylko wózek, ale całą masę rzeczy. Nie napisałeś, jaki masz budżet, ale Focus 1.0 Ecoboost to przynajmniej

Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś inneg

jeżeli będzie się do tego nadawać pozostawić je w rodzinie jako drugie auto (kiedyś). Pod względem ilości miejsca (można schować cały wózek) zawiesiłem oko na Skodzie Rapid 1.2 TSI Liftback (105 km, 6M0 oraz na Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 km, 6M) tylko nie mam pojęcia jak wygląda trwałość tych

3 cylindrowy 1.0 ecoboost w nowym mondeo

Coraz ciekawiej: www.auto-swiat.pl/wiadomosci/targi/nowe-mondeo-z-silnikiem-1-0-l/8n1ct W sieci można znaleźć pierwszy polski test. Ze względu na jeszcze większe "pokrewieństwo"

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Bardzo trafna opinia. Przede wszystkim nie kupiłbym auta TSI. Mówiąc szczerze wolę starszy ale bardziej pewny generacyjne silnik choćby Hondy, który z 2.0 osiąga jedynie 155KM natomiast jest on niezawodny niż 1.2TSI, które ma około 130KM.. nie ma turbiny, dobrze toleruje LPG i będziesz mógł cieszyć

Re: Mondeo mk7- ecoboost czy tdci? Który?

Jak bierzesz w leasing i wymieniasz auto co 3 lata to bierz czym C isie jezdzi lepiej, jak kupujesz dla siebie i bedzie to serwisowal bo nowoczesnego Diesla bym odpuscil, stopien skomlikowania, waga, przyjemnosc z jazdy wszystko po stronie EB. Ok Diesel ma duzo wiecej Nm ale w krotkim zakresie, wymi

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Mam Focusa 1.6 ecoboost combi. Zakupiłem wersję 150km. W kreatorze mocy powstało z niego 205km i 307 nM (osiąganego przy 4500rpm!!!!)Maszyna jest paliwożerna, ale w typie pseudosportowej jazdy sprawuje się rewelacyjnie i najwięcej zanotowałem ok 13/100. Prędkość max. ogranicza tylko zegar

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

zastanów się nad citroenem C3 Picasso. kupiliśmy mojej mamie taki samochód do wożenia wnuków (moich dzieci) samochód jest rewelacyjny. Nie wiem jak się ten segment rynku nazywa, ale rodzina się mieści bez problemu. Musiałbyś sprawdzić czy bagażnik spełnia twoje oczekiwania. Rewelacyjny silniczek 1,2

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Myślałem, że bezmyślne spamowanie to domena "januszy biznesu", a tu proszę, Skoda też się za to bierze. Pewnie chodzi o to, by pierwsza strona w Google na hasło "silnik TSI" nie wyglądała tak jak obecnie: "Kusi osiągami, ale grozi poważnymi awariami" "Trwałość nie jest jego zaletą" "Tych silników un

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Bierz rapida. Myślę, że http://www.skoda-auto.pl/oferta/poznaj-tsi silnik tsi to w dzisiejszych czasach na prawdę rozsądny wybór. Spalanie jest śmiesznie niskie. Przy takich przebiegach jakie piszesz, nie masz co się zastanawiać. Bagażnik też jest spory, wózek wejdzie spokojnie. Auto pewnie się pr

Re: Mondeo mk7- ecoboost czy tdci? Który?

Najlepiej to umów się na jazdę próbną, wyjedź na autostradę i zobaczysz ile pali. Ten wynik 9,1 to musiało być mocno pod wiatr.

Re: Mondeo mk7- ecoboost czy tdci? Który?

Takie testy to trochę o kant tyłka - przy prędkościach autostradowych główna część energii idzie na pokonywanie oporu aerodynamicznego, którego siła zależy od kwadratu prędkości. Przy umiarkowanym wietrze ok. 30km/h ma ogromne znaczenie, czy jedziesz z wiatrem czy pod wiatr - różnica w sile oporu po

Re: Mondeo mk7- ecoboost czy tdci? Który?

Zapraszamy na jazdy testowe nowym Mondeo MK5 https://comfortcar.pl/ford-mondeo-mk5.html , na chwilę obecną mamy 1.5 ecoboosty , wkrótce będą również diesle. Trasa Katowice - Warszawa średnia pręskość 130-140 spalanie 8.6 -- <

Re: Ford Mondeo EcoBoost | Za kierownicą

to nie jest prawdziwy ecoboost... to jest EcoBoost: 6versus8.com ..

ecoboost po amerykańsku

Witam wszystkich. Downsizing po amerykańsku. moto.pl/MotoPL/1,88389,15323163,Lincoln_Navigator_po_liftingu.html#BoxMotoTxt Pozdrawiam

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Trochę trzeba poczekać z oceną trwałości. Turbiny w silnikach EcoBoost mają ulepszone smarowanie i chłodzenie. Czy nam się podoba czy nie, downsizing to przyszłość. Te silniki mają bardzo wysoki momęt obrotowy z płaską krzywą przebiegu. Spalanie przy spokojnej jeżdzie pokrywa się z danymi

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

silniki ecoboost 1-szej generacji ludzie sobie bardzo chwalą, np. 1.6 ecoboost 150KM pali około 7l, więc tyle ile 1.4tfsi które jest sporo słabsze,

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

samochód z homologacją drogową z tym silnikiem 1.0 ecoboost o mocy zwiększonej do 205KM był testowany na torze nurburgring i osiągnął 11 czas w historii toru, pobijając ponad 600 konne maszyny, a przy spalaniu 5,4/100km przy prędkości 120km/h

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

średnie spalanie w teście nissan micra 4,8l focus 1.0 ecoboost 5,6l, biorąc pod uwagę masę i osiągi to ford wypada lepiej, zaczekaj jak włożą ten silnik do fiesty i ka to spalanie będzie podobne ale osiągi lepsze, nissan 1.2 98KM, ford 1.0 125KM i najbardziej zaawansowany technologicznie silnik

Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Witam, przymierzam się do zakupu małego nowego autka za ok. 50.000 zł. Po obejrzeniu różnych opcji, waham się pomiędzy clio a fiestą. Clio ma zdecydowanie lepszy design, w tej cenie również lepsze wyposażenie (pakiet look, navi itp.), fiestę trochę lepiej się prowadzi. Poza tym fiesta jest po refres

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Niby piszą, że włożą turbo od 1.6L, nie piszą jednak, że to nie 1.6L ecoBoost w obecnej generacji,ale jego następca, który ma najprowdopodobniej być produkowany w Conti.

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

W poprzednim artykuliku stało: "Silniki z serii EcoBoost są tak małe, że postawione na ziemi zajmują powierzchnię mniejszą niż kartka A4". Dzisiaj jest zdjęcie tego silnika. Reszta picu jest tyle samo warta, co te mikroskopijne rozmiary.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Witam, jako laik wybrałbym Clio - świetny design, który może skutkować łatwiejszą sprzedażą w przyszłości.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Ee tam, widziałem to w dniu publikacji. A materiał przecież przedstawia auto w bardzo pozytywnym świetle.

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Bardzo lubię Forda, ale nie jestem pewien czy te nowe jednostki idą w dobrą stronę... 1.6 EcoBoost są bardzo przyjemne (miałem okazję jeździć wersją 150KM), elastyczne, nie dużo palą i jak na razie (sprzedawane są od około 2uch lat) nie ma z nimi większych problemów...

Re: Mondeo EcoBoost także z "manualem"

uturbiony zetec, a ecoboost wyróżna chociażby zmienne fazy rozrządu-nic takiego nie było w silnikach zetec i duratec

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Kupić Lancię zamiast Forda Ka na tej samej płycie podłogowej i zbliżonych wymiarach płacąc 20 kPLN więcej ..... i jeszcze wybrać padlinowate TwinAir .... bezcenne .....

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Po dosyć długich poszukiwaniach kupiłem... Lancie Ypsilon 0,9. Twoje typy też brałem pod uwagę, ale włoszka jest (dla mnie) wygodniejsza, ładniejsza i lepiej wyposażona :-)

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Ja dwa miesiące temu stojąc przed wyborem nowego małego miejskiego auta ( brałem pod uwagę fiestę i clio) zdecydowałem się na kia rio z wolnosącym 1.2. Pozdrawiam

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

No właśnie linia i wyposażenie CLio podoba mi się, chociaż po jeździe próbnej mam lepsze zaufanie do Fiesty. Dziękuję za porady. Kdyby ktoś, coś jeszcze chciał dodać, to chętnie przeczytam :-)

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

Świetnie, tylko 63 tysiące za to, by mieć bajery i technologię EcoBoost. Sorry, ale jak na razie nie stać mnie na to cacko, wolę przyziemne rozwiązania - oszczędzam m.in. na benzynie, zabierając w trasę współpasażerów. Znalazłem portal www.carpooling.pl, zarejestrowałem się i wychodzi mnie taniej

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

No widzisz czlowiek cale zycie sie uczy... bylem przekonany, ze od Fiata 500/Forda Ka powstala nowa platforma uniwersalna... a tu wynika, ze jest prawie ta sama od kilkunastu lat... Dzieki za info. Pozdrawiam.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

gzesiolek napisał: > To Panda II jest na tej samej plycie co Fiat 500? To nie wiedziałeś? http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Mini_platform Fiat Mini Platform Nie tylko Panda II, ale i Panda III -- Sygnaturka w trakcie opracowywania, prosimy zajrzeć później.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

peeska napisała: > civic to już inny budżet :-) Fakt, ale... 1.4 100KM w wersji Comfort szlo kupic ponizej 6 dych na wyprzedazy rocznika, zatem jest to jaka opcja, chyba, ze budzet nie podlega zmianom:)

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Ja bym poczekał z rok z tym Mitsubishi. Poziom jakości zbliżony raczej do Tata Indica Vista niż starego Galanta ..... www.youtube.com/watch?v=q7Rp1H_iVWo

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Ja bym się nie pchał w te małe turboładowane silniczki. Wziąłbym Mitsubishi Space Star. W takim budżecie masz wersję z pełnym wyposażeniem i skrzynią CVT. Auto jest zrobione wg starej szkoły, można je naprawiać na kowadle.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

Dacia Sandero 0,9 w wersji Blackline - za ok 44 tys. masz większy w środku i lepiej wyposażony niż Clio samochód (tempomat , Navi , za 1500 można dokupić pakiet skórzany ) który w zasadzie ma te same bebechy co Renault.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

> - Seat Toledo - jeśli już musi być skoda rapid to chociaż w tym opakowaniu Gdzieś na sieci natknąłem się na porównanie tych bliźniaków i nieco na odwrót była ta przewaga w detalach wykończenia, wyposażenia i ceny.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Ale niestety padlo to w silniczkach ktore byly male i doladowane... i stad smrodzik i obawy... Jak juz wspomnialem nie strach przed jakimkolwiek doladowaniem, ale obawa przez wady konkretnej linii silnikow...

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Ale wiesz, ze wysilenie a obroty to dwie rozne sprawy... ? A co do wyczytania w internecie... Czyli to co sam VW przyznal wprowadzajac poprawki do silnikow TSI to jednak klamstwo i wroga propaganda... tym silnikom nic nigdy nie dolegalo?

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Nie ma to jak kogos, kto ma inne zapatrywanie na trwalosc wysilonych mikrosilnikow niz Ty, nazywac glupkami... Zwlaszcza, ze nikt nigdzie nie nazywa tak fanow doladowanych silnikow... No, ale dyskusja na poziomie i bez fanboystwa byc musi... ;) Pozdrowienia od fana silnikow wolnossacych :P

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

miszasty napisał: > Chcesz trwały benzyniak - to kupuj benzynę bez turbo .... napisał fachowiec, co już z 5 turbobenzyn zajeździł przy przebiegu 100 tys. km, a wolnossak ma 500 tys. i jeździ na nówka.

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Jeździłem 1.2 TSI 105KM. Zapomnij o małym spalaniu w mieście. Auto mało pali - jak jedziesz sam, 90/h po autostradzie na płaskim terenie. :) Co do Forda się nie wypowiadam bo nie jeździłem.

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

@S-MAX Mam S-MAXa EcoBoost 203KM, nie jeżdżę jak wariat, a pali mi ~13l w mieście i ~11l w trasie (przy stałej prędkości autostradowej 150km/h komputer pokazuje spalanie chwilowe 12-12,5l). Ciekawi mnie jak osiągasz niższe spalanie niż to, o którym piszą testujący.

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

Gdyby jeszcze były w nim silniki przewidziane dla tego podwozia ( 3.5Ecoboost albo 3.7), a nie rachityczny motorek, można było by mówić o samochodzie. Tak mamy pojazd, który wygląda... a nie jest. Można w nim posiedzieć, a nie pojeździć. Za drogo i bez przyjemności. Żałosny produkt dla głupich

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

gzesiolek napisał: > Aha, czyli nie ma co ewentualny wlasciciel narzekac na wysilony silniczek dolad > owany, bo przeciez turbosprezarka wytrzymala, jedynie lancuch rozrzadu lub glow > ica padla, a to przeciez nie wina silnika... To nie wina turbiny. Ani turbina nie padła, ani nie po

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

klemens1 napisał: > miszasty napisał: > > > Chcesz trwały benzyniak - to kupuj benzynę bez turbo > > .... napisał fachowiec, co już z 5 turbobenzyn zajeździł przy przebiegu 100 tys > . km, a wolnossak ma 500 tys. i jeździ na nówka. ...no i ? :))) Coś w tym dzi

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

W S-Crossie przy emeryckiej jeździe da się zejść nawet do 5 litrów, normalna jazda w trasie 6-6,5l, trasa plus miasto lub autostrada 7-7,5l, samo miasto 8l, miasto bardzo duże korki 9l. Nie uważam, by było to dużo jak na silnik 1,6.

Re: Fiesta EcoBoost czy Clio 0.9?

peeska napisała: > Witam, > przymierzam się do zakupu małego nowego autka za ok. 50.000 zł. Po obejrzeniu r > óżnych opcji, waham się pomiędzy clio a fiestą. Clio ma zdecydowanie lepszy des > ign, w tej cenie również lepsze wyposażenie (pakiet look, navi itp.), fiestę tr > och

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

gzesiolek napisał: > Ale niestety padlo to w silniczkach ktore byly male i doladowane... i stad smro > dzik i obawy... Dlatego ktoś, kto podejmuje decyzję typu "kupno auta" powinien być na tyle ogranięty, żeby znać prawdziwe przyczyny tych problemów. A nie pierniczyć "turbo to zło i będz

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

gzesiolek napisał: > Nie ma to jak kogos, kto ma inne zapatrywanie na trwalosc wysilonych mikrosilni > kow niz Ty, nazywac glupkami... Ja nie nazywam głupkami tych, co mają inne zapatrywania, tylko tych, co twierdzą że taka a nie inna jest rzeczywistość, mimo że nie mają na to absolutnie

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

miszasty napisał: > > .... napisał fachowiec, co już z 5 turbobenzyn zajeździł przy przebiegu 100 tys > > . km, a wolnossak ma 500 tys. i jeździ na nówka. > > ...no i ? :))) Coś w tym dziwnego? Nieczęsto spotyka się ludzi, którzy z własnego doświadczenia wiedzą, jak nietr

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

> Gabaryty gabarytami, ale co do silników to ALBO kupisz nowoczesny i przyjemnie > jeżdżący turbobenzyniak (bierze od dołu) albo kupisz... trwały silnik bez turbo > , który może i na papierze spali dużo więcej, za to w praktyce szczególnie w mi > eście może nie tylko palić podobnie,

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Jak juz 1.2 TSI to wolalbym dolozyc do Octavii Kombi nawet w najtanszej wersji... Auto juz wieksze i rodzinne... Jesli chodzi o stosunek uzytecznosc do ceny to polecam wspomnianego juz Lancera... swietna cena, wyposazenie w tej cenie i niezawodnosc... kiepskie wyciszenie, lakier i plastikowe wnetrz

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

> A co myślicie o zakupie w takim razie np. 5 letniego mondeo/octavii/laguny czy > tego typu auta? Moim zdaniem bez sensu. W budżecie który masz, spokojnie kupisz nowy samochód, który da radę spełnić oczekiwania i będzie bez problemu służył długie lata. Używany da ci niewiele więcej, a będ

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Na japonczyki nie patrzyłem do tej pory. Z tego co czytam z Waszych opinii, to silnik z turbo moze w moim przypadku nie nyc trafionym wyborem. Co do budżetu - idealnie to ok.55-56 tys, z dużym bólem i wyrzeczeniami powyżej 60tysiecy nie więcej niz 65tys. Civica zobaczę. A co myślicie o zakupie w

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Gabaryty gabarytami, ale co do silników to ALBO kupisz nowoczesny i przyjemnie jeżdżący turbobenzyniak (bierze od dołu) albo kupisz... trwały silnik bez turbo, który może i na papierze spali dużo więcej, za to w praktyce szczególnie w mieście może nie tylko palić podobnie, ale nawet... więcej! Jak t

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

Chwileczkę - mamy samochód z silnikiem EcoBoost, który ma mało palić, ale tego nie robi i z przekładnią PowerShift, która powinna zmieniać biegi błyskawicznie, ale w trybie ręcznym zmienia powoli, czyli generalnie do zmiany musi się długo przygotowywać. W sumie - nawet jeśli sama zmiana jest szybka

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Nowy problem a dotyczy auta 1,8 z 2009 roku. takie artykuły znajdziesz na wszystkie marki. Zawsze znajdzie się problem i niezadowolony klient. W wielu przypadkach wystarczyła zmiana lepkości oleju. O opinii o turbo przyczyniły się pierwsze Outlandery 2,0 T i Nissan stosujący nieudane silniki doładow

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Jak taki budżet i ma być - faktycznie a nie w teorii - bezawaryjnie, to choćby... Auris 1.6 :) Kopyto to już ma 132 KM, bezawaryjny, bez turbo. Posłuży dłuuuuugo. Ale na Twoim miejscu rozważyłbym również auto typu pudełkowatego typu jakiś Nissan Note (choć te nowe to już są inne niż poprzednia gener

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

@ Pan Tadeusz: myślę, że nie tylko można, ale trzeba czepiać się takich ekobajek, jak w tym przypadku. EcoBoost to nie jest przypadkowa zbitka liter, czy pojęć, tylko dobrze (???) przemyślana strategia marketingowa: dajemy ci zielony samochód o świetnych osiągach, za który warto trochę więcej

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Wymienione dwa auta są w moim odczuciu zupełnie nieporównywalne - pod każdym niemal względem lepszy/ciekawszy wydaje się Focus. Co do trwałości jednostek, zarówno w jednym jak i w drugim przypadku jest to niewiadoma, aczkolwiek trudno sobie wyobrazić aby tych dwóch bądź co bądź gigantów w branży wyp

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Złą opinię o turbobenzynach wyrobiły produkty grupy VAG. Najpierw słynne rozciągające się łańcuchy rozrządu. Poprawiono, wszystko niby ma być ok. I niedawno pojawił się nowy, jeszcze większy problem:

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Aha, czyli nie ma co ewentualny wlasciciel narzekac na wysilony silniczek doladowany, bo przeciez turbosprezarka wytrzymala, jedynie lancuch rozrzadu lub glowica padla, a to przeciez nie wina silnika... no i zapomnialem dodac... to nie wina VW byla, a jedynie dostawca lancucha zawalil... Zrozum, ma

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Przejedź się w wybierz co ci pasuje. W tej cenie kupisz i wolnossący i turbo. Zastanów się czy wolisz świeże auto np. Focus 2015 (1,6 lub 1,0) czy schodzące np. Astra (1,4 1,6 lub 1,4 T) lub Lancer 1,6. Każde nowe auto bez względu na to czy turbo czy nie przejedzie w trasach min 500 k km wokół komin

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

@S-MAX. Jeżdżę Mondeo 1.6 Ecoboost i od początku sprawdzam spalanie tankując za każdym razem do pełna (taka moja mania). Średnia z 10 tankowań to 8,8. Różnice pomiędzy tym co wyliczam, a tym co pokazuje komputer to od 0,5 do ok 1 l/100km. Najczęściej niestety komputer zaniża. Totalnym

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Zastanowiłbym się nad: 1) Lancerem - ma obecnie świetne ceny za tę jakość, zmieścisz się w 60 tysiącach, ale wózek to trzeba by przymierzyć i do sedana i do liftbacka. 2) Roomsterem - rabaty rzędu 10 tysięcy, więc możesz naprawdę mocno poszaleć przy konfiguracji i się zmieścisz nawet w 50 tysiącach

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

@jacek "Chwileczkę - mamy samochód z silnikiem EcoBoost, który ma mało palić, ale tego nie robi..." To porównaj sobie go do jakiegoś innego samochodu z silnikiem benzynowym 200KM podobnej masie i podobnych gabarytach oraz podobnych osiągach i wypowiedz się raz jeszcze. ".... i z przekładnią Power

Nowy dynamiczny kompakt za ok 80 tys...

Jazda głownie po mieście, rzadko trasa. Wstępna czysto teoretyczna weryfikacja: Giulietta 1,4 TB 150 KM, Mazda 3 2.0 165 KM i Focus 1,5 EcoBoost 150 KM. Jestem jeszcze przed ewentualnymi jazdami próbnymi, jednak spostrzeżenia użytkowników mile widziane.

Re: Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

Silnik 1.6 EcoBoost to Fordowski silnik, nie PSA. Jest to rozwinięcie silnika 1.6 Ti-VCT w Mondeo do tej pory miał moc 100 i 125KM, a po liftingu ma 120KM. Dodano mu turbine i wtryski z Mazdy, oraz zwiększono kąt faz rozrzadu z 15 do ok 50 stopni.

Re: Mondeo EcoBoost także z "manualem"

@gasoline To, że w tym Mondeo nie pracuje sześciocylindrowiec nie jest aż takie złe. Mniejszy silnik mniej waży i nie obciąża tak przedniej osi. Duże silniki szczególnie V8 zostawmy dla tylnonapędowego Mustanga. Ford w swoich materiałach chwali się, że EcoBoost jest jakieś 20kg lżejszy od

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

, że Mondeo i tak jest lżejsze, słabsze i bez turbiny w stosunku do S-Max ecoboost. Co do komputerków zapewniam cię, że się mylisz. U mnie w rodzinie jest c-max 2.0 tdci i zaniża o 1,5 litra w stosunku do rzeczywsitego zużycia, wiem to na 150%. Po wtóre to nie żadne programy obliczają zużycie tylko

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

@BarT Co do spalania EcoBoost i jak to robię, że pali mniej? Nie wiem, ale chyba jeżdżę spkojojniej od Ciebie, ot co :-). Ale do rzeczy, S-MAX z tym silnikiem pali mi mniej, niż MONDEO z 2.0 145KM i o 1,2l więcej, niż FOCUS 1.6. Mówię tu o średniej z komputera. Podaję te modele, bo akurat tymi

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

+3 też będzie komfortowe, bo z tyłu nadwozie jest szerokie i są 3 oddzielne, reulowane fotele. Te 2 z tyłu to, jak w artykule, "zapasówki", jak przyjedzie babcia, albo w przypadku "dyżuru szkolnego", są ok. Co do silnika, 2.0 EcoBoost to pali trochę mniej, niż podano w artykule i w

Re: Benzyna turbo - proste pytanie

Najpierw merytorycznie: osobiście nie mogę się dopisać, bo z benzyniakiem, którego użytkowałem (VW 1.4 TSI) pojawiły się problemy przed 100k km. Dobre opinie co do niezawodności mają natomiast Fordowskie EcoBoost i TCe od Renault. A teraz pytanie ode mnie: jeśli priorytetem dla Ciebie jest

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

gdyby mi na tym zależało, to kupiłbym Skodę Fabię 1.4 TDI i bił kolejne rekordy. Ale reasumując uważam, że EcoBoost z PowerShiftem jest oszczędniejszy, niż 2.0 145KM i niewiele gorszy od 1.6 100KM w Focusie, co mnie pozytywnie zaskoczyło, bo spodziewałem się zużycia właśnie na poziomie 13l, a tu proszę

Re: Ford Mondeo EcoBoost | Za kierownicą

produkt globalny) oraz rodzina 4-cylindrowych silników EcoBoost zostały zaprojektowane w Europie, stąd moje stwierdzenie o "Niemcach". @lolo Dziękuję za wytłumaczenie :-) @Obelix Rabaty obowiązują na większość spośród przywołanych modeli, a (moim zdaniem) kryptoreklama na forach internetowych

Re: Benzyna turbo - proste pytanie

obrotowy już od niskich obrotów , już mam dość piłowania. Patrzę w stronie forda 1.6 ecoboost. Na pewno bym go nie wysilał, chodzi mi wyłącznie o komfort wyprzedzania w trasie.

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

." Czepianie się na siłę oznaczenia EcoBoost, nie ma dużego sensu, bo to nazwa całej linii silników od 1.0 poprzez 1.6 do 2.0 (przynajmniej w europie). Miałem okazję jeździć 1.6 EcoBoostem w nowej budzie Focusa, i tam ten silniczek daje zarówno dużo frajdy jak i spalanie na poziomie 7coś w mieście, co jak na

Re: Wywazanie czterosuwow

A nie wydaje się Wam, że drgania dotyczą bardziej wersji aut z 3 cylindrówkami bez "wspomagaczy" typu TSI, Ecoboost itp?

Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z zjazd

Może się komuś przydadzą moje wrażnia z jazd najnowszym focusem. Od 2 tygodni mam do dyspozycji ten samochód - jeżdzę na francuskich blachach. Kombi, system start stop, automatyczna klimatyzacja... Rocznik 2013 - przebieg 45 tys. Zrobiłem ok 5 tys km - głównie we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i