dwie dźwignie sprzęgła

Piotr Sielicki

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Są w życiu takie chwile, które chciałoby się żeby trwały jeszcze, jeszcze i jeszcze. Ostatnio właśnie taką chwilę miałem okazję przeżyć. Dzień po zakończeniu 51. Rajdu Barbórka - jednego z najbardziej rozpoznawalnych i widowiskowych wydarzeń motoryzacyjnych w naszym kraju, mogłem bliżej poznać najnowsze rajdowe dziecko brytyjskich inżynierów z M-Sportu

Honda CB 600F Hornet vs. Suzuki GSR 600 - wściekłe bliźniaki

Laur pierwszeństwa w implantowaniu silnika z motocykla sportowego klasy 600 w klasyczne podwozie należy się Hondzie. To właśnie dziewięć lat temu poznaliśmy pierwszą generację Horneta z silnikiem przeszczepionym prosto z CBR 600F.

Opel Corsa C (2000-2006) - opinie Moto.pl

Trzecia generacja małego Opla okazała się równie udana jak dwie poprzednie. Taka koncepcja miejskiego auta, sprawdzona i dopracowana, wciąż jest atrakcyjna.

Konfrontacje: Ford Fusion 1.4 Trend X100/Mazda 2 1.4 Core+

" wynika tylko z innej zabudowy paneli drzwiowych. Oba auta trzeba skrytykować w równym stopniu za wadę odziedziczoną po Fieście - brak miejsca na lewą stopę kierowcy. Zdejmując ją z pedału sprzęgła, masz niewiele przestrzeni między krawędzią pedału a tapicerką osłaniającą wzmocnienie karoserii

Renault Laguna Grandtour - Jedno ale

jest osobno otwierana tylna szyba oraz ultrawygodny sposób składania tylnej kanapy. Wystarczy po prostu pociągnąć za dwie dźwignie i gotowe - podłoga robi się niemal płaska, przestrzeń bagażowa urasta do prawie 1600 l. Wystarczy, aby zmieścił się tam cały Luksemburg, gdzie odbywały się jazdy