dokument sad

Serbia

Serbia

być zastosowana kara aresztu i zatrzymanie prawa jazdy na okres od 30 dni do 6 miesięcy.  Dokumenty obowiązkowe: Przy pobycie do 90 dni obowiązuje paszport ważny minimum 6 miesięcy ponad planowany okres pobytu. W Serbii istnieje obowiązek meldunkowy dla cudzoziemców. Przy przyjazdach do osób

Twoim samochodem po Europie

Twoim samochodem po Europie

dzisiejszym poście). Dziś powiem tylko, że wnerwiłem się, bo Czarny Kościół w Brasovie otwarty jest tylko do 15.30 i się godzinkę spóźniłem... sad(( Obszedłem go tylko dookoła - robi wrażenie, pocykaliśmy parę fotek, posłuchaliśmy trochę muzyki przy fontannie (koncert sponsorowany przez Tuborga) i

Twoim samochodem po Europie

Twoim samochodem po Europie

).Dziś powiem tylko, że wnerwiłem się, bo Czarny Kościół w Brasovie otwarty jest tylko do 15.30 i się godzinkę spóźniłem... sad(( Obszedłem go tylko dookoła - robi wrażenie, pocykaliśmy parę fotek, posłuchaliśmy trochę muzyki przy fontannie (koncert sponsorowany przez Tuborga) i polecieliśmy sobie odbić

dokument SAD?

Mam pytanie,czy taki dokument moge sporzdzic sama? czy potrzebna tutaj jest wersja komputerowa,co wiaze sie z oprogramowaniem,a nie reczna? dziekuje za odpowiedz V2

Re: Wasze pierwsze wypadki....

no widzisz, rok temu bedac w sadzie, sprawdzalam a aktach i nie bylo info o oddanym pj. w starostwie nie mam jak sprawdzic. babka mi powiedziala, ze ten rok liczy sie nie od daty wyroku a od oddania dokumentu. w przypadku chlopaka zalapal sie na ponowne zdawanie egzaminu. co z nim sie dzieje to nie

Re: Niejasne pismo i oburzenie

Słyszałam o tym - kuriozum. Jednakowoż sąd mialby prawo zadać dowolnego dokumentu/dowodu na okolicznośc potwierdzenia słow swiadka/strony. Np. gdyby matka dziecka sama powoływała się na swoją religijnośc (z jakiegoś powodu), a sąd, czy strona przeciwna miałby watpliwosci, czy powołuje sie zgodznie

Re: prawnik

Notary public ma poswiadczyc podpis, ze taka a taka osoba przed nim sie podpisala, a nie inna. Zapyta pewnie, czy wiesz co podpisujesz i tyle. Upewnij sie, czy sad w polsce nie wymags klauzuli apostille. Kazdy notary public swiadczy usluge wyslania dokumentu po klauzule apostille. W Polsce znowi

Re: Jak przetrwać ten czas, poradźcie...

zbieraj wszytskie dokumenty, napisz do niego SMS czy mail z prosba o pomoc w splacie kredytu, i utrzymaniu corki, jak odpisze ze to nie jego sprawa - trudno, wazne bys miala to udokumntowane ze odmowil, wszystkie takie sms-y maile zbieraj- beda bardzo uzyteczne w sadzie przy podziale majatku i

Re: bardzo pilnie potrzebuję porady

tak było ,była obdukcja lekarza sądowego i wypis ze szpitala , ale jak sprawy nie było to te dokumenty nic nie znacza w swietle prawa on jest niewinny - bo nie ma prawomocnego wyroku sadu dlaczego nie załozycie ponownie sprway o pobicie? -- "Leczę się gorzałką i aspiryną.Przy czym nie będę

Re: Odwołanie sie od orzeczenia niepełnosprawnoś

Witam ponownie.od stycznia dostałam dopiero tydzień temu pismo z sadu ze odbyła się niejawna sprawa i powołują biegłego neurologa. Teraz mam czekać na pismo kiedy córeczkę ten biegly będzie wzywał? Czy orzeka na podstawie dokumentów? Będę wdzięczna za odp.pozdrawiam

Re: Dokumenty - podwyższenie alimentów

posiadanym przez eksa kontach - możesz wystąpić o zobowiązanie go do przedstawienia wyciągów z konta, i na tej podstawie wykazać jego rzeczywistą stopę życiową (wskazując sadowi np. że struktura wydatków nie koreluje z oficjalnymi zarobkami). Dołącz swoje dokumenty, im bardziej będziesz wiarygodna od

Re: polski rozwód a ślub w UK

za szybko wyslalam. najlepiej zapytac w miejscu, gdzie bedziecie skladac dokumenty, tlumaczenie na pewno bedzie potrzebne ale nie sadze, zeby legalizacja byla potrzebna. Urzedy w EU sa mniej biurokratyczne niz w Polsce ;) Ja to przechodzilam w druga strone, tzn slub w Polsce a rozwod w UK. Sad w UK

Re: getBACK przysyłają smsy i żądają wpłaty na ko

pozew to w oparciu o cytowane art 332 1 i 2 kpc 355 1i2 kpc itd itd sad postanawia jak w sentencji. Pomimo tego dzwonią jak powołuje się na wyrok to groza ze jeszcze nie wszystko w tej sprawie ze moga duzo wiecej dokładnie PAN Brysik tak się wyraził albo ze Do zbierali nowe dokumenty i sprawa ponownie

ustalenie ojcostwa

adwokat zrobil notatnke pod zwolnieniem ze jego klient czyli tatus nie stawi sie na n=badania i beda one przelozone na inny termin. sad rownierz przyjal taki dokument bez tlumaczenia przez tlumacza a co najwazniejsze nie byl to orginalny dokument tylko zrobiony telefonem komorkowym fotos. z czego pierwsze

Re: paczka z USA - tanio

Otrzymalem pismo od Dyrektora Izby Celnej gdzie pisze ze praktyki Colex sa mylace i agencja dostala upomnienie. Mozna dokonac zgloszenia samemu a ja zrobilem to przez EPUAP wypelniajac dokument SAD. Mozna zglosic Colex do Prezesa Urzedu Konkurencji i Konsumentow lub wejsc na droge sadowa.

wyrok sadu.

, gdyż decyzja sadu wróci do Zusu wraz z dokumentami, po prostu nie wiem co dalej robic.Proszę o poradę.

Re: Wlasciwa struna

Ciekawa sprawa, pf drobiący z radości nóżkami swego czasu przy rozwalaniu Libii pisze obecnie o humanizmie :) A może by tak wpierw postawić pod sad tych którzy wywołali kilka wojen domowych i mają pewnie na to samo ochotę w Iranie? Pf pewnie też nie ma zielonego pojęcia o tym że w Polsce jest

Re: czy jest mozliwy tani rozwod w uk?

Jesli juz ustalili opieke nad dziecmi, prawdopodopnie tez podzial majatku, to teraz nalezy pobrac odpowiednie dokumenty I zlozyc sprawe do Sadu. Trzeba podac powod rozwodu , moze to byc zdrada ( udowodniona), dwuletmia separacja za obopolna zgoda, piecioletnia bez obopolnej zgody, porzucenie (tu

Re: spadek i pazerność

O matulu. Wypadaloby jeszcze sprawe w sadzie o spreparowane dokumenty zalozyc :/.

Re: Falszowane dokumenty w Sadzie w Lubinie

Nie jest to pierwszy taki wypadek. W Olsztynie udowodnione sfałszowanie dokumentów rozprawy sądowej spotkało się z finalnym orzeczeniem e sprawie tego deliktu, że "sędzia popełnił błąd w sztuce" :o))

Re: dług w polsce i egzekucja w anglii

Po pierwsze Twoi wierzyciele musza miec wyrok sadowy (bsporny) oraz europejski nakaz zaplaty. Z tymi dokumentami musza Cie pozwac w Anglii, nie moga tego zrobic bez kancelarii w UK, bo sad musi miec brytyjski adres do doreczen no i musza znac tez Twoj adres, bez tego nie wniosa pozwu. Nikt tego za

Re: R.Sikorski odzyskal pamiec

m.maska napisała: > Dlaczego dopiero dziś dokument ujrzał światło dzienne? - Szef MSZ trzymał to pi > smo w zanadrzu i czekał na bardziej odpowiedni moment - mówił "Super Expressowi > " nieoficjalnie jeden z polityków PO. - W czwartek jednak, po ponagleniach, dor > adcy

Falszowane dokumenty w Sadzie w Lubinie

Sfalszowano dwie sprawy sadowe w czasie mojego pobytu za granica dotyczace podzialu majatku po moich rodzicach . Bank BPH w Polkowicach ukrywa konto Mojego Ojca podajac mi falszywe dane .Urzad Skarbowy w Polkowicach skorupowany przez Moich braci ktorzy na tym terenie posiadali Firme transportowa

Re: Casus Finanse - karatecy :)

uprawomocni. Równolegle wezwałem ich do zaprzestania niepokojenia mojej osoby tego typu kontaktami. Odpisali, iż zaprzestają. Złożyłem sprzeciw od nakazu do e-sadu. E-sad skierował sprawę do normalnego trybu do sądu w Gdyni. Sąd z Gdynii zawezwał Casus do przedstawienia dokumentów źródłowych tj umowy, faktur

Widzenia z synem na Jansej Górze

skomentować. Pan Marek kilka dni temu wysłał do sądu pismo, w którym sprzeciwia się wykorzystaniu w postępowaniu dokumentów ściągniętych z parafii. - Na sali rozpraw nie ma miejsca na religię. Ingerowanie w kwestie wiary przy wydawaniu wyroków jest sprzeczne z konstytucją. Jeśli sędziowie to zignorują

3 x w Sądzie z powództwa gimnazjum - nękanie?

szkoła zaktualizowała informacje podane do sądu. Nie aktualizowała wniosków i dokumentów sądowych, nikt ze szkoły nie zjawiał się na rozprawach, a my musieliśmy brać urlopy, biegać po mieście w sprawie zaświadczeń i dokumentów, bo przecież jednostka jest niczym wobec instytucji. Ostatecznie 3 x w Sadzie

Re: Smakowite :)

astra18 napisała: > To spróbuj posługiwać się w sadzie kopiami albo dostarczać np do pracodawcy kop > ii dokumentów potwierdzających kwalifikacje. Co zrobisz jezeli okaze sie ze oryginal jest taki sam? Tez powiesz ze to nie oryginal lub ze zostal sfalszowany?

Re: Smakowite :)

a000000 napisała: > maria421 napisała: > > > A kopie z czego sie robi jak nie z oryginalu? > > kopia od oryginału różni się tym, że łatwiej jest ją uzupełnić o oczekiwane ele > menty. To spróbuj posługiwać się w sadzie kopiami albo dostarczać np do pracodawcy

Re: Kolejny horror na Tunkla

"Przetarg na budowę trasy N-S został przeprowadzony prawidłowo, a zwycięska firma posiadała wszystkie wymagane dokumenty - uznał Sąd Okręgowy w Gliwicach. Wyrok sądu oznacza, że mogą się rozpocząć prace nad kolejnym odcinkiem trasy, która ma łączyć autostradę A4 i Drogową Trasę Średnicową w Rudzie

Re: Ponoć chodzi o państwo prawa :)

kompletnie. >Na stronie internetowej Trybunału > Konstytucyjnego opublikowano dokumenty w sprawie K 34/15. Jednak kalendarium zd > arzeń i opublikowanych dokumentów wskazuje że nie dopełniono czynności procedur > alnych a wyznaczenie 5 osobowego składu formalnie nie nastąpiło: > >

Re: Sroda, slonce

no pacz pani, widac biurwokracja ma sie dokladnie tak samo dobrze, niezaleznie od kraju, regionu itd sie mi przy tym wpisie przypomnialo, jak po przeprowadzce do mtl , w lipcu, musialam udowadniac wieloma dokumentami, ze to nie moja furgonetka parkowala poprzedniego grudnia i tak naprawde

Oczywiscie,ze nic nowego

Dlatego napisalem,ze to ciekawy dokument,a nie odkrywczy. To jest raport,a nie domysly nasze,czy publicystow.Co innego,kiedy wiemy,ze ktos jest gwalciciel i morderca,ale co innego,kiedy on zostal skazany wyrokiem i my czytamy uzasadnienie sadu,ktory skazal gada na dozywocie,z jednoczesna

Re: Pomóżcie proszę - fałszerstwa

1/ gdzie są dokumenty - Śmierć - zniszczone w całości lub części lub przeinaczone/podrobione, 2/ jak je odzyskać - 5 mieczy - tu klęska, zwątpienie, straty, może ich nie odzyskasz,a może tylko cześć. 3/jak pozbyć się tej pani - 5 buław - będzie walka, pewnie w dalszym etapie sad. 4/ jaka

Re: czy jest mozliwy tani rozwod w uk?

Jak wyzej. To zalezy na ile obie strony chca ze soba wspolpracowac w tej kwestii. Jesli wszystko dogadacie pomiedzy soba, to odpowiednie dokumenty mozna sciagnac ze strony Sadu , wypelnic samemu I wtedy oplaty sa ok ?500. Minimalne alimenty na jedno dziecko to 12% zarobkow brutto rodzica, z ktorym

Re: niepłacenie alimentow/pytanie

wystwpuje do sadu i wydania postanowienia zastepujacego oswiadczenie meza o sprzedazy mieszkania. Przed tranzakcja sprzedazy mieszkania sklada dokumenty do komornika w zwiazku z alimentami a takze o nakazie zaplaty co do czynszu. Kobieta dostaje swoja czesc zs sprzedazy, a komornik zajmuje to co jej sie

Malzenstwo za granica, rozwod w Polsce?

Slub zawarty za granica, (Indie)maz za granica. dokument zarejestrowany(umiejscowiony) w polskim USC. I teraz , chcac przeprowadzic rozwod w Polsce, wystarczy dzialac tak, jak gdyby slub byl tu? Tzn jesli wystapic o rozwod, wszystkie formalnosci ida normalnie? Co jesli maz jest za granica

Re: Pożyczka żyrant jak odzyskać kasę

isc do sadu bo jak komornik moze cos odzyskac bez wyroku? skladasz pozew wraz z dokumentami w trybie nakazowym i czekasz na wyrok. ja czekalam 2 mce i 3 tyg na uprawomocnienie (jesli dluznik nie wniesie zarzutow).

ZAGADKA 2:Wniosek do wyzszej instancji ws.eksmisji

; podam ich do sadu I jaki bedzie efekt sprawy: KOCHANKOWIE Wisielcu kochany: co ma wisiec, nie utonie! Krolowa Mieczy chetnie oddalabym z tej talii:)) Niebawem udaje sie z dokumentami do nich- tych ludzi, pokio jeszcze mam czas! Patrze na karte 6 kielichow I chce mi sie plakac, ze przez takich gnojkow o

Re: Rozwod w Polsce mieszkajac w Anglii

Ptawda mozna to zalatwic jedna wizyta . Wsrunek wsxystkie dokumenty I pisma . Moja kobietka wlasnie tak zrobila . Jedna wizyta w sadzie jej byly maz podpisal wszystkie dokumenty I wnioski jakie slozyla moja kobietka a jego wczesniej I bylo po sprawie . Miala pomoc prawna od prawnika ktory

Re: Smakowite :)

maria421 napisała: > astra18 napisała: > > > To spróbuj posługiwać się w sadzie kopiami albo dostarczać np do pracodaw > cy kop > > ii dokumentów potwierdzających kwalifikacje. > > Co zrobisz jezeli okaze sie ze oryginal jest taki sam? Tez powiesz ze to

Re: Smakowite :)

maria421 napisała: > astra18 napisała: > > > To spróbuj posługiwać się w sadzie kopiami albo dostarczać np do pracodaw > cy kop > > ii dokumentów potwierdzających kwalifikacje. > > Co zrobisz jezeli okaze sie ze oryginal jest taki sam? Tez powiesz ze to

Re: imiona

A wiem ze jakiegos dokumentu nie potrzeba z rumuni ale nie pamietam jakiego:p i bede musiala tu isc do sadu zeby mi napisali ze robert nie musi tego miec. A dlugo jestescie juz razem? Ja mysle ze wezmiemy slub moze latem. Jak na razie czekam na jego akt urodzenia bo jego mama wyslala. Oby wogole

Re: Jak działa komornik

jesli sasiadka wystapi do sadu w trybie nakazowym, to powinnas dostac od sadu pismo z nakazem zaplaty. mozesz wniesc sprzeciw i wtedy odbywa sie sprawa normalna. jesli sasiadka zlozy dokumenty i nie poda prawdziwego adresu, to nic oczywiscie do Ciebie nie dojdzie. wtedy nie zlozysz sprzeciwu a ona

Na Majdanie do demonstrantów i służb mundurowych s

Jankiwa - miały miejsce dziś rano. Deputowany do Rady Miejskiej Kijowa Ołeksandr Aroniec opublikował na Twitterze decyzję Peczerskiego Sądu Rejonowego w Kijowie, na mocy której dokonano przeszukań. Dokument mówi, że podczas śledztwa sądowego odszukano nagranie video, które przedstawia otwarte okno w

Re: Odwołanie o niepełnosprawności-sprawa w sądzi

Ciekawi mnie czy na tym forum jest ktoś komu zabrano niepełnosprawność oprócz nas. Raczej z tego co czytam to rodzice walczą o pkt 7. My właśnie dostaliśmy odpowiedź od wojewódzkiej komisji, że podtrzymują swoją decyzję (czyli, że Tymek, lat 9 z ZA nie jest niepełnosprawny) i przekazują dokumenty

Re: sąd spoza rejonu dłużnika

sądu, a drugi przysłał wezwanie, jak wyżej opisane. Myślę, że chcą wyciągnąć ode mnie dane i informacje, których nie ma w pozwie, ani w dokumentach, i tym samym uznanie długu. To chyba reakcja windykacji na oddalanie pozwów przez sady. Nie mamy dowodów, to wyciągnijmy je od pozwanego. Niech opowie

Re: Prawo i sprawiedliwosc wedlug PiS

informacji o przestępstwie, a tylko to pozwala służbom zacząć akcję "kontrolowanego wręczenia korzyści majątkowej" wobec podejrzewanych. Na potrzeby operacji CBA sfabrykowało - zdaniem prokuratury bezprawnie - dokumenty (opatrując je pieczęciami gminy Mrągowo i podpisami urzędników), które potem przedłożono

Odszkodowanie i zwrot pieniędzy

kwoty informują, że możemy iść do Sadu. Większość z moich klientów nie poszło do Sądu bojąc się kosztów i nie mając wiedzy ile mogą otrzymać odszkodowania a poza tym myślą , że koszty przerosną kwotę, którą mogą otrzymać. Otóż jest sposób na sprawdzenie czy kwota otrzymana jest właściwa. Dokumentami

Sąd nie da zobaczyć ojcu syna, bo ...

wydanie zgody na widywanie chłopca w weekendy i zabieranie go do Tychów. Podczas rozprawy, która odbyła się tuż przed Bożym Narodzeniem, po raz kolejny sędziowie poruszyli kwestię wiary. - Sędzia wręczył mi ściągnięty z parafii dokument podpisany przeze mnie 10 lat temu podczas chrztu syna - mówi pan

Re: Krzemienica pod Łańcutem

Umiejętności w Krakowie pod nr 1839 II „Księga ławnicza wsi Krzemienicy” jest pisana w języku staroniemieckim. Księga zawierająca jedyne znane do dzisiaj zapisy sadów wiejskich w Krzemienicy pochodzi z lat 1451 ? 1482, miała 13 protokolantów, oprawiona w pergamin noszona była na pasie rzemiennym z

Re: Oddanie dziecka do adopcji

popros rodzine o POKAZANIE zaswiadczenia o kwalifikacji na rodzine adopcjyjna z osrodka adopcyjnego. To jest dokument, dzieki ktoremu w sadzie pojdzie raz dwa. Jesli nie maja. Sprawa bedzie sie ciagla. JEsli poświadczysz ojcostwo , to bedzie to zwyczajnie kłamstwem. Byc moze kłamstwem w imie dobra

Re: czy trzeba zalaczac koszty utrzymania do pozw

jak nie złożysz to dostaniesz pismo z data rozprawy i dokumentami, które masz dostarczyć albo wczesniej do sadu albo bezposrednio na rozprawę

Re: buahahahaa

Ależ ja własnie piszę o tym, że sad nie przyklepuje alimentów w niebotycznej kwocie bo matka powie, ze płaci 500 zł za energię. W sądzie przedstawia się dokumenty, paragony, potwierdzenie przelewu i na tej podstawie sad orzeka alimenty. Widocznie była żona twojego męża przedstawiła takie dokumenty

Re: Pożyczka żyrant jak odzyskać kasę

thea19 napisała: > isc do sadu bo jak komornik moze cos odzyskac bez wyroku? skladasz pozew wraz z > dokumentami w trybie nakazowym i czekasz na wyrok. ja czekalam 2 mce i 3 tyg n > a uprawomocnienie (jesli dluznik nie wniesie zarzutow). wiem że do sądu tylko pytam jak zacząć ,a

ciekawe

katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,11443193,Prezydent_zniszczyl_dokumenty__Sad__to_sprzeczne_z.html

Re: Karencja...

... przypadek, czy przestroga? Fronda: "Zobacz dokument, co działo się na niebie i ziemi po ogłoszeniu tej decyzji. Przypadek? Czy może przestroga? Zobacz sam:" Tyle, że materiały przedstawiające anomalie pogodowe pochodzą z ... archiwum ;) Czy to miałkość ludzkiego umysłu zmusza tych publicystów do tak

Re: Czy PiSowi przejdzie miesiączka?

astra18 napisała: > Nr czego? Numer strony tego dokumentu : orka.sejm.gov.pl/ZespolSmolenskMedia.nsf/files/ZSMK-9VLJNC

Re: Ponoć chodzi o państwo prawa :)

Trybunału > > Konstytucyjnego opublikowano dokumenty w sprawie K 34/15. Jednak kalendar > ium zd > > arzeń i opublikowanych dokumentów wskazuje że nie dopełniono czynności pr > ocedur > > alnych a wyznaczenie 5 osobowego składu formalnie nie nastąpiło: > > >

Re: To jest prezydent Polski :) :) :)

warigraf to nie elektrowstrzasy,bobski bylam pewna ze to juz wiesz , no ale widze ze dalam ci zbyt duzy kredyt :-D Odpowiedz Brunka jest zbyt "pokretna" zeby normalny sad mial domyslal sie co autor mial na mysli :-) Ale to...hmmm... polski sad :-) Niezalezny ,prawda ?:-) "Komoroski: W ogóle

Re: zgodny podział majątku - niby

Wejde w watek, ale moze Ci sie przydac. U nas tez byla dzialka i dom w trakcie budowy. Jesli chcesz miec 100% pewnosci, ze Sad zaakceptuje Wasze postanowienia, dobrze byloby isc do notariusza i dokonac intercyzy i podzialu majatku (lacznie z odpisami kolo 500-600zl). Wtedy te dokumenty zalaczasz do

Re: Dostał kamienicę na podstawie fałszywego test

Moski tylko czekaja na takie remonty,a sady nasze uwierza w kazdy dokument wlasnosci.

Re: Już po wszystkim

hej mam pytanie czy dlugo czekalas na pierwsza rozprawe ja miesiac temu zlozylam dokumenty? Niestety ja jeszcze przed ta przyjemnoscia przed sadem, nie jest to latwe i bardzo boli, ale zeby cos ratowac potrzeba checi obojga jedna osoba nic nie zdziala niestety, pozdrawiam i powodzenia

Re: Niby taki młody...

Zaczyna sie..........szkalowanie Dudy !!!!!! Szkoda, ze niepamieci pana prezydenta w ostatnim przesluchaniu w sadzie nie przypomnisz. To przeciez bylo tak niedawno. witek.bis napisał: > ... a pamięć najwyraźniej już mu szwankuje. > > http://pis-da.blogspot.com/2014/11/kulisy

Re: Gdybam sobie na temat...

.... W czasie dochodzenia operaor powiedzial ze zamek nie byl sprawny - bylo napisane zeby sie nie opierac... a dokumenty byly ze jak przyszla policja an drugi dzien to rzeczywisci zamek byl zepsuty i mogl sie otworzyc pod naciskiem. Wina oczywiscie tego co sie opieral - lew zachowal sie naturalnie

Wezwanie do Saud o wyjawnienie majatku

Dostalam wezwanie do Sadu cywilnego o ujawnienie majatku. Mam tez dostarczyc wypelnione dokumenty co posiadam. Jak wyglada taka sprawa? Mam juz kilku komornikow, teraz Po raz pierwszy mam sprawe. Boje sie, jak wyglada taka sprawa?

Re: Sprawa cywilna -czy musze stawic sie na rozpr

Ja wysyłam zawsze kopie , jak sad bedzie chcial potwierdzenia przyniesie na rozprawe oryginał do sadu i za zgodnosc z oryginalem potwierdzi, to nie jest problem ze to kopia, nie ma sie martwic na zapas. Wysłać dokument wcześniej. Mogło to być tylko zawiadomienie o terminie, ale jezeli walka toczy

Re: Pytam się tylko...

> Na jakiej podstawie wypłacić odszkodowanie za coś, co było pełnoprawnym działan > iem policjanta? Jesli dobrze rozumiem, policjant zatrzymuje prawko, a sad (w bardzo odleglym terminie) decyduje, ze policjantowi odebralo rozum, gdy prawko zatrzymywal. Zauwaz, ze wobec przestepcow sad

Dwie ekstradycje

1. wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sad-zgodzil-sie-na

Re: ematka wie wszystko - spadek- długie i pogmat

banika2 ale chyba logiczne jest, ze idziesz do notariusza czy sadu z pewnymi uprzednio przygotowanymi dokumentami , tak? Czy może na słowo sąd lub notariusz wierzą ,że dana para nie żyje i zostawiła taki ,a taki majątek takim ,a takim osobom?

Re: Wpis do Księgi Wieczystej - współwłaściciele

Nie podzielicie tej dzialki jesli niema dobrej woli a sad i biegly tez nie da rady, no kazda dzialka winna miec dostep do drogi, dzialka pod domem i rak bedzie na wspolwlasnosci, to tak jakby mieszkańcy małego bloku chcieli sobie podzielic geodezyjnie podworko, nie da sie i juz. Natomiast mozna isc

Bank szwajcarski i jeden spadkobierca

Witam. Czy jeśli wygrałam spadek i czesc spadku ponoc jest w banku szwajcarskim to czy bank oprócz oczywistych dokumentów takich jak(postanowienie sadu po polsku i przetłumaczony na jezyk angielski przez przysięgłego tlumacza i dokumenty takie jak paszport) maja prawo zadac spisu inwentarza

Re: W sprawie zgodności projektu z Konstytucją RP

chodzi o opinię na temat projektu. Taką opinię (a przynajmniej tak zatytułowało swój dokument) wydało Biuro Sadów i Analiz Sadu Najwyzszego na prosbę Prezydium Sejmu. Opinię tę można przeczytać bo jest ogólnie dostępna. Pozdrawiam Losiyu

Re: jeszcze o szczepionkach

we Francji mozna za brak szczepien obowiazkowych dosc szybko wyladowac przed sadem, to w takim razie wszystkie polskie sa tylko zalecane. I wszystkie niemieckie. Po drugie - moze i one sa tylko zalecane. Ale kasy chorych wymusily systemy kontroli wyszczepienia populacji i w efekcie trudno spokojnie

Re: Alimenty - odliczanie przez męża

matka deklaruje , ze oprócz jej osobistych starań to dziecko kosztuje ja podobna kwotę bo jego utrzymanie jest bardzo kosztowne. Po kilku latach, dziecko powiedziało, ze woli mieszkać u ojca, stosowny dokument do sadu wpłynął. Dziecko zostało poproszone ( było w odpowiednim wieku ) do zeznawania

Wniosek o podwyzszenie alimentow w PL - rady

Pisze w imieniu kolezanki. Zlozyla wniosek w PL o podwyzszenie alimentow. Ojciec dzieci mieszka w PL, mama w Szkocji. Sad przyslal pismo, ze kolezanka ma na miejscu szukac prawnika, tlumaczyc dokumenty itd. bo sad polski nie ma jurysdykcji w Szkocji. Jesli ktoras z was byla w podobnej sytuacji i

Re: Słowa z serca Ogórka

niniejsze OSKARZENIE sluza nastepujace zalaczniki/dokumenty: Grudzien 2005 pismo do Ministra Spraw Zagranicznych RP. 20 czerwiec 2006 do Prezesa Rady Ministrow RP. 8 sierpien 2006 – PRTKwAPK po polsku. 3 wrzesien 2006 – Notatka Sluzbowa. 6 wrzesien 2006 od Kancelarii Prezydenta RP. 19 wrzesien

Re: prosba o pomoc

sory jeśli kogos uraziłam napisalam ze zlozylam w sadzie dokumenty o ustalenie ojcostwa i alimenty .nikomu nie chciałam sprawić przykrości ale już to nn dobilo mnie wiem ze w akcie urodzenia tak nie pisze lecz wszędzie się posluguja tym skrutem dlatego tak napisałam nie myslalm ze wybuchnie az taka

Re: Zrobilo to panstwo radzieckie

To ze ZRSR wkroczyl w granicy Polski nie jest dowodem ze ZRSR wykonal rozstrzal w Katyniu. Gdy potrafisz znalezc dokumenty, ktore udowodnia datum morderstwa w 1940 r., odrazu slij ich do sadu choc w hadzie. Teraz twoi dowody nie przyjmie nawet zaden sad w Warszawie. Bo nastepny sad w jakimkolwiek

Zagadka nr1.

Dzisiaj kobieta, ktora zajmuje sie dzialkami, bo dzierzawie dwie dzialki, gdzie sobie uprawiam warzywa przyslala mi najdziwniejszy maila jakiego dawno nie dostalam albo nigdy nie dostaaam. Mianowicie pani mi napisala, ze musze podpisac dwie nowe umowy I w ciagu miesiaca odeslac bo zgubili dokumenty

Re: o czesc wam hrabiowie magnaci !

grrrrw napisała: > W lI Rzeczpospolitej jesli zdarzyla sie tak historia ludzie do sadu sie odwolywali i dostawali odszkodowanie ! W kazdym razie na Mazowszu tak bywalo, mam na > to dowody na pismie - dokumenty rodzinne. No a w tych dokumentach rodzinnych nie napisali ci jak to II RP

Re:WYGRAŁYŚMY!

mojej pomocy narazie zlozylam dokumenty w sadzie i jest narazie po badaniu psychologicznym (chodzi do klasy integracyjnej 1 klasa gimnazjum nie moze nosic powyzej 2 kg jest po sepsie chrobie krwotocznej i miala pekniety obojczyk oraz wylew krwi do mozgu przy urodzeniu oraz badal ja neurochirurg ma

Re: Paszport/dowód

Tutaj tylko sad, zwlaszcza, ze zgody nie wyraza ro z rodzicow, ktoremu przysluguje pelna wladza rodzicielska, wiec nie bedzie latwo. Mozna jednak podnosic, ze brak dokumentu typu dowod czy paszport moze stac sie przyczyna wykluczenia dziecka np. z wycieczek szkolnych, miedzynarodowych obozow

Re: Agenci CIA przygotowują zamach na MH17

Holenderski rząd utajnił wszystkie dokumenty dotyczące dochodzeń w sprawie MH17. W ubiegłym roku dziennikarze RTL zażądali dostępu do akt dotyczących MH17, holenderski rząd wydal kopie zamazując najważniejsze pasaże w nich. RTL chce skierować teraz pozew do sadu w tej sprawie.

Re: No to piszę co u mnie...

zamków wymienić nie możesz ale w drzwi pokojowe wstawic mozesz i w tymze pokoju trzymac cenne rzeczy. Nie wiem jak dokladnie wyglada u ciebie ale moja kolezanka, ktora się rozwodziła, miała (przez sad) podział mieszkania. Jej mąż (w trakcie rozwodu) miał sądownie przyznaną jakąs część mieszkania do

Re: Atrium - osiedle Zimowe Ogordy

Czy ktoś złożył już wniosek do sadu o odzyskanie pieniędzy??? proszę o kontakt : winner.uk@wp.pl Potrzebuje informacji jakie dokumenty potrzebne są do złożenia sprawy do sądu. Pozdrawiam

Re: orzecznictwo a przepisy

No cóż - przypisy sobie, orzecznictwo - sobie.. Piszemy o tym w wątku http://forum.gazeta.pl/forum/w,10034,150837115,150837115,Brak_punktu_7_i_odwolanie_do_sadu.html Brak punktu 7 i odwołanie do sądu . Niektórym rodzicom udaje się zmienić decyzję komisji (obu - powiatowej i wojewódzkiej) dopiero

Cieszący się złą sławą IV Wydział Cywilny SO w War

takiego dokumentu podobno nie sposób uzyskać po dniu wyborów). Czekam na lustrację sędziów. Czekam na opcję zerową w sądownictwie. Mam nadzieję, że ten dzień już się zbliża. Jak mówię - niezbędna jest opcja zerowa.

Re: Sądowy zakaz krytyki.

rozgłaszanie, iż molestujesz córkę. Sąd może jej tego zakazać do końca procesu, jaki teściowej wytoczysz. "Zdaniem sądu "powódka", czyli Aelia Polska, przedstawiła dokumenty, z których wynika, że zarzuty związkowców są nieprawdziwe. Temu, że w sklepach należących do sieci źle traktuje się zatrudnionych, w

Re: dług 123zł - potrzebuję rady.

Wiesz co, nie płaciłabym. Niech składają do sądu. Ty złożysz sprzeciw, sprawa pójdzie najwyżej do normalnego trybu, ale już to widzę,jak będą jeździć do sadów na te wszystkie rozprawy tysięcy ludzi.Nie mają dokumentów, umowy- z czym do ludzi?

Re: Bardzo proszę o pomoc i wsparcie!

A czego ty chcesz? Bo można się rozwieść, podzielic jednak majatek, jak mąz chce mieszkanie to musi spłacic ci połowę wniesionych rat, nie ma znaczenie że nie pracowałaś zawodowo - praca w domu tez jest pracą. Ubawiło mnie jak on się spolegliwie zgadzał na ślub i dziecko. Jak to powie w sadzie to

Szykuje się sądowa batalia w temacie Caracal

-Śródmieścia wniosek „o zabezpieczenie dowodów przed wszczęciem postępowania". Chodzi o dokumenty związane z przetargiem. Uzasadnia to m.in. obawą przed zniszczeniem – po podpisaniu umowy – protokołu postępowania o udzielenie zamówienia, wcześniejszą odmową ze strony Inspektoratu Uzbrojenia wglądu w

Postanowienie SA w Katowicach I ACz 369/10.

sporzadzony w formie aktu notarialnego, polskie prawo zna bowiem przypadki, gdy wystarczajace jest złozenie dokumentu sporzadzonego w formie innej niz akt notarialny. Powiazane akty prawne: Własnosc lokali, t.j. 8-8-2000, Art. 18 ust. 1, Art. 18 ust. 3 Miejsca publikacji: Orzecznictwo Sadu Apelacyjnego w

Mój rząd nie zbierał haków

domu dokumentów. Cały tekst: trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,16659557,Kaczynski_przed_sadem

Re: Ogloszenie o prace, referencje i problem!!!!!

ciaganiem po sadach sie zwieksza. Obecnie pracuje, poprzednia praca tez w szkole ale przed ta pracowalam w miedzynadodowej firmie, mozna to nazwac korporacja od biedy i jak najbardziej pisano referencje, do obecnej i poprzedniej pracy tez. > dokladnie. dlatego tez wiekszosc firm tylko podaje suche

Stara Parowozownia zniszczona legalnie

akurat ten sad (a szczegolnie osmy wydzial karny) slynie z niezlych przekretow, fabrykowania dowodow (!), lub powolywania sie w wyrokach i uzasadnieniach na nieistniejace fakty, dokumenty itp....

Uchodźcy w Niemczech okiem pracownika

przeprowadzany jest bilans wydan posilkow (mieszkancy maja karty na posilki). Juz w pierwszym tygodniu funkcjonowania osrodka kwitl nam handel falszywymi dokumentami: od aktow urodzenia, poprzez swiadectwa szkolne, prawo jazdy, na potwierdzeniach "dyplomow" oraz paszportach skonczywszy sad Donosila o tym nasza

Re: PKO BP co się dzieje z tym Bankiem Kredyt Hip

Przeczytałem to i jeszcze raz dochodze do wniosku, że to ludzie decydują o wszystkim. Niedawno sam starałem się o kredyt i w moim oddziale sytuacja była zupełnie inna. Na dzień dobry dostałem liste potrzebnych dokumentów, później jeszcze jeden papier z sadu trzeba było donieść, ale to wszystko

Re: Dlug w Angli

steph , naslac heavies -boj sie boha ;-D :-D musi byc dokument ze pozyczyl zeby is c do sadu , jak nie ma - moze sobie prac pieniazki na swoj koszt .Takich swiadkow to na peczki mozna ...

Re: usa pracownik+policja

, Better Business Bureau i pod uwage sie wezmie arbitration czy tez sprawa bedzie oddana do sadu. Ze swojej strony student takze bedzie musial skompletowac swiadkow ktorzy w razie czego potwierdza ilosc godzin przepracowanych - swiadkowie beda musili stawic sie w sadzie albo odrazu dobrze za nich napisac

Tlumaczenie w sadzie wloskim

Witam! Wezwano mnie ostatnio do sadu , zebym tlumaczyla zeznanie. Do tego tez mam przetlumaczyc dokument. I nie wiem gdzie szukac jakiejs informacji o stawkach. W sadzie tez nikt nic nie wie....