czy golf v ma dpf

baggins

Golf VI - znamy ceny

Golf VI - znamy ceny

Szósta generacja najsłynniejszego kompaktu świata jest już niedługo trafi do salonów. Auta można już zamawiać - od dziś znane są ceny Golfa VI. Prezentujemy je poniżej, za to już jutro nasz test najnowszego Golfa i relacja wideo.

Poradnik | Silnik 1.9 TDI - pancerny, ale nie w każdej wersji

Wśród dość młodych samochodów znajdziemy jeszcze trwałe i stosunkowo tanie w eksploatacji diesle. Z pewnością należy do nich 1.9 TDI obchodzący w tym roku 25 urodziny. Warto jednak pamiętać, że nie wszystkie wersje są wolne od wad współczesnych ropniaków.

Tanio, czyli drogo - współczesne diesle

Takie hasło jak ulał pasuje do współczesnych diesli. Pozornie wciąż wydają się ekonomiczne, ale realia są zupełnie inne

Ford Focus II

jak w wypadku Mondeo, Fiesty czy Fusion, projektując stonowane stylistycznie auto, którego atuty mają się ujawniać dopiero w codziennym użytkowaniu. Czy nowy Focus ma szansę zagrozić sprzedaży Astry III lub Golfa V? Sadząc po tym, co jest schowane pod jego karoserią, wydaje się, że tak. Najlepsze

Re: DPF - filtr cząstek stałych

jestem użytkownikiem golfa v 1.9 tdi z dpf od kilku lat. jeżdżę sporo po mieście i nic się nie dzieje a to dlatego że od czasu do czasu daję mu w p....dę i wszystko co złe w wydechu się wypala. auto z dpf musi latać w trasy ewent. trzeba czasami pojeździć po mieście z pedałem w podłodze i już.

Re: zakup samochodu

silnik, gdyż nie posiadam jeszcze zbyt wielu zniżek, a nie c > hciałabym płacić ubezpieczenia krocie. Jaki to jest silnik 2.0 hdi i jakie są j > ego zalety, że tak go polecasz? > bunkum nawet nie skomentuje. Dołóż do tych 8 tysięcy 3 tysiące i Kup Polo IV albo Golfa IV z silnikiem 1.4 16V 75

nowego nie kupuj...

kup 4-5 letnie zadbane....oszczedzisz 50-60% ceny nowego i nie bedziesz miał DPF-a którego wymiana kosztuje 8-10 tys.zł...polecam Astre II lub Golfa V...mają twarde zawieszenie i dobrze trzymaja sie drogi

nowego nie kupuj...

kup 4-5 letnie zadbane....oszczedzisz 50-60% ceny nowego i nie bedziesz miał DPF-a którego wymiana kosztuje 8-10 tys.zł...polecam Astre II lub Golfa V...mają twarde zawieszenie i dobrze trzymaja sie drogi

Re: Wasze minimum, optimum i maksimum motoryzacyj

głupot... Może kiedyś będzie Golf V...Passat:)...zaraz mnie wyśmieją że to auta dla plebsu i biedoty...heh... zdradze wam sekret: człowiek nabardziej cieszy sie autem rok,dwa,trzy lata po zakupie...a największa przyjemność to przesiadać się stopniowo z najskromniejszego auta do coraz lepszego

Re: Nowy polonez plus za 25tyś zł dla każdego

co najwyżej odda jako odszkodowanie równowartość samochodu, czyli pół litra. > Katalizatory z filtrem cząstek stałych w nowych autach wymagają okresowej regeneracji To katalizatory czy filtry cząstek stałych? Tanie samochody mają silniki benzynowe, bez problematycznych filtrów DPF, a

Re: Najmocniejsza hybryda do wzięcia

Ostatnio goście z ADAC testowali ile można przejechać za 30Euro różnego typu samochodami. BMW ActiveHybrid X6 - 171 km, Toyota Prius 1.8 Executive - 467 km i do porównania względem hybryd - Volkswagen Golf 1.6 TDI BlueMotion DPF - 610 km, Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI EcoFuel DSG 7-bieg. (gaz

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

cztero-pięciolatków to: Toyota Prius, Ford Kuga, Porsche Cayenne, VW Golf Plus, VW Passat CC, Audi A4, VW Tiguan, Toyota Auris, Porsche 911 i Ford Fusion. Podczas gdy brytyjski Top Ten tworzą: Ford Fiesta, Mitsubishi Lancer, Opel Agila, Suzuki Alto, Toyota Aygo i Yaris, Volvo S40, Honda HR-V i Mazda MX

Re: Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passa

, że, według danych roadlook'a, taka sama proporcja sprzedaży jest dla Volvo S80 i V70, prawie jak 2 do 8. Stawiam tym samym, że te wszystkie piękne coupe nowe pozostaną taką niszą, jaką dawno temu były Calibra i później Astra Coupe, 407 Coupe i tym podobne. > > Wychodzi, że ten symulator

Re: Gaz w dieslu? Czemu nie!

podobnej sile. LPG - do Atrsy II 1,6 8v, Golfa IV 1,6 i paru innych fantastyczny pomysł na tanią jazdę. Te samochody to jeżdzidełka więc jak znajdziesz fajnego gazownika to dbry pomysł. Ja uważam, że lepiej saemu montować instalkę -masz wpływ n to jaka jest, poza tym zakładam, że jak ktoś montował gaz to

Re: Bardzo proszę o sprawdzenie loga

Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E- 00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - static.windupdates.com/cab/180solutions/ie/bridge-c18.cab O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - v5.windowsupdate.microsoft.com/v

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

auto) 5,8 sek (5,9 sek) 10,5 l/100km (10,4 l/100km) I dwa przykłady skrzyń dwusprzęgłowych: Golf VI 1.4 TSI 122: 6b (DSG-7): 9,5 sek (9,5 sek), 6,2 l/100km (6,0 l/100km) Ford Focus 2.0 TDCi DPF (dane z katalogu Forda) 6b (PowerShift): 9,3 sek (9,6 sek), 5,5 l/100km (5,8 l/100km) > Plus

Re: Volkswagen Golf V (2003-2008)

vw to szmelc lepsze daewoo bo tańsze więc po co przepłacać, i filtru dpf daewoo też nie mają i śmigajom że hoho, po 300.000 km wygląda jak nówka ... no morze troche lakier sie łuszczy z klamek, ale to szegół, silnik super zryw ma, zawieszenie mienciutkie dobże tłumi nieruwności, extra klasa

Re: Octavia TDI 1,6 CR DPF - jeździł ktoś

Tak z ciekawości ten silnik ma już Euro V? W Golfie już jest w Euro V. Za kilkanaścei miesięcy może to mieć znaczenie choć chyba jeszcze neiwielkie w Polsce. PS: szkoda ze ma DPFa ale to chyba jest właśnei cena za Euro V :( -- www.myconfinedspace.com/2008/09/29/jump-you-fuckers/

Filtr DPF - kosztowna ekologia

To jeszcze jeden Golf V do porównania. Benzynowe, wolnossące V6 o pojemności skokowej 3.2 litra, 250KM, 320Nm - czyli prawie dwa razy większa moc od diesla, ale identyczny maksymalny moment obrotowy - i ponad 200kg od niego cięższy:

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

poczekajmy z 5 lat. Ludzi pojeżdzą zobacza ile kosztuje eksploatacja i dynamika sprzedazy nowych diesli może spaść z czasem. Ostatnio rozwalił mnie post na forum mazdy jak koleś dzwonil do ASO zapytać sie ile kosztuje w ASO wymiana filtra DPF. Usłyszał kwoę 4500pln.... Oczywiście będzie kombinował

Filtr DPF - kosztowna ekologia

cylinder i ich charakterystyki sądzę, że to bez problemu możliwe. > nie potrafisz jej poprzeć jakimś przykładem Proszę, oto przykład: Golf 2.0 TDI 140 koni www.youtube.com/watch?v=VfIyaADplqU Golf 1.4 TSI 140 koni

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Sedan 91 890 PLN 2,0TDI DPF (170KM) M6 Trendline Sedan 104 590 PLN Różnica w cenie - 12 700 PLN, czyli niewiele się pomyliłem. Nie chce mi się liczyć ponownie, ale pewnie rocznie zamiast 135 złotych jak w przypadku Golfa zaoszczędzi się (na paliwie) 160, czyli argument bezsensowności diesla także dla

Re: VW Golf V GTI Concept

European specification Mazda6, the new engine is equipped with an all-new > diesel particulate filter (DPF) and an improved engine control unit. Filtr cząstek stałych Francuzi wynaleźli 3 lata temu. > Kończąc - moja reakcja nie była paranoiczna. Czasem po prostu nie lubię takiego > >

Re: VW Golf V GTI Concept

preparation for commercial production. "The newly developed engine is a 2.0-liter, inline-4 cylinder, common-rail direct injection turbo diesel. Based on the "MZR-CD," mounted in the European specification Mazda6, the new engine is equipped with an all-new diesel particulate filter (DPF