czujnik temperatury golf 3

Filip Trusz

Volkswagen Passat GTE | Ceny w Polsce | Hybryda klasy średniej

Volkswagen Passat GTE | Ceny w Polsce | Hybryda klasy średniej

Polski oddział Volkswagena właśnie zaczął przyjmować zamówienia na Passata w wersji GTE. Czy bardzo niskie spalanie wynagrodzi wygórowaną cenę?

Seat Leon | Prezentacja modelu

Seat Leon to jeden z najciekawiej wyglądających kompaktów na naszym rynku. Przyjrzymy się mu dzisiaj bliżej i sprawdzimy, co hiszpańska marka Volkswagena ma nam do zaoferowania w tym bardzo popularnym segmencie

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

Zwycięskiego składu się nie zmienia - brzmi sportowe porzekadło. Tym bardziej jednego z kluczowych zawodników drużyny, dalej używając terminologii sportowej. Tak też postąpił Volkswagen w przypadku ósmej generacji Passata - ulepszając go, a nie tworząc całkowicie od nowa

Rolls-Royce jak czołg

Rolls-Royce jak czołg

100 kg. Opancerzona limuzyna ma na pokładzie interkom pozwalający na porozumiewanie się z osobami na zewnątrz samochodu bez konieczności otwierania okien i drzwi, schowki na broń, a także system antynapadowy i gaśniczy z czujnikami temperatury. Czujniki gazów drażniących z zapasem tlenu w razie

Fiat Uno (1983-2002) - opinie Moto.pl

Fiat Uno (1983-2002) - opinie Moto.pl

sprowadzają się głównie do powszechnej korozji złączy. Zakłóca to pracę wielu odbiorników prądu. Awaryjny jest czujnik wentylatora chłodnicy, dlatego warto jak najczęściej kontrolować temperaturę cieczy chłodzącej, by nie dopuścić do przegrzania silnika. Podczas oględzin warto sprawdzić jak największą liczbę

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

Wankla. Dziś emocje opadły i choć o gustach się nie dyskutuje, trudno odmówić "trójce" uroku, a jej stylistom - intuicji. Drapieżna sylwetka nie dorównuje awangardą Civikowi, ale skutecznie wyróżnia się na tle konserwatywnie stylizowanego Golfa czy nijakiego Aurisa. Testowana wersja Sport z

Auto za 10 tys. zł

Auto za 10 tys. zł

, czujnik temperatury silnika, układ chłodzenia, wersje quattro potrzebują droższych części (np. tłumika), a silniki z mechanicznym wtryskiem nie przepadają za instalacjami LPG. Zakup diesla TDI z akceptowalnym przebiegiem należy do trudnych wyzwań, a wersje 2.3, 2.6 czy 2.8 nie mają litości dla portfela w

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

Golfa V bardzo poprawiła zachowanie samochodu w szybko pokonywanych zakrętach. Auto prowadzi się pewnie, choć według mnie musi ono uznać nieznaczną przewagę mistrzów w tej dziedzinie, czyli Fordów. Zarówno Focus, jaki Mondeo wykazują bowiem nieco mniejszą tendencję do podsterowności. Silnik TDI jest

Ford Focus ST

właśnie najszybszy w historii marki Ford Focus ST miał pokazać pełnię swych możliwości. Następca modelu ST 170 to konkurent Opla Astry OPC, Golfa GTI, Toyoty Corolli TS, Renault Megane Sport i Alfy 147 GTA. Który z nich zasługuje na miano króla klasy GTI? Choć zdania w tej kwestii mamy podzielone (patrz

Lexus RX 300

300 wygląda z boku jak sprinter oczekujący w blokach na sygnał startera. Brawo za odwagę! Bo nie dość, że ma teraz więcej adrenaliny, to jeszcze stał się bardziej rozpoznawalny na tle stateczniejszych, nobliwych i klockowatych konkurentów (szkoda, że tym tropem nie poszli też styliści Golfa V...). No

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

, im mocniej wciskamy hamulec. Tu jednak zaoszczędzono parę euro na regulacji wysokości pasów i wskaźniku temperatury płynu chłodzącego. W dodatku przy 100 km/h na VI biegu wał napędowy wpada w wibracje i nieco hałasuje. Wreszcie kwestia wyglądu. Audi kontynuuje tradycję nudnej, ale praktycznej bryły

migajaca kontrolka swiec zarowych pomocy

witam posiadam golfa 3 tdi 90 km problem tkwi w kontrolce zarowej ktora mignie przy kazdym odpaleniu jak zalancza sie grzanie swiec nie miga po chwili zaczyna migac okolo 2 min wszystko co mozliwe bylo wymienione czujnik temperatury swiece fajki czujnik hamulca pompa i nastawnik po

problem kontrolki swiec zarowych

posiadam golfa 3 tdi 90km problem tkwi w migajacej kontrolce swiec zarowych rano po wlaczeniu zaplonu grzeje swiece tak jak powinno byc kontrolka gasnie ale zaczyna migac samochod pali na dotyk mruga jakies 2 minuty i przestaje przy kazdym zapaleniu tylko mrugnie czyli jest blad komputer nic nie

Old vs New - kolejna runda 2

Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od

Golf III Problem... Auto niespodziewanie gaśnie...

- ce wciskam sprzęgło, redukuje na 2 i nim zdążę go znowu sprzęglić już jest wygaszony... Pare razy mi się to zdarzyło też na redukcji z 4 na 3.... Co to do cholery może być... Mechanik mi tak szuka po omacku... raz wymienił czujnik temperatury, innym razem ustawił zapłon i kasuje.... A problem nie

jakie moga byc skutki jazdy bez korka oleju?

wydmuchac czy raczej byl zle zakrecony? 3. Pyt ostatnie i chyba najwazniejsze- czy cos zlego w ciagu ostatniego tygodnia moglo sie zdarzyc- z silniem np. itp. Jakby to bylo wazne to samochod to golf 3 beznyzna , dzieki za odpowiedzi. K

Re: mrozy - rozgrzany silnik - zimny nawiew

Jak miałem Golfa IV 1.9 TDI wystąpiła w nim podobna przypadłość tylko było ustawione 20 stopni a grzał na maksimum, wymieniałem wtedy czujnik temperatury za ok. 130zł :)

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

Jeździłem golfem 6 variantem z klimatyzacją climatronic i właśnie tam narzekałem na klimę, za bardzo chłodziła, niezależnie jak ustawiłem. Czujniki temperatury musiały jakoś ją przekłamywać, na skutek czego klima chłodziła za bardzo. Jeździłem też z klimatyzacją climatic i było ok. Teraz mam

Re: AUDI A3??- wady i zalety...

przytykana ) . trzeba wiec równiez co jakies 100 tys km sciagnac miske olejowa,obejrzec i wyczyscic pompe. olej nalezy wymieniac najlepiej co 10 -13tys km ,ze wzgledu na turbo i kompensatory.czesto padaja przepływomierze i czujniki temperatury powietrza(choc juz rzadziej) reasumujac, nie sa to tragiczne

Klimatronik + ogrzewanie - czy to awaria?

Ostatnio w moim Golfie IV wymienilem uszkodzony czujnik temperatury, jednak od tamtej chwili ogrzewanie oszalało, nie ważne ile ustawię stopni to grzeje jak oszalałe. Klimatyzacja nie chłodzi:/ Czy to jakaś poważna usterka?

Odwieczny spór - diesel, czy benzyna?

samochodach najmniejszych, np. Fiat Gingo 1,3 JTD. Ponadto nowoczesne silniki wysokoprężne nie przysparzają już kłopotów z rozruchem w niskich temperaturach, znacznie mniejszy jest również hałas słyszalny jedynie podczas uruchamiania silnika i przy niskich prędkościach obrotowych. Silniki wysokoprężne

Re: Po wymianie płynu chłodniczego....GOLF 3

Ja jak wymieniałem płyn chłodniczy w fabii to wyciągnałem sobie czujnik temperatury, potem powoli wlewałem. Później założyłem czujnik temp. zakręciłem zbiornik wyrównawczy i właczyłem silnik do czasu aż włączył się wentylator chłodnicy (znaczy aż puści termostat). Potem ostrożnie odkręciłem

Re: VW GOLF IV- skaczace obroty:/

w prawo lub lewo gaśnie. Ale juz widzę że uwalony jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnika bo wskazówka w trakcie jazdy prawie zawsze jest tak na 70 C jak stoje na skrzyżowaniu dohodzi do 90 jak ruszam natychmiast spada do 70 poza tym trochę zaczłął szarpać. Te falujące obroty to