czujnik kontroli trakcji golf gdzie

mjl

Nauka jazdy | Czego uczą a nie powinni Część II

Nauka jazdy | Czego uczą a nie powinni Część II

Lekcja druga. Kandydaci na prawo jazdy do znudzenia ćwiczą parkowanie, tak jakby od tego zależała liczba wypadków. Tymczasem nie potrafią wielu podstawowych rzeczy mających faktyczny wpływ na bezpieczeństwo

Hyundai i30 - test | Pierwsza jazda

Z Berlina do Kijowa na jednym baku? Tak zaangażowany w Euro 2012 Hyundai reklamuje swój nowy model. Sprawdziliśmy jak wygląda i jak jeździ "bogatszy" bliźniak Kii Ceed

BMW serii 1

BMW serii 1 trafi na polski rynek jesienią. Auto powinno kosztować od 80 do 84 tys. zł.

Seat Ibiza - Pocztówka z Ibizy

). Sterowniki audio przeniesiono z koła kierownicy na kolumnę. Na niektórych rynkach Ibiza będzie standardowo wyposażona w ESP z kontrolą trakcji i ciśnienia w ogumieniu, a także układ Hill Hold zapobiegający cofaniu się auta podczas ruszania z pochyłości. Na liście płatnych dodatków znajdziemy reflektory bi

Chevrolet Corvette C6

kontrolą trakcji Corvette potrafi zarzucić. Jak zatem prowadzi się zimą? Wolę nie myśleć. Na razie upajam się przyspieszeniem. 4,2 sekundy do setki? Żegnajcie Carrery! 300 km/h? Nie ma sprawy, tylko ruch ciut za duży. Przy 200 auto sunie jak po sznurku. Nawet nie jest głośno. O ile nie zechcę przyspieszać

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

Traction Control), DSC (Dynamic Stability Control) i ASC+T, czyli systemy dynamicznej kontroli stabilności i trakcji. Oczywiście komplet poduszek powietrznych i kurtyn. Auto ma hamulce tarczowe - z przodu wentylowane (w wersji 120d także z tyłu). Tam gdzie Porsche już dawno katapultowałoby cię w pejzaż

Hyundai Elantra - test | Za kierownicą

Hyundai Elantra - test | Za kierownicą

kierowniczy.Może być trudnoCzy w osiągnięciu sukcesu na polskim rynku pomoże cena? Być może. Za 59 900 zł można kupić auto w wersji Classic Plus (6 poduszek powietrznych, ABS, ESC/VSM - systemy kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu, klimatyzacja ręczna, el. szyby z przodu, światła przeciwmgielne, komputer

Hyundai Elantra | Test | Nowoczesny... stylistycznie

Hyundai Elantra | Test | Nowoczesny... stylistycznie

dopełnia wystarczająco precyzyjny układ kierowniczy.Może być trudnoCzy w osiągnięciu sukcesu na polskim rynku pomoże cena? Być może. Za 59 900 zł można kupić auto w wersji Classic Plus (6 poduszek powietrznych, ABS, ESC/VSM - systemy kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu, klimatyzacja ręczna, el

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

, że moc przerosła przyczepność. System kontroli trakcji wkracza do akcji. Delikatnie, ale stanowczo. Nic nowego na zlanej wodą i przeoranej koleinami "siódemce". Wyprzedzamy? Redukcja, gaz i po kilku sekundach wielka ciężarówka majaczy w lusterku jak robaczek świętojański. Następna? Trudno