czerwona rura wydechowa motor

msob

Tuning Priusa po japońsku

Tuning Priusa po japońsku

Na startującej dziś wystawie dla fanów tuningu w Tokio nie mogło zabraknąć hybrydowej Toyoty Prius. Niestety, podobnie jak w przypadku opisywanego wcześniej kosmicznego Insighta, nie wiadomo nic na temat modyfikacji zespołu napędowego auta

Ekstremalne maluchy

Dzisiaj na tapetę weźmiemy małe, miejskie auta, którym jednak daleko do słabych silników i oszczędzania benzyny... Te maluchy mają tylko jeden cel - jeździć jak najszybciej

Dziwne przeróbki aut | Czego to ludzie nie wymyślą...

Zapraszamy na wycieczkę po nieskrępowanej niczym ludzkiej fantazji. Jak się okazuje ofiarą dziwnych pomysłów mogą paść nawet supersamochody za grube miliony

BMW Z8 | Test | Żyje się tylko dwa razy

potężne rury wydechowe. Wnętrze wykończono solidnie. Cały środek pokryto skórzaną tapicerką i metalowymi nakładkami, lakierowanymi zależnie od wersji w kolorze czarnym lub srebrnym. Pełen przepych; wiem, czemu 007 ma takie powodzenie u kobiet. Siedzenia, środkowy tunel i dolna połowa deski rozdzielczej są

Lamborghini Huracan LP 610-4 | Test | Warto mieć marzenia

Lamborghini Huracan LP 610-4 | Test | Warto mieć marzenia

również za wygląd Aventadora. Nie jest wielki (niecałe 4,5 metra długości), ale jest zadziorny. Ma prawie dwa metry szerokości i niewiele ponad 116 cm. wysokości. Agresywny, nisko opadający przód, dużo ostrych linii i kantów, szeroki, mocarny tył z czterema rurami wydechowymi. Dla kompletnego efektu "

BMW Z8 - test | Żyje się tylko dwa razy

BMW Z8 - test | Żyje się tylko dwa razy

bardziej imponująco. Ekstrawaganckiego wyglądu "Z8" dopełniają liczne akcenty: chromowane lusterka, zgrabne klamki, neonowe tylne lampy i dwie potężne rury wydechowe. BMW Z4 kontra Porsche Boxster - konfrontacja Wnętrze wykończono solidnie. Cały środek pokryto skórzaną tapicerką i metalowymi

Nieznane BMW M8 | Wideo

Nieznane BMW M8 | Wideo

mógł się pochwalić niższym zużyciem paliwa oraz milszą prawej nodze kierowcy charakterystyką momentu obrotowego. Obydwie 840-ki występowały tylko w połączeniu z 5-biegowym automatem. Z zewnątrz jedyną różnicą między odmianami V8 i V12 był kształt rur wydechowych - w pierwszym przypadku okrągły, w

FORD MONDEO ST220

Już na pierwszy rzut oka łatwo poznać, że to najmocniejsza wersja Mondeo. Potężne wloty powietrza z przodu, podwójna rura wydechowa z tyłu i błyszczące 18-calowe obręcze z lekkich stopów nie pozostawiają wątpliwości. We wnętrzu znajdziemy sportowe fotele Recaro pokryte skórą (wyposażenie

Mini Cooper S Works

Cooperze S, są niczym tatuaże. Wygrawerował je angielski tuner podczas przyprawiania - i tak już bardzo pikantnej - potrawy przyrządzonej w Oksfordzie. Z przodu sterczą stylowe chromowane halogeny, z tyłu dwie grube rury wydechowe. Works od Coopera S różni się też zderzakami. W środku uwagę zwracają

Subaru Legacy Spec. B - test | Za kierownicą

zestrojono zawieszenie.Przekręciłem kluczyk. Czerwone wskazówki dojechały do końca skali, po czym spokojnie opadły w pozycje startowe. Po chwili rozświetlił się cały zestaw wskaźników. Drobiazg, ale cieszy. Włączyłem rozrusznik. Z rur wydechowych Prodrive'u wydobył się rasowy, choć przytłumiony dźwięk boxera

Skoda Fabia Greenline - test | Pierwsza jazda

. Nie mniej nerwów czeka nas przed pokonaniem ronda. Na szczęście ruch poza miastem jest w Szwecji z reguły niewielki. Dlaczego w ogóle Szwecja? Bo Skandynawowie są prekursorami ekologicznych rozwiązań. To tu w rurę wydechową Volvo po raz pierwszy na świecie wkręcono seryjną sondę lambda, która pomogła

Honda Civic VIII - test | Pierwsza jazda

czerwony kolor i dwie trójkątne chromowane rury wydechowe wskazują na mocny silnik. Okazuje się, że i jedno, i drugie dostępne jest w pozostałych wersjach. Trafił mi się dobrze znany m.in. z Accorda motor 2.2 i-CTDi. 8,6 sekundy do setki i 205 km/h potrafi zaspokoić nawet ofensywnych kierowców. Takie same

Ferrari 360 GT Evo - test | Za kierownicą

żywotności. Taki motor z piekła rodem mam tuż za plecami. Budzę go do życia. Powietrze rozdziera głośny i głęboki dźwięk wydobywający się z czterech rur wydechowych. Wrzucam jedynkę, muskam pedał gazu, a obroty błyskawicznie skaczą do 4 tys./min. Niesłychane! Nie znam seryjnego motoru, który reagowałby tak

Mercedes SL - test | Pierwsza jazda

tak łatwo jak w latach 80., kiedy jedynie fachowcy odróżniali E500 od zwykłej taksówki. Jak nie wlot powietrza, to wielkie rury wydechowe, zawsze coś zdradza ponadprzeciętne siły najmocniejszych modeli. A kupując AMG, można w ogóle zapomnieć o kamuflażu. Do rzeczy. Za jednym zamachem Mercedes pokazał

Jaguar XJ8

serii modelu XJ. Podobnie jak krótki, przedni zwis, długa maska z przetłoczeniami, charakterystyczne łukowate zagięcie tylnego słupka i opadająca linia bagażnika. Koniec nadwozia wieńczą obowiązkowo dwie rury wydechowe. Idealna kompozycja - drapieżna, dynamiczna, elegancka. Zabrakło tylko dwóch wlewów

Mercedes E 320

Mercedesowi. Doszedłem do wniosku, że E320 jest jak dobre wino na półce w delikatesach. Nie wyróżnia się krzykliwą etykietą ani wymyślnym kształtem butelki, dlatego nie przekracza granic dyskrecji (o tym, że ma dwie rury wydechowe, świadczą jedynie obłoczki dymu). Mimo to zawsze wiesz, co znajdziesz w środku

Holden Efijy

zadziera czerwony łeb srebrny ptak - to trzecie światło stopu. Świetnie zestrojone z całością tylne okienko niczym bulaj rozświetla ciemne powłoki poszycia. Drzwi otwierają się, odbierając impuls z karty właściciela - jak w Renault. Niewiele widać pod maską. Chromowany blok cylindrów niemal szczelnie

Re: Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najleps

wprowadzono Audi 80 quattro z silnikiem 2.0i 115KM, zwane potocznie "małym quattro". Auto nie posiadało spoilera pod przednim zderzakiem, z przodu zastosowano reflektory ze zwykłej 80tki. Jedynym wyróżnikiem tego modelu był spoiler pod tylnym zderzakiem, podwójna końcówka rury wydechowej i napis

dlaczego nie CNG

było bardzo popularne wiele lat temu, a teraz? W europie jest cenione. A u nas? Co takiego ma w sobie to paliwo, że jest doceniane na świecie, a u nas nie? Może zalety ekologiczne? Tak. Jakie? Zmniejszona emisja tlenku i dwutlenku węgla, tlenków azotu, itp. Brak dymienia z rury wydechowej

Re: Jak mozna bylo tak spieprzyc motor ...

bardziej na miejscu. no i wpisywałaby się w tradycję rodzimej produkcji jednośladów). nie wiadomo co zrobić z oczami, więc chcąc nie chcąc znowu skupiamy się na środku. najbardziej ze wszystkiego razi chaotyczny układ wydech + tylny* teleskop - jeśli dwóch skośnych rur wydechowych nie wyprowadzi się