corolla auris wymiary

Krzysztof Słomski

Toyota Auris FL | Pierwsza jazda | Akcja modernizacja

Toyota Auris FL | Pierwsza jazda | Akcja modernizacja

Toyota Auris została poddana liftingowi zaledwie dwa lata po debiucie. Dlaczego tak szybko? Segment C to bardzo ważny obszar rynku w Europie, tutaj każdy producent chce wypaść jak najlepiej

Toyota Corolla 1.4 D-4D - test | Pierwsza jazda

W czym nowa Corolla jest lepsza od swojej poprzedniczki? We wszystkim. Jazda nią nie podnosi jednak poziomu adrenaliny. Wręcz przeciwnie - rozleniwia

Toyota Corolla 1.6 Premium | Test | Komfort przede wszystkim

Sedany średniej wielkości nigdy nie były na szczytach rankingów sprzedaży, przynajmniej w Polsce, ale mają swoich stałych odbiorców. Dla tych osób Toyota przygotowała zupełnie nową propozycję - 11. generację Corolli. Czy to auto może czymś zaskoczyć?

Toyota Corolla po raz jedenasty

Toyota Corolla po raz jedenasty

Podstawowy model Axio to sedan o wymiarach zbliżonych do poprzedniej generacji. Rozstaw osi wynosi 260 cm i pozostał bez zmian. Długość się zmniejszyła do 436 cm, ale odpowiadają za to głównie krótsze zderzaki. Do napędu służą silniki benzynowe. Podstawowy ma poj. 1,3 l i osiąga 101 KM dzięki

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

tak długo zwlekała z przedstawieniem następcy praktycznej Corolli. Nie chcę się rozpisywać o wyglądzie nowego kombi. Po części dlatego, że tak naprawdę jest to dobrze znany Auris, tyle że z bardziej przysadzistym zadkiem. Z charakterystycznym pasem przednim, nieco napompowanymi nadkolami i dużymi

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

To ma być rok japońskiej marki. Do salonów wjechał właśnie Auris. Niebawem pojawi się Verso, w kwietniu hybrydowa wersja Aurisa, a w czerwcu kombi. W międzyczasie przyjedzie Rav4, a we wrześniu Toyota pokaże nową Corollę. Z takimi modelami, marzenia o numerze "1" w segmencie C i

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

segmencie plasuje się pośrodku stawki. Poszukując samochodu hybrydowego nie trzeba wcale decydować się na Priusa. Auris także oferowany jest z napędem kombinowanym (wersja HSD - Hybrid Synergy Drive) i bez wpływu na pojemność bagażnika, czy ilość miejsca w środku. Wersje nadwoziowe (wymiary, poj

Toyota GT86 | Test | Historia nieznana

Toyota GT86 | Test | Historia nieznana

(z LSD) Wymiary 4240 x 1775 x 1285 mm Rozstaw osi 2570 mm Masa własna 1090 kg Poj. bagażnika 243 l Poj. zb. paliwa 50 l Śr. zużycie paliwa* 7,7 l/100 km 0-100 km/h 7,6 s V maks 226 km/h Cena od 128 900 zł Toyota GT-86

Toyota Corolla/Auris

wpisali się do Księgi rekordów Guinnessa, uznali, że już mogą przestać się wygłupiać. Od dziś kompakt Toyoty, jej flagowy produkt, będzie nazywał się Auris. Świat już nigdy nie będzie taki sam. Studenci i emeryci Jednak ikonie japońskiej motoryzacji nie można ot, tak pozwolić odejść bez słowa. Corolla

Samochody z innej bajki | Toyota na świecie, cz. II

Samochody z innej bajki | Toyota na świecie, cz. II

Spokojnie, nie zamierzam pisać o wszystkich tych modelach, ponieważ kilka z nich pochodzi z innych części świata (np. FJ Cruiser z USA), a niektóre to po nowemu nazwane Lexusy (Harrier to RX) lub Daihatsu (np. Terios to Rush). Aha, są jeszcze modele znane i u nas (m.in. Avensis, iQ, Yaris i Auris

Toyota Auris - test | Pierwsza jazda

Toyota Auris - test | Pierwsza jazda

Pomysł na to auto nie był do końca jasny. Przynajmniej dla klientów. W 2007 roku Japończycy postanowili, że Corolla hatchback nie będzie już Corollą, tylko Aurisem. I co? No właśnie, nic. Rynek chłodno przyjął te zmiany. Trudno się dziwić. Najnowszej Toyocie brakowało charakteru i jakości

Sedanoraptory - Toyota Corolla vs. Honda Civic Sedan

jako sedan, a Auris 3- lub 5-drzwiowy hatchback), Toyota postawiła może nie wszystko na jedną kartę, ale bardzo dużo: zrezygnowała z nazwy kojarzącej się z najbardziej lubianym rodzajem nadwozia. Jeżeli zatem sedany wyginą, wyginie i Corolla. Jej los podzieli Civic sedan, zostawiając na placu boju

Mazda 3 - test | Za kierownicą

wykończenia. Wnętrze jest przyjemniejsze niż w Toyocie Auris i przypomina nieco to z Hondy Civic. Żadnych trzasków i pisków. W końcu to made in Japan. Górę deski rozdzielczej pokryto miękkim materiałem, a srebrny plastik nie sprawia wrażenia używanego do produkcji boomboxów. Mazda skrzętnie i sprytnie ukrywa

Re: Następca....? Co za bzdura.

Szanowny pan PIEPRZY: www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/11266/__Toyota_Auris_czyli_nowa_Corolla.html Poza tym Matrix i Auris to nie są te same auta. Inne wymiary, inne wnętrze... Wreszcie i Auris i Matrix SĄ I BĘDĄ droższe od Corolli, a nie odwrotnie. Co nie zmienia faktu, że są tak samo