brak wspomagania hamulca golf v

Marcin Lewandowski

Volkswagen Golf R | Test | Hardcore w wersji soft

Volkswagen Golf R | Test | Hardcore w wersji soft

300 KM mocy i napęd na cztery koła w lekkim kompaktowym nadwoziu sugerują, że mamy do czynienia z diabłem tasmańskim. Tymczasem Golf R jest zaskakująco inny

Volkswagen Golf R | Test | Hardcore w wersji soft

300 KM mocy i napęd na cztery koła w lekkim kompaktowym nadwoziu sugerują, że mamy do czynienia z diabłem tasmańskim. Tymczasem Golf R jest zaskakująco inny

Alfa Romeo Giulietta QV | Test | Cena uczuć

Ma o 5 KM mocniejszy silnik, ale tym razem może pochwalić się, że został on stworzony dla modelu 4C. Oto pełna emocji włoska odpowiedź na Golfa GTI

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

szybką jazdę mogą zamówić opcjonalne zawieszenie Sport Select z dwoma poziomami sztywności do wyboru. Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie? Brak niepożądanych dźwięków to też zasługa wysokiej jakości wykończenia. Wnętrze po zmianach wygląda lepiej i to niezależnie który z

Ford Focus FL | Pierwsza jazda | Pogoń za doskonałością

Ford Focus FL | Pierwsza jazda | Pogoń za doskonałością

kontrowersyjnego przodu. Gaz Nowy wizerunek, bogata paleta silników, ciekawe opcje wyposażenia Hamulec Brak joysticka systemu SYNC2, mała pojemność bagażnika (277 l) w nadwoziu 5d w przypadku wersji z pełnym kołem zapasowym Ford Focus FL | Kompendium 1.5 EcoBoost 182  2.0 TDCi Nadwozie

Honda Civic Type R vs Subaru WRX STI vs Mazda MX-5 | Sposób na emocje

Honda Civic Type R vs Subaru WRX STI vs Mazda MX-5 | Sposób na emocje

oczywiście składany ręcznie, materiałowy dach. Dzięki temu kierowca i pasażer mają dodatkowy miły bodziec, a przecież jazda pod gołym niebem w ciepły letni dzień to sama przyjemność. I pewnie dla miłośników roadsterów problemem nie będzie mała ilość miejsca w środku, brak tylnej kanapy i niewielki bagażnik

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy | Porównanie | Japonia kontratakuje

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy | Porównanie | Japonia kontratakuje

aerodynamiczny, kierownica z Alcantary, pewne prowadzenie Hamulec Civic: zbyt agresywny body kit, wysoka cena (brak niższej wersji wyposażenia) Megane: przestarzałe wnętrze, zbyt twarde fotele Recaro, gorsze osiągi   Kompendium | Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy Honda Civic

Volkswagen Polo R WRC | Test | Być jak Sebastien Ogier

Volkswagen Polo R WRC | Test | Być jak Sebastien Ogier

Golfa GTI, czyli dwulitrową jednostkę, wspomaganą turbodoładowaniem o mocy 220 KM. Tym samym Polo R WRC jest mocniejsze nawet od MINI John Cooper Works. Volkswagen ma w ofercie usportowioną wersję Polo o nazwie GTI, ale silnik 1.4 o mocy 180 KM to za mało dla logo "R" i cyklu WRC. Mocny

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

dynamiczny diesel, dobrze zestrojone zawieszenie, bardzo oszczędna wersja hybrydowa, duży bagażnik, wygodna pozycja za kierownicą Hamulec brak zaczepów w bagażniku, mało dynamiczna odmiana hybrydowa Toyota Auris Touring Sports | Kompendium Auris Touring Sports 2.0 D-4D Hybrid Auris Touring Sports

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

płycie podłogowej poprzednika, z osiami oddalonymi od siebie o 260,8 cm. To o 3 cm więcej od Golfa i spółki, ale o 5 cm mniej od Focusa i podobnie C4 wypada pod względem przestronności. Wygodne przednie fotele z podwójnymi zagłówkami zapewniają wystarczającą swobodę ruchów. Na tylnej klapie może już

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

ogranicza (niewielkie) przechyły nadwozia. Humor kierowcy psuje tylko nadmiernie wspomagany układ kierowniczy. Zdolne podwozie aż się prosi o mocniej naciągnięte lejce. Plus za wyśmienite, odporne na fading hamulce oraz sprawną pracę Haldexa czwartej generacji.Volkswagen Tiguan Sport & Style 4MOTION ze 180

Renault Megane Grandtour 1.9 dCi - test | Za kierownicą

Renault Megane Grandtour 1.9 dCi - test | Za kierownicą

Ładowność Ford Focus 503 l 546 kg Kia cee'd 534 l 568 kg Peugeot 308 SW 520 l 585 kg Renault Megane Grandtour 524 l 505 kg Skoda Octavia 580 l 660 kg Volkswagen Golf Variant 560 l 621 kg Kolejne wyzwanie podczas przygotowania ciasta listkowego to krojenie

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

wspomagany układ kierowniczy pozwalają ze znudzonym wyrazem twarzy przemierzać kolejne kilometry z autostradowymi prędkościami. Cieniem na komforcie jazdy kładzie się tylko przeciętne wyciszenie oraz brak odrobiny wyrafinowania podczas tłumienia krótkich nierówności, tak często spotykanych na naszych drogach

Opel Astra OPC - królowa GTI

, mocarny silnik, ciasne fotele - o tym wszystkim miałem przekonać się już po kilku kilometrach jazdy po warszawskich torowiskach i wystających studzienkach. Koledzy z redakcji przestrzegali: uważaj, to auto prowokuje. Mieli rację. Opel pozostawia w tyle twórcę gatunku Volkswagena Golfa GTI, Forda Focusa ST

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

hamulców i hamulec postojowy, a rdza atakuje tylne nadkola. Przy zakupie Mazdy 323F warto zwrócić uwagę na dymienie z rury wydechowej na niebiesko i nadmierny pobór oleju. Zarówno 4-cylindrowe jednostki 1.5 i 1.8, jak i 2-litrowa V-szóstka przy dużych przebiegach borykają się ze zużyciem pierścieni

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

;tym, porównując z VW Golfem V 2.0 TDI/2.0 FSI drugą generację M-B Klasa A i Forda Focusa C-Maxa 2.0 TDCi/1.8 16V. Wybraliśmy trzy 5-drzwiowe, przednio-napędowe kompaktowe auta niemieckie. Klasa A nie ma nic wspólnego z małymi samochodami. W najnowszym wcieleniu jeszcze

Opel Astra III

komfort jazdy. Na tle konkurentów wyróżnia się brakiem słabych punktów i większym nasyceniem elektroniką, która z dobrym skutkiem wspomaga pracę zawieszenia (komfortowego) i układu kierowniczego (precyzyjnego). Porównanie go z Golfem V mogłoby dać ciekawe wyniki, tyle że ten nie jest oferowany z silnikiem

Toyota Prius - test | Za kierownicą

Toyota Prius - test | Za kierownicą

konkurencyjne modele? Pod tylną klapą Aurisa kryje się bagażnika o pojemności 354 l, VW Golfa - 350 l, Mazdy 3 - 340 l, Opla Astry - 370 l, Renault Megane - 405 l, Peugeota 308 - 348 l, Forda Focusa - 396 l, Fiata Bravo - 400 l, Kii cee'd - 340 l, a Hondy Civic - aż 485 l.Co może dziać się pod maską Priusa

Volkswagen Caddy Kombi

to za samochód i jak się spisuje. Osobowy i dostawczy Caddy powstał na tej samej płycie podłogowej co Golf V i Touran, z którymi dzieli ponad połowę części. Również kształt nadwozia ma podobny do volkswagenowskiego minivana. W rezultacie - zupełnie odmiennie niż w poprzedniej generacji - przedział

Škoda Fabia II

panelowi nawiązującemu do Golfa V, a pochodzącemu bezpośrednio z Roomstera. Materiały Fabii II niewiele ustępują tym z Golfa czy Octavii II. To nie koniec. Kierowca i pasażer przedniego rzędu siedzeń, nawet ważący sporo ponad 100 kg, nie wpadają na siebie podczas pokonywania zakrętów, a pomiędzy zagłówkiem

BMW X5 4,4i

głębsze. Jeśli kiedykolwiek będziecie zamawiać X5, to polecam sportowe kubełki. I postarajcie się, żeby guzik zwalniający blokadę hamulca ręcznego nie był wykonany z tandetnego plastiku. Na sygnalizatorze już pomarańczowe. Prawa stopa spina ostrogę i... chwila zawahania. Potężne koła jakby przykleiły się

Konfrontacje: Clio Sport/Ibiza FR 1,8 T

zimne/rozgrzane) 45/46 m (hamulce zimne/rozgrzane) 60-100 na IV 6,7 sek 7,1 sek. 80-120 na V 10,3 sek 10,9 sek

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

= 0-100 9,3 sek + 100-0 37,2/38,3 m (hamulce zimne/rozgrzane) + 60-100 na IV 5,7 sek + 80-120 na V

Opel Astra OPC

Przykład? Spójrzmy na nowego Golfa GTI: od najszybszej Astry jest o 4,6 cm wyższy i 7,4 cm krótszy. Gdyby nie znaczek, trudno byłoby rozpoznać w nim spadkobiercę twórcy gatunku. Kiedy zapytaliśmy naszych czytelników, które z aut robi na nich większe wrażenie - 2830 osób wskazało na Opla, 1206 na VW

Wielki mecz Japonia - Niemcy

osiągi przy niedużym zużyciu paliwa. Pracuje jednak dość głośno. Własności jezdne samochodu zadowolą raczej amatorów szybkiej jazdy niż miłośników komfortu. Bardzo skuteczne są hamulce. Elektrohydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego funkcjonuje dobrze, ale "od oporu do oporu" trzeba

Opel Speedster Turbo

nic, że wskoczyła niekompletnie ubrana i rozczochrana. Taki styl pasuje do Speedstera - najbardziej sportowego Opla w historii firmy. Nieuczesane włosy, nieuczesane myśli... Wiatr i tak wywieje resztki zdrowego rozsądku. Bo kto jeździ Speedsterem? Racjonaliści kupują Golfy. W Speedsterze zamiast

Konfrontacje: Fiat Multipla 1.9 JTD Active/Opel Zafira 2.0 DTi Club/VW Touran1.9 TDI Basis

chromowaniem wlotu powietrza. Jaki będzie designerski związek volkswagenowskiego minivana z Golfem V, na bazie którego przecież został skonstruowany, jeszcze nie wiadomo. Stonowana stylizacja Opla Zafiry sprawdziła się - auto odniosło sukces na rynku. Zupełnie inaczej stało się z nowatorskim Fiatem Multiplą

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

Nowe BMW serii 1 zmierzy się z silną grupą rywali z różnych warstw klasy kompaktowej. Stawią mu czoło topowe wersje VW Golfa, w tym sportowa GTi, i eleganckie Audi A3. Nie zabraknie usportowionej, aspirującej do grupy premium Alfy 147, a także podrasowanych rodzinnych kompaktów, np. Hondy Civic

DNA Giulietty | Za kierownicą

wspomagania, pedału gazu i ESP. Przyznać trzeba, że w świecie motoryzacji to nic nowego. Do tej pory jednak stosowany był w dużych luksusowych autach. Plany Alfy Romeo Normal - na co dzień W ustawieniu "N" (Normal) wszystko jest zestrojone pod kątem zwykłej eksploatacji. Silnik reaguje na gaz z

Dane techniczne

/h skrzynia biegów: ręczna, 5-biegowa napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - oś wielowahaczowa hamulce: tarczowe, przód - wentylowane ogumienie: 195/65 R 15 wymiary (dł./szer./wys.): 4205/1760/1486 mm rozstaw osi: 2580 mm masa własna: 1287 kg