brak wspomagania hamulca golf v

Marcin Lewandowski

Volkswagen Golf R | Test | Hardcore w wersji soft

Volkswagen Golf R | Test | Hardcore w wersji soft

300 KM mocy i napęd na cztery koła w lekkim kompaktowym nadwoziu sugerują, że mamy do czynienia z diabłem tasmańskim. Tymczasem Golf R jest zaskakująco inny

Volkswagen Golf R | Test | Hardcore w wersji soft

300 KM mocy i napęd na cztery koła w lekkim kompaktowym nadwoziu sugerują, że mamy do czynienia z diabłem tasmańskim. Tymczasem Golf R jest zaskakująco inny

Alfa Romeo Giulietta QV | Test | Cena uczuć

Ma o 5 KM mocniejszy silnik, ale tym razem może pochwalić się, że został on stworzony dla modelu 4C. Oto pełna emocji włoska odpowiedź na Golfa GTI

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

szybką jazdę mogą zamówić opcjonalne zawieszenie Sport Select z dwoma poziomami sztywności do wyboru. Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie? Brak niepożądanych dźwięków to też zasługa wysokiej jakości wykończenia. Wnętrze po zmianach wygląda lepiej i to niezależnie który z

Ford Focus FL | Pierwsza jazda | Pogoń za doskonałością

Ford Focus FL | Pierwsza jazda | Pogoń za doskonałością

kontrowersyjnego przodu. Gaz Nowy wizerunek, bogata paleta silników, ciekawe opcje wyposażenia Hamulec Brak joysticka systemu SYNC2, mała pojemność bagażnika (277 l) w nadwoziu 5d w przypadku wersji z pełnym kołem zapasowym Ford Focus FL | Kompendium 1.5 EcoBoost 182  2.0 TDCi Nadwozie

Honda Civic Type R vs Subaru WRX STI vs Mazda MX-5 | Sposób na emocje

Honda Civic Type R vs Subaru WRX STI vs Mazda MX-5 | Sposób na emocje

oczywiście składany ręcznie, materiałowy dach. Dzięki temu kierowca i pasażer mają dodatkowy miły bodziec, a przecież jazda pod gołym niebem w ciepły letni dzień to sama przyjemność. I pewnie dla miłośników roadsterów problemem nie będzie mała ilość miejsca w środku, brak tylnej kanapy i niewielki bagażnik

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy | Porównanie | Japonia kontratakuje

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy | Porównanie | Japonia kontratakuje

aerodynamiczny, kierownica z Alcantary, pewne prowadzenie Hamulec Civic: zbyt agresywny body kit, wysoka cena (brak niższej wersji wyposażenia) Megane: przestarzałe wnętrze, zbyt twarde fotele Recaro, gorsze osiągi   Kompendium | Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy Honda Civic

Volkswagen Polo R WRC | Test | Być jak Sebastien Ogier

Volkswagen Polo R WRC | Test | Być jak Sebastien Ogier

Golfa GTI, czyli dwulitrową jednostkę, wspomaganą turbodoładowaniem o mocy 220 KM. Tym samym Polo R WRC jest mocniejsze nawet od MINI John Cooper Works. Volkswagen ma w ofercie usportowioną wersję Polo o nazwie GTI, ale silnik 1.4 o mocy 180 KM to za mało dla logo "R" i cyklu WRC. Mocny

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

dynamiczny diesel, dobrze zestrojone zawieszenie, bardzo oszczędna wersja hybrydowa, duży bagażnik, wygodna pozycja za kierownicą Hamulec brak zaczepów w bagażniku, mało dynamiczna odmiana hybrydowa Toyota Auris Touring Sports | Kompendium Auris Touring Sports 2.0 D-4D Hybrid Auris Touring Sports

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

płycie podłogowej poprzednika, z osiami oddalonymi od siebie o 260,8 cm. To o 3 cm więcej od Golfa i spółki, ale o 5 cm mniej od Focusa i podobnie C4 wypada pod względem przestronności. Wygodne przednie fotele z podwójnymi zagłówkami zapewniają wystarczającą swobodę ruchów. Na tylnej klapie może już

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

ogranicza (niewielkie) przechyły nadwozia. Humor kierowcy psuje tylko nadmiernie wspomagany układ kierowniczy. Zdolne podwozie aż się prosi o mocniej naciągnięte lejce. Plus za wyśmienite, odporne na fading hamulce oraz sprawną pracę Haldexa czwartej generacji.Volkswagen Tiguan Sport & Style 4MOTION ze 180

Renault Megane Grandtour 1.9 dCi - test | Za kierownicą

Renault Megane Grandtour 1.9 dCi - test | Za kierownicą

Ładowność Ford Focus 503 l 546 kg Kia cee'd 534 l 568 kg Peugeot 308 SW 520 l 585 kg Renault Megane Grandtour 524 l 505 kg Skoda Octavia 580 l 660 kg Volkswagen Golf Variant 560 l 621 kg Kolejne wyzwanie podczas przygotowania ciasta listkowego to krojenie

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

wspomagany układ kierowniczy pozwalają ze znudzonym wyrazem twarzy przemierzać kolejne kilometry z autostradowymi prędkościami. Cieniem na komforcie jazdy kładzie się tylko przeciętne wyciszenie oraz brak odrobiny wyrafinowania podczas tłumienia krótkich nierówności, tak często spotykanych na naszych drogach

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

hamulców i hamulec postojowy, a rdza atakuje tylne nadkola. Przy zakupie Mazdy 323F warto zwrócić uwagę na dymienie z rury wydechowej na niebiesko i nadmierny pobór oleju. Zarówno 4-cylindrowe jednostki 1.5 i 1.8, jak i 2-litrowa V-szóstka przy dużych przebiegach borykają się ze zużyciem pierścieni

Toyota Prius - test | Za kierownicą

Toyota Prius - test | Za kierownicą

konkurencyjne modele? Pod tylną klapą Aurisa kryje się bagażnika o pojemności 354 l, VW Golfa - 350 l, Mazdy 3 - 340 l, Opla Astry - 370 l, Renault Megane - 405 l, Peugeota 308 - 348 l, Forda Focusa - 396 l, Fiata Bravo - 400 l, Kii cee'd - 340 l, a Hondy Civic - aż 485 l.Co może dziać się pod maską Priusa

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

;tym, porównując z VW Golfem V 2.0 TDI/2.0 FSI drugą generację M-B Klasa A i Forda Focusa C-Maxa 2.0 TDCi/1.8 16V. Wybraliśmy trzy 5-drzwiowe, przednio-napędowe kompaktowe auta niemieckie.Klasa A nie ma nic wspólnego z małymi samochodami. W najnowszym wcieleniu jeszcze

Volkswagen Caddy Kombi

to za samochód i jak się spisuje.Osobowy i dostawczyCaddy powstał na tej samej płycie podłogowej co Golf V i Touran, z którymi dzieli ponad połowę części. Również kształt nadwozia ma podobny do volkswagenowskiego minivana. W rezultacie - zupełnie odmiennie niż w poprzedniej generacji - przedział

BMW X5 4,4i

38/38 m (hamulce zimne/rozgrzane) ++ 60-100 na IV 6,7 s + 80-120 na V 11,4 s + V max 240

Konfrontacje: Clio Sport/Ibiza FR 1,8 T

44/45 m (hamulce zimne/rozgrzane) 45/46 m (hamulce zimne/rozgrzane) 60-100 na IV 6,7 sek 7,1 sek. 80-120 na V 10,3 sek 10,9 sek

Opel Astra OPC

uchwytów na napoje? Z trudem, ale można przeżyć. Brak wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej w takim aucie może rozczarowywać. Zaś tym, co musi budzić sprzeciw, jest pojemność baku. 52 litry? W słabszej o 104 konie Astrze II może i wystarcza, ale tu? W efekcie OPC ma o 100 km mniejszy zasięg od Golf GTI i

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

+ 100-0 37,2/38,3 m (hamulce zimne/rozgrzane) + 60-100 na IV 5,7 sek + 80-120 na V 7,4 sek + Średnie spalanie 6,8 l/100

Konfrontacje: Fiat Multipla 1.9 JTD Active/Opel Zafira 2.0 DTi Club/VW Touran1.9 TDI Basis

chromowaniem wlotu powietrza. Jaki będzie designerski związek volkswagenowskiego minivana z Golfem V, na bazie którego przecież został skonstruowany, jeszcze nie wiadomo. Stonowana stylizacja Opla Zafiry sprawdziła się - auto odniosło sukces na rynku. Zupełnie inaczej stało się z nowatorskim Fiatem Multiplą

Opel Speedster Turbo

nic, że wskoczyła niekompletnie ubrana i rozczochrana. Taki styl pasuje do Speedstera - najbardziej sportowego Opla w historii firmy. Nieuczesane włosy, nieuczesane myśli... Wiatr i tak wywieje resztki zdrowego rozsądku. Bo kto jeździ Speedsterem? Racjonaliści kupują Golfy. W Speedsterze zamiast

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

Nowe BMW serii 1 zmierzy się z silną grupą rywali z różnych warstw klasy kompaktowej. Stawią mu czoło topowe wersje VW Golfa, w tym sportowa GTi, i eleganckie Audi A3. Nie zabraknie usportowionej, aspirującej do grupy premium Alfy 147, a także podrasowanych rodzinnych kompaktów, np. Hondy Civic

DNA Giulietty | Za kierownicą

wspomagania, pedału gazu i ESP. Przyznać trzeba, że w świecie motoryzacji to nic nowego. Do tej pory jednak stosowany był w dużych luksusowych autach. Plany Alfy Romeo Normal - na co dzień W ustawieniu "N" (Normal) wszystko jest zestrojone pod kątem zwykłej eksploatacji. Silnik reaguje na gaz z