biegi sekwencyjne w mercedesie

moto.pl

Arrinera Hussarya GT | Polska bestia pokazuje pazur

Arrinera Hussarya GT | Polska bestia pokazuje pazur

Po drobnych problemach Arrinera Hussarya GT wreszcie mogła pokazać swój potencjał na angielskim lotnisku Bruntingthorpe

Wideo | Aston Martin Vulcan spuszczony ze smyczy

Mało jest tak spektakularnych projektów jak torowy Aston Martin o groźnej nazwie Vulcan. Brytyjczycy przygotowali kolejny film, na którym możemy zobaczyć (i usłyszeć!) Vulcana w jego naturalnym środowisku, czyli na torze

Hamilton rozbija Zondę w Monako, a Pagani bije rekord na Nurburgringu

Internet obiegły dwie informacje na temat supersamochodów Pagani. Jedna dobra, druga zła

Salon Genewa 2015 | Aston Martin Vulcan | Erupcja coraz bliżej

Salon Genewa 2015 | Aston Martin Vulcan | Erupcja coraz bliżej

centralnie, 7-litrowym wolnossącym silnikiem V12 o mocy ponad 800 KM. Napęd będzie przekazywany na tylne koła poprzez sekwencyjną skrzynię biegów Xtrac. Nie zabraknie też mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu, wydajnego układu hamulcowego z zaciskami Brembo i karbonowo-ceramicznymi tarczami (380 mm

BMW M6 GT3 | BMW wróci do Le Mans?

BMW M6 GT3 | BMW wróci do Le Mans?

przekraczającej 500 KM. Moc będzie trafiać na koła za pomocą sekwencyjnej 6-biegowej skrzyni biegów.   Oczywiście we wnętrzu pojawi się klatka i inne zaawansowane elementy bezpieczeństwa. BMW serii 6 - Ogłoszenia Jak widać na zdjęciach M6 przeszło szereg aerodynamicznych i mechanicznych zmian. W przednim

Wideo | Toyota Alphard | Klasa V po japońsku

Wideo | Toyota Alphard | Klasa V po japońsku

skrzyniami biegów Shiftmatic. Standardowo moc przekazywana jest na przednią oś, ale w ofercie znajdują się modele V6 3.5 z napędem 4x4. Jeśli chcecie bliżej poznać tę egzotyczną Toyotę i sprawdzić, czy rzeczywiście jest japońskim odpowiednikiem Mercedesa Klasy V , to zapraszamy do obejrzenia filmów

Automatyczne skrzynie biegów | Ręce przy sobie!

Automatyczne skrzynie biegów | Ręce przy sobie!

skrzyń biegów. Mamy BMW 3 z klasycznym automatem z przekładnią hydrokinetyczną, Mercedesa A oraz VW Tiguana ze skrzyniami dwusprzęgłowymi, Nissana Juke'a z przekładnią bez stopniową oraz zautomatyzowaną skrzynię mechaniczną w skodzie Citigo. Każdemu z tych samochodów przeciwstawiamy taki sam model

Lamborghini Huracan GT3 | Stwór z Sant'Agata Bolognese

Lamborghini Huracan GT3 | Stwór z Sant'Agata Bolognese

, sekwencyjnej skrzyni biegów, którą umieszczono w tylnej części pojazdu. Dzięki temu uzyskano rozkład masy 42:58. Układ hamulcowy to przednie tarcze o średnicy 380 mm współpracujące z 6-tłoczkowymi zaciskami oraz tylne tarcze 355 mm i 4-tłoczkowe zaciski. Chowają się ona za kołami w rozmiarze 315/680 z przodu i

Volvo S60 stawi czoła BMW M3

Volvo S60 stawi czoła BMW M3

gorącymi sedanami z Niemiec: BMW M3 czy Mercedesem C63 AMG. Wieść niesie, że moc będzie rozdzielana na wszystkie cztery koła (Haldex), a pośredniczyć w tym będzie sekwencyjna skrzynia biegów. Przypominając sobie poprzednie projekty Polestar, można też spodziewać się sportowego zawieszenia firmy Öhlins

Mercedes A (1998-2004)

Mercedes A (1998-2004)

przejmują solidne szerokie progi i podłoga, a nie stosunkowo wąskie drzwi). Podczas zderzeń czołowych cały zespół napędowy (silnik, sprzęgło i skrzynia biegów) wsuwają się pod podłogę, nie wyrządzając szkód w przedziale pasażerskim. To ważne, bo strefa zgniotu w przedniej części Mercedesa A jest

Mercedes klasy A (1997-2004) - opinie Moto.pl

Mercedes klasy A (1997-2004) - opinie Moto.pl

- dla ruchu lewostronnego)Znak 11 Kod skrzyni biegów (0 - manualna; A - automatyczna)Znaki 12-17 Numer seryjnyCENYOfert sprzedaży benzynowych wersji 1.4, 1.6 czy 1.9 jest w przypadku Mercedesa A znacznie mniej na rynku wtórnym niż wysokoprężnych 1.7 CDI. To zapewne ucieszy tych nabywców, którzy

Skrzydlaty Mercedes na tor

Skrzydlaty Mercedes na tor

kierowca będzie miał do dyspozycji ok. 600 KM. Trafią one na tylne koła za pośrednictwem sześciostopniowej, sekwencyjnej skrzyni biegów, która zastąpi "cywilną", siedmiobiegową przekładnię Speedshift. Na potrzeby torowych zmagań auto zostało wyposażone w nowe, w pełni regulowane zawieszenie.Z

Zakotłuje się w Kotlinie Kłodzkiej

Zakotłuje się w Kotlinie Kłodzkiej

maksymalną 272 km/h. Napędzany jest 4-cylindrowym wolnossącym silnikiem Cosworth o pojemności 2,3 litra i mocy 280 KM, połączonym z sekwencyjną skrzynią biegów Hewland FTR.Patron medialny: Juliusz SzalekZOBACZ TAKŻE:Wyślij zdjęcie i wygraj opony | konkursZapomniany Mercedes Gullwing 300 SL Ford GT40

Uliczny CLK GTR może być Twój

Uliczny CLK GTR może być Twój

, sekwencyjną skrzynią biegów silniki pozwalają osiągnąć pierwszą setkę w czasie 3,5 sek oraz podróżować z prędkością maksymalną równą 325 km/h. Na potrzeby codziennego użytku - w stosunku do wersji wyczynowych - inżynierowie zmienili charakterystykę zawieszenia, ucywilizowali wnętrze, dołożyli klimatyzację

Ekstremalne lato

Ekstremalne lato

elektronicznie zablokowana przy 290 km/h. Do przeniesienia napędu na tylne koła służy 6 biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów. O moc czy inne dane na razie nie pytajcie. nie wszystkie dane techniczne auta zostały zdradzone. Premiera auta odbyła się w szczególny sposób. Na prezentacji pojawił się Aston Martin

Mercdes klasy A (1997-2004)

Mercdes klasy A (1997-2004)

progi i podłoga, a nie stosunkowo wąskie drzwi). Podczas zderzeń czołowych cały zespół napędowy (silnik, sprzęgło i skrzynia biegów) wsuwają się pod podłogę, nie wyrządzając szkód w przedziale pasażerskim. To ważne, bo strefa zgniotu w przedniej części Mercedesa A jest krótka.Historia modelu1996

Saab 9-5 (1997-2010) - opinie Moto.pl

Saab 9-5 (1997-2010) - opinie Moto.pl

jednostki doładowane, które pracują poprawnie tylko z instalacjami sekwencyjnego wtrysku gazu. Ze względu na duże moce jednostkowe uzyskiwane z każdego cylindra trudno jest jednak dobrać właściwie wtryskiwacze LPG, by zapewnić poprawną pracę silnika w każdych warunkach. Producenci oferują jednak

Brytyjskie Enzo

Brytyjskie Enzo

być prawie w całości wykonane z włókien węglowych, dzięki czemu samochód ma ważyć poniżej 1200kg. Oznacza to, że przebiłby Ferrari Enzo o mniej więcej 160kg, natomiast relatywnie pękatego Mercedesa SLR MacLaren o całe 500kg! Pod szklaną pokrywą silnika znajdziemy specjalnie podkręconą siedmiolitrową

Tajemnicze skrótowce cz. II

Tajemnicze skrótowce cz. II

- sekwencyjna skrzynia biegów (Alfa Romeo) SERVOTRONIC - układ kierowniczy ze zmienną siłą wspomagania, zależnie od prędkości SIPS (Side Impact Protection System) - system poprawy bezpieczeństwa podczas uderzenia w bok pojazdu (Volvo) SOHC (Single Over Head Camshaft) - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy SPI

Mercedes klasy C (1993-2000) - opinie Moto.pl

centralny zamek. Zawieszenie Niemiecka solidność na polskich drogach poddana jest srogiej próbie. Wyboje i nierówności nic sobie nie robią z prestiżu Mercedesa. Szybko zużywają się sworznie i metalowo-gumowe tuleje przednich wahaczy, końcówki drążków kierowniczych, tuleje zwrotnic w tylnym zawieszeniu. Luzy

Mercedes CLK 320 CDI

. Choć to najnowsze dzieło Mercedesa - 7G Tronic - opóźnienia są wyraźne. I nie ma znaczenia, czy zmieniam biegi w trybie sekwencyjnym, czy zdaję się na jeden z trybów automatycznych (Comfort lub Sport). Ciekawe, że ta sama skrzynia zamontowana w R-klasie działa jeszcze ślamazarniej, a w SLK 55AMG

Mercedes klasy E (1995-2003) - opinie Moto.pl

stylizacyjny wyznaczył nową modę i był kopiowany później nie tylko w innych Mercedesach. Na tym jednak koniec ekstrawagancji, cała reszta to klasyka Mercedesa ze wszystkimi jej zaletami i wadami. Ten duży, solidny i dobrze wyposażony samochód z napędem tylnych lub wszystkich kół równie dobrze może spełniać

Audi A8 (1994-2002) - opinie Moto.pl

biegów Tiptronic, jednak bez większego problemu znajdziemy A8 z tradycyjną, manualną przekładnią. Na pierwszy rzut oka rozczarowuje napęd na przednią oś, kiedy dwaj najwięksi rywale - BMW E-38 ("siódemka") i Mercedes W-140 (S-klasa) dokazują napędem na tył. Ale Audi ma jeszcze coś - doskonały

Mercedes R

od konkurencji, poszerzenie klienteli - niepotrzebne skreślić. Mercedes opracował model, który choć nie tak duży jak van, pozwalałby przewieźć sześcioosobową rodzinę, a w razie potrzeby sporą ilość bagażu. Pomysł to jednak nienowy. Już wcześniej Mazda wprowadziła na rynek swoje MPV o podobnych

Audi A6 3,2 FSI Quattro

chyba jasne będzie, o co chodzi. Samo wnętrze A6 też nie rozczarowuje. Materiały spasowane są bez zastrzeżeń i bardzo miłe w dotyku. Szczególnie czteroramienna kierownica z nowym logo, którą obszyto miękką, starannie wyprawioną skórą. Tuż za kołem kierownicy ukryto małe łopatki służące do sekwencyjnej

Audi A4

miesięcy temu Mercedes pokazał odnowioną klasę C. Na bezpośrednią konfrontację trzeba poczekać do początku roku 2005, kiedy to BMW zaprezentuje całkiem nową Trójkę. Wiadomo, że nowe A4 pojawi się w polskich salonach na przełomie listopada i grudnia. [GAZ] Duży wybór silników i skrzyń biegów, bogate

HONDA JAZZ/MERCEDES A 140

również jest mniejsza: Mercedes - 390 l, Honda - 353 l. Niedostatek miejsca Japończycy nadrobili sprytem. Bo w środku pozornie mamy wrażenie, że siedzimy w o wiele większym aucie. Podłoga nie jest w nim płaska jak w Klasie A, tylko opuszczona o kilkanaście centymetrów. Siedzenia zabudowano niżej, tym

Audi A6 Avant

. Jechaliśmy autostradą położoną w górach i nie musieliśmy redukować biegów nawet wtedy, kiedy trzeba było dynamicznie przyspieszyć. Maksymalny moment obrotowy (450 Nm) dostępny jest już od 1400 obr./min. Silnik kręci się powoli, a mimo to cały czas gotowy jest do akcji. Drażni tylko krótkie przełożenie

Więcej niż limuzyna - Lexus RX 300

;automat" zmienia biegi w prawie niezauważalny sposób. Znudzony kierowca przy zmianie przełożeń może skorzystać z łatwego w obsłudze trybu sekwencyjnego. Wtedy wybieranie biegu odbywa się przez popychanie drążka sterującego skrzynią do przodu (zmiana na wyższy) lub do tyłu (redukcja biegu

Ferrari F430 - test | Za kierownicą

wyjaśnia co i jak. Słuchając, zerkam wokół. Co innego siedzieć w takim aucie na targach, co innego na torze, wiedząc, że już za chwilę... - Od startu do mety trzymasz kierownicę za piętnaście trzecia. Prowadź wzrok po zamierzonej linii przejazdu. Nie spóźnij zmiany biegów... Kolejne Ferrari bez

FIAT 500 - test | Pierwsza jazda

. Niedługo do oferty trafi też pięciobiegowa automatyczna sekwencyjna skrzynia biegów Dualogic.Silniki Fiata 500 (w przeciwieństwie do słynnego poprzednika montowane z przodu) spełniają z nadwyżką przepisy ekologiczne, w tym Euro 4, i bez kłopotów zostaną przystosowane do kolejnych, jeszcze surowszych

Acura RL - test

jedną tylko oś. Dużą frajdę daje sekwencyjny tryb pracy skrzyni biegów. Dzięki małym, ale bardzo wygodnym łopatkom w kierownicy można szybko redukować biegi w pięciobiegowej przekładni i hamować silnikiem. Komputer jednak nie pozwoli zrzucić biegu na niższy przy zbyt wysokich obrotach. Można także

Smart roadster-coupe

kombinacji odpuszczenia gazu z pociągnięciem łopatki sekwencyjnej zmiany biegów ograniczyłem brutalne przerwy w dostawie energii do tylnych kół przy rozpędzaniu. Szkoda, że producent nie pomyślał o manualnej przekładni dla purystów. Drugi megaminus: ziejąca z wnętrza tandeta. O ile design jest jeszcze do

Chevrolet Corvette Convertible

koła. Inne źródła podają, że pochodzi z ciężarówki. Za pierwszą teorią przemawiają założenia konstrukcyjne. Cztery biegi i brak sterowania sekwencyjnego. Można jedynie blokować biegi za pomocą dźwigni, co w nowym modelu samochodu sportowego z niemal najwyższej półki wydaje się, delikatnie mówiąc

Lexus IS 250/220d

wymagać nieco większej precyzji. Szkoda, bo koło kierownicy idealnie leży w rękach, a i przełożenie układu jest trafnie dobrane. Sześciostopniowa automatyczna skrzynia biegów byłaby idealna, gdyby szybciej redukowała przełożenia zarówno w trybie automatycznym, jak i "sekwencyjnym". W tym

Konfrontacje: BMW 530i/Lexus GS 300/Volvo S80 T-6 Premium

standardzie tyle samo co w Lexusie, jednak opcji jest tu zdecydowanie więcej. Zamówisz m.in. czujnik parkowania (4350 zł), sekwencyjną skrzynię biegów SMG (7550 zł), sportowe fotele kierowcy i pasażera (3200 zł), telewizor (10 700 zł), wskaźnik Head-Up Display wyświetlający wskazania przyrządów pokładowych na

Volvo S80

sprzętem Alpine z Dolby Pro Logic II Surround. Zegary wyglądają efektownie (są podobne do tych z Mercedesa E). Jedyny kłopot to nawigacja - dłuższy czas głowię się, jak wysunąć ekran. W końcu znajduję magiczny guzik po niewidocznej stronie kierownicy. Co z tego. W Polsce i tak nie działa. Może w tym roku

Konfrontacje: BMW Z4 3.0i/Honda S2000

kierowniczego. W wersji z SMG (opisywana tu już sekwencyjna skrzynia) czas zmiany biegów ulega skróceniu do 0,15 sekundy. Widoczny na zdjęciu egzemplarz ma automat, który chyba najmniej pasuje do tego auta (co innego w przypadku dostojnego 645 Ci Cabrio). Nie znaczy, że zły, o nie. Ale jeżdząc wcześniej Z4 z

Jeep Grand Cherokee 5,7 V8 HEMI

biegów na N, chromowana manetka do góry. Tryb 4WD LOW. W systemie Quadra-Track II (standard) miałbym włączony reduktor i blokadę mostów. Tu mam jednak bardziej wyrafinowany Quadra-Drive z elektronicznym sterowaniem mechanizmów różnicowych o zwiększonym tarciu (ELSD). Gdy któreś z kół zaczyna obracać się

VW PASSAT W8 4MOTION

, który przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,5 s, z seryjnie montowaną, 6-stopniową ręczną skrzynią biegów. Wersja z opcjonalnie dostępną 5-stopniową automatyczną skrzynią Tiptronic (możliwość "sekwencyjnej" zmiany przełożeń) jest wolniejsza o 1,3 s. W kombi ta różnica jest taka sama. Wariant z

AUDI A6 3.0/BMW 540i/JAGUAR S-TYPE 3.0/VW PASSAT W8

seryjnie ręczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Dostępna w opcji automatyczna skrzynia tiptronic (sekwencyjne zmiany przełożeń) pracuje komfortowo, ale odejmuje Passatowi sporo mocy. Z ręczną przekładnią VW przyspiesza do 100 km/h w 6,5 s, z automatyczną rozpędzanie trwa 7,9 s. Inną wadą silnika

Re: automatyczna skrzynia a elastyczność

bl.wr napisał: > no nie jechałem i chcę sie dowiedzić co jest nie tak w moim rozumowaniu. Nawet jak przejdziesz na tryb reczny skrzynia i tak bedzie w pewnych sytuacjach sama zmieniac biegi ,tak przynajmniej mam w A3 i tak jest napewno w mercedesie ,jadac na 4 biegu w

Re: Zielone światło dla czterodrzwiowego Lamborgh

transaxle, wszędobylskie aluminium i zrobotyzowana sekwencyjna skrzynia biegów mówią same za siebie. Jest narowiste i ekscytujące. Kiepsko mu wychodzi bycie dostojną limuzyną o czym świadczy każdy jego test. Klasyczny i stonowany wygląd to ukłon w stronę ludzi, którzy nie chcą się obnosić z tym, że lubi

Do Jabłecznika

Gość portalu: Jablecznik napisał(a): > Czy w automacie (a wszystkie sekwencyjne skrzynie dla smiertelnikow na tym sie > opieraja) sa synchronizatory? Tzw. "sekwencyjne" skrzynie np. w Alfie Romeo Selespeed, Ferrari, BMW SMG, Mercedesie Sequentronic to NORMALNE skrzynie z

automat jest mniej elstyczny

predkosciach na 4 i 5, po wcisnieciu gazu albo jedzie na polsprzegle i wyje, albo (jak juz osiagnie odp obroty) ... nic sie nie dzieje. 607 z kolei przyspiesza i to wcale nie tak zle. Inna sprawa, pewnie byl blad i accord nawet w sekwencyjnym po wcisnieciu gazu zredukowal bieg wiec pomiar nie byl

Re: Jaki silnik do volvo s 60?

to jeśli sport jakoś nie kojarzy Ci się z Polskimi drogami (masz racje w sumie) a i machanie biegami jakoś do życia nie jest Ci potrzebne to z automatu będziesz zadowolony. To już nie są te automaty co kilka lat temu. Mój tata też był dosyc sceptycznie nastawiony do tego typu wynalazków, bo

Sniper, się trochę nie zgadzam.

sniperslaststand napisał: > W przypadku współczesnych automatów ze zmostkowaną przekładnią hydrokinetyczną > nie byłbym taki pewien, podobnie jak w stosunku do sekwencyjnych przekładni ze > zautomatyzowanym pojedynczym sprzęgłem. W rozważaniach należy wziąć pod uwagę t > akie

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

bodajże zamiast hydrokinetycznego) i Toyoty (nowy Avensis będzie miał skrzynię bezstopniową z opcją symulacji sekwencyjnej zmiany biegów a nie dwusprzęgłową). W ramach ciekawostki można jeszcze dodać, że zdaje się niektóre klasyczne automaty pracują z grubsza bardzo podobnie jak skrzynie dwusprzęgłowe

Re: e tam - europejskie samochody..

koreańczyka. Poza tym fatalny układ kierowniczy-0 wogóle nie czujesz auta i jeszcze gorsze zawieszenie.Pod maską była jakaś ociężała V6 i archaiczny automat. A swoją drogą- kiedy amerykanie zbudują 5 cio biegowy automat?W europie 6 biegów jest już niemal standardem , Mercedes zaczyna z 7 a oni dalej swoje

Automaty - reaktywacja, czyli "Blokada głowy"

skrzynie sześcio-, a nawet siedmiobiegowe. Nowy 7G-Tronic wyprodukowany przez koncern Daim- ler-Chrysler będzie standardowo montowany w mercedesach E 500, S 430, S 500, CL 500 i SL 500 już od jesieni tego roku. Jego najważniejszą zaletą (poza mniejszym zużyciem paliwa) jest to, że nie redukuje biegów

Re: Sniper, się trochę nie zgadzam.

sniperslaststand napisał: > W przypadku współczesnych automatów ze zmostkowaną przekładnią hydrokinetyczną > nie byłbym taki pewien, podobnie jak w stosunku do sekwencyjnych przekładni ze > zautomatyzowanym pojedynczym sprzęgłem. W rozważaniach należy wziąć pod uwagę t > akie

Re: To przecież głupie....

. Nie slyszales o skrzyniach sekwencyjnych, np w Mercedesie A? > > Samochód to dość skomplikowane urządzenie i choć prawdą jest, że kierowca > nowoczesnego auta ma dużo łatwiejszą robotę niż jego pradziadek, który musiał > ręcznie sterować np. kątem wyprzedzenia zapłonu, to nadal jakieś

Re: test nowej Avensis

stronę. Dziwne uczucie. > > Ogólnie świetna zabawa. Na testach szybkościowych bardzo dobre wrażenie > zrobiła avensis z automatem. Bardzo łagodnie przerzucał biegi, bez > najmniejszego szarpania. Skrzynia była w wersji z dodatkowym przerzucaniem > sekwencyjnym ale dla osób, które lubią

2litry,V-max 210Km/h,0-100 w 4s.,sekwencyjne biegi

motoryzacja.interia.pl/news?inf=663312 -- OH,LORD, WON'T YOU BUY ME A MERCEDES BENZ? Mejson.e(trafnie)o prowadzeniu:Bo to chyba-jak w zabawie w łapanie króliczka- nie chodzi o to,by go szybko złapać,ale by go gonić

Re: Pierwsza Jazda: Mercedes ML 500

derwisz911 napisał: > No jest nowa SGM w M5. > 7 biegów. Tylko wersja sekwencyjna. Bo; > 1. ciężko kijaszkiem zmieniać aż tyle. > 2. Jedynka i dwójka - jako najbardziej obciążena biegi są umieszczone w > najmocniejszych miejscach obudowy, aby zachować trwałość całości. Reszta

Re: Pierwsza Jazda: Mercedes ML 500

No jest nowa SGM w M5. 7 biegów. Tylko wersja sekwencyjna. Bo; 1. ciężko kijaszkiem zmieniać aż tyle. 2. Jedynka i dwójka - jako najbardziej obciążena biegi są umieszczone w najmocniejszych miejscach obudowy, aby zachować trwałość całości. Reszta biegów odpowiednio. Tak więc nie dość, że byłoby

Re: 7-biegowy automat Mercedesa

Gość portalu: Piotr napisał(a): > reduktor > czyli druga, dwubiegowa skrzynia biegów > W ciężarówkach robi z 8 biegów 16(półbiegi, ciut wolniejsze od biegów > zasadniczych) W skrzyniach 16-biegowych biegow jest zasadniczo cztery. Przed ta zasadnicza skrzynia jest przekladnia