automatyczna dwusprzęgłowa skrzynia biegów

Michał Dek

Hyundai Ioniq | Ceny w Polsce | Atak na lidera

Hyundai Ioniq | Ceny w Polsce | Atak na lidera

Na polskim rynku debiutuje najmłodsze dziecko koreańskiego koncernu - model Ioniq. Znamy kwotę, która otwiera cennik wersji hybrydowej

Audi Q2 | Odliczanie czas zacząć

Premiera najnowszego crossovera spod znaku czterech pierścieni zbliża się wielkimi krokami. Co już wiemy o najmniejszym przedstawicielu rodziny Q?

Salon Genewa 2016 | Audi Q2 | Najmniejszy SUV w rodzinie

Po niezliczonych teaserach nareszcie kurtyna opadła i możemy zobaczyć, jak prezentuje się najmniejszy crossover z Ingolstadt

Hyundai Veloster po faceliftingu | Detale i nowy automat

Hyundai Veloster po faceliftingu | Detale i nowy automat

, 7-biegową, dwusprzęgłowa, automatyczną skrzynię biegów. Będzie ona współpracować najmocniejszym silnikiem w gamie Velostera, czyli z turbodoładowanym 1,6 o mocy 204 K i 264 Nm momentu obrotowego. Hyundai Veloster - ogłoszenia Kilka nowości pojawiło się także we wnętrzu oraz liście wyposażenia. W

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. V | Układ napędowy

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. V | Układ napędowy

trafia na przednie koła za pomocą siedmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów 7G-DCT. To dwusprzęgłowa konstrukcja, dzięki której zmiana biegów następuje błyskawicznie, ale czasem ma w zwyczaju szarpnąć przy zmianie biegu w trakcie wolnej jazdy. To jednak typowa przypadłość dla skrzyń dwusprzęgłowych i

Trzymilionowy silnik 1.2 HTP Skody

Trzymilionowy silnik 1.2 HTP Skody

małej prędkości obrotowej, co przekłada się zarówno na małe zużycie paliwa, jak dobrą dynamikę tej lekkiej jednostki. Oprócz silników, Skoda wytwarza też skrzynie biegów. Automatyczna dwusprzęgłowa przekładnia DQ 200 produkowana jest w miejscowości Vrchlab~. Manualne skrzynie biegów MQ 200 i MQ/SQ 100

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. V | Dwa Sprzęgła Górą

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. V | Dwa Sprzęgła Górą

automatycznym biegi zmieniane są przy wyższych obrotach, a w trakcie odpuszczenia pedału gazu i wytracania prędkości, przekładania także utrzymuje wyższe obroty i nie pozwala na zbyt szybkie przełączanie na wyższy bieg. Skrzynia typu DSG zapewni nam również odrobinę więcej komfortu. Korki w godzinach szczytu

Automat fajna sprawa, tylko jaki wybrać? | Poradnik

Automat fajna sprawa, tylko jaki wybrać? | Poradnik

. Marcin Lewandowski ZOBACZ TAKŻE: Automatyczna: Citroën C5 2.0 HDI 160 - test Dwusprzęgłowa: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test Bezstopniowa: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S - test Volkswagen Golf z DSG - ogłoszenia Filtr oleju automatycznej skrzyni biegów Olej

Hyundai Ioniq | Pierwsza jazda | Trzy sposoby na Toyotę

Hyundai Ioniq | Pierwsza jazda | Trzy sposoby na Toyotę

razie synonimem hybrydy pozostaje Prius. Gaz Precyzyjny układ kierowniczy, kulturalna praca automatycznej skrzyni biegów, dokładne spasowanie elementów wnętrza, niebanalna, ale nieprzekombinowana stylistyka Hamulec Niechęć hybrydy do pracy w trybie EV, zużycie paliwa wyraźnie wyższe niż w konkurencyjnym

Automatyczne skrzynie biegów | Ręce przy sobie!

Automatyczne skrzynie biegów | Ręce przy sobie!

Variable Transmission (CVT). Dwa Sprzęgła - do biegów parzystych i nieparzystych Dwusprzęgłowa przekładnia 7G-DCT w Mercedesach A, B i CLA oraz skrzynia DsG od VW mają dwie przekładnie - jedną dla biegów parzystych, drugą dla nieparzystych; każda ma własne sprzęgło. umożliwiają one w pełni automatyczną

Ford Edge 2.0 TDCi | Pierwsza jazda | Desant z Ameryki

Ford Edge 2.0 TDCi | Pierwsza jazda | Desant z Ameryki

zapewnia dobry komfort jazdy i jest wygodne. Komfortowi mocno sprzyja płynnie działająca, zautomatyzowana, dwusprzęgłowa skrzynia biegów PowerShift o sześciu przełożeniach. Wersja 210-konna łączona jest tylko z taką przekładnią. Odmiana 180-konna może mieć tylko sześciostopniowego "manuala"

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. VI |  Żal się żegnać

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. VI | Żal się żegnać

moc trafia na przednie koła za pomocą siedmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów 7G-DCT. To dwusprzęgłowa konstrukcja, dzięki której zmiana biegów następuje błyskawicznie, ale czasem ma w zwyczaju szarpnąć przy zmianie biegu w trakcie wolnej jazdy. To jednak typowa przypadłość dla skrzyń

Audi S3 Limousine | Ceny

Audi S3 Limousine | Ceny

osie może przekazywać skrzynia ręczna o sześciu przełożeniach, lub dwusprzęgłowa S-Tronic.Audi S3 Limousine z manualną skrzynią biegów rozpędza się od zera do 100 km/h w 5,3 sekundy, a z przekładnią automatyczną S tronic w 4,9 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Poniżej

Renault Clio Grandtour GT | Test | Ostre pazurki

Renault Clio Grandtour GT | Test | Ostre pazurki

spalanie Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC | Kompendium Nadwozie kombi, 5d, 5-os. Silnik R4, benzynowy, turbo, 1197 ccm  Moc 120 KM przy 4900 obr./min. Moment obr. 190 Nm przy 2000 obr./min. Skrzynia biegów 6-dwusprzęgłowa Napęd na koła

Alfa Romeo Giulietta QV | Test | Ciągle młoda

Alfa Romeo Giulietta QV | Test | Ciągle młoda

Nadwozie hatchback, 5d Silnik benzynowy R4, 1742 cm 3 Moc 240 KM przy 5500 obr./min. Moment obr. 340 Nm przy 1900 obr./min. Skrzynia biegów automatyczna, dwusprzęgłowa, 6-biegowa Napęd na przednie koła Wymiary 4351 x 1798 x 1465 mm Rozstaw osi

Audi A3 Limousine 1.8 TFSI | Test | Mocny sedan

Audi A3 Limousine 1.8 TFSI | Test | Mocny sedan

./min. Skrzynia biegów 7-dwusprzęgłowa Napęd na koła przednie Wymiary 4456 x 1796 x 1416 mm Rozstaw osi 2637 mm Poj. bagażnika 425 l Śr. zużycie paliwa 5,6 l/100 km 0-100 km/h 7,3 s Prędkość maks. 242 km/h Cena od 135 100 zł

Audi TT Roadster 2.0 TFSI | Test | Zabawka na lato

Audi TT Roadster 2.0 TFSI | Test | Zabawka na lato

nie jest astronomicznie wysokie, średnio w trakcie testu wyniosło ok. 10 l/100 km, w mieście - ok. 12. Dwusprzęgłowa skrzynia S tronic zmienia biegi gładko i szybko, w ułamkach sekundy. W dodatku w trybie jazdy Dynamic sama robi międzygazy. Nisko zawieszony samochód prowadzi się bardzo pewnie i

Dwusprzęgłowe skrzynie przekładniowe Chryslera

Dwusprzęgłowe skrzynie przekładniowe Chryslera

poprzez ograniczenie tzw. strat pasożytniczych - a więc eliminację przekładni hydrokinetycznej (przemiennika momentu obrotowego) oraz sprzęgieł poszczególnych biegów na rzecz synchronizatorów.Przekładnia dwusprzęgłowa jest odmianą skrzyni automatycznej, w której wykorzystano dwa sprzęgła współpracujące z

Porsche Macan Turbo | Podróż do naturalnego środowiska

Porsche Macan Turbo | Podróż do naturalnego środowiska

nieutwardzonych. W standardzie dostajemy napęd na obie osie, a także sporą masę własną - blisko 2 tony. 400-konne Porsche wyposażono w 75-litrowy bak paliwa oraz automatyczną skrzynię biegów PDK. 550 Nm w połączeniu z 6-cylindrowym, basowo mruczącym silnikiem zachęca do długich tras. Konfiguracja za ponad pół

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. II | W trasie

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. II | W trasie

ciężarówki, do kolejnego zakrętu. Samochód: Mercedes B 200 CDI Aktualny przebieg: 3200 km Problemy: brak Powód testu: Czy warto czekać z zakupem na wersje po liftingu Niewątpliwy udział w osiąganiu niskiego wyniku spalania i dobrego przyspieszenia ma 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów

Renault Megane | Pierwsza jazda | Szlachetne pochodzenie

Renault Megane | Pierwsza jazda | Szlachetne pochodzenie

KM) stosowany w usportowionej wersji GT. Mniejsza jednostka współpracuje z ręczną skrzynią o sześciu biegach, GT oferowana będzie wyłącznie z dwusprzęgłową przekładnią EDC-7. fot. Marcin Lewandowski Wybór jednostek wysokoprężnych także wygląda imponująco. Składają się na niego silniki 1.5 dCi (90

Skoda Octavia RS230 | Test | Rzeczywiście Sportowa?

Skoda Octavia RS230 | Test | Rzeczywiście Sportowa?

nie można zarzucić S koda Octavia RS230 | Kompendium Nadwozie kombi, 5d Silnik benzynowy, R4 Turbo, 1984 cm3 Moc 230 KM przy 4700 obr./min Moment obr. 350 Nm przy 1500-4600 obr./min Skrzynia biegów 6-biegowa, dwusprzęgłowa Napęd na koła przednie

Nowa Skoda Superb | Pierwsza jazda | Do trzech razy sztuka?

Nowa Skoda Superb | Pierwsza jazda | Do trzech razy sztuka?

benzynowego, na życzenie oferowana jest sześciostopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów DSG. Do testu otrzymałem środkową wersję TDI z przednim napędem, która powinna być najbardziej popularnym wyborem wśród klientów. Silnik Diesla o mocy 150 KM zapewnia przyzwoite osiągi. Dobrze współpracuje mu się z

Motor Show Poznań 2015 | Skoda Superb wczoraj i dziś | Dwie czeskie limuzyny

rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa i komfortu. Uzupełnia je szeroka gama zaawansowanych, bardzo dynamicznych jednostek napędowych połączonych z jednymi z najwyżej ocenionych na świecie układów przeniesienia napędu, na który składają się opcjonalne dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów oraz układ

Salon Genewa 2016 | SUV-y i crossovery | Ofensywa trwa

jednostek wysokoprężnych również przygotowano trzy propozycje, to: 1.6 TDI oraz 2.0 TDI w dwóch wariantach mocowych. Standardowo silniki będą współpracować z sześciobiegową ręczną skrzynią biegów, ale w opcjach znajdzie się siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic. Więcej o

Genewa 2010 | Nadjeżdża Audi RS5

wariant wysokoobrotowej, widlastej ósemki znanej z przedstawionego w 2005 roku modelu RS4, odziedziczonej przez R8. Na kilku zdjęciach przedstawiających wnętrze auta możemy dostrzec lewarek automatycznej skrzyni biegów. Jedną z opcji będzie więc zapewne siedmiostopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia S-tronic

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. X | Zawsze na czas

czas. Skoda Octavia 1.4 TSI DSG Elegance | Kompendium Nadwozie liftback, 5d Silnik benzynowy, turbo, R4, 1395 cm 3 Moc 140 KM przy 4500 obr./min Moment obr. 250 Nm przy 1500-3500 obr./min Skrzynia biegów dwusprzęgłowa, 7-biegowa Napęd na koła przednie

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku!

przenoszona jest na przednie koła za pomocą automatycznej skrzyni DSG z mechanicznym samoblokującym się dyferencjałem. Celem pucharu jest wyszukanie młodych talentów oraz pomoc im w wejściu do świata wielkiego motorsportu. W edycji 2016 polskie barwy będą reprezentować bracia Rzepeccy - Adam i Tomasz

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. VI | Dynamiczny komfort

4500 obr./min Moment obr. 250 Nm przy 1500-3500 obr./min Skrzynia biegów dwusprzęgłowa, 7-biegowa Napęd na koła przednie Wymiary 4659 x 1814 x 1461 mm Rozstaw osi 2686 mm Poj. bagażnika 590 - 1580 l  0-100 km/h 8,5 s Śr. zużycie paliwa

Skoda Yeti 1.6 TDI 4x2 Ambition | Test | W miejski teren

(zwłaszcza na niskich obrotach). Ta wersja seryjnie występuje z dwusprzęgłową, 7-stopniową skrzynią biegów DSG, która ceniona jest za błyskawiczną zmianę przełożeń. Do gustu przypadło nam sztywno zestrojone zawieszenie Yeti, które zapewnia pewne prowadzenie pojazdu, nie ograniczające aż tak mocno komfortu

Ford S-MAX II | Pierwsza jazda | Niczego nie popsuć

Nm przy 2000-2500 obr./min. Skrzynia biegów 6-automatyczna 7-dwusprzęgłowa Napęd na przednie koła Wymiary 4796 x 1916 x 1658 mm Rozstaw osi 2849 mm Masa własna 1704 kg 1766 kg Poj. zb. paliwa 70 l Poj. bagażnika 285/700/2200 l

Skoda uruchamia nowe centrum testowe silników

fabryce w Mladá Boleslav produkuje się ręczną skrzynię biegów MQ 200 i MQ/SQ 100. Dwusprzęgłowa, automatyczna przekładnia DQ 200 pochodzi natomiast z fabryki w Vrchlab. ZOBACZ TAKŻE: Sportowa historia Skody

Nowe Audi TT i TTS | Pierwsza jazda | Z myślą o kierowcy

producentów od razu wyposażaja swoje auta w automatyczne przekładnie, manual to duży plus, zwłaszcza, że jego obsługa to czysta przyjemność. Zawsze lepiej mieć wybór, dwusprzęgłowa skrzynia dostępna jest za dopłatą (z wyjątkiem Diesla). Wersja benzynowa oferowana jest ponadto z napędem quattro. W takiej

Skoda Superb Combi 2.0 TDI | Test | Nowy wizerunek, stare zalety

i automatyczną skrzynią biegów DSG. Taki zestaw napędowy wydaje się być optymalny do czerpania przyjemności z jazdy Superbem. Silnik o mocy 170 KM i 350 Nm pozwala na oszczędną jazdę w mieście (około 7 litrów paliwa) i dynamiczne podróżowanie w trasie, nawet jeżeli zabierzemy ze sobą komplet

Salon Genewa 2015 | SUV-y i crossovery

pojemnościach 1,7 l (115 KM) oraz 2,0 l (136 KM lub 184 KM). W ofercie obok manualnej sześciostopniowej skrzyni biegów i klasycznego automatu pojawi się również skrzynia dwusprzęgłowa dostępna z silnikiem 1,6 T-GDI. Hyundai Tucson trafi do sprzedaży po wakacjach. Fot. Newspress Fot. Newspress Drugą nowość

Mercedes-AMG C 63 S | Pierwsza jazda | Godny następca

./min. (510 KM przy 5500 obr./min.)* Moment obr. 650 Nm przy 1750-4500 obr./min. (700 Nm przy 1750-4500 obr./min.)* 650 Nm przy 1750-4500 obr./min. (700 Nm przy 1750-4500 obr./min.)* Skrzynia biegów automatyczna, dwusprzęgłowa, 7-biegowa Napęd na tylne koła

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. XIII | Pożegnania czas

. 250 Nm przy 1500-3500 obr./min. Skrzynia biegów dwusprzęgłowa, 7-biegowa Napęd na koła przednie Wymiary 4659 x 1814 x 1461 mm Rozstaw osi 2686 mm Poj. bagażnika 590 - 1580 l  0-100 km/h 8,5 s Śr. zużycie paliwa 8 l/100 km Prędkość maks

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

. 300 Nm przy 1400-4000 obr./min Skrzynia biegów 7-dwusprzęgłowa Napęd na obie osie Wymiary 4417 x 1804 x 1494 mm Rozstaw osi 2699 mm Masa własna* 1520 kg Poj. bagażnika 421/1235 l Poj. zb. paliwa 56 l Śr. zużycie paliwa 5,1-4,9 l/100 km

Kia Sorento | Pierwsza jazda | Nowa jakość flagowego modelu

mniej niż generuje większa jednostka o pojemności 2,2, ale gwarantuje ona znacznie niższą cenę. Podstawowy silnik będzie dostępny wyłącznie z automatyczną, 6-stopniową skrzynią biegów, której praca podczas jazd testowych zrobiła bardzo dobre wrażenie. Nie jest to zaawansowana, dwusprzęgłowa

Skoda Rapid Spaceback Style Plus | Test | Stylowa Skoda

Plus | Kompendium Nadwozie hatchback, 5d Silnik benzynowy, R4, turbo, 1390 cm 3 Moc 122 KM przy 5000 obr./min Moment obr. 200 Nm przy 1500-4000 obr./min Skrzynia biegów 7-dwusprzęgłowa Napęd na koła przednie Wymiary 4304 x 1706 x 1461 mm

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

TSI DSG FR | Kompendium Nadwozie hatchback, 5d Silnik R4, benzynowy, turbo, 1798 ccm Moc 180 KM / 5100 obr/min Moment obr. 250 Nm / 1250 - 5000 obr/min Skrzynia biegów 7-dwusprzęgłowa Napęd na przednie koła Wymiary 4228 x 1810 x 1446 mm Rozstaw osi 2601 mm Poj. bagażnika 236 - 882 l

Alfa Romeo Giulietta | Prezentacja modelu

energię uderzenia. Tylne światła LED poprawiające widoczność samochodu. Alfa TCT a więc automatyczna dwusprzęgłowa skrzynia biegów. Składa się z dwóch równoległych przekładni i pozwala na uruchomienie kolejnego biegu, kiedy poprzedni jest wciąż włączony. Dzięki temu zmiana biegów odbywa się szybciej i

Nowy Volkswagen Passat | Prezentacja modelu

tryb rekuperacji. Opcją jest dwusprzęgłowa skrzynia biegów DSG, w najmocniejszy silnikach DSG montowane jest seryjnie. Ósma generacja Volkswagena Passata doczekała się wersji z napędem hybrydowym plug-in . Na pokładzie będą pracować dwa silniki: 156-konna jednostka benzynowa i silnik elektryczny

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

1500-3000 obr./min. 500 Nm przy 1750-2500 obr./min. Skrzynia biegów 6-ręczna 7-dwusprzęgłowa Napęd na przednie koła  na cztery koła Wymiary 4767 x 1832 x 1456 mm 4767 x 1832 x 1456 mm Rozstaw osi 2791 mm 2791 mm Masa własna* 1410 kg

Porsche Macan Turbo | Test | Jedyny taki

, benzynowy, 3604 cm3 Moc 400 KM /  6000 obr/min Moment obr. 550 Nm / 1350 - 4500 obr/min Skrzynia biegów automatyczna, dwusprzęgłowa, 7-biegowa Napęd na cztery koła Wymiary 4699 x 1923 x 1624 mm Rozstaw osi 2807 mm Poj. bagażnika 500 / 1500 l

Lamborghini Huracan LP 610-4 | Test | Warto mieć marzenia

Lamborghini i materiały z najwyższej półki, ale chcę w końcu ruszyć z miejsca. Skrzynia w trybie automatycznym, bez huku i fanfar powoli do przodu. Chcę się nim delektować, niczym wytwornym daniem czy winem. Już po kilkuset metrach czuję jak nowa, siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa skrzynia LDF płynnie i gładko

Ceny nowego VW Tiguana

benzynowe (TSI o pojemności 1,4 do 2,0 litrów) rozwijają moc między 122 KM a 210 KM. Spektrum mocy silników wysokoprężnych (TDI) sięga od 110 KM do 170 KM. Do nowego Tiguana jest dostępna jako opcja 7-biegowa przekładnia dwusprzęgłowa (DSG) - jedna z najefektywniejszych i najszybszych automatycznych skrzyń

Volkswagen Golf R - test | Za kierownicą

skrzynia DSG. Dwusprzęgłowa przekładnia o sześciu przełożeniach, która przy spokojnej jeździe troszczy się o niskie zużycie paliwa, w razie potrzeby błyskawicznie zrzuca bieg (lub dwa) wysyłając na koła odpowiednią dawkę momentu obrotowego.Trzeba też przyznać, że jak na auto o wyrazistym, sportowym

Bentley Continental GT - test | Za kierownicą

sobie z nimi bardzo dobrze. Nowy salon Bentleya w Warszawie Sześciobiegowa automatyczna skrzynia pracuje płynnie. W nowym modelu jest aż o 50 proc. szybsza, ale to nadal stary dobry automat, a nie zmieniająca w ułamku sekundy biegi dwusprzęgłowa przekładnia dobra do sportowych aut. Spalanie w tym

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 18 tys. km

oświetlenia i deszczu (486 zł), podgrzewane fotele (1 183 zł), tylne czujniki parkowania (1 417 zł), tempomat (769 zł), a nawet... kontrolę trakcji ASR (665 zł). Automatyczna, 6-stopniowa skrzynia biegów kosztuje 6 285 zł. MINI kusi jednak naprawdę dłuuugą listą dodatków pozwalających stworzyć nam

Porsche 911 Targa - test | Pierwsza jazda

silnik, jeszcze większa moc - 385 koni i lepsze przyspieszenie - o 0,3 s. O centymetr niższe zawieszenie, ten sam napęd na cztery koła. Dostępna za zamówienie dwusprzęgłowa 7-biegowa skrzynia PDK (Porsche Doppelkupplung) może być instalowana zarówno w "czwórce" jak i "esce"

Ford Kuga vs. Toyota Rav4 - test | Konfrontacja

. Silnik turbodiesel, R4, 1997 cm3 turbodiesel, R4, 2231 cm3 Moc 163 KM przy 3750 obr./min 150 KM przy 3750 obr./min Moment 340 Nm przy 2000-3250 obr./min 340 Nm przy 2000-2800 obr./min Skrzynia 6-dwusprzęgłowa 6-automatyczna Napęd 4x4, sprzęgło wielopłytkowe 4x4, sprzęgło wielopłytkowe Wymiary

Volkswagen Golf R32SX

dwusprzęgłowa DSG. Choć R32 to nadal Golf, nie pomylisz go z innymi - nawet z 200-konnym GTI. Aluminiowe obramowanie osłony wlotu powietrza, imponujący przedni spojler, centralnie usytuowana podwójna końcówka wydechu i ciemne klosze tylnych lamp robią swoje. Dwudziestoramienne obręcze kół ze

Kia Ceed | Co za 49 990 zł?

dopłacić 1900 zł. Dopłaty 6 tys. zł. wymaga także 6 biegowa skrzynia dwusprzęgłowa DCT z łopatkami przy kierownicy dostępna wyłącznie z silnikiem 1.6 GDI w wersji L i XL. Tańszy jest 6 biegowa automat z możliwością sekwencyjnej zmiany biegów - 4 tys. zł.Poniżej znajdziecie cennik Kii Ceed II generacji

Porsche Carrera 4 - test | Za kierownicą

, tak) dwusprzęgłowa skrzynia biegów (wersja z PDK jest zrywniejsza i oszczędniejsza niż ze skrzynią manualną), świetna trakcja, rewelacyjne audio... Lista zalet jest tak długa, że usprawiedliwia wybór Carrery 4 jako drugiego auta. To wymarzona weekendowa zabawka do odreagowania stresów z całego

Samochody Roku według Playboya

dwoistość natury brytyjskiego auta. W mieście potulny i posłuszny, na torze zmienia się w dzikie zwierze. Do tego monokok z włókna węglowego, błyskawicznie działająca, dwusprzęgłowa skrzynia biegów i nisko umieszczona jednostka V8, liniowym oddawaniem mocy przypominająca silniki elektryczne. Zdaniem

Kia Ceed - Test | Pierwsza jazda | Nowy początek

on, jak przewiduje importer, będzie najchętniej wybierany przez Polaków. Dostępny jest z 6 biegową skrzynią manualną lub automatyczną, a już niebawem do sprzedaży trafi także skrzynia dwusprzęgłowa, sześciobiegowa DCT opracowana wspólnie z niemieckimi inżynierami. W wersji z ręczną przekładnią

Skoda Octavia RS - test | Pierwsza jazda

Nm przy 1750-5000 obr./min Skrzynia biegów 6-automatyczna dwusprzęgłowa (DSG) Napęd na koła przednie V maks* 237 km/h

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

. Tyle samo kosztuje klasa C200K z automatyczną skrzynią i kilkoma opcjami. Za 220-konną Insignię 2.0T A/T Cosmo zapłacimy co najmniej 119 950 zł, za 200-konnego Superba 2.0 TSI DSG Ambition - 113 300 zł, a za 170-konną Lagunę 2.0T z 6-biegowym automatem - 106 300 zł. Jeśli zechcemy spojrzeć na

Superb? Super. Tylko jaki?

lepsze, bo i hałas mniejszy i zakres użytecznych obrotów szerszy. W połączeniu z dobrym podwoziem i precyzyjnym układem kierowniczym samochód ten może dać wiele radości z jazdy. Tym bardziej że od listopada będzie dostępny w tandemie z automatyczną siedmiobiegową skrzynią DSG. Ta dwusprzęgłowa

Porsche Boxster - test | Za kierownicą

ożywia układ wydechowy, a trzecim można zamienić amortyzatory z komfortowych na twarde jak skała. Źle położony naciskAle największą nowość stanowi dwusprzęgłowa skrzynia biegów (PDK), która zastąpiła tradycyjny automat (Tiptronic). Oznacza to 7 biegów i błyskawiczną zmianę przełożeń bez szarpnięć. Lepiej

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

. Moment 340 Nm przy 1900-3500 obr/min. 420 Nm przy 1750-3000 obr/min. Napęd na przednie koła na przednie koła Skrzynia 6-dwusprzęgłowa 6-manualna Wymiary 478x189x150 cm (liftback) 478x189x150 cm (liftback) Rozstaw osi 285 cm 285 cm Masa 1569/631 kg 1599/611 kg Poj. bagażnika 540 l 540 l Poj

Ecobrandy - moda czy biznes?

silnika na biegu jałowym,- ręczne skrzynie biegów z wydłużonymi przełożeniami wyższych biegów,- wskaźnik zmiany biegu,- automatyczna dwusprzęgłowa przekładnia DSG,- system Start-Stop,- rekuperacja (odzyskiwanie energii hamowania),- obniżone lub sportowe zawieszenie,- lżejsze felgi stalowe,- opony o

Dodge Journey - Przyjazny podróżnik

benzynowe - "światowy" 2.4 oraz 3.5 V6 Nissana na razie nie trafią pod maski sprzedawanych w Polsce aut. Napęd z 140-konnego diesla trafia na przednie koła poprzez ręczną bądź automatyczną skrzynię biegów. Obie mają po sześć przełożeń. Automatyczna dwusprzęgłowa przekładnia Getrag, bardziej znana

BMW 330d - test | Powrót syna marnotrawnego

produkuje 520 Nm i przyspiesza do setki w 6,1 s. Zapomnijmy o liczbach. W tym aucie turbo działa stanowczo, ale na tyle łagodnie, że nawet w kompilacji zręczną (6-stopniową) skrzynią biegów jazda nie jest męcząca. Wyjeżdżasz na autostradę, przekraczasz 200 km/h i dalej wciskasz gaz. Auto przyspiesza bez

Audi RS5 - test | Za kierownicą

setkę. Imponujące. Przecież RS5 ma 450 KM i napęd na 4 koła!   Z pomocą serynie montowanego systemu Audi Drive Select można wybrać jeden z trzech trybów pracy układu kierowniczego, skrzyni biegów, mechanizmu różnicowego, silnika i układu wydechowego. W zależności od nastroju i potrzeb możesz

Czysto i biało - "Wysokie Obroty" na salonie we Frankfurcie 2007

Mondeo i S-Maxa. Nowością w Focusie jest dwusprzęgłowa skrzynia automatyczna dostępna z najmocniejszymi turbodieslami. Ford twierdzi, że obniża ona o 10 proc. zużycie paliwa w stosunku do skrzyń mechanicznych i zapewnia niezauważalną zmianę biegów. Oszczędną jazdę gwarantują też Focus i Mondeo Econetic

Seat Ibiza - Pocztówka z Ibizy

pożyczonym od VW Golfa silnikiem twincharger. Podwójne doładowanie i bezpośredni wtrysk benzyny pozwoliły z 1,4 litra pojemności wykrzesać aż 170 koni, co w konfrontacji z niewielką masą zapowiada świetne osiągi, tym bardziej że przekazywaniu mocy na koła pośredniczyć ma superszybka dwusprzęgłowa skrzynia

Konfrontacje: Audi A3 Sportback 3.2/Volkswagen Golf R32

manualnej skrzyni biegów, które każą częściej korzystać z maksymalnej mocy niż z momentu obrotowego. Tym samochodem po prostu trudno jechać na niskich obrotach. Zatrzymuję się na stacji, by dokarmić silnik benzyną super, a siebie - mocną kawą. Po wizycie w myjni Audi odzyskuje wściekle żółty kolor. Jedyny

Seat Leon II

benzynowych oferowany z pięciobiegową (choć "krótką") skrzynią. Konieczność częstego "wachlowania" biegami zrekompensuje nam bardzo rasowy odgłos silnika. Tylko osiem (zdradzających jego wiek) zaworów czyni go niewiele oszczędniejszym od nowocześniejszego i mocniejszego... | 2.0 FSI (150

Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

emocion". Nie ukrywam, że oprócz hiszpańskiego temperamentu, liczyłem także na niemiecką precyzję. A dokładniej na Volkswagenowską, dwusprzęgłową skrzynię biegów DSG. Wszak skrót ten wciąż powszechnie kojarzony jest z błyskawiczną zmianą przełożeń oraz osiągami nieuchwytnymi dla zwykłych automatów

Re: A na czym polega katowani automatu?

klemens1 napisał: > > Poprawnie byłoby: dwusprzęgłowa skrzynia zautomatyzowana :) > > Bo na pewno nie "automat". A bo nie. > Nie wiem jak jest w automacie, w moim manualu trwa to dosyć długo. W sterowanym elektronicznie automacie, który ja mam, zajmuje to dokładnie tyle

Re: Jaki jest obecnie sens manualnych skrzyń bieg

wieku? Myślałem, że rozmawiamy o skrzyniach automatycznych, a ty mi tutaj z DSG wyjeżdżasz. Pisałem już powyżej - DSG nie jest skrzynią automatyczną! To dwusprzęgłowa SKRZYNIA ZAUTOMATYZOWANA! -- Ludzie mawiają o nim, że wygląda jak prosię trzy razy ogłuszane... ale to dlatego, że studiował. (B

Re: Jasnosc wypowiedzi

Wychodząc od pytania zawartego w pierwszym poście wątku - czy warto pchać się w automat jaśniejsza wersja odpowiedzi będzie taka: ("automat" oznacza w skrócie "automatyczna skrzynia biegów") "Zależy w jakiego typu. W automat z przekładnią typu CVT z pewnością nie (nie

Re: Jasnosc wypowiedzi

w > automat jaśniejsza wersja odpowiedzi będzie taka: > ("automat" oznacza w skrócie "automatyczna skrzynia biegów") > > "Zależy w jakiego typu. W automat z przekładnią typu CVT z pewnością nie (nie > warto się pchać). Z kolei automaty ze stałymi

Old vs New - kolejna runda 2

, sterowany elektrycznie panoramiczny szklany dach, automatyczny system parkowania równoległego, nawigacja z kamerą cofania, dwusprzęgłowa skrzynia biegów z łopatkami przy kierownicy, wskaźnik podpowiedzi optymalnego biegu, Bluetooth z zestawem głośnomówiącym, system podgrzewania wycieraczek, fotel regulowany

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

; niewyczuwalnie przy niedużym obciążeniu i tak samo ledwo wyczuwalnie przy obcią > żeniu pełnym jak w DSG. A skąd Ty to wiesz, łaskawco ? ;) Ile autek z automatem przetestowałeś? Prawda jest taka, że KAŻDA skrzynia dwusprzęgłowa pracuje bez szarpnięć, a wśród tradycyjnych tylko NIEKTÓRE. > W skrzyni

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

funboy napisał: > czy jakiś samochód ma lepsza skrzynię (tzn szybciej działającą) od DSG? Jeśli za jedyną cechę decydującą o wyższości jednej przekładni nad drugą uznamy czas zmiany biegów, to istnieją skrzynie lepsze od DSG. W przekładni dwusprzęgłowej czas rozpięcia silnika od reszty aby

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

lepsza znajomość przez elektronikę, gdzie leżą optymalne punkty zmiany biegów pewnie by nie wystarczyła. No i mniejsze zużycie nie da się zaksięgować na poczet większej liczby przełożeń, bo jest ich tyle samo. > Prawda jest taka, że KAŻDA skrzynia dwusprzęgłowa pracuje bez > szarpnięć, a wśród

Re: automatyczna skrzynia biegów a żarłoczność si

traci też na dynamice. Podejrzewam, że tak samo jest w przypadku skrzyni DSG fałwe, która jest jeszcze lapsza (dwusprzęgłowa). > i klimatyzacja za pomoca otwieranych (na korbke) okien. BŁĄD! Pomiary wykazały, że wbrew pozioram bardziej opłaca się włączyć klimę. Otwarte okna maskarycznie