auta powypadkowe w niemczech

Moto.pl

Czym jest program "Ford Używane"

Czym jest program "Ford Używane"

W wybranych punktach dilerskich Forda można od czerwca kupić samochody używane tej marki. Są one sprawdzone i posiadają gwarancję

Kupujemy używane BMW | Poradnik | Co psuje się najczęściej?

Zebraliśmy najczęstsze usterki i awarie w używanych BMW. Jeżeli planujecie zakup auta z Bawarii, na to musicie uważać

Fatalne wyniki raportu ze stanu polskiego rynku aut używanych

Zakup auta używanego w Polsce to loteria - taki wniosek nasuwa się po analizie raportu ekspertów z MotoRaportera. Wynika z niego, że aż w 66 proc. przypadków stan auta deklarowany w ogłoszeniu nie zgadza się ze stanem faktycznym, a w 40 proc. przypadków eksperci dokonujący oględzin mieli podstawy, by podejrzewać cofnięcie licznika. Czego jeszcze dowiadujemy się z raportu?

Suzuki Liana (2001-2007) - opinie Moto.pl

Suzuki Liana (2001-2007) - opinie Moto.pl

Suzuki zaprezentowało model Liana (Life In A New Age) w 2001 roku jako następcę kompaktowego modelu Baleno. Auto zaprojektowane według mody z przełomu wieków, miało wysokie nadwozie (153-155 cm) i występowało jako czterodrzwiowy sedan lub pięciodrzwiowy hatchback. Na rynku wypełniało lukę pomiędzy

Kupno auta za granicą | uważaj na oszustów

Kupno auta za granicą | uważaj na oszustów

licznik, ukryte usterki, np. uszkodzony silnik czy fakt, że samochód jest powypadkowy. Jeśli nie będzie możliwości dokonania przeglądu przez zakupem, warto przynajmniej pojechać po auto ze znajomym, lub zaprzyjaźnionym mechanikiem samochodowym.7. W razie problemów zwróć się po bezpłatną pomoc do

Znowu opłaca się sprowadzić auto

Znowu opłaca się sprowadzić auto

w Europie dużą popularnością na rynku aut używanych cieszy się wersja ze 121- lub 143-konnym dwulitrowym dieslem. Przyjmujemy dzisiejszy kurs euro na poziomie 4,11 zł i dolara 2,89 zł.Mazda 6 2.3 2006- cena w Polsce (zarejestrowany): 42-54 tys. zł (tańsze egzemplarze to powypadkowe modele z USA

Igła! Lepszej okazji nie znajdziecie

Igła! Lepszej okazji nie znajdziecie

- pęknięta głowica, zgięty tłok, porysowany cylinder i połamane panewki. Koszt naprawy? Minimum 8 tys. zł. Takie awarie zdarzają się w autach, ze znacznie większymi przebiegami. Ciekawe więc, w jakim stanie jest sprzęgło, koło dwumasowe i turbina. Pech czy efekt szemranej polityki komisu? Przecież awaria

Rosyjska ruletka w koleinach

Rosyjska ruletka w koleinach

samochody powypadkowe, które nie zostały naprawione prawidłowo lub z powodu kosztów nie przywrócono w nich odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. W czasie wypadku w aucie mogły np. otworzyć się poduszki powietrzne, których potem nie zastąpiono nowymi". Ten problem dotyczy przede wszystkim Polski

BMW 5 (1995-2003) E39 - opinie Moto.pl

technologicznie i wymagająca regularnej fachowej obsługi, a "piątka" trafia często w ręce osób lekceważących zalecenia producenta. Postępująca w takich przypadkach degradacja auta spiętrza wydatki kolejnego nabywcy. Na dodatek wiele "piątek" to egzemplarze powypadkowe, naprawione niefachowo, a

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

nietrudno znaleźć egzemplarze o mocy grubo przekraczającej fabryczną, ale i takie, które przez niewłaściwą eksploatację wymagają remontu. Na co uważać? Na auta powypadkowe, korozję nadwozia, działanie układu klimatyzacji oraz szumiące łożyska. Twarde zawieszenie sprzyja trzaskom i skrzypieniu w kabinie

Volkswagen Passat B4 (1993-1996) - opinie Moto.pl

Modernizacja auta klasy średniej w 1993 r. postawiła przed koncernem Volkswagen nie lada wyzwanie. Trzecia generacja zyskała ogromną popularność, a to oznaczało wysoko postawioną poprzeczkę. W takiej sytuacji koncern z Wolfsburga zdecydował się na ewolucję modelu, wprowadzając liczne zmiany przy

Coupe za 20 tysięcy złotych

Coupe za 20 tysięcy złotych

znacznie więcej niż 20 tysięcy złotych. W przypadku wypadku najtańszych egzemplarzy skończy się na marzeniach i kosztownym doprowadzaniu auta do pełnej sprawności. Nie warto wierzyć także w niskie przebiegi coupe ("trzeci samochód w domu") - wielu właścicieli jeździ nimi na co dzień i

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Historia modelu A6 do 2004 r. dzieli się na dwa etapy. Pierwszy to lata 1994-98, kiedy "szóstka" była w zasadzie zmodernizowaną wersją produkowanego wcześniej Audi 100. Trudno to uznać za wadę, bo auta te wciąż nieźle się prezentują i gwarantują bardzo wysoki komfort jazdy. Są przestronne

Kierowco, szukaj okazji!

Kierowco, szukaj okazji!

polscy kierowcy płacą za OC średnio 100 euro rocznie. Niemcy - 250 euro, Austriacy ponad 300, a Luksemburczycy - niemal 400. Nawet w Czechach czy na Węgrzech też jest dwa razy drożej.Czy to znaczy, że jesteśmy skazani na wyższe ceny? Kiedyś na pewno tak. Ale na razie kierowcy w dalszym ciągu mogą liczyć

Formularz na stłuczkę - informator "Gazety"

dużych miastach, w godzinach szczytu i przy złej pogodzie na radiowóz czeka się czasem dwie godziny i dłużej. A jeśli dogadasz się ze współuczestnikiem kolizji, możecie załatwić sprawę pierwszych powypadkowych formalności w chwilę. Trzeba spisać specjalne oświadczenie. Uwaga! Nie rozstawaj się bez jego

Używanych opon nie używamy

pochodzi z zupełnie nowego auta powypadkowego. Dwa lata temu sprzedawcy zapewniali, że "oponki" pochodzą z aut zatopionych w Niemczech czy Francji. A woda przecież gumie nie szkodzi! Zakup używanego ogumienia prawie zawsze wiąże się jednak z kłopotami w skompletowaniu opon. Można znaleźć jedną, a

Re: Zwolnij ...

Zdaje sie, ze ominal Cie pewien kawalek wspolczesnego jezyka. Otoz ogolnie wiadomo, ze Niemcy o swoje auta dbaja, to nie Francuzi, ktorzy parkuja na sluch, do tego TÜV to nie przelewki, w lape sie dac nie da, wiec poniemieckie auta zasadniczo sa w dobrym stanie technicznym. Co wykorzystywali

Re: Warszawiacy jeżdżą na czerwonym...

Takie szufladkowanie jest bez sensu. Generalnie Polacy mają złe nawyki jazdy. Co więcej wiele wypadków powodowanych jest przez stan techniczny dróg, który niekiedy bywa naprawdę skandaliczny! Warto również zauważyć jakimi autami jeżdżą Polacy, a jakimi np.Niemcy. Niestety, ale fakt, iż jest u nas

Re: uwaga na auto komis hit w tychach

galtom napisał: > Bo jak sie kupuje tanie i dobre to niestety w 99% oznacza dwa zakupy. > Najpierw tani a potem dobry. ale przecież wszyscy wiecie jak działają komisy: kupują w DE auta powypadkowe, wyeksploatowane picują i sprzedają, cymes polega na mniejszych kosztach naprawy w PL i to

Dlaczego w Polsce sa tansze?

, marzocy o takim aucie od lat to Niemcowi sie robi przykro (Polak - Niemiec dwa bratanki) i spuszcza cene o 50% lub wiecej. Jak auto jest po wypadku to wogoe polakowi nie sprzedaje (stad u nas aut powypadkowych brak). I dlatego auta u nas sa tansze niz tam. Proste :-) -- Pozdrawiam, G. Hide

Znowu opłaca się sprowadzić auto?

allegro i aut w Niemczech np mobile.de to cena przy obecnym kursie wychodzi ta sama (przy podobnym przebiegu). Jest to co najmniej dziwne bo przeciez sprowadzenia auto kosztuje (oplaty, posrednik itp). Niestety prawda jest taka ze do Polski trawiaja glownie jakies powypadkowe (ktore w ogloszeniach sa

Re: Co za idiota podał ten argument:

redaktor Kublik klamie , wprowadza w blad lub nie wie o czym pisze : *Niemcy zezłomowali już 2 mln aut, które mają ponad dziewięć lat. Za *każde dostawali od rządu 2,5 tys. euro na nowy pojazd. Poza tym np. *w Niemczech i Holandii można ponownie rejestrować zezłomowane auto, *a w

Re: Motodziennik: Z kierownicą po złej stronie

No wreszcie Pan zaczyna rozsądnie mówić Panie Jacku. Ja od 7-iu lat mieszkam i pracuje w Irlandii. Tutaj można zarejestrować auto z europejska (lewa) kierownica bez problemu. I jakoś z tego powodu nie ma tutaj więcej wypadków niż gdzieś indziej. O ilości wypadków decyduje rozsadek kierowców a nie

Re: ...az milo cos takiego przeczytac...

. I nie chodzi tu bynajmniej o "picowanie" powypadkowych wraków, mających potem trafić na giełdy samochodowe lub aukcje internetowe. Odbudowa starych, klasycznych aut trwa czasem kilka miesięcy. Niektóre części trzeba po prostu dorabiać, bo nie można ich już nigdzie kupić. Do takiej

Re: Kamizelki odblaskowe.......

Kamizelka odblaskowa to bardzo dobra i potrzebna rzecz. Wyposażenie w nie rowerzystów i motocyklistów to też mądre rozwiązanie. Im wcześniej obowiązek będzie w Polsce tym lepiej. Niemcy są praktycznym społeczeństwem bez powodu tego nie wprowadzili. To samo dotyczy Auto/Unfall-Set taki niezbędni

Re: Przynajmniej Polska idzie dobrą drogą

ekologii nie wypowiadam się, gdyż to w dużej mierze zależy od stanu technicznego samochodu - rozwiązanie, solidne przeglądy techniczne, haha. Kolejnym problemem, jak dobrze pamiętam, będzie swobodny zakup auta na Zachodzie, bez przeglądu w Polsce. (lawetowcy, powypadkowe itd.) Wystarczy przegląd techniczy

Re: a ministerstwo infrastruktury na to:

> calkowita szkode ekonomiczna tzn. koszt naprawy przekracza wartosc auta > nie ma obowiazku robienia przegladu powypadkowego. przepraszam, że się tak ciągle dopytuję, ale żyję w Polsce i trudno mi w to wszystko uwierzyć. całkowita szkoda ekonomiczna to akurat pic, bo w przypadku starszego

Polska złomowiskiem Europy.

) polscy kierowcy również jeździliby młodszymi i bezpieczniejszymi samochodami. Ale kiedy połowę wartości samochodu muszą oddać państwu w postaci haraczu to sprowadzają stare rupcie, które Niemcy oddają na złom dostając od państwa dopłaty , lub auta po crash testach. Później jak najniższym kosztem w

Re: Tanie auta sprowadzane z zagranicy...Mit?

można kupić za ok 10 tys zł w przeliczeniu na złotówki. Koszty części i naprawy ok 20-25 tyś. I potem takie autko 1 roczne z małym przebiegiem można okazyjnie kupić za ok 45 tys zł a cena nowego to ok 80 tyś. Dziś są takie technologie napraw aut powypadkowych ze trudno specowi ocenić czy wóz miał

Re: Czy używane auta stanieją po wejściu do UE

zezlomowywane.W latach 90-tych byla inna sytuacja bo wqtedy takze obywatele bylej DDR potrzebowali uzywanych aut.Chyba ze znowu miliony przyjada po to ,tak jak przed 14 latami po powypadkowe.Wtedy rozregulowali rynek tak,ze auta po wypadku byly 1000 marek tansze niz bezwypadkowe.No bo polacy kupowali

Re: Mondeo- poprzedni model

nie sypie. Co do przyspieszeń i prędkości, to są zupełnie wystarczjące jak na polskie warunki. Również na autostradach (Niemcy, Francja) można bezproblemowo 150-160 kmh jechać. Jak na tak duże auto pali stosunkowo niewiele, ostatnio na jednym zbiorniku przejechałem od granicy włoskiej do Zgorzelca

Jak sprowadzić auto z Niemiec?

myślicie, mi się wydaje że Niemcy lepiej dbają o samochody i kupno od tamtejszego właściciela samochodu nawet o sporym przebiegu, n ie musi oznaczać ryzyka.... Nie wiem jak działają tamtejsze autohandle, czy jest to podobne zbiorowisko wszelkich niechcianych i powypadkowych trupów tak jak u nas, czy

ale bzdury chlopcze piszesz

powypadkowa - uwazasz ze bedzie bezpieczniejsza? nowa wypadlaby tak samo jak landwind, ale stara? to nie wino... > Dlatego jednogłośnie niemieccy naukowcy podjęli decyzję o > zakazie sprowadzania tych aut do (ich) kraju. Ha HA HA - jakie jednoglosnie - TOTALNY BELKOT - zal mi ciebie... zreszta jakby

Re: Kolejne rewelacyjne posuniecia (nie)rzadu

do Polski > rozbitych aut. Nie tylko dlatego, że wpłynie to negatywnie na sprzedaż nowych > modeli. Istotna jest również kwestia bezpieczeństwa tych pojazdów.” > > Jednym z argumentów używanych przez zwolenników zmian w przepisach > dotyczących importu aut powypadkowych

Re: Jak sprowadzić auto z Niemiec?

jakiegoś rocznika auta można sprowadzać. > > Jak myślicie, mi się wydaje że Niemcy lepiej dbają o samochody i kupno od > tamtejszego właściciela samochodu nawet o sporym przebiegu, n ie musi > oznaczać ryzyka.... > > Nie wiem jak działają tamtejsze autohandle, czy jest to podobne

Re: Gwałtowny napływ używanych samochodów

zardzewiały bo Niemcy nie sypia soli na drogi w zimę, miąłby ksiązke wozu i miałbym pewnosć ze nie jest powypadkowy, wszystkie wymienione elementy miałby oryginalne, bo Niemcy nie używają podrabianych części w takim zakresie jak Polacy. I generalnie byłby to bardzo dobry, bezpieczny samochód który

Kolejne rewelacyjne posuniecia (nie)rzadu

rozbitych aut. Nie tylko dlatego, że wpłynie to negatywnie na sprzedaż nowych modeli. Istotna jest również kwestia bezpieczeństwa tych pojazdów.” Jednym z argumentów używanych przez zwolenników zmian w przepisach dotyczących importu aut powypadkowych możliwość, że już niedługo polskie firmy

Re: Jak sprowadzić auto z Niemiec?

jakiegoś rocznika auta można sprowadzać. > > Jak myślicie, mi się wydaje że Niemcy lepiej dbają o samochody i kupno od > tamtejszego właściciela samochodu nawet o sporym przebiegu, n ie musi > oznaczać ryzyka.... > > Nie wiem jak działają tamtejsze autohandle, czy jest to podobne

Re: a ministerstwo infrastruktury na to:

, nieprzymuszonej woli? Na to wyglada bo jeszcze nie spotkalam na drodze samochodu ktory na oko nie nadawal sie do jazdy > nikt nie kontroluje > napraw powypadkowych? to może chociaż okresowe przeglądy są dokładniejsze Tak, sa dokladniejsze > czy policja w > Niemczech interweniuje (zabiera dowód

Re: Laweciarze

śmietnik > 5. Auto po wypadku lub stłuczce traci w Niemczech 50 - 90% ceny. Nie wynika to > ze zużycia fizycznego samochodu, lecz z wysokich kosztów naprawy To jest zdrowa kalkulacja i wybór strategiczny państwa. Lepiej wspierać przemysł samochodowy, niż warsztaciki remontowe. > 6. Samochody z

Re: Laweciarze

. Gadki o starych rupieciach to wprowadzanie w błąd. 4. samochody używane obciążone są cłem i akcyzą, dodatkowym obciążeniem jest zapis "cło wynosi nie mniej niż x euro". Powoduje to, że relatywnie tanie, 3-4 letnie auto w Niemczech natychmiast po przejechaniu granicy osiąga cenę powyżej rynkowej w

Re: Astra Classic &# 8211; Felicja &# 8211; Punto II ... doradźcie !

Astra 1.6 16v) - jest na prawde trawala przy przbiegu 250 tys km auto chodzi jeszcze na prawde w porzadku, chodz wymaga juz wiekszego przegladu, ale nigdy nie zawiodlo na drodze, musze przyznac jest SOLIDNE (rocznik 1995 produkcja Niemcy) aha w Megance szybko sie wymienia wydech - jest marny, warto

Re: koniec forum

AMERYKA ? (51) ballest 10.05.04, 07:42 • auto powypadkowe-badanie geometrii gdzie ??? (1) michi3 09.05.04, 23:46 • Mai najfajniejszy miesionc (7) ballest 09.05.04, 21:53 • Prawda o Slazakach (1) gorol7 09.05.04, 10:51 • Skad ten pociag do NIEMIEC? (4) ballest 09

Re: Laweciarze

, bo nie opłaca się importować używanych - o tym już pisałem. > > 5. Auto po wypadku lub stłuczce traci w Niemczech 50 - 90% ceny. Nie wyni > ka to > > ze zużycia fizycznego samochodu, lecz z wysokich kosztów naprawy > To jest zdrowa kalkulacja i wybór strategiczny państwa. Lepiej

Re: Czy ktos wie jakie sa koszta transportu z USA

. Kilkanaście lat temu wiele samochodów sprowadzano do Polski via Hamburg, bo tak było znaczniej szybciej i trochę taniej. Pewna firma specjalizująca się w sprzedaży samochodów powypadkowych, za transport auta na trasie Miami (Floryda) do Bremerhaven w Niemczech żąda obecnie tylko 750 dolarów. Nowe, czy

Re: Niemcy wwożą do Polski tony śmieci!!

No patrzajta ludziska ale się porobiło.Jeszcze nie tak dawno Polacy jeżdzili lawetami po auta powypadkowe,po sprzęt AGD i RTV wystawiany przez Niemców do hasioków,a teraz przywożą nam sami swoje śmieci.Koniec świata!! "Okazją dla złodzieja może tak samo być IDEA"

Polska przoduje w imporcie starych aut

Niemcy zmotoryzowały się przed laty VW Garbusem. Francja - Citroenem 2CV i Renault 5. Japonia - pierwszymi modelami Hondy Civic i Toyoty Corolli. To wszystko były samochody proste, niezawodne i (co najważniejsze) w zasięgu finansowych możliwości przeciętnej rodziny, bez rujnowania domowego

powypadkowy z Niemiec ???

Chcę przyciągnąć sobie coś lekko pukniętego z Niemiec. Jakie są przepisy co do jazdy talkim autem przez Niemcy? Dostanę na takie auto tablice wywozowe? I o co chodzi z "Certyfikatem Sprawności" - APK? A jeżeli nie mogę jechać takim autem to opłaci się go naprawiać tam? Mam na myśli np

Re: Autokomis Rakowski -opinie

pokolizyjnych.Właściciel w Niemczech mówił że przymknęła się mu brama garażowa przy wjeździe do garażu, uszkadzając mu powierzchnię tylko lakierową.Nie da się więc pomalować samochodu ,zby nie nałożyć w niektórych miejscach szpachli.Ale nie ma to nic wspólnego z powypadkowym samochodem.Klient poinformowany o

Re: samochody powypadkowe przeważnie za ...

Wiadomo, co innego jak auto złożono z trzech (odbudowa) a co innego kiedy dostało w "dziób". W 99% przypadków i tak będzie to auto bezpieczniejsze np. przy waleniu od tyłu niż Matiz czy seicento. Wiadomo, że chodzi o kasę ! W Niemczech za parokrotność wynagrodzenia masz już niezłe auto - w Polsce