astra przyciski na kokpicie

opracował Piotr Sielicki

Opel Astra V | Pierwszy kontakt | Lżejsza, lepsza i nowocześniejsza

Opel Astra V | Pierwszy kontakt | Lżejsza, lepsza i nowocześniejsza

Dzisiaj w Warszawie została zaprezentowana nowa generacja Opla Astry. To już piąte wcielenie kompaktu z Rüsselsheim i kolejne, które wyjedzie z fabryki w Gliwicach

Opel Mokka | Wideo | Crossover do miasta

Opel Mokka to przedstawiciel rosnącego w siłę segmentu miejskich SUV-ów i crossoverów. Dziś przyjrzymy się mu bliżej i sprawdzimy, czym Opel stara się przyciągnąć do siebie klientów

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. II | Wrażenia estetyczne

Samochody cenimy za wrażenia z jazdy, osiągi, ekonomiczną eksploatację czy wygodne wnętrze, ale nie oszukujmy się, dużą rolę odgrywa także wygląd. Wiele rzeczy kupujemy oczami, auta również. Przyjrzyjmy się więc nieco dokładniej naszej Cascadzie

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. XI | Podsumowanie

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. XI | Podsumowanie

przyciskami kokpit również nie przypadł nam do gustu. Na desce rozdzielczej Cascady (identyczna z tą z Astry) naliczyliśmy aż 42 przyciski i 4 pokrętła, z których jedno ma dodatkowo wciskany pierścień i klawisze nawigacyjne na środku. Przyznacie, że to zbyt wiele. Poza tym po przebiegu 35 000 km w środku

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

Opel Astra OPC Extreme | Najszybsza Astra w historii Nie oszukujmy się jednak, zdecydowana większość wyprodukowanych u nas kabrioletów Opla trafia na eksport do krajów, gdzie popyt na tego typu samochody jest znacznie większy. Producent podaje, że 84 proc. wszystkich egzemplarzy modelu Cascada jest

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy | Porównanie | Japonia kontratakuje

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy | Porównanie | Japonia kontratakuje

Opel Astra OPC | Test | Nie samym GTI człowiek żyje Jeszcze nigdy na sportową odmianę Civica nie trzeba było aż tak długo czekać. Przypomnijmy, że "cywilna" wersja tego modelu zadebiutowała jesienią 2011 roku. W sumie od wycofania z oferty poprzedniej generacji Civica Type R (nie

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

nowego kompaktu francuskiej marki powstała według projektu i-Cockpit, dzięki czemu ma być najbardziej dogodną dla kierowcy. W praktyce oznacza to, że na środkowej części kokpitu pozostało jedynie pięć przycisków (światła awaryjne, zamek drzwi, ogrzewanie przedniej i tylnej szyby i obieg wewnętrzny) oraz

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

; ląduje się w długim korku, nadchodzą refleksje na temat ergonomii wnętrza. Kokpit Corsy z ukrytym w masywnej kapliczce wyświetlaczem i rozbudowaną konsolą środkową to spuścizna po poprzednich generacjach Vectry i Astry. Godne pochwały, bursztynowe podświetlenie i oszczędne w formie zegary mieszają się tu

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

środkowa pokryta tworzywem żywo przypominającym metal oraz tapicerowane wstawki na drzwiach są porządnie zmontowane. Jest bardzo przytulnie i elegancko na tyle, żeby ten sam kokpit wykorzystać w pozycjonowanym jako premium modelu DS4. Jest też dużo miejsca na drobiazgi. Kieszenie w przednich drzwiach

Opel Zafira II

felgi wyglądają obiecująco. Jeszcze lepiej jest w środku. Deska rozdzielcza bije na głowę tę z Zefiry I i prezentuje się nawet korzystniej niż ta w siostrzanej Astrze III. Ponieważ cały panel sterowania wraz z dźwignią zmiany biegów powędrował wyżej, nikt nie będzie marudził, że pokrętła klimatyzacji są

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

" nie do końca przekładają się na przestronność na tylnej kanapie i przeciętny, 300-litrowy bagażnik (340 l bez systemu audio Bose). Golf i Astra oferują więcej, bo - odpowiednio - 350 i 370 litrów, Megane mieści już 405 l, a Civic zabierze na pokład aż 465 l bagażu. Na dłuższych trasach wysokim

Opel Vectra 1.9 CDTI

Vectra model 2006 upodobniła się do mniejszej Astry. Prostokątne reflektory zaokrąglono, a kanciasta atrapa chłodnicy nabrała kształtu banana. Zmienił się też przedni zderzak. Tylko tył pozostawiono w spokoju. Samochód, który mieliśmy okazję testować, to pięciodrzwiowa wersja GTS napędzana 1,9

Honda Civic VIII - test | Pierwsza jazda

nie zauważyłem rażącego czerwonym kolorem przycisku start. To już znamy z Hondy 2000. Nie tylko tym przyciskiem Civic nawiązuje do sportowego roadstera. Spoglądam przed siebie i widzę dwa stopnie na kokpicie. Obrazują - jak wytłumaczono - dwa poziomy komunikacji auta z kierowcą. Wyższy - dalej

Re: Nowa Astra czy nowy Fokus ?

generacji jest naprawdę bardzo dobrym autem, tyle że Golf jest lepszy:) Nie jeździłem jeszcze "tanią" wersją Astry, więc sporo rzeczy nie wiem jeszcze, ale te, co poznałem załamywały mnie kupą przycisków w kokpicie. No ocipieć można po prostu. Niech mi ktoś powie, że Citroen C5 jest przeładowany