astra przyciski na kokpicie

Piotr Kozłowski

Opel Astra 1.0 Turbo | Test | Dieta kopenhaska

Opel Astra 1.0 Turbo | Test | Dieta kopenhaska

Najnowszy Opel Astra jest pod każdym względem o niebo lepszy od poprzedniej generacji modelu. Są jednak rzeczy, w których mógłby się jeszcze poprawić

Opel Astra V | Pierwszy kontakt | Lżejsza, lepsza i nowocześniejsza

Dzisiaj w Warszawie została zaprezentowana nowa generacja Opla Astry. To już piąte wcielenie kompaktu z Rüsselsheim i kolejne, które wyjedzie z fabryki w Gliwicach

Opel Mokka | Wideo | Crossover do miasta

Opel Mokka to przedstawiciel rosnącego w siłę segmentu miejskich SUV-ów i crossoverów. Dziś przyjrzymy się mu bliżej i sprawdzimy, czym Opel stara się przyciągnąć do siebie klientów

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. II | Wrażenia estetyczne

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. II | Wrażenia estetyczne

czemu wygląda dobrze, zarówno ze złożonym, jak i rozłożonym dachem. Muskularne nadwozie, niewielka powierzchnia szyb, duże obręcze kół (w testowanym egzemplarzu aż 20-calowe!) sprawiają, że jest na czym oko zawiesić. Cascada jest dużo większa od Astry TwinTop. To już nie kompakt, tylko cabrio klasy

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. XI | Podsumowanie

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. XI | Podsumowanie

przyciskami kokpit również nie przypadł nam do gustu. Na desce rozdzielczej Cascady (identyczna z tą z Astry) naliczyliśmy aż 42 przyciski i 4 pokrętła, z których jedno ma dodatkowo wciskany pierścień i klawisze nawigacyjne na środku. Przyznacie, że to zbyt wiele. Poza tym po przebiegu 35 000 km w środku

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

Opel Astra OPC Extreme | Najszybsza Astra w historii Nie oszukujmy się jednak, zdecydowana większość wyprodukowanych u nas kabrioletów Opla trafia na eksport do krajów, gdzie popyt na tego typu samochody jest znacznie większy. Producent podaje, że 84 proc. wszystkich egzemplarzy modelu Cascada jest

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy | Porównanie | Japonia kontratakuje

Honda Civic Type R vs. Renault Megane R.S. Trophy | Porównanie | Japonia kontratakuje

Opel Astra OPC | Test | Nie samym GTI człowiek żyje Jeszcze nigdy na sportową odmianę Civica nie trzeba było aż tak długo czekać. Przypomnijmy, że "cywilna" wersja tego modelu zadebiutowała jesienią 2011 roku. W sumie od wycofania z oferty poprzedniej generacji Civica Type R (nie

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

nowego kompaktu francuskiej marki powstała według projektu i-Cockpit, dzięki czemu ma być najbardziej dogodną dla kierowcy. W praktyce oznacza to, że na środkowej części kokpitu pozostało jedynie pięć przycisków (światła awaryjne, zamek drzwi, ogrzewanie przedniej i tylnej szyby i obieg wewnętrzny) oraz

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

; ląduje się w długim korku, nadchodzą refleksje na temat ergonomii wnętrza. Kokpit Corsy z ukrytym w masywnej kapliczce wyświetlaczem i rozbudowaną konsolą środkową to spuścizna po poprzednich generacjach Vectry i Astry. Godne pochwały, bursztynowe podświetlenie i oszczędne w formie zegary mieszają się tu

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

środkowa pokryta tworzywem żywo przypominającym metal oraz tapicerowane wstawki na drzwiach są porządnie zmontowane. Jest bardzo przytulnie i elegancko na tyle, żeby ten sam kokpit wykorzystać w pozycjonowanym jako premium modelu DS4. Jest też dużo miejsca na drobiazgi. Kieszenie w przednich drzwiach

Opel Zafira II

felgi wyglądają obiecująco. Jeszcze lepiej jest w środku. Deska rozdzielcza bije na głowę tę z Zefiry I i prezentuje się nawet korzystniej niż ta w siostrzanej Astrze III. Ponieważ cały panel sterowania wraz z dźwignią zmiany biegów powędrował wyżej, nikt nie będzie marudził, że pokrętła klimatyzacji są

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

" nie do końca przekładają się na przestronność na tylnej kanapie i przeciętny, 300-litrowy bagażnik (340 l bez systemu audio Bose). Golf i Astra oferują więcej, bo - odpowiednio - 350 i 370 litrów, Megane mieści już 405 l, a Civic zabierze na pokład aż 465 l bagażu. Na dłuższych trasach wysokim

Opel Vectra 1.9 CDTI

Vectra model 2006 upodobniła się do mniejszej Astry. Prostokątne reflektory zaokrąglono, a kanciasta atrapa chłodnicy nabrała kształtu banana. Zmienił się też przedni zderzak. Tylko tył pozostawiono w spokoju. Samochód, który mieliśmy okazję testować, to pięciodrzwiowa wersja GTS napędzana 1,9

Honda Civic VIII - test | Pierwsza jazda

nie zauważyłem rażącego czerwonym kolorem przycisku start. To już znamy z Hondy 2000. Nie tylko tym przyciskiem Civic nawiązuje do sportowego roadstera. Spoglądam przed siebie i widzę dwa stopnie na kokpicie. Obrazują - jak wytłumaczono - dwa poziomy komunikacji auta z kierowcą. Wyższy - dalej

Re: Nowa Astra czy nowy Fokus ?

generacji jest naprawdę bardzo dobrym autem, tyle że Golf jest lepszy:) Nie jeździłem jeszcze "tanią" wersją Astry, więc sporo rzeczy nie wiem jeszcze, ale te, co poznałem załamywały mnie kupą przycisków w kokpicie. No ocipieć można po prostu. Niech mi ktoś powie, że Citroen C5 jest przeładowany