amortyzatory pneumatyczne do mercedesa

Krzysztof Słomski

Nowe BMW serii 7 | Wiemy coraz więcej

Nowe BMW serii 7 | Wiemy coraz więcej

Producent z Monachium odsłania coraz więcej kart informujących o nowej generacji serii 7. Wyglądu jeszcze nie ujawniono, ale flagowa limuzyna BMW będzie naprawdę zaawansowana technicznie

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze samochody używane

Chcecie kupić samochód na rynku wtórnym? Wybraliśmy modele, których powinniście się wystrzegać. To prawdziwe pułapki na czterech kołach [x]

Mercedes S 63 AMG Coupé | Nowa gwiazda

Gama modeli AMG powiększy się o nową Klasę S Coupe. Model S 63 AMG Coupe zostanie oficjalnie zaprezentowany w drugiej połowie kwietniu na salonie samochodowym w Nowym Jorku

Nowe BMW serii 7 | Pierwsza jazda | Wizytówka marki

Nowe BMW serii 7 | Pierwsza jazda | Wizytówka marki

włóknem węglowym (CFRP), stali i aluminium jest jeszcze sztywniejsza, a przy tym znacznie lżejsza od standardowej. Zachowanie samochodu (tłumienie amortyzatorów, czułość układu kierowniczego czy reakcję silnika na gaz) można ustawić według aktualnych potrzeb. Standardowo do wyboru mamy tryby: "Eco

TOP 5 | Limuzyna za 20 tys. zł

TOP 5 | Limuzyna za 20 tys. zł

nadaje się ona raczej do okazjonalnego użytkowania. Oferta turbodiesli w wersji sprzed faceliftingu ogranicza się do 150-konnego motoru 350 TD. Jego użytkownicy narzekają na kiepską dynamikę, konstrukcja boryka się też z uszkodzonymi głowicami. W mieście Mercedes S 350 TD zużywa około 11-13 l/100 km

TOP 5 | Ogłoszenia tygodnia

TOP 5 | Ogłoszenia tygodnia

amortyzatorów pneumatycznego zawieszenia (kilka tysięcy złotych za parę) i oczywiście... koszty paliwa, ale to łączy wszystkie przedstawione tu modele. Egzemplarz z ogłoszenia pozostaje w rękach obecnego właściciela od 4 lat, a jego licznik wskazuje 220 tys. km przebiegu. Cena? 20 tys. zł. Szczegóły

Mercedes E63 AMG

skrzynia przed ingerencją speców z AMG sama zmieniała bieg na wyższy niezależnie od trybu. A tu nie. Brawo! A może jeszcze ESP da się zupełnie odłączyć? Nie. Choć komputer pozwala jeździć całkiem głębokimi bokami (też zasługa AMG), to - podobnie jak w innych Mercedesach - do niego należy ostatnie słowo

Kompendium

cmRozstaw osi - 292,5 cmPoj. bagażnika - 575 lPoj. zbiornika paliwa - 84 lMasa/ładowność - 1840/500 kgLiczba koni na tonę (KM/t) - 153 Zawieszenie - wielowahaczowe przód/tył ze stabilizatorami przechyłu oraz pneumatyczną regulacją tłumienia amortyzatorów i samopoziomowaniemOpony - 235/45/18Przeglądy - co 15

Mercedes R

pryska. Te okropne, wyłupiaste światła będą mnie chyba straszyć po nocach. Mam wrażenie, jakby R-ce ktoś za mocno ścisnął krawat i stąd ten grymas. Wsiadam do środka. Dużo miejsca. Każda z sześciu osób - bo tyle się tu mieści - ma do dyspozycji oddzielny fotel. Najwyraźniej Mercedes woli przewozić

MERCEDES-BENZ E 320/RENAULT VEL SATIS 3.5

niż w Mercedesie i łatwiejszy do wyczucia. Jednak i w tym winie odnajdziemy smak octu, gdyż wspomaganie jest zbyt silne. Vel Satis nie jest tak stabilny jak Klasa E. Amortyzatory o zbyt słabej sile tłumienia powodują, że na polskich drogach koła często odrywają się od nawierzchni i np. na zakręcie

MERCEDES-BENZ KLASA E

wyposażona w aktywne zawieszenie Airmatic DC (dokładny opis w Motomagazynie 11/2000), oferowane wcześniej w Klasie S. W zależności od prędkości, stylu jazdy oraz preferencji prowadzącego zawieszenie ma charakter komfortowy lub sportowy. W słabszych modelach są sprężyny śrubowe i jednorurowe amortyzatory. Z

Mercedes ML 320 CDI - test | Za kierownicą

sterowanie fotela. Mercedes przyzwyczaił nas do wygodnego sterowania umieszczonego na drzwiach, jednak w ML-u znalazłem je z boku siedzenia. Dobrze, spróbujmy zapamiętać właściwą pozycję. Pierwsze podejście skończyło się totalnym fiaskiem: zamiast zapamiętać ustawienia, przywróciłem takie, które nie

Salon Frankfurt 2013 | Nowe Audi A8

Salon Frankfurt 2013 | Nowe Audi A8

jazdy Audi drive select, który określa sposób pracy różnych podzespołów. Steruje on także zawieszeniem pneumatycznym adaptive air suspension i systemem adaptacyjnych amortyzatorów. Na życzenie, Audi dostarcza zawieszenie pneumatyczne o sportowych właściwościach. Wspomaganie układu kierowniczego posiada

Lexus LS430

treścią, na równym, acz krętym asfalcie wystawiają na ciężką próbę pneumatyczne zawieszenie. Po wybraniu trybu Sport amortyzatory usztywniają się, a przechyły zostają wygaszane przez kompresor. Szybki zakręt? Nie ma problemu. W tak ciężkim wozie przy dynamicznym wejściu w zakręt najpierw powinna pojawić

Porsche Macan Turbo | Test | Jedyny taki

Porsche Macan Turbo | Test | Jedyny taki

. Macan w wersji Turbo standardowo wyposażony jest w najlepsze dostępne zawieszenie oparte na pneumatycznych amortyzatorach i wspomagane systemem Porsche Active Suspension Management. To rozwiązanie przejęto z większego brata, czyli Cayenne. Dzięki PASM Macan przyjmuje taki charakter, jaki chcemy

Volvo XC70 D5 AWD

my z niedowierzaniem kręciliśmy głowami. Samochód taki, jak go fabryka stworzyła, żadnych tuningowych sztuczek z wydechem. A brzmi? Trzech na czterech pasażerów dawało się oszukać. Owszem, Volvo przyzwyczaiło nas do niecodziennego dźwięku swoich turbodoładowanych pięciocylindrówek, ale to były "

BMW M5

i dwie turbosprężarki. Brak ogranicznika pozwala mu osiągać 280 km/h. "Plus" wzmocniony jest o 30 KM w stosunku do bazowego RS6 i występuje tylko jako kombi (Avant). Ma jeszcze jeden plus: to wersja pożegnalna (w sprzedaży jest nowe A6), której produkcję ograniczono do 999 sztuk. Mercedes

Re: Zobacz, to zrozumiesz.

akodo78 napisał: > no to teraz kluczowe pytanie, jeśli sprawność amortyzatorów z tyłu wyszła na gr > anicy 40% i trzeba będzie coś wymienić to co wymieniać? Cały taki zestaw? Czy > tylko sfery? Będzie zdecydowanie bezpieczniej, jeśli zadasz to pytanie mechanikowi :) Obstawiam

Re: Mercedes SL600

habudzik napisał: > Ja myślałem że ABC to własnie pneumatyczne zawieszenie . Bo w duzym uproszczeniu tak wlasnie jest Activ Body Control to w Mercedesie zawieszenie ktore sklada sie z elementow hydrauliczno-pneumatycznych jak i z elementowtradycyjnych jak np stalowych