1.2 tsi silnik

Piotr Kozłowski

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Skoda Octavia z nowym, najmniejszym w gamie silnikiem właśnie została wyceniona. Ile trzeba zapłacić za następcę 1.2 TSI?

Nowa instalacja LPG do silnika TSI w Skodach

Oferta oryginalnej instalacji LPG do Skody Rapid została wzbogacona o silnik w technice TSI: 1.2 o mocy 85 KM

Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

Auta sportowe kuszą i rozbudzają wyobraźnię, ale nie należą do tanich. Seat znalazł sposób na niedrogiego "sportsmena". Jak radzi sobie niewielki silnik 1.2 TSI p od maską dzikiej Ibizy?

Fabia po liftingu od 37 000 zł

Fabia po liftingu od 37 000 zł

Ceny Fabii po liftingu zmieniły się zależnie od wersji silnikowej, wyposażeniowej i nadwoziowej. Cena modelu z silnikiem o pojemności 1,4 litra i mocy 85 koni spadła o 400 zł, a 1.2 TSI (105 KM) w porównaniu do ustępującej, wolnossącej wersji 1.6 (105 KM) - o 1 400 zł. Dopłata do wersji kombi

Downsizing dopadł Skodę Octavię

Downsizing dopadł Skodę Octavię

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku! Nowością w Skodzie Octavii będzie trzycylindrowy silnik TSI o pojemności 999 cm3. 1.0 TSI zastąpi w ofercie 1.2 TSI 110 KM. Inżynierowie Volkswagena wycisnęli z litra pojemności 115 KM i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Nowy motor może współpracować z

Seat Leon | Ceny w Polsce | Parę ważnych nowości

Seat Leon | Ceny w Polsce | Parę ważnych nowości

Polsce Polski cennik otworzy Seat Leon w podstawowej wersji wyposażenia Reference z silnikiem 1.2 TSI (86 KM) - został wyceniony na 59 300 złotych. Najtańszy diesel (1.6 TDI 90 KM) to wydatek 70 100 złotych. W ofercie pojawi się nowa, bogatsza wersja wyposażenia Copa, jej ceny startują od 71 900 złotych

Zmieniony VW Touran | ceny

Zmieniony VW Touran | ceny

, reflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów, czy czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Już w poniedziałek przedstawimy pierwsze wrażenia z jazd nowym Touranem. Zapraszamy Silnik, skrzynia biegów Wersja Moc (kW/KM) Cena zł 1,2 TSI 6 bieg

Nowy silnik 1.5 TSI od Volkswagena

Nowy silnik 1.5 TSI od Volkswagena

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki Silniki z rodziny EA211 to dobrze znane konstrukcje o pojemności 1.2 oraz 1.4 litra. Tym razem Volkswagen zaprezentował kolejne rozwinięcie tej jednostki oznaczone jako "evo", czyli jednostkę o pojemności 1.5. Jest to czterocylindrowy

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

. Decydując się na najmniejszy 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu oraz napinaczem. Jeśli podczas uruchamiania i pracy silnika (1.4 TSI i 1.8 TSI) słychać podejrzane dźwięki, trzeba mieć na względzie, że mogą nas czekać

Volkswagen Touran | Dwa najmocniejsze silniki już w Polsce

Volkswagen Touran | Dwa najmocniejsze silniki już w Polsce

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach Do tej pory Volkswagena Tourana można było zamówić ze słabszymi jednostkami napędowymi: 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (150 KM), 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Teraz do oferty dołączają najmocniejsze w gamie 1.8 TSI i 2.0 TDI. Topowy

Skoda Octavia 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Mocny punkt w gamie

Skoda Octavia 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Mocny punkt w gamie

-konnych i mocniejszych) i bezprzewodową ładowarkę telefoniczną, czyli to, co można już spotkać w Volkswagenach. Z nowym silnikiem jest inaczej, bo nie ma go (nie licząc użytkowego Caddy) w ofercie niemieckiej marki. 1.0 TSI zastąpiło 110-konne 1.2 TSI. I choć bazowym silnikiem wciąż pozostanie 85-konna

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

jako fabryczną opcję. Skoda ma na tym polu duże doświadczenie - od 10 lat współpracuje z włoską firmą Landi Renzo. W tym czasie na polski rynek trafiło ponad 33,5 tys. nowych Skód z instalacjami LPG. Do niedawna ich oferta obejmowała tańsze Fabie i Rapidy z jednostkami wolnossącymi oraz 1.2 TSI, a

Motor Show Poznań 2015 | Nowy Volkswagen Caddy | Premiera w domu

Motor Show Poznań 2015 | Nowy Volkswagen Caddy | Premiera w domu

VW Caddy - ogłoszenia Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów. Jest on dostępny w wersjach o różnej mocy - od 55 kW/75 KM, aż do topowej, uzyskującej 110 kW/150 KM. W ofercie znajdą się także trzy silniki benzynowe: czterocylindrowy 1.2

Seat Leon | Pierwsza jazda | Zmiany dla spostrzegawczych

Seat Leon | Pierwsza jazda | Zmiany dla spostrzegawczych

„nową” od „starej” Seat Leon 1.2 TSI (86 KM) | Kompendium Silnik: benzynowy, 1197 cm3Moc: 86 KM przy 4300-5300 obr./min.Moment obr.: 160Nm przy 1400-3500 obr./min.Skrzynia biegów: manualna, 5-biegowaWymiary (dł./szer./wys.): 4282/ 1816 / 1459 mmMasa własna: 1188 kg0-100 km/h: 11,9

Seat Ateca | Ceny w Polsce | Dobrze skalkulowany

Seat Ateca | Ceny w Polsce | Dobrze skalkulowany

Volkswagen T-Prime Concept GTE | Rozgrzewka przed nowym, flagowym SUV-em Ateca będzie dostępna w trzech wersjach wyposażenia: Reference, Style i Xcellence. Bazowy Reference z silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM i 6-biegową manualną skrzynią biegów to wydatek minimum 77 100 zł. W tej samej wersji

Volkswagen up! | Ceny w Polsce | Taniej niż główni konkurenci

Volkswagen up! | Ceny w Polsce | Taniej niż główni konkurenci

obrotowego. Oficjalny polski cennik Nowy Volkswagen up! będzie w Polsce kosztował co najmniej 36 390 złotych. Niestety, najciekawsza wersja silnikowa (1.0 TSI 90 KM) wejdzie do sprzedaży nieco później i na razie nie znamy jej cen. Mieliśmy okazję jeździć nowym Volkswagenem z 90-konnym, trzycylindrowym

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy cz. X | Co przyniesie przyszłość?

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy cz. X | Co przyniesie przyszłość?

ceny swojego kompaktu. Przynajmniej wersji podstawowej. A to oznacza 63 090 złotych za Golfa z silnikiem 1.2 TSI (85 KM), 5-biegową ręczną skrzynią, w wersji wyposażenia Start. Dzisiaj przyglądaliśmy się przyszłości modelu. A jak sprawuje się testowany przez nas Volkswagen Golf dowiecie się tutaj

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach

VAG | Zmiany na samym szczycie Minivan debiutuje na rynku z sześcioma różnymi jednostkami napędowymi. Silniki benzynowe to: 1.2 TSI o mocy 110 KM, 1.4 TSI o mocy 150 KM oraz 1.8 TSI o mocy 180 KM. Pierwszy współpracuje z 6-biegową ręczną skrzynią biegów. W drugim za dopłatą można zamówić 7

Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy

Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy

innymi uczestnikami ruchu przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego. Cennik Volkswagena Bettle otwiera kwota 76 190 zł. Na tyle wyceniono wersję Design z silnikiem 1.2 TSI. ZOBACZ TAKŻE: Volkswagen Beetle 2.0 TSI | Test | Retro sportowiec

Skoda Rapid Spaceback Monte Carlo | Do kompletu

wyposażeniowej Ambition i jest oferowana z szeroką ofertą silników do wyboru: 1.2 MPI/75 KM, 1.2 TSI/86 KM, 1.2 TSI/105 KM i 1.4 TSI/122 KM. Jeżeli chodzi o diesle, to oba wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa common-rail. Są to: 1.6 TDI/90 KM) oraz 1.6 TDI/105 KM. Nowością w modelu Rapid/Rapid Spaceback jest

Volkswagen Caddy FL | Ceny w Polsce | Bezpieczniejszy

Volkswagen Caddy FL | Ceny w Polsce | Bezpieczniejszy

początku do wyboru są dwa silniki benzynowe. Pierwszy to 1.2 TSI osiągający 84 KM, większy 1.4 TSI jest wyraźnie mocniejszy oferując 125 KM (także z DSG). W późniejszym terminie do oferty dołączy trzycylindrowy 1.0 TSI o mocy 102 KM. Ceny wersji furgon z podstawowym silnikiem zaczynają się od 66 174 zł

Skoda Octavia Combi od 63 500 zł

Skoda Octavia Combi od 63 500 zł

Skoda Octavia Combi od 63 500 zł 4 tys. zł - tyle trzeba dopłacić do najtańszej Skody Octavii, by stać się posiadaczem wersji Combi Za 63 500 zł dostaniemy Skodę Octavię Combi w wersji wyposażenia Active z silnikiem benzynowym TSI o pojemności 1.2 l i mocy 85 KM Za 63 500 zł dostaniemy Skodę

Volkswagen Polo GTI | Znamy polskie ceny

Volkswagen Polo GTI | Znamy polskie ceny

VW Polo GTI z nowym silnikiem Sportowe Polo wchodzi w nowy sezon z odświeżonym wyglądem i nowym silnikiem o większej mocy Volkswagen kontynuuje zastępowanie nieudanego silnika 1.4 TSI większą jednostką 1.8 TSI. Dotyczy to też modelu Polo GTI, który był dotąd napędzany odmianą o mocy 180 KM. Teraz

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Nowszy i droższy

Top 10 | Polski nr 1 w czerwcu | Już nie Octavia Minivan debiutuje na rynku z czterema różnymi jednostkami silnikowymi, to dwa benzyniaki i dwa Diesle. Silniki benzynowe to: 1.2 TSI o mocy 110 KM oraz 1.4 TSI o mocy 150 KM. Obydwa silniki współpracują z 6-biegową ręczną skrzynią, a w mocniejszym

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

głównym powodem niezaliczenia badania technicznego. - W Yeti lubi zwariować elektryka i elektronika. - Decydując się na najmniejszy silnik 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu oraz napinaczem. Jeśli podczas

Seat - mocy przybywaj!

Oferowane moduły są dedykowane do silników zarówno z obecnej jak i poprzedniej gamy jednostek napędowych Seata. Najnowszym z opracowanych modułów jest urządzenie przeznaczone do silników 1.2 TSI 105 KM . Podobna usługa jest dostępna również dla pozostałych, także mocniejszych silników TSI, w tym

Volkswagen Golf Sportsvan | Polskie ceny

dowiedzieliśmy się jedynie, że bazowa wersja Trendline 1.2 TSI (85 KM) kosztuje 67 690 zł. Teraz znamy już cały cennik i wygląda on następująco: Wersja wyposażenia Silnik (moc) Skrzynia Cena Trendline 1.2 TSI (85 KM) M5 67 690 zł Trendline 1.2 TSI (110 KM) M6 72 790 zł

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

małej rewolucji. Największe zmiany zaszły pod maską. Paleta silników jest obecnie niemal zupełnie nowa. Oprócz silników wysokoprężnych 1.4 TDI (wcześniej 1.2 TDI i 1.6 TDI) oraz trzycylindrowych benzyniaków 1.0, których nie było wcześniej w ofercie, poprawiono mocniejszą odmianę silnika 1.2 TSI. Teraz

Skoda Yeti po liftingu | Ceny

- miejskim i uterenowionym Outdoor. Ceny samochodu, uwzględniając upust w wysokości 5 700 zł, zaczynają się od 59 250 zł w przypadku wersji z silnikiem 1.2 TSI o mocy 105 KM (o 1 000 zł mniej niż w przypadku poprzedniej wersji tego modelu). Najtańsze Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI CR 110 KM kosztuje

Salon Frankfurt 2015 | Volkswagen Caddy Alltrack | W teren?

napędem na wszystkie koła 4Motion (to opcja). Silniki to te, które znamy z wersji wyposażenia Trendline. Z benzyniaków: 1.2 TSI o mocy 84 KM i 1.4 TSI 125 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych przyszykowano: 2.0 TDI w trzech wariantach mocowych: 75KM, 102 KM i 150 KM. Skrzynie biegów to 5- i 6

Worthersee 2015 | Skoda Funstar | Fajny pickup

znajdziemy na nadwoziu, 18-calowych obręczach kół oraz we wnętrzu. Tego koloru jest także podświetlenie podwozia. Nie zapomniano też o zamontowaniu zestawu audio o mocy 1400 W. Do napędu wykorzystano silnik 1.2 TSI o mocy 120 KM, współpracujący z siedmiostopniową skrzynią biegów DSG. Pierwotnie sercem

Skoda Rapid ScoutLine | Mieszczuch na działce

pojawi się nowy zielony lakier widoczny na zdjęciach. Skoda Rapid Spaceback ScoutLine będzie oferowana z pełną paletą silników do wyboru: 1.2 TSI (90 i 110 KM), 1.4 TSI (122 KM), 1.4 TDI (90 KM) i 1.6 TDI (115 KM). Auto będzie można zamówić na 16-calowych kołach Rock lub 17-calowych Camelot . Skoda

Salon Los Angeles 2015 | Volkswagen Beetle Dune | W teren?

wyprawy w trudniejszy teren. Volkswagen nie zdecydował się na napęd na cztery koła. Co pod maską? W Europie będziemy mieli do wyboru trzy silniki benzynowe TSI: 1.2 (105 KM), 1.4 (150 KM) i 2.0 (220 KM) oraz dwa silniki TDI o mocach 110 i 150 KM. Mowa tu najprawdopodobniej o jednostkach 2.0 TDI. Co

Seat Ibiza FL | znamy polskie ceny

umieszczonym przy kole kierownicy, elektrykę przednich szyb, czy światła do jazdy dziennej.Poniżej pełny cennik całej gamy Ibizy (SC - coupe, ST - kombi): Wersja Silnik Ibiza SC Ibiza   Ibiza ST Reference 1.2 MPi 60 KM - 5-ręczna 41 590 zł - - Reference 1.2 MPi 70 KM - 5-ręczna 42 735

Skoda Atero | Pierwszy kontakt | W młodości siła

głośników. Posiada ona również absurdalnie głośny wydech, który wywołuje szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Natomiast Skoda Funstar to kompaktowy pick-up bazujący na modelu Fabia. Napędzany jest silnikiem 1.2 l i połączony z 7-biegową skrzynią DSG. Tylną część nadwozia odcięto i przerobiono na przestrzeń

Skoda Fabia Monte Carlo | Ceny w Polsce | Sportowy duch

parkowania z tyłu, czujnik zmierzchu oraz klimatyzacja automatyczna Climatronic. Ceny Fabii Monte Carlo zaczynają się od 52 330 zł za wersję z silnikiem 1.0 MPI (75 KM). Dopłata do nadwozia kombi wynosi 2 500 zł. Ceny Skody Fabii Monte Carlo: Monte Carlo 1.0 MPI (75 KM) - od 52 330 zł Monte Carlo 1.2 TSI (90

Volkswagen Golf Cabriolet Karmann Edition

maską może pracować jeden z trzech silników benzynowych TSI (105-160 KM) lub jeden z dwóch wysokoprężnych TDI CR (105 lub 140 KM). Ceny w Niemczech zaczynają się od 27 275 euro za wersję 1.2 TSI (105 KM). Dodatkowe wyposażenie i przywilej posiadania elementów z logo Karmanna kosztuje ponad 3 tys. Firma

Fiat Tipo | Ceny w Polsce | Hatchback i kombi w gamie

5d może być hatchback Skody. Rapid - bo o nim mowa - z 1.2-litrowym silnikiem benzynowym TSI (90 KM) to wydatek minimum 55 550 zł. Różnica jest zatem bardzo wyraźna, ale warto pamiętać, że opisywane ceny są ofertą wstępną. Porównując Tipo z klasycznymi kompaktami dostępnymi w Polsce, różnice w

Opel Astra Sports Tourer | Ceny w Polsce | Atrakcyjna oferta

Seat Leon ST FR 1.8 TSI | Test | Kombi z temperamentem Samochód ten będzie dostępny u polskich dealerów już wiosną 2016 roku. Kolejnym debiutantem jest nowy flagowy silnik wysokoprężny, oferowany obecnie tylko w modelu Astra. Silnik 1.6 BiTurbo CDTI o mocy 118 kW/160 KM rozwija maksymalny

Seat Leon Style 1.4 TSI | Test długodystansowy cz. I | Niemieckie geny, hiszpański temperament

w czterech wersjach wyposażenia: Entry, Reference, Style i FR. Za najtańszego Leona (1.2 TSI, 86KM, 5d) trzeba zapłacić 55 600 zł, natomiast za najtańszego diesla (1.6 TDI, 90KM, 5d) równe 65 tys. zł. Nasz egzemplarz to wersja Style, której cennik otwiera kwota nieco ponad 75 tys. W standardzie

Nowy Seat Toledo | Pierwsze zdjęcia

Nowy Seat ToledoSeata pokzał pierwsze zdjęcie nowej odsłony auta w wersji produkcyjnejSeat pokazał pierwsze zdjęcia nowego Toledo. Auto dostępne będzie w 3 wersjach silnika: 1.2 l o mocy 75 i 85 KM, 1.2 TSI o mocy 105 KM i 1.4 TSI o mocy 122 KMFotki pojawiły się w sieci za pośrednictwem

Citroen Berlingo FL | Ceny w Polsce | Tańszy od Partnera

900 zł Fiat Doblo 1.4 95 KM KM Pop - od 53 900 zł Peugeot Partner 1.6 VTi 98 KM Access - od 61 100 zł Renault Kangoo 1.5 dCi 90 KM Business - od 68 100 zł Volkswagen Caddy 1.2 TSI 85 KM Trendline - od 67 960 zł Poza osobową odmianą Multispace, Berlingo oferowany jest także w dostawczej wersji Van

Seat Leon już za 51 tys. zł

silnikiem benzynowym 1.2 TSI (86 KM) lub Dieslem 1.6 TDI CR (90 KM) podstawowa wersja jest jedynie wabikiem cennikowym. Totalnym golasem. "Prawdziwy" Leon zaczyna się od wersji Reference, oferuje m.in. zestaw grający, czy ręczną klimatyzację i kosztuje z najsłabszym benzyniakiem 59 335 zł (5d

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

jednostek napędowych u Volkswagena tradycyjnie jest bogaty. Na starcie można wybierać spośród czterech silników benzynowych: 1.2 TSI (85 KM), 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (125 KM) oraz 1.4 TSI (150 KM); lub dwóch wysokoprężnych: 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Do wyboru są skrzynie ręczne i DSG (oprócz

Skoda Fabia III | Czeska ewolucja

1.2 TSI, 1.4 TSI i 1.6 TDI. Nowością będzie znany z Citigo trzycylindrowy silnik 1.0, który zastąpi podstawową jednostkę 1.2 HTP. Sportowa wersja vRS nie jest planowana ze względu na niewielkie zainteresowanie, jaką cieszyła się Fabia RS drugiej generacji. Trzecia generacja Skody Fabii zostanie

Salon Paryż 2014 | Skoda Fabia Combi | Pierwsze zdjęcia

MPI oraz 1.2 TSI o mocach dochodzących do 110 KM. Nowy silnik wysokoprężny 1.4 TDI oferowany będzie w kilku wersjach o spektrum mocy 75-105 KM. Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 6 i są standardowo wyposażone w system Start-Stop i układ odzyskiwania energii kinetycznej podczas

Skoda Rapid na żywo | Wideo

Dla nowego liftbacka Skoda przewidziała sześć silników. Do wyboru będzie diesel 1.6 w dwóch smakach 90- i 105-konnym , dwa warianty turbodoładowanego, benzynowego 1.2 86 i 105 KM , benzynowy trzycylindrowiec o mocy 75 oraz 122-konne, turbodoładowane 1.4 TSI. W zależności od tego jaki silnik

Puritalia 427 | Gotowa do produkcji

. Moc na tylne koła przenosi ręczna skrzynia o sześciu przełożeniach. Osiągi auta nie są znane, ale można je sobie wyobrazić wiedząc, że masa własna wynosi zaledwie 1150 kg - tyle waży VW Golf 1.2 TSI. ZOBACZ TAKŻE: Mecum Auctions | Rekordowe ceny Fordów GT

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Silnik 1.2 TSI dołącza do swojego większego brata 1.4 TSI, montowanego w Golfie i Passacie. Małą pojemność nie oznacza wcale rezygnacji z osiągów. Jako przedstawiciel nowoczesnej linii TSI silnik 1.2 wyposażono w turbosprężarkę, dzięki której moc małej jednostki wynosi 105 KM (przy 5000 obr

LPG dla TSI | Eksploatacja

instalacją gazową. Teraz opracowano zasilanie autogazem dla kolejnej jednostki napędowej spod znaku Volkswagena - 1.2 TSI. Samochód z takim właśnie silnikiem trafił do oferty Seata i jest dostępny w modelu Ibiza.Samo użycie LPG jako paliwa dla silnika TSI nie stanowi żadnego problemu. Wyzwaniem jest jednak

Seaty z nowymi silnikami

Ibiza jest teraz dostępna z nową 105-konną jednostką 1.2 TSI w połączeniu ze skrzynią manualną przekładnią DSG, zastępującą 105-konny silnik 1.6 MPi. Modele Altea i León dostępne są z silnikiem 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z technologią common rail oraz skrzynią manualną i 2-sprzęgłową przekładnią DSG

Skoda Yeti Street

boczna w kolorze czarnym. Ponadto, dla modelu Street przygotowana została specjalna oferta obręczy kół ze stopów lekkich NEVIS 16" w cenie 1000 zł.Yeti Street dostępny jest z jednostkami benzynowymi: 1.2 TSI (105 KM), 1.4 TSI (122 KM) oraz jednostką diesla 2.0 TDI (110 KM). Wszystkie silniki

Nowy Volkswagen Caddy | Lubiana furgonetka z polskiej fabryki

poprzednik, zużywając przy tym do 28% mniej paliwa. Te parametry służą wszystkim, zarówno środowisku naturalnemu, jak i portfelowi właściciela". W ofercie znajdą się także trzy silniki benzynowe, od czterocylindrowego 1.2 TSI o mocy 62 kW/84 KM, poprzez trzycylindrowego 1.0 TSI uzyskującego 75 kW/102 KM

Salon Frankfurt 2013 | Seat Leon ST oficjalnie

Seat Leon ST oficjalnieNa początku 2014 roku do polskich salonów trafi Seat Leon STNa początku 2014 r. do polskich salonów trafi Seat Leon ST. Pod maską znajdą się silniki benzynowe TSI o poj. 1.2 i 1.8 l. Wśród diesli - 1.6- i 2-litrowe TDINa początku przyszłego roku do polskich salonów trafi Seat

Nowy Seat Leon ST | ceny w Polsce

opcjonalnie wyposażyć w adaptacyjne zawieszenie DCC, umożliwiające dostosowanie charakterystyki tłumienia amortyzatorów wedle własnych preferencji. Paleta jednostek napędowych składa się z następujących silników (wybrane mogą współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG): - 1.2 TSI o mocy 85 lub 105 KM - 1.4

Fiat Tipo | Ceny w Polsce | Tani kompakt

jedynie pod względem pojemności bagażnika (30 l mniej). Za czeskiego liftbacka z silnikiem 1.2 TSI o mocy 90 KM trzeba jednak zapłacić minimum 54 900 zł (50 200 zł w promocji). Największą konkurencją dla nowego Fiata może być zatem Citroen C-Elysee, segmentowany o półkę niżej. Bazowa wersja z

Skoda Rapid Spaceback - test | Pierwsza jazda | Sukces (nie)murowany

. Paleta silników jest wspólna. Podstawowy silnik 1.2 MPI ucieszy miłośników LPG (instalacja Landi-Renzo oferowana przez Skodę to wydatek 4 350 zł), ale nie rozpieszcza osiągami (75 KM). Dalej są 1.2 TSI (85 i 105 KM), a na samym szczycie oferty 1.4 TSI (122 KM) łączony jedynie ze skrzynią DSG. Naszym

Skoda Rapid w całej okazałości | Galeria

turbodoładowanego benzyniaka 1.2. Słabszy rozwija moc 86, a mocniejszy 105 koni mechanicznych. W gamie znajdują się jeszcze dwa inne silniki benzynowe: trzycylindrowe, 75-konne 1.2 oraz czterocylindrowe, turbodoładowane 1.4 TSI o mocy 122 KM. W zależności od tego, jaki silnik trafi pod maskę, klienci będą mogli się

Salon Frankfurt 2013 | Pierwsze zdjęcia Leona ST

wypada najsłabiej (odpowiednio - 605 i 610 l). Co wiemy o samochodzie? Pod maskę powędrują znane silniki benzynowe TSI o pojemnościach 1.2 i 1.8 l. Wśród diesli nie zabraknie 1.6- i 2-litrowych TDI. Na liście wyposażenia dodatkowego droższych wersji znajdzie się odmiana z napędem 4x4. Oficjalna premiera

Wielka wyprz | Oferty rocznika 2013 | Volkswagen

oraz system radiowy RCD 215.VW Up - Pierwsza jazdaPolo Limited Edition 2013 oferowane jest z dwoma silnikami 1.2 60 KM oraz 1.4 85 KM. Model oparty na wersji Trendline z silnikiem 1.2 wyposażony jest m.in. w system radiowy RCD 210, światła do jazdy dziennej, lusterka i klamki lakierowane w kolorze

Skoda Fabia Combi | Polskie ceny

, fotel kierowcy z regulacją wysokości, centralny zamek oraz elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka boczne. Klimatyzacja manualna oferowana jest w tej wersji w specjalnej cenie 700 zł. 1.0 MPI 75 KM - 43 880 zł, 1.2 TSI 90 KM - 46 380 zł, 1.2 TSI 110 KM - 48 380 zł, 1.2 TSI 110 KM DSG - 53 380

Volkswagen T6 | Wszystko trochę lepiej

. Zegary pozostały w klasycznym stylu. W sumie wszystko tu odrobinę poprawiono, nie psując nic ze znakomitych cech poprzednika, takich świetna widoczność czy praktyczność (kabina jest wyposażona w mnóstwo schowków i półek). Do napędu modelu T6 posłużą wyłącznie dwulitrowe silniki TDI i TSI. Diesle mają moc

Renault Kadjar | Ceny w Polsce | Bliźniak Qashqaia

. Pojemność bagażnika to wg normy VDA 472 litry. Do napędu nowego modelu Renault przewidziano trzy jednostki napędowe. Klienci indywidualni sięgną z pewnością po najtańszą opcję, jaka stanowi benzynowy silnik 1.2 TCe o mocy 130 KM współpracujący z ręczną skrzynią o sześciu przełożeniach. Pozwala on na

Odświeżona Fabia i Roomster

Portfolio nowych silników Fabii i Roomstera, to najważniejsza nowość. Czterocylindrowy silnik benzynowy 1.2 TSI jest dostępny w dwóch wersjach mocy - 85 KM i 105 KM, w połączeniu z pięciobiegową przekładnią manualną lub z siedmiobiegową przekładnią DSG (tylko wersja 105 KM). Wersja 1,2 TSI 105 KM z

Ewolucja silników benzynowych Skody

powróciła do Rajdowych Mistrzostw Świata z modelem Octavia WRC. Wyczynowy model z silnikiem o określonej regulaminem mocy 300 KM zajął w 2001 roku trzecie miejsce w morderczym Rajdzie Safari. Latem 2011 roku specjalnie przygotowana Octavia RS z silnikiem 2.0 TSI o mocy 600 KM rozpędziła się na wyschniętym

Skoda Rapid - znamy polskie ceny

benzyniaka 1.2. Słabszy rozwija moc 86, a mocniejszy 105 koni mechanicznych. W gamie znajdują się jeszcze dwa inne silniki benzynowe: trzycylindrowe, 75-konne 1.2 oraz czterocylindrowe, turbodoładowane 1.4 TSI o mocy 122 KM. W zależności od tego, jaki silnik trafi pod maskę, klienci będą mogli zdecydować się

Skoda Octavia | Test długodystansowy cz. IV | Bratobójczy pojedynek z VW Golfem

, większość kierowców nie odczuje, czy z tyłu jest wielowahacz czy trwalsza i tańsza belka skrętna. Na koniec pozostają koszty. Ceny Skody Octavii zaczynają się od nieco ponad 60 tys. zł, a pięciodrzwiowego Golfa od niespełna 63 tys. 85-konny silnik 1.2 TSI i podstawowe wyposażenie to jednak mało ciekawa

Skoda Roomster Noire | Nowa seria limitowana

częścią w kontrastującej szarości lub czerwieni, wielofunkcyjna kierownica trójramienna z elementami skórzanej tapicerki, nakładki na pedały ze stali nierdzewnej oraz ozdobne listwy progowe z przodu. Skoda Roomster Noire jest dostępna z pełną gamą silników. Do wyboru są jednostki benzynowe: 1.2; 1.4

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

PD (105 KM) 2008 - wersja kombi 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105 KM), sportowa wersja RS z silnikiem 1.4 TSI (180 KM), rekreacyjna wersja Scout, niewielka modernizacja nadwozia (zmiana stylizacji przedniego pasa) Awaryjność

Nowsze silniki dla Skody

otrzyma trzecią jednostkę benzynową do wyboru. Nowy silnik 1.4 TSI osiągający 122 KM wpisze się pomiędzy podstawowy wariant 1.2 TSI o mocy 105 KM i większą 1.8 TSI o mocy 160 KM. Dwa mniejsze silniki w Yeti przekazują napęd tylko na koła przednie, natomiast 1.8 TSI wyłącznie na obie osie.Silnik 2.0 TDI CR

Nowe serce pod maską Octavii

1,2-litrowy silnik TSI napędza już Volkswagena Polo i Golfa oraz Skodę Yeti. Moc 105 koni osiąga przy 5000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 175 Nm - w zakresie 1550-4100 obr./min.Octavia z motorem 1.2 TSI przyspiesza do "setki" w 10,8 s w wersji liftback i w 10,9 s w wersji kombi

Co oferuje rynek w segmencie C?

. (4,23 x 1,81 x 1,45 m; 380/1093 l) hatchback 5-drz. (4,37 x 1,82 x 1,46 m; 380/1113 l) kombi 5-drz. (4,54 x 1,82 x 1,46 m; 587/1470 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (86 KM), M5 1.2 TSI (105 KM), M5, M6, A7 1.4 TSI (122 KM), M6 1.4 TSI (140 KM), M6 1.8 TSI (180 KM), M6, A7 2.0 TSI (265 KM), M6, A6

Nowa Mazda 2 | Ceny w Polsce

generacji z jednostką 1.0 MPI o mocy 75 KM kosztuje od 41 380 zł, a z turbodoładowanym 1.2 TSI/90 KM od 43 880 zł. Mazda podkreśla, że jej auto jest bogato wyposażone (dokładnej listy wyposażenia jeszcze nie poznaliśmy). Będzie je również można naszpikować nowoczesnymi technologiami, na pokładzie

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | Mieszczuch na sterydach

wyróżniać się w tłumie i takich, którzy mogą lub chcą wydać dużo pieniędzy na mały samochód. Za podstawowe Polo wyposażone w silnik 1.2 TSI o mocy 110KM trzeba zapłacić 58 740 złotych, natomiast za Crossa z tym samym silnikiem - 66 890 złotych. Rachunek jest dosyć prosty - nieco ponad 8000 złotych za

Volkswagen Jetta po liftingu | Znamy ceny

. srebrny pakiet przeglądów o wartości 3 100 zł (na 36 miesięcy lub do przebiegu 90.000 km). Volkswagen Jetta - sprawdź oferty sprzedaży aut używanych Jetta dostępna jest z pięcioma silnikami do wyboru - trzema benzynowymi (1.2 TSI - 105 KM, 1.4 TSI - 125 KM lub 150 KM) i dwoma wysokoprężnymi 2.0 TDI o mocy

Audi wyłączy cylindry

chodzi o znany już z tego rozwiązania silnik 1.4 TSI, czy też Audi na potrzeby swoich modeli wdroży ten system w większej jednostce. Kolejną nowością w gamie A4 będzie model hybrydowy. Podstawą napędu ma być silnik 2.0 TFSI o mocy 211 KM. Będzie on współpracował z motorem elektrycznym o mocy aż 95 KM, co

Nowa Jetta dla Europy

1.2 TSI, 1.4 TSI dostępne w wariantach 122- i 160-konnym oraz 200-konne TSI o pojemności 2 l. Zwolennicy silników wysokoprężnych będą mogli wybrać 105-konne 1.6 lub 2-litrową jednostkę o mocy 140 KM. Wszystkie silniki - oprócz benzynowego 1.2 - dostępne będą w połączeniu z dwusprzęgłową skrzynią DSG

Superb i Yeti jak gorące bułeczki

2010, na zakup pierwszego SUV-a czeskiej marki zdecydowało się 195 nowych nabywców. Szczególną popularnością cieszy się jednostka 1.4 TSI o mocy 122 KM, która jest doskonałym kompromisem pomiędzy silnikami 1.2 TSI, a 1.8 TSI. Silnik odnotowuje duży wzrost udziału w sprzedaży: z 3,5% w lipcu, do 18,46

Skoda Rapid jednak tańsza

). Łącznie to aż 4 090 zł oszczędności dla kierowcy!Jak Skoda Rapid spisuje się na drodze? SprawdziliśmySamochód oferowany będzie w pięciu wersjach silnikowych. Gamę jednostek benzynowych otwiera bazowy silnik 1.2 MPI o mocy 75 KM. Rapid będzie dostępny również z 1.2-litrowym TSI o mocy 85 KM lub 105 KM

Volkswagen Jetta od 69 390 zł

Na początku w polskich salonach Jetta dostępna będzie z trzema silnikami do wyboru. Za podstawową wersję niemieckiego sedana - Trendline, ze 105-konnym 1.2 TSI pod maską, współpracującym z sześciobiegową skrzynią manualną trzeba będzie zapłacić 69 390 zł. Za tę kwotę klienci otrzymają auto

Seat Leon - test | Pierwsza jazda

silników nie powinna być dla nikogo zaskoczeniem. W cenniku znajdziemy trzy silniki benzynowe w pięciu wersjach mocy: 1.2 TSI (86 i 105 KM), 1.4 TSI (122 i 140 KM), 1.8 TSI (180 KM) oraz dwa wysokoprężne w łącznie czterech wariantach mocy: 1.6 TDI (90 i 105 KM) i 2.0 TDI (150 i 184 KM). W opcji można

Skoda Fabia x2 | Test | Pogromcy stereotypów

auto wolnossące. Pod maską naszego testowego egzemplarza nie znalazła się aż tak mocna jednostka. Zresztą 220 KM nie oferuje nawet najmocniejsza Fabia RS. Cywilna czarna Skoda wyjechała z fabryki z silnikiem 1.2 TSI. To jedna z najpopularniejszych małych jednostek napędowych w obecnej gamie aut

Skody z pakietami Green Tec

standardowe wersje tych modeli. Pakiet Green Tec dostępny jest z jednostkami napędowymi:1.2 MPI (70 KM) - Fabia1.2 TSI (85 KM) - Fabia i Roomster1.2 TSI (105 KM) - Fabia i RoomsterMożna go zamawiać dla wersji wyposażenia Classic, Style, Sport i Comfort. Pakiet obejmuje funkcję odzyskiwania energii, system

Salon Genewa 2012 | Volkswagen Polo BlueGT

Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia Volkswagen uplasował swoje nowe dziecko pomiędzy 105-konnym Polo 1.2 TSI a 180-konnym GTI. BlueGT wyposażono w silnik 1.4 TSI, z którego wyciśnięto 140 KM. To pozwoli niebieskiej "Polówce" osiągać pierwszą setkę w 7,9 sekundy, czyli o sekundę

Skoda Fabia Combi | Pierwsza jazda | Nie tylko dla Kowalskiego?

trzycylindrowych silników wysokoprężnych oferuje moc również od 90 KM do 105 KM. W trakcie jazd testowych miałem okazję sprawdzić wersję 1.2 TSI o mocy 90 KM. Jest to przeprojektowana jednostka z doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Mimo małej pojemności kierowca ma do dyspozycji 160 Nm momentu

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

KM), turbodiesel 2.0 TDI CR (170 KM) 2009 - silniki benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Po przybyciu do hotelu zabrałem kluczyki do Golfa z silnikiem 1.4 TSI o mocy 122 KM i manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Silniki TSI charakteryzuje spora dynamika, ale wodząc wzrokiem po ladzie z kluczykami, świadomie omijam ten podpisany 1.2 TSI 105 KM. To silnik świetnie spisujący

Skoda Fabia Elegance Plus | Test | Skromna elegantka

| Test | Dwa w jednym Wygląd jest istotny, ale charakter chyba jeszcze ważniejszy. W Fabii za temperament odpowiada jednostka benzynowa 1.2 TSI o mocy 105 KM. To już w pełni wystarczająca moc do napędu miejskiego auta. Zwłaszcza, że silnik posiada doładowanie, dzięki czemu osiąga maksymalny moment 175 Nm

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

: od 60 100 zł. Najtańsza Skoda Yeti to wersja z 1.2-litrowym silnikiem TSI (105KM), napędem 4x2 i w wersji wyposażenia Easy. Co dostaniemy w absolutnej podstawie?  Zadbano oczywiście o bezpieczeństwo - na pokładzie dostajemy zestaw poduszek i trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. Nie zabrakło

Volkswagen Caddy FL | Pierwsza jazda | Więcej wygody

maskę trafiła wyłącznie przez wzgląd na ekologię, ale trzycylindrowy silnik 1.0 TSI, dysponujący mocą 102 KM, zaskoczył nas na plus. Kultura pracy okazała się bardzo wysoka, jak na trzy cylindry, a dobre wygłuszenie komory silnika skutecznie separuje kierowcę od charakterystycznego odgłosu. Dynamika

Salon Genewa 2015 | Nowości dla Kowalskiego

jest lżejszy i ma bardziej aerodynamiczne nadwozie, w skutek czego jest także oszczędniejszy (do 19 proc. w zależności od wersji). Oferta jednostek napędowych będzie składać się z trzech silników benzynowych: 110-konnego 1.2 TSI, 150-konnego 1,4 TSI i 180-konnego 1.8 TSI. Nie zabraknie Diesli

Skoda uruchamia nowe centrum testowe silników

i 1.4 TSI serii EA 211. Ponadto w czeskich zakładach od 2001 roku powstaje jednostka 1.2 HTP serii EA 111 - do maja 2014 roku wyprodukowano już 3 mln egzemplarzy. Skoda ma bogatą tradycję w rozwijaniu i produkcji silników. W 1899 roku, 4 lata po utworzeniu firmy produkującej rowery, ojcowie

Salon Genewa 2014 | Volkswagen Polo FL

się nowa jednostka TSI 1.0 o mocy 90 KM, która trafi pod maskę wersji BlueMotion. Pozostałe silniki benzynowe przeszły jedynie niewielkie zmiany. Mocno zmieniła się za to paleta silników Diesla. Jednostki 1.2 i 1.6 zastąpi silnik 1.4 w trzech różnych wersjach silnikowych. (75, 90 i 105 KM). Silnik w

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

rezultacie Leon ST waży tylko 45 kg więcej niż porównywalny model pięciodrzwiowy. Żadnych niespodzianek nie znajdziemy pod maską. Gama jednostek napędowych składa się z dobrze znanych silników Volkswagena (wszystkie z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem). Ofertę otwiera silnik 1.2 TSI o mocy 86

Najsilniejsza oferta modeli 4x4 w historii Skody

odmianie Combi z trzema silnikami: 1.8 TSI/180 KM, 1.6 TDI/105 KM i 2.0 TDI o mocy 150 KM. W Skodzie Octavia Scout dodatkowym silnikiem będzie 2.0 TDI/184 KM. Flagowe Skody, modele Superb i Superb Combi, są dostępne w wersji 4x4 odpowiednio od 2008 i 2009 roku. W połowie 2013 roku oba samochody zostały

Peugeot 308 1.6 e-THP GT | Test | Sport na co dzień

tylko w GT GT to jednak nie tylko pakiet stylistyczny. Jego największą zaletą jest silnik. W Polsce Peugeot 308 GT oferowany jest tylko z benzynową jednostką 1.6 THP (na innych rynkach występuje też wariant z silnikiem Diesla). Dobrze, że nie jest na odwrót, ponieważ w ofercie panuje większa

Auta z fabryczną instalacją LPG

połączenie jej z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem paliwa 1.2 TSI jest dość ryzykowne. Gwarancja obejmuje jednak i tę jednostkę. ZOBACZ TAKŻE: Szukasz auta na LPG? Mamy prawie 2,5 tys. ofert Złodzieje im niestraszni - te auta najtrudniej ukraść Tych samochodów już nie produkują. A

Skoda Yeti po liftingu - test | Pierwsza jazda | Kosmetyka

wyboru są benzynowe silniki: 1.2 TSI/105 KM, 1.4 TSI/122 KM i 1.8 TSI/160 KM, a także wysokoprężne: 1.6 TDI/105 KM i 2.0 TDI w trzech wariantach mocy - 110, 140 lub 170 KM. Dla oszczędnych nadal oferowane są pakiety GreenTec, dostępne dla jednostek 1.4 TSI i najsłabszych diesli, na które składają się

Mazda 2 1.5 SKY-G | Test | Mainstream zamiast niszy

trzeba zapłacić o 3500 zł więcej. Z najbogatszym dla tej wersji silnikowej wyposażeniem cena Mazdy 2 wynosi 58 900 zł. Dużo? Sporo, ale to o tylko 2400 zł więcej niż kosztuje Peugeot 208 w najbogatszej wersji (z 3-cylindrowym silnikiem 1.2 o mocy 82 KM) i wciąż o 3220 zł mniej niż trzeba zapłacić za

Re: Honda CRV, Toyota RAV czy Mazda CX5?

Nowy motor crv;a ma mieć większy moment i 190 KM. Tyle, że to pierwsze silniki Hondy ze sprężarkami w osobówkach.. Pytanie zatem - czy Honda miałą jakąś wpadkę z silnikami? Przypomnę, że VW zaróno z 2tdi, 1,4 tsi a potem 1,2 tsi - testował silniki na KLientach :-( Stąd moja daleko idąca

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Dla spokojnych Państwa lepszy będzie tradycyjny 1.6 102 KM-silnik dla Was bezproblemowy.Ale ja mając taki wybór czekał bym na 1.2 TSI,bo choć silnika tego jeszcze nawet nie słyszałem,to mając na uwadze resztę silników TSI,ten 1.2 na pewno będzie fajny.Chociaż niektóre TSI mogłyby bardziej lubić

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

a w czym 1.2 ma przewagę nad 1.6, skoro osiągi podobne? Jedynie w niższym OC, innych zalet nie widzę. Ja w takiej sytuacji bym brał zdecydowanie 1.6- prosta, sprawdzona konstrukcja. Silniki TSi to wielka niewiadoma, są skomplikowane. -- .

TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Z uwagi na uwarunkowania cenowe musze szybko wybrac jedna z wersji Golfa 6: ze starym silnikiem 1,6 (juz nie produkowanym ponoc) czy tez z majacym pojawic sie w produkcji w pazdierniku TSI 1,2. Obywda maja moc 105 KM. Wiem, ze tego TSI jeszcze nie ma ale jakie macie zdanie nt innych silnikow TSI

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

gieroy_asfalta napisał: Silniki TSi to wielka niewiadoma, są skomplikowane Nie wszystkie, akurat ten nowy 1.2 to stosunkowo prymitywny silnik co niekoniecznie musi byc jego wada .Trzeba pamietac ze to raczej budzetowa konstrukcja a nie ultranowoczesna- mialo byc tanio i

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

qwerty88 napisał: > Z uwagi na uwarunkowania cenowe musze szybko wybrac jedna z wersji Golfa 6: ze > starym silnikiem 1,6 (juz nie produkowanym ponoc) czy tez z majacym pojawic > sie w produkcji w pazdierniku TSI 1,2. > Obywda maja moc 105 KM. No niezupełnie. Ten stary ma 102 KM i

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Bardzo trafna opinia. Przede wszystkim nie kupiłbym auta TSI. Mówiąc szczerze wolę starszy ale bardziej pewny generacyjne silnik choćby Hondy, który z 2.0 osiąga jedynie 155KM natomiast jest on niezawodny niż 1.2TSI, które ma około 130KM.. nie ma turbiny, dobrze toleruje LPG i będziesz mógł cieszyć

Re: Samochód do miasta z automatem

Tak w celach informacyjnych bo niedawno to zauważyłem: w silnikach TSI (u mnie w 1,2 TSI tak jest) na luzie można silnik wkręcić tylko do 4000 obr.min i następuje odcięcie. W trakcie jazdy pod obciążeniem kręcą się do 7000 obr/min.

Re: Łańcuch czy pasek?

dalej. W moim obecnym G7 1,2 TSI wymiana paska jest przewidziana co 180k km - niektórzy nie wierzą, że ten silnik tyle wytrzyma :)

Re: czynności serwisowe po 60tyś. Octavia II

mojej kosiarce nawet filtr powietrza wymienia się co 60 km chociaż w Niemczech zalecają co 90k km. Rozrząd w 1,2 TSI z paskiem to wymiana co 180 k km ale niektórzy nie wierzą że ten silnik tyle wytrzyma ;) Ogólnie samochody stają się coraz bardziej bezobsługowe i bezawaryjne. Między przeglądami można

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Teraz silniki 1.2 TSI mają paski rozrządu...

Re: Zakup auta max 80 tys

. przebiegu 80 tys. km. Silnik w sam raz do jazdy miejskiej, a autostradowe 140 też bez problemu wyciąga. Zakładam przejechać nim jakieś 100 tys. ale sądzę, że te gruntownie poprawione silniki 1,2 i 1,4 tsi dadzą radę zrobić i 150 tys. O wyborze zdecydowała w 80% linia nadwozia oraz stylistyka wnętrza, a w 20

Jeśli z silnikiem 1.2 TSI 105 KM to sam chętnie po

roku odkupię sztukę dla żony. Jeśli jeszcze będzie miała 7-biegowy automat DSG to biorę w ciemno za 60% ceny nówki sztuki.

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

A TSI to produkują od zeszłego roku czy co? Już kilka lat są tego typu jednostki w ofercie VW. Testowane przez kilkaset tyś. km przez producenta. Downsizing to już powoli norma. Tu jest inny dylemat poza silnikiem - model. To już kwestia co jest istotniejsze dla użytkownika pomijając wspomniane

Re: Stop, Korekta... Zwracam Honor!

... Co do turbo w benzynie to jeździłem takim co jechał tak sobie do prawie 3k rpm... bo doładowanie było po to by wycisnąć z 2.0 min 300KM (Mitsu Evo) a obroty niskie to w tym aucie herezja... a jechałem takimi co zaczynały ciągnąć od ok 1,7k rpm... W tym od najsłabszej Fabią II 1.2 TSI 105KM... tam

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Gdybyś miał mniej lat i nie przewidywał, że to twoje ostatnie auto należałoby brać 1.2TSI. Parametry wskazują, że nie byłoby to auto dla "kapelusza". W twojej sytuacji lepszym wyborem będzie jednak 1.6. Jest to motor sprawdzony, jeśli coś się spieprzy każdy to naprawi. Ale przede

wybór autka crossover czy hatchback

...wygląd obojętnie,moc jak będzie powyżej 100 km super ,reszta nie ważna....mam parę typów więc może fachowcy coś pomożecie :) Mitsubishi ASX 1,6 117km Nissan Qashqai 1,2 DIG-T 115km Renaul Megane 1,6 Sce 115km Mazda 3 2.0 120 a może coś zupełnie innego jest otwarty na propozycje.pozdrawiam

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

dokonalo sie, wybralem (dla zony) tez 1,6... a swoja droga zaskoczyles mnie. Podejrzewam ze te silniki 16 zaworowe 105 KM sa nowoczesniejsze wiec dziwi mnie ze w swoim nijako wlasnym (w kazdym razie bardziej wlasnym) samochodzie VW daje silnik starszy... czyzby byl lepszy?

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Ja na Twoim miejscu brałbym 1.6. Jednostka sprawdzona, prosta jak budowa cepa, bezproblemowa. W razie awarii łatwa i tania w naprawie. Sam użytkuję TSI i jestem bardzo zadowolony, jednak 1-wszej partii z nowym 1.2 TSI bym nie wziął. Niby to samo co 1.4, tylko mniejsze, ale... no właśnie, nigdy nie

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

to bierzesz auta wg rocznika czy eksploatacji? To co jest lepszym rozwiązaniem - 5 latek z 100tyś. czy 3 latek z 150tyś. W Polsce dalej pokutuje ocenianie czy wycenianie aut wg rocznika. Z tego co czytałem to VW testował te silniki na dystansie 350tyś albo 450. Nie pamiętam już. Tak czy inaczej dla

Re: ile?

1.2 DIG-T = 1.2 TCE masz ten sam silnik co Dacia Lodgy albo Renia Megane. Są juz egzemplarze z grubo ponad 100 kkm na liczniku i nie słyszałem o żadnych wtopach jak w waginowskich TSI.

Re: tanie paliwo...

gazową, ale sensowna zaczyna się od 6-7 tys. a potem i tak silnik zużywa - rzecz jasna poza gazem - 1-2 litry benzyny na 100 km. Na mój gust więc ekonomiczny sens na tle tych danych jest dyskusyjny. Pewnie zaraz ktoś wyskoczy, że zamontował do TSI instalację za 2 tysie i wszystko gra. Niemniej coś na

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Witam wszystkich Jestem na kupnie auta 1.2 Tsi Octawia najnowsza - Warto się w to pakować czy odpiścić. ? Mam obawy co do silnika 1.2 na psaku juz nie na łańcuchu. Pozdrawiam

Re: benzyna z turbiną czy bez?

Dlaczego nie ten segment? Mazda 6 vs Ford Mondeo to dokladnie ten sam segment i poziom cenowy (po doposazeniu Forda, bo akurat z tym silnikiem Mazda jest tylko w maksie) Chyba, ze chodzi Ci, ze nie przystaje to do pytania... wtedy mam inne porownanie... Lancer 1.6 116KM vs Octavia II 1.2 TSI 105KM

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Główna zaleta z punktu widzenia sprzedaży, w Polsce nieistotna, to zmniejszenie emisji CO2. Potem jeszcze dochodzą mniejsze gabaryty i masa silnika przy większej mocy. Często mówi się, że silniki downsizingowe są wysilone tylko chyba trzeba ustalić co z czym się porównuje. Wolnossący 1,2 będzie

Peugeot 208 czy nowa Skoda Fabia?

Czy lepiej kupić Peugeota 208 z trzycylindrowym wolnossącym benzynowym silnikiem 1.2 Vti 82 KM (maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 2700 obrotów/min) czy też może Skodę Fabię z czterocylindowym turbodoładowanym benzymiakiem 1.2 TSI 90 KM (maks. moment obr. 160 Nm przy 1400 obr./min). Proszę o

Re: Peugeot 208 czy nowa Skoda Fabia?

lepiej poszukaj 1.4 vti w 208-silnik trwały i sprawdzony oraz nadaje sie pod lpg. 3 cyl pali wiecej niz te 4 w 1.4, tak samo jak 1.2tsi

Re: Padł rozrząd - opis.

ok_vip napisał: > Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~1 > 45000km. > Dokładnego zakresu napraw nie pamiętam, ale do wymiany był cały rozrząd, m.in. > łańcuch, koła zębate, napinacze itp. Wymieniono też pompę oleju (asekuracyjnie

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

w Golfie i Octavii III montowane są obecnie rozwojowe wersje 1.2 TSI CJZA (85KM) i CJZB (105KM) z szesnastozaworową głowicą (wcześniej było osiem zaworów) i paskiem zamiast łańcucha, jeśli chcesz kupić takie auto to problemów z rozrządem mieć nie będziesz stare TSI 1.2 TSI do kupienia jeszcze w

3-8-letni samochód 40-60% taniej niż nowy?

W poszukiwaniu odpowiedzi na odwieczne pytanie "nowe czy używane" odwiedziłem kilka salonów, komisów, sprawdziłem kilka ofert prywatnych ogłoszeń... 1. Przysalonowe komisy Uśmiałem się do łez oglądając roczną Fabię z nieudanym silnikiem 1,2 TSI w jednym z przysalonowych komisów w cenie 55 000 zł

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Witam! Miałem oktawię 1,6fsi 115 KM 2005.przejechałem nią 200000 km. Był to pierwszy silnik tego typu.Bez problemów- super!!! Teraz jestem kaleką i mam seata ibizę 1,2 tsi dsg 2013r.30000km.Jest ok. Pozdrawiam "cool-a" i wszystkich którzy są na"nie". Irek

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

> 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6 cylindrow i podobna moca? > > Moja odpowiedz - oczywiście wybieram mniejszy silnik, z wieksza moca z litra

Re: auto z salonu

i 1.2Tce ale trzeba przyznać że po tych kilku latach są bezproblemowe. Dacia ma jeszcze w ofercie stare silniki Nissana 1.6 H4M znane z Qashqaia i Juke w Dusterze , Lodgy i Dokkerze - sprawdzone i niezawodne. Toyota oferuje jeszcze starsze jednostki 1.33 i 1.6 w Aurisie czy Verso. Kia/Hyundai 1

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

mar_j_a_n napisał: > 90, 120 TCe, 1.2 TSi, 1.0 EcoBoost, 0.9 Turbo TwinAir? > > Które z małych (max 1.2 litra) silników są godne polecenia? Które mają REALNE n > iskie zużycie paliwa, czyli spełaniają główne kryterium dla którego zostały zap > rojektowane? 1.2 TSI i to

Re: Audi A1 Sportback | Za kierownicą

dlaczego silnik 1,2 TFSI ma tylko 85 km? Ibiza 1,2 TSI ma 105... jakieś pomysły?

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

silnik kaszanka, po 80 tyś, przeskoczył łąńcuch. Czyli problem napinacza. Przy 30 tyś. padła turbina . To wszystko w Leonie 1.2 TSI ,a jak kupowałem to zachwalali... że to świetny silnik. Turbinę po przebojach wymienili na gwarancji. Silnik niestety padł po gwarancji, prubowałem interweniować u

Seat leon III wersja testowa czy warto

Czy warto nabyć wersje testową leona z wyprzedaży rocznika z silnikiem 1.2 tsi 105 KM z przebiegiem 16 tys km z dobrym wyposażeniem w cenie golasa z 2014?

Re: fantastyczny 1.2 TSI

ja mam leona z silnikiem 1.2 TSI z 2010 roku, poczatek fajny. Niskie spalanie, dosyc tanie przeglady. A tu przy 30000 tys. zaczeło sie cos kiepscic przy turbinie. Serwis wgrywał sterowniki, cudował. Skończyło sie na wymianie turbiny po około miesięcznym szarpaniu z serwisem. Nie obyło się bez

Re: Jak namówić szefa na samochód służbowy z auto

trochę za dużo. > Hmmm ja tez jezdze samochodem z dsg , ze slabym silniczkiem -1,2 tsi i jesli > juz chce wjechac w niezbyt duza luke na lewym pasie to przelaczam na " s " Tak, to pomaga. Chcę jednak zaznaczyć, że owo "szybkie" dsg wcale takie szybkie nie jest - wg testów redukuje w 1.1 s

Audi kupuje Ducati

I TAKIE POWINNO BYC PREMIUM.DUZY SOLIDNY SILNIK,A NIE GOWNO 1.2-1.4TSI JAK W AUDI.POSMIEWISKO!

W kwestii zakupu nowego pojazdu

automatem i zrobił na mnie dobre wrażenie). 2. VW Touran 1.8TSI lub 2.0 TDI DSG 3. Mitsubishi Outlander 2.0 CVT 4WD 4. Renault Grand Scenic IV zależnie od tego jakie silniki zaproponują. Jeżeli będzie tylko 1.2 TCE to odpada... 5. Subaru Forester 2.0i Exclusive I z pomysłów które mi się po głowie pałętają

Najlepsze małe silniki po downsizingu

90, 120 TCe, 1.2 TSi, 1.0 EcoBoost, 0.9 Turbo TwinAir? Które z małych (max 1.2 litra) silników są godne polecenia? Które mają REALNE niskie zużycie paliwa, czyli spełaniają główne kryterium dla którego zostały zaprojektowane? --

Re: Nowe auto

W takim razie życzę powodzenia. Ja po Octavii z 2010 1,9 TDI takiej jak twoja wybrałem 1,2 TSI i nie mogę narzekać ponieważ: - O II paliła mi średnio 5 l/100 km, Golf pali średnio 5,8 l/100 km na dystansie 23 000 km / 6 miesięcy - kultura pracy, osiągi, brak wibracji, brak hałasu - nie przejmuje

Re: TDI vs TSI

2012 kiedy to zmieniono konstrukcję pierścieni i tłoków oleju ponad miarę nie biorą. Problem brania oleju dotyczył starszych 1.8 i 2.0 (nie dotyczył 1.4 i 1.2) które miały za cienkie pierścienie. Problem jest obecnie rozwiązywany przez rozfrezowanie tłoków i wstawienie nowych pierścieni. Ja brałbym

Re: Chcesz zdać prawko? Musisz umieć katować siln

A jak się jeździ zaraz po odpaleniu gdy silnik jest zimny? Wtedy większość kierowców diesli nie przekracza 2000 obr/min a kierowców benzyn 2500 obr/min. Jeżeli można na zimnym to również można ciepłym tak jeździć. U mnie w 1,2 TSI wskaźnik zmiany biegu zaleca zmianę na wyższy przy 1800 obr/min, po

Re: Padł rozrząd - opis.

, to oczywiście, ze wybrałbym prosty, wolnossący silnik. Przyznać trzeba też, że kultura np. 1.2 TSI w porównaniu do wolnossącego 2.0 jest zupełnie inna, ale to też kwestia tego co kto lubi. Odnośnie awaryjności 1.2 TSI i 1.4 TSI – jak kupowałem caddy’ego – to było dokładnie na

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

Znam osobiscie 1 przypadek problemow z nagarem w silniku 1.2 TSI 105KM przy jezdzie wylacznie miejskiej... No ale na pewno w TSI nie wystepuje... Ech marketing czyni cuda...

Re: Nowy diesel dla Superba

myślicie że zaprezentują też suberba z silnikiem 1.2 tsi? :-)

Re: Seat leon III wersja testowa czy warto

naaser napisał(a): > Czy warto nabyć wersje testową leona z wyprzedaży rocznika z silnikiem 1.2 t > si 105 KM z przebiegiem 16 tys km z dobrym wyposażeniem w cenie golasa z 2014? 1.2 TSI w kompakcie to jest golas, lepiej poszukaj nowego z wyprzedaży rocznika, pamiętaj, że od

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Będą te same problemy co z vw TSI. Poczytajcie sobie forum np. skody o modelu roomster. Awarie silnika 1.2 TSI.

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Dobry m przykładem jest Audi A3 gdzie stosowano silniki 1,8 z turbo i bez turbo. Po 10-15 latach okazuje się , ze lepsza kondycję posiadają silniki uturbione i one są bardziej polecane dla kupujących. Sam jeżdżę 1,2 TSI i przekroczenie 4000 obr/min praktycznie mi się nie zdarza nawet przy

Re: to fałszerstwa niemieckiej prasy motoryzacyjn

Jedna jaskolka wiosny nie czyni... A wiesz ile sie sprzeda Type R w calej Europie? 1-2tys szt. ? Tutaj mozna sobie pozwolic na odpuszczenie... ale tam gdzie ida setki tys. szt. juz nie... ;) Poza tym ja mam do czynienia tylko z polskojezyczna prasa niemiecka i za grosz brak w niej bezstronnosci

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

silnika o takiej, a nie innej pojemności. Wiem natomiast, że nowe silniki 1.2 TSI mają już pasek (a nie łańcuch) rozrządu, co nakazywałoby sądzić, ze te poprzednie (tj. m.in. moja) wersje są wadliwe. Posługujesz się tutaj nazwami kodowymi różnych silników (wnioskuję więc, że mocno siedzisz w temacie

Motodziennik: Alfa Romeo 4C

Sporo silników (np. 1.2 TSI i 1.4 TSI 122 KM) ma intercoolery typu powietrze-ciecz.

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

W firmie, w której wcześniej pracowałem 4 Fabie 1,2 TSI i 4 Octavie 1,4 TSI dochodzą do 200 k km każda, wszystke mają TSI z łańcuchem. W Fabiach nic się nie działo przez cały okres. W 3 Octaviach był wymieniany rozrząd pod koniec gwarancji 80-100 k km w ramach akcji. W 1 Octavii był wymieniony

Re: Tipo

Tak, brałem. Bo nie chciałbym kupić czegoś z silnikiem od kosiarki więc brałem pod uwagę auto używane, żadne 1.2 tsi mnie nie interesuje. I pojawia się Tipo, auto za w miarę rozsądne pieniądze z wolnossącym 1.6 rokującym lata bezawaryjnej pracy. I jakiś debil sprzęga go z automatem nie dając mi

Re: A czemu nie Octavia za mniej niz 55k?

Octavię oczywiście też brałem pod uwagę, ale patrząc na bardziej preferowany przedział cenowy wychodziła mi Active z silnikiem 1.2 TSI 85km. O ile z wyposażeniem Active można żyć bo ma klimę i inne duperele, które są najbardziej istotne a faktycznie jest auto rozmiarowo ok, o tyle obawiam się mocno

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Jeździłem, ale stosunkowo krotko (1.2 TSI jakieś 1000km, 1.4 TSI jakieś 250-300km i 1.8 TSI jakieś 50km)... 1.2 TSI przy moim stylu jazdy palił minimalnie więcej niż wolnossące 1.5 od Mitsu/Daimlera... Ale teoria mówi (i się z tym zgadzam), ze TSI przy normalnej powinien palić nieco mniej niż

Re: ciekawe skąd znacie temperaturę oleju?

Większość nowych samochodów z silnikami turbo ma wskaźnik analogowy temperatury płynu chłodniczego podobnie jak większość pojazdów, dodatkowo w komputerze pokładowym cyfrowy wskaźnik temperatury oleju. Ma go też Fabia 1,2 TSI w wyższej wersji nie mająca nawet wskaźnika temperatury cieczy tylko

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Octavia 1,2 TSI 85 KM ma dużo lepsze osiągi (nawet do 20%) niż : Auris/Corolla 1,3 99 KM Civic 1,4 100 KM Astra 1,4 100 KM Fokus 1,6 85/100 KM i30/Ceed 1,4 100 KM i przy okazji pali ok 1 l mniej na 100 km Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z

Re: nowy crossover/SUV jaki?

Tce w słabszej wersji (podobno różnią się turbo o zmiennej geometrii) - egzemplarze Lodgy z tym silnikiem są krócej niż rok na rynku więc trudno cokolwiek wywróżyć. Podobno w porównaniu z 1.2 Tsi silnik wygląda na solidniejszy ale jak będzie to się zobaczy.

Re: Auto dla kobiety

OK, to już wiemy. Poniżej ciut szerzej, ale ja bym chyba wybierał między Astrą a Megane :) Z prawie-nówkami to ja mam kłopot. Bo poza okazjami to nie bardzo rozumiem, czemu ktoś sprzedaje 1-2 letni samochód. Chyba, że z bryką coś nie tak, ale wtedy to ja bym jej nie kupował ;) Zatem wg mnie warto

Re: Nowe auto

Ja w tym roku zmieniłem O II FL 1,9 TDI 2010 przebiej 180 k km na Golfa 7 Variant 1,2 TSI. Na 1,9 TDI nie powiem złego słowa pod względem awaryjności jednak kultura pracy i wibracje nie przestoją na XXI wiek Ja jeżdżę ok. 50 k km rocznie i wybrałem 1,2 TSI zamiast 1,6 TDI bo jest o 10 k pln tańszy

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Mój fantastyczny 1.2 TSI wylądował wczoraj na lawecie. Powód: Nagła utrata mocy, szarpanie silnikiem (drgania), zapalenie kontrolek silnika, EPC, ESP. Do 3 biegu samochód jakoś ciągnął, potem - właściwie w ogóle. Czyli wszedł w tryb awaryjny. Samochód zachowywał się, jakby palił na 3 gary. Już

Re: jakie auto 2+1 do 30000

; całkiem dobrze jak na moc tego silnika. ja od trzech lat jeżdżę Fabią 1.2 TSI, dla rodziny 2+1 idealne auto - bagażnik na wózek plus jeszcze trochę miejsca (500l), Clio odpadło u mnie ze względu na brak dwupłaszczyznowej regulacji kierownicy

Re: Mazda - dziwny, niszowy samochod czy hit?

Pewnie, że dziwnym i niszowym. Nie wiem po co to kupować skoro np. w cenie Mazdy 3 z jakimś dziwacznym w tych czasach motorem 2.0 można kupić popularną, sprawdzoną Skodę Octavię z nowoczesnym silnikiem 1.2 TSI. Przy okazji otrzymuje się auto zdecydowanie bardziej wyrafinowane stylistycznie i

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

cool_piwo napisał: > Posługujesz się tutaj nazwami kodowymi różnych silników (wnioskuję więc, że moc > no siedzisz w temacie) - mógłbyś wypowiedzieć się nieco więcej o faktycznej awa > ryjności "pierwotnych" silników 1.2 TSI, tj. tych z łańcuchem rozrządu właśnie? Rozwijając

Re: Metaliczne hałasy z rury wydechowej

Akurat jak wychodzę z pracy do domu to zwykle podjeżdża na parking zielona Fabia z 1,2 TSI i rzeczywiście silnik wydaje taki metaliczny dźwięk. Nieważne czy jedzie, czy już pracuje na wolnych obrotach.

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

No, pytanie zadałeś mocno teoretycznie (jak i część tego wątku), ale być może trafia w sedno problemu. > 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

cool_piwo napisał: > Klemensie, wydaje mi się, że silnik nie może wiedzieć, że jest downsizingowany ;-) > (...) > VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.2 TSI 104-110KM Otóż to. Gdyby wcześniej nie było 1.6, tylko zwykły 1.2, to nie trzeba by się bać downsizingu !!! Jeszcze

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

konstrukcje o bardzo zbliżonych mocach. Pierwsze z brzegu przykłady: VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.2 TSI 104-110KM VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.0 TSI 102KM VAG - diesel 1.9 TDI 105KM---> 1.6 TDI 102KM Opel - benzyna 1.8 140KM ---> 1.4T 140KM Ford - benzyna 1.6 105KM

Re: Turbobenzyna w praktyce

andip napisał: > 1.8 TSi czyli turbo 160 KM zapewne od Skody lub Volkswagena ? nie, 1.2 TSI, akurat 1.8 TSI to najlepszy silnik z tej rodziny, można brać w ciemno -- Nie zniosę tego dłużej

Re: pytanko

misiaczek1281 napisał: .........> 3. Polo za 100.000 zł? :) Za 96tys. wersja Highline i to silnik 1.2tsi.Jak będzie GTI to z palcem w przysłowiowej d...ie przekroczy 100tys. Ale nic nie szkodzi,będziesz mógł kupić zadbanego 4 latka za jakieś "cirka" 60tys. -- Beer will change the world! I

Re: Nowe auto

TSI wytrzymują mniejsze przebiegi niż TDI...Po co się chcesz pozbyć niezniszczalnego 1.9 TDI? Jeździj dalej :) A najbardziej mnie rozbawiła wypowiedź kolegi który jeździ 50 k rocznie i kupił 1,2 TSI. Żywotność w pisemku motoryzacyjnym podawali o ile pamiętam na 250 000 km. Jeśli po 5 latach jazdy

Re: Spalanie TSI

widzę, jak szalejesz Golfem VI z silnikiem 1.2TSI 85KM.

Re: VW Beetle od 68 990 zł

Pojeździłem VW Golfem VI 1,2 TSI 105 KM i powiem tak - jako bazowy silnik 1,2 TSI sprawdzi się w Beetlu na 100%, większość nabywców Beetla z pewnością nie będzie potrzebowała więcej mocy, dynamika tego motoru jest bardzo dobra

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Nigdzie nie napisalem, ze Ci z problemami to maja TCe ;) Moze niepotrzebnie wybielajaco dla VW wszystkich do jednego worka wrzucilem... Ta osoba z mieszanymi odczuciami ma Clio III 1.2 TCe GrandTour, ale ona po 2 latach i 30tys km zaczela miec bardziej problemy z ASO niz samym silnikiem... Tzn

Re: Nowy z 3 fotelami z tyłu. Jaki?

Możecie kupić 3 sztuki Dacii Lodgy w tej cenie :) Bagażnik jest olbrzymi można wpakować pół chałupy na wyjazd, Nie ma trzech oddzielnych foteli ale trzy foteliki wchodzą spokojnie. Silnik 1.2 TCE w porównaniu do TSI to ikona niezawodności , od września będzie w ofercie nissanowski wolnossący HR16DE

Re: fantastyczny 1.2 TSI

od trzech lat użytkuję 1.2 TSI, max spalanie miejskie przy niskich temp i krótkich odcinkach to 7.5 litra - oleju poza wymianami nie dolewałem bo nie było takiej potrzeby na autostradzie przepisowa jazda to około 7l co do wyników testu to zupełnie mnie nie dziwią, bo pewnie tam się spalaniem nikt

Re: Metaliczne hałasy z rury wydechowej

adriankowalski78 napisał: > Lepiej poczekac do kolejnej generacji. 1.2 TSI to chyba nowa jednost > ka, 1.6 TDI też. nowe 1.2 TSI dostępne jest np. w Octavii III - różni się konstrukcją głowicy, zamiast łańcucha ma pasek, system start-stop i rekuperator - zapowiada się ciekawie, ale ja od

Re: Motodziennik: Polo czy Golf?

@Necro Przyspieszenia Golfa i Polo z tym samym silnikiem 1.2 TSI nie różnią się znacznie. (www.vw.pl)

Padł rozrząd - opis.

Wiem, że nieco odgrzewam starego kotleta, ale jednak czuję się w obowiązku napisać o sporej awarii. Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~145000km. Silnik jeszcze na łańcuchu rozrządu, z pierwszych miesięcy produkcji. Auto w trasie całkowicie straciło moc

Re: To za slaby silnik.

Jezdziles tym 1.2 TSI czy tak gadasz bo ma doladowanie... Bardziej jest to odpowiednik 1.6 do 120KM, niz takich 140KM lub wiecej... no chyba ze wprowadzamy ograniczenie, ze 4k rpm nie przekraczamy ;) Jezdzilem Fabia II 1.2 TSI 105KM (poprzednik na lancuszku)... i rzeczywiscie do 3,5k rpm lepiej

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Ja mam Leona z 2011r z 1.2 TSI 105KM i jestem zadowolony z dynamiki silnika. Po wypowiedziach które czytam wnioskuję że większość jeździ starymi TDIkami 90KM i nigdy nie jeździli 1.2 TSI- bo ich po prostu niestać . Są to najnowszej generacji silniki które poprzez swoje gabaryty mają zmniejszyć wagę

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Kolego może i masz rację, że 1.2 TSI 105KM to dobry silnik, powiem więcej w zeszłym tygodniu zamówiłem sobie skodę Roomster z tym właśnie silnikiem. Powiem Ci szczerze, że nie powinieneś rozliczać kogoś czy go stać, czy też nie. To sprawa zbyt osobista! Jeśli kogoś stać na stare TDI jego szczęście

Re: Nowe Skody Fabie - gdzie mają?

ale żaden nie ma 1,2 TSI z projekcyjnymi lampami ten model będzie na wyposażeniu Word-u ,mają ze starym silnikiem 1.2 i ze zwyklymi lampami

Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś inneg

jeżeli będzie się do tego nadawać pozostawić je w rodzinie jako drugie auto (kiedyś). Pod względem ilości miejsca (można schować cały wózek) zawiesiłem oko na Skodzie Rapid 1.2 TSI Liftback (105 km, 6M0 oraz na Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 km, 6M) tylko nie mam pojęcia jak wygląda trwałość tych

Re: Metaliczne hałasy z rury wydechowej

forach tez. Reasumujac - bierz silnik nie nowej konstrukcji bo teraz koncerny testuja je na ludziach. Lepiej poczekac do kolejnej generacji. 1.2 TSI to chyba nowa jednostka, 1.6 TDI też.

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

A w nowej Octavii III silniki benzynowe (1.2, 1.4, 1.8) wyłącznie z wtryskiem bezpośrednim i turbodoładowaniem (TSI - Turbo Stratified Injection). Czy Octavia III z zaawansowanymi technologicznie silnikami, kosztownymi w serwisowaniu i ewentualnych naprawach odniesie sukces handlowy ? Szkoda

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

Jeszcze jedno. Z ciekawości zerknąłem na allegro ile kosztują nowe i używane silniki 1.2 TSI 105KM. Ceny różne, zazwyczaj w przedziale 3000zł - 5500zł. Te droższe - jeśli wierzyć opisom - o prawie zerowym przebiegu. To trochę zmieniło moje myślenie na ten temat. Jeśli silnik rozleci się

Re: uderz w stół a odezwą się nożyce...

Hallo jeep Hmmm. Widzę że tak powoli ukazujesz swoje oblicze. Nie wiem, czy zrozumiałes tytuł tego wątku --- TSI 1,2 Postaraj się czytać i rozumieć czytany tekst, tak tu jest o silniku vw TSI 1,2 ,105 koni. Ty Wchodzisz w temat zaczynając od obrazania wyciągając tylko jedno zdanie z całego

Re: Volkswagen Jetta na cenzurowanym

VW produkuje wiele jednostek TSI: 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI, 2,0 TSI i jakoś nie słyszałem żeby nie były trwałe i bezawaryjne. Jedyne problemy były w wersji 1,4 TSI 140 KM z napinaczem rozrządu ale już je usunięto. Pozostałe wersje nie mają żadnych wad. 2,0 TSI jest wręcz uznawany za jeden z

Re: Spalanie tsi - film

odpowiednio agresywnej jeździe. Ale to jest właśnie jedna z zalet silników TSI... Kiedy jeździ się spokojnie - spalanie jest rewelacyjnie niskie. A kiedy trzeba nagle przyspieszyć - spalanie znacznie rośnie, ale za to mocy nie brakuje. Sam użytkuję silnik TSI (1.2 105KM) w caddym. JEstem z niego

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

buraque napisał: > mar_j_a_n napisał: > > > 90, 120 TCe, 1.2 TSi, 1.0 EcoBoost, 0.9 Turbo TwinAir? > > > > Które z małych (max 1.2 litra) silników są godne polecenia? Które mają RE > ALNE n > > iskie zużycie paliwa, czyli spełaniają główne

Re: Spalanie tsi - film

ok_vip napisał: Dlatego z jednej strony, póki co - mogę polecić silnik 1.2 TSI (wczesna wersja > z łańcuchem rozrządu, po akcji serwisowej), a z drugiej - tak jak wspominałem. > Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak intensywnego użytkowania jak d > o tej pory. Mam szczerą

Re: Peugeot 208 czy nowa Skoda Fabia?

pasażera, nawet za pokrywę schowka przed pasażerem. W praktyce zmienne fazy rozrządu są rozwiązaniem bardziej sprzyjającym oszczędzaniu benzyny niż turbodoładowanie. Zaś 1,2 TSI, zwłaszcza w tej niewysilonej wersji, to najbardziej udany turbobenzyniak spośród silników VAG. Natomiast 3 cylindry nie

Re: Nowe auto

pozbyć niezniszczalnego 1.9 TDI? Jeździj dalej :) A najbardziej mnie rozbawiła wypowiedź kolegi który jeździ 50 k rocznie i kupił 1,2 TSI. Żywotność w pisemku motoryzacyjnym podawali o ile pamiętam na 250 000 km. Jeśli po 5 latach jazdy silnik będzie kończył żywot to co wtedy? Przeszczep silnika? :) Po